LiveAgent ponuja intuitiven vmesnik, poln uporabnih orodij, ki vam pomagajo hitreje rešiti težave strank. Preklopite na našo službo za pomoč strankam in izboljšajte svoje upravljanje vstopnic z našim večkanalnim sistemom izdajanja vstopnic, ki združuje vso vašo komunikacijo.
Izkoristite avtomatizacije in integracije za izboljšanje delovnih tokov. Izvedite več o LiveAgent ali začnite z brezplačnim 30-dnevnim preizkusom še danes, da dobite izkušnjo LiveAgent.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
SysAid
|
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
|
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
|
SysAid ponuja prodajo vstopnic.
|
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
SysAid ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
SysAid ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
SysAid ponuja samopostrežni portal.
|
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
|
SysAid ne ponuja integracije s Facebookom.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
|
SysAid ne ponuja integracije Twitterja.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
SysAid ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
|
SysAid ne ponuja integracije Viber.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
SysAid ponuja bazo znanja.
|
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
SysAid ponuja forum za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
SysAid ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
|
SysAid ponuja funkcije API-ja.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
SysAid ne ponuja funkcij IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
SysAid ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
SysAid ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
SysAid ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Lahkopostavite neomejeno število gumbov za klepet na svoja spletna mesta.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
SysAid ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
SysAid ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
SysAid ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
SysAid ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
LiveAgent ponuja podporo za različne komunikacijske kanale, podprte z dodatnimi funkcijami. Z njimi lahko dosežete več strank in veliko hitreje rešite njihove težave. Izkoristite e-poštno izdajanje vstopnic, klepet v živo, klicni center, portal za stranke ali družbeni mediji – Facebook, Twitter in Instagram. Bodite prisotni povsod zahvaljujoč eni enotni platformi in zagotovite najboljšo možno storitev za stranke.
Dvignite svojo službo za pomoč strankam na višjo raven z najhitrejšim razpoložljivim pripomočkom za klepet v živo. S prikazano hitrostjo klepeta v 2,5 sekunde lahko težave rešite hitreje in posledično pridobite boljše ocene strank in uporabnikov. Uporabniku prijazen vmesnik olajša stik z vami, dodatne funkcije pa vam omogočajo popolno vidljivost spletnih obiskovalcev.
Upravljanje storitev za stranke postane lažje, če ste podprti z analitiko, spremljanjem, gladkimi poteki dela in integracijami. LiveAgent vam omogoča izboljšanje poteka dela, ustvarjanje avtomatizacij, spremljanje vašega uspeha in integracijo aplikacij, ki jih uporabljate vsak dan, da jih združite pod eno streho. Če želite izvedeti več, si oglejte naše strani s funkcijami in integracijami.
Pionirska programska oprema
LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bil prva rešitev na trgu, ki je ponujala klepet v živo in zmogljivosti službe za pomoč uporabnikom. Od leta 2023 je LiveAgent najbolje ocenjena in najbolj pregledana rešitev službe za pomoč uporabnikom na trgu, ki služi več kot 150 milijonom uporabnikov in 40.000 podjetjem po vsem svetu.
Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodke.
Razveselite svoje stranke z bliskovito hitrimi odzivi.
Povečajte prodajo tako, da ohranite svoje stranke zveste vaši blagovni znamki.
Zahvaljujoč naši podpori za stranke 24/7 nas lahko kadar koli vprašate o čemer koli. Tukaj smo za vas, če imate kakršne koli težave, iščete informacije ali želite izvedeti nekaj novega. Pišite nam prek sporočila v klepetu, e-pošte ali nas pokličite in potrudili se bomo, da vam pomagamo.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Pridružite se LiveAgentu in postanite srečna stranka še danes. Oglejte si naše cenovno ugodne cenovne načrte, primerne za podjetja različnih velikosti in panog. Ali pa začnite z našim brezplačnim 30-dnevnim preizkusom. Brez obveznosti in podatkov o kreditni kartici.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team