Aquasprouts
  • Scenariji primerov uporabe
  • Aquasprouts

AquaSprouts

AquaSprouts ustvarja inovativne in navdušujoče rešitve na področju akvaponike, ki so dostopne vsakomur. Verjamemo, da je akvaponika eden od načinov vzgoje hrane prihodnosti. Zmanjšuje odpadke in omogoča ljudem pridelovati zdravo hrano zase in za svojo skupnost. Vemo, da sta znanje in dostopnost ključ za uspeh pri novi tehnologiji. Podjetje AquaSprouts je z nami od Novembra 2015 in ima za polni delovni čas zaposlenih 5 agentov za podporo strankam, ki ponujajo podporo in nasvete strankam iz več kot 10 držav

Zadovoljstvo strank je 96.5%, kar je zavidljivo. TTa številka je še toliko bolj impresivna, če upoštevamo podatek, da obdelajo več kot 500 kompleksnih zahtevkov strank na mesecPri komunikacijskih kanalih se “zeleno” podjetje najbolj zanaša na staro, dobro elektronsko pošto.

Seveda pa ne zanemarjajo prednosti, ki jih prinaša komunikacija v realnem času skozi klepet v živo. Poleg izvrstne podpore po elektronski pošti, agenti obdelajo več kot 100 sej klepeta v živo. LiveAgent pa ni prva programska oprema, ki jo AquaSprouts uporablja od svoje ustanovitve. Pred migracijo na našo platformo so uporabljali vodilno programsko opremo na tržišču – ZenDesk. To dejstvo je njihovo odločitev, da gredo z LiveAgent na vse ali nič, naredilo še toliko bolj vznemirljivo.

Ponosni smo, ko se podjetja, ki delajo na področju obnovljivih virov energije, odločijo za našo rešitev. Pomoč našemu planetu in posledično človeštvu je plemenit boj, ki ga je treba biti brezkompromisno in brez obžalovanja.

Pogosto so pomembne majhne stvari. Naša stranka AquaSprouts kaže svetu, da nekaj preprostega, kot je vzdrževanje akvarija in rib, igra pomembno vlogo v tem svetu. Doma, v pisarni in celo v učilnici. AquaSprouts predstavlja edinstven pogled na akvarij.

“Uspeli smo, ker smo ponudili celotno izkušnjo. Zelo se trudimo za zadovoljstvo naših strank. Tega ne bi dosegli brez rešitve za podporo strankam, kot je naš priljubljeni LiveAgent.”

Kaj se je spremenilo, ko ste začeli sodelovati z LiveAgent?

Kdo je bolj primeren za odgovor na to vprašanje, kot vodja podpore strankam pri AquaSprout osebno?…”Vse je na enem mestu. Prej smo morali uporabljati več aplikacij ali pa plačati več za dodatne integracije. LiveAgent nam omogoča ponujati najboljšo možno podporo strankam, ne da bi nas to udarilo po žepu ali pa, da bi se morali odpovedati kakšnemu pomembnemu orodju.”

“Tudi bolj smo naklonjeni za odpiranje novih LiveAgent računov za naše prodajno in drugo osebje, ker je cenovno zelo ugodno. Ekipa za boljše sodelovanje uporablja tudi interne vstopnice.”

Katere funkcije pa najraje uporabljate?

LiveAgent ponuja veliko funkcij, ki so mi všeč. To so pa tiste, ki jih uporabljamo najpogosteje:

  • Neomejeno upravljanje z elektronsko pošto
  • Popolnoma prilagodljiva CSS baza znanja
  • Klepet v živo + nastavljivi gumbi in okvirji za klepet
  • Video/glasovni klepet preko strani
  • Uporabniški forumi – Upravljanje z družbenimi omrežji
  • Izjemna ekipa za podporo

“Zlahka ostajamo na vrhu vsakega komunikacijskega kanala na enem ekranu. Smo povsod, kjer so naše stranke! Je izpostavil Jack Ikard.”

Glede na mnenje vodje podpore strankam, je LiveAgent postal osnovno orodje. “Ne bi si mogli zamislite boljše programske opreme, ki vsebuje TOLIKO fukcij po takšni ceni”

Kaj pa učenje programa? Kako težko se je bilo navaditi na LiveAgent?

“Lahko! Brez težav smo se ga naučili, ker je vse postavljeno zelo logično.”

Pa še to: Zakaj ste se odločili za LiveAgent?

“Naš brezplačni letni paket pri ZenDesk se je iztekal, mi pa smo bili odločeni poiskati rešitev, ki nam bo za svoj denar ponudila največ. LiveAgent je edini izpolnil naše zahteve.”

Pragmatičen in prijazen do proračuna se je izkazal za pravega. Na koncu naj še izpostavimo nekaj v razmislek. Kljub marketinški moči priljubljenih znamk na področju podpore strank, je odločitev za alternativo mogoče ena najboljših odločitev, ki jih lahko sprejmete.

To ne pomeni, da se boste odločili za manjvreden produkt. Prav nasprotno – velikokrat se zgodi, da je najboljša izbira v Google Search tista, ki je na 3. mestu in ne na prvem.

Jack Ikard – Vodja službe za podporo strankam @AquaSprouts

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x