Huawei
Huawei je kitajski proizvajalec telekomunikacijske in mrežne opreme in ponudnik telekomunikacijskih storitev, ki ponuja svoje rešitve v 170 državah po svetu.
Začeten profesionalne podpore strankam
Kot vodilni globalni ponudnik telekomunikacijskih rešitev, je Huawei ugotovil, kako pomemben je kontakt s strankami v realnem času. Začeli so iskati programsko opremo za pomoč strankam ki bi povečala učinkovitost njihove podporne ekipe in omogočala podporo preko klepeta v živo . Leta 2013, so se po mnogih raziskavah tržišča, odločili za LiveAgent.
“Hitro smo se navadili na enostavnost pregledovanja in odgovarjanja na zahtevke strank preko več komunikacijskih kanalov.”
Klepet v živo in proaktivna povabila h klepetu
Huawei dnevno uporablja klepet v živo in povabila h klepetu, kar jim pomaga, da imajo proaktiven odnos do svojih strank. S tem jim je tudi uspelo zmanjšati število klicev v njihovem klicnem centru, kar pomeni, da vsak dan prihranijo ogromno časa. (V klepetu v živo lahko komunicirate s 3x več strankami, kot po telefonu.)
“Z implementacijo realnočasovne rešitve smo povečali zadovoljstvo strank za 29%.”
Izboljšave, ki smo jih dosegli z implementacijo LiveAgent:
- Izboljšana spletna izkušnja strank
- Povečana stopnja konverzije navskrižne prodaje in doprodaje
- Zmanjšanje števila klicev v kontaktni center in zmanjšanje email vstopnic
- Komunikacija v realnem času, ki poveča zaupanje in zvestobo stranki
Zadovoljstvo stranke in cilji
Huawei ocenjuje splošno zadovoljstvo strank z uporabo LiveAgent funkcije povratnih informacij. Pridobivanje negativnih in pozitivnih ocen omogoča povečanje kvalitete storitev zaposlenih v podporni službi Huawei. Nadrejeni dobijo pregled nad tem, kdo dela dobro in kdo potrebuje dodatno izobraževanje. Pozitivne ocene po zaključku klepeta še dodatno motivirajo zaposlene v podporni službi.
Huawei ima, zahvaljujoč Twitter in Facebook integraciji, pregled nad objavami in vprašanji strank direktno v LiveAgent.
“Odlično orodje, ki je povečalo učinkovitost naše podporne ekipe.”