Prenehajte nenadzorovanemu toku dohodnih sporočil iz vseh komunikacijskih kanalov in pomagajte svojim agentom doseči najboljše rezultate, vključno z izboljšanim povprečnim odzivnim časom z vstopničnim sistemom LiveAgent.
Sistem za prodajo vozovnic službe za pomoč uporabnikom LiveAgent se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.
Učinkovit vstopnični sistem za podporo je bistven del uspešne e-trgovine. Shopify ponuja možnost prodaje prek več kanalov na račun velike količine povratnih zahtev strank. Bodite pripravljeni na sodelovanje s strankami na kateri koli platformi in z nje.
Zaradi osupljivega števila razpoložljivih komunikacijskih platform dandanes stranke uporabljajo več poti, da pridejo do podjetja. Odkrijte prednosti, ki jih ponuja LiveAgentov vstopnični sistem.
Vstopnični sistem LiveAgent ponuja vrsto funkcij za bolj poenostavljeno in prilagojeno komunikacijo.
Izčrpen in uporabniku prijazen nabiralnik narejen pravilno. Vse interakcije s strankami so pretvorjene v zahtevke, samodejno dodeljene pravemu oddelku ali agentu in shranjene v centraliziranem predalu. Popolnoma prilagodljiv, da nobena korespondenca ne bo ostala neopažena. Preberite več o univerzalni mapi »Prejeto«.
Ne glede na to, ali ste v stiku prek e-pošte, klepeta ali sporočil na Facebooku, en ID zahtevka ostane enak za večjo jasnost pogovora. Poenostavite komunikacijo s strankami ne glede na začetni kanal in spremljajte pogovore na vseh platformah. Preberite več o hibridnem toku vstopnic.
Zagotavljanje izjemne storitve za stranke je samo po sebi izziv, vendar je slepo ponujanje podpore brez predznanja bolj zapleteno, kot mora biti. Zberite in shranite kontaktne podatke potencialnih potencialnih strank ali prilagodite že obstoječe profile strank, zgodovino interakcij in prilagodite svoj pristop vsaki stranki posebej. Preberite več o CRM.
Imate težave s pogosto ponavljajočimi se vprašanji ali podobnimi zahtevami? Ustvarite različne splošne odgovore na najpogosteje ponavljajoče se teme ali izbirajte med več že vnaprej določenimi predlogami. Preberite več o vnaprej določenih odgovorih.
Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja, da ugotovite, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča zadovoljstvo vaših poslovnih partnerjev.
“Ali bi nakupovali v trgovini, ki nima zaposlenih, ki bi po potrebi odgovorili na vprašanja? LiveAgent je odličen način, da vaše spletno mesto izgleda kot nekdo skrbi za trgovino!”
Vlagajte v vstopnični sistem, ki vam bo prinesel prvo mesto v vaši bazi strank. Potrebujemo več? Več o naših dodatnih načrtih.
Najbolj priljubljena
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.