Finančná Správa
Avgusta leta 2013, je Finančni urad republike Slovaške začel uporabljati LiveAgent za pomoč več kot 2 milijonoma davčnih zavezancev. Trenutno imajo zaposlenih 60 agentov za podporo, ki vsak mesec rešijo na tisoče zahtevkov.
Vladna organizacije takšne velikosti je idealen primer, ki dokazuje, da je LiveAgent narejen za podjetja vseh vrst (profitna, neprofitna in vladne organizacije). Velikost ne igra nobene vloge. Če ste podjetje, ki ima enega zaposlenega ali pa mednarodna korporacija – LiveAgent se prilagodi vašim potrebam.
LiveAgent + Facebook
Medtem, ko so vstopnice preko elektronske pošte in klepet v živo dve najpogosteje uporabljenih funkcij pri FSSR, imajo z LiveAgent povezan tudi svoj Facebook profil. Tako lahko odgovarjajo tudi na vprašanja in komentarje kar iz platforme same. Ta opcija lajša delo agentom in preprečuje, da bi jih motilo preklapljanje med platformami.
“Prehod na LiveAgent je bil za nas velik korak naprej.”
Komunikacija je zdaj bolj osebna
“Prehod na LiveAgent je prinesel enostavnejšo, hitrejšo in bolj pregledno komunikacijo. Ena ključnih lastnosti je tudi analitika in poročanje, ki nam omogoča slediti našim ciljem. Komunikacija z našimi strankami je sedaj bolj osebna, ker lahko stranke sledijo odgovorom v istem nitju in ne potrebujejo znova in znova postavljati enakih vprašanj, ker stranko že poznamo.”
Kaj pravijo stranke
Stranke so se hitro navadile na nove funkcije in zmožnosti reševanja težav v realnem času. Vprašanj in zahtevkov strank je zaradi večje dostopnosti več kot prej. S podpornim portalom v LiveAgent lahko komunicirajo kot z navadnim programom za elektronsko pošto.
“Vprašanj strank je enkrat več kot prej, hkrati pa potrebujemo manj časa za razrešitev.”