SolidTrust Pay
SolidTrust Pay je sistem za plačevanje z e-denarnico, ki nudi podporo podjetjem, ki potrebujejo tako prejemanje plačil kot pošiljanje plačil. SolidTrust se je razširil tako, da zdaj zajema vse države na svetu. SolidTrust svojim trgovcem in članom nudi potrebno prilagodljivost, vključno s transakcijami s karticami, bančnimi nakazili, bančnimi prenosi, spletnim bančništvom in čeki v realnem času.
“Prehod na LiveAgent je bil velik korak naprej.”
SolidTrust Pay + LiveAgent
SolidTrust Pay je želel bolj sodobno programsko opremo, ki bi lahko zadostila povpraševanju po obsegu zahtevkov in zagotovila vse funkcije, ki so jih iskali – klepet, zahtevki in obsežno bazo znanja. Pri raziskovanju njihovih možnosti so ugotovili, da Live Agent ponuja vse te funkcije, ki so jih iskali, skupaj z nekaterimi novimi in razburljivimi funkcijami za ugodno ceno. Prav tako smo bili veseli, da smo imeli 24 ur na dan na voljo podporo LiveAgent.
Kaj se je spremenilo po uvedbi storitve LiveAgent
“Zdaj imamo na našem spletnem mestu integriran popoln center za podporo. Sprejemamo lahko tudi glasovne klice neposredno iz našega centra za podporo. Kupci lahko zdaj ustvarijo svoj račun za podporo, da si lahko hitro in enostavno ogledajo/upravljajo svoje zahtevke.”
Najbolj priljubljene funkcije
Uživamo v podrobnih, aktualnih poročilih agentov. Nadzorno osebje uživa v tem, da lahko ves čas vidi produktivnost posameznih agentov. Stranke lahko ustvarijo svoj profil podpore, vključno s svojo profilno sliko – to nam je omogočilo bolj oseben stik s strankami.
Uživamo tudi v možnosti prevajanja zahtevkov znotraj sistema, namesto da bi jih kopirali in pošiljali drugemu spletnemu prevajalcu.
Povratne informacije strank
Naše osebje za podporo uživa funkcijo nagrajevanja/grajanja. Nagrajevanje strank je bil odločilen dejavnik pri tem, da se zaposleni počutijo cenjene s strani strank, in ker so lahko videli negativne komentarje, je osebje tudi videlo, katere izboljšave so potrebne.
Cilji SolidTrust Pay
Cilji STP so zagotoviti hitro, učinkovito in celovito podporo svojim strankam, pa tudi pozitivno uporabniško izkušnjo, medtem ko le-ti brskajo po svojih člankih v bazi znanja ali potrebujejo pomoč agenta.
“Prejemanje povratnih informacij strank je ključnega pomena, če želimo uspeti.”