Nudenje odlične storitve za stranke in hkrati skrb za varnost zaposlenih v času pandemije je lahko zelo zahtevno. Najpomembnejše je, da ostanete mirni, se organizirate in razmišljate izven okvirjev. Če želite nekaj nasvetov, kako voditi podjetje v teh težkih časih, berite dalje.
COVID-19 je novi koronavirus, ki se je, decembra 2019, pojavil na Kitajskem. Virus se širi s človeka na človeka po zraku. Simptomi vključujejo kašelj, povišano telesno temperaturo in oteženo dihanje. V nekaterih primerih je virus tudi smrtno nevaren, najbolj pa so ogroženi starejši ljudje in ljudje s kardiovaskularnimi in respiratornimi boleznimi.
Najboljši način, da se izognete virusu, je izogibanje fizičnim kontaktom, pogosto umivanje rok, pokrivanje ust ob kašljanju in kihanju z robčkom in izogibanje dotikanju oči, nosu in ust.
Koronavirus je že vplival na svetovno gospodarstvo. Delniški trgi so potonili, potovanja so bila prepovedana in uvedene so bile karantene. Ponekod so, zaradi panike, ljudje popolnoma izpraznili trgovine.
Številne evropske vlade so v preventivne namene odredile začasno zaprtje vseh nenujnih podjetij in organizacij (z izjemo lekarn, živilskih trgovin, pošt, zdravstvenih ustanov).
Razumemo, da se vseh dejavnosti ne da opravljati na daljavo. V primeru, da je vaše podjetje spletna trgovina ali pa se ukvarja s prodajo programske opreme, pa lahko veliko dela zaposleni opravijo od doma. Vaši agenti za storitve za stranke, razvijalci, prodajalci in tržniki lahko svoje računalnike odnesejo domov in delajo na daljavo. V bistvu ni potrebe po nobenih spremembah — dokler imajo vaši zaposleni visoko delovno etiko in ostajajo motivirani.
Če ne morete pošiljati svojih izdelkov ali izvajati storitev (na primer letalska družba, na katero je vplivala prepoved potovanj), ponudite svojim strankam kompromisno nadomestilo. Če ne morete povrniti sredstev, lahko stranki ponudite bon v vrednosti njihovega nakupa, ki ga lahko v prihodnosti vnovčijo.
V primeru, da se boste lotili poravnav na ta način, bodo vaše stranke bolj razumevajoče in bodo v prihodnje zopet kupovale pri vas.
V teh časih je pomembno, da se ublažite izgube. Osredotočite se na tiste stvari, ki delujejo. Ponudite neplačan dopust, pustite ljudem, da razmišljajo o dobičkonosnih projektih. Odpovejte se dobičku podjetja v dobro ljudi in njihove finančne varnosti. Ponujajte pakete, ki bodo na dolgi rok prinesli manj prihodkov, bodo pa rešili denarne težave že danes. Razmišljajte pametno in umirjeno.
Osredotočite se na stvari, za katere nikoli niste imeli časa. Mogoče je čas za preoblikovanje spletne strani, s katero ste odlašali. Lahko bi se spet posvetili blogu. Bodite ustvarjalni, ker vedno obstaja priložnost za izboljšave.
Ko imate opravka s povračili sredstev in odpovedmi, je zelo pomembno, da upoštevate človeški faktor in ostanete fleksibilni ter razumevajoči do vaših strank.
Krmarite med dolgimi čakalnimi vrstami za klice in klepet s pametnim usmerjanjem klicev, IVR-jem ali pred-klepetnimi obrazci. Svojim agentom omogočite čas in prostor, da se organizirajo in uspešno odgovorijo na vsa vprašanja strank.
Ostanite motivirani in poskušajte razumeti, da je upad zadovoljstva strank le začasen. Poskušajte najti nov način pristopanja do strank, ki bo spremenil negativno izkušnjo v pozitivno.
Za inspiracijo vzemite primer podjetja Martinus. Slovaška prodajalna knjig nadaljuje s spletno podporo strankam. Agenti za storitve za stranke so pripravljeni svetovati kupcem o njihovi izbiri knjig preko video klepeta in tako pričarajo nepozabno izkušnjo, ki je tudi zelo učinkovita.
Ker je količina zahtevkov velika in se le povečuje, je pomembno, da po potrebi prerazporedite zaposlene v ekipo za podporo strankam. Tudi, če ti zaposleni niso najbolj tehnično podkovani glede izdelka in vprašanj na to temo, jim lahko dodelite “začetniške” zahtevke, kot so “Kako ponastavim geslo?” ali “Kako nadgradim svojo naročnino?”.
Tako se bodo lahko bolj podkovani agenti posvetili kompleksnejšim in pomembnejšim vprašanjem. To je koristno za vse, saj svojih strank ne boste pustili čakati, poleg tega pa lahko izkoristite razpoložljivo delovno silo brez odpuščanja ali novih zaposlitev.
Ko je količina zahtevkov izjemno visoka, je pomembno, da prilagodite delovne izmene agentov in omogočite 24/7 podporo. Če delovnih izmen ne morete spreminjati, razmislite o načinih nudenja podpore, ko niste razpoložljivi. Razmislite o bazah znanja, forumu, člankih z navodili za uporabo, Youtube vsebini — o vsem, kar lahko stranka izkoristi za samopomoč.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljanje izjemne podpore strankam.
Peter Komornik, CEO
Če imate možnost začasne zaposlitve dodatnih agentov na daljavo za pomoč strankam, potem to tudi storite. Kar nekaj ljudi je ostalo brez dela in so v težki finančni situaciji, zato bi to predstavljalo lepo priložnost za marsikoga.
Pošiljanje prednastavljenih sporočil in avtomatizacija določenih odgovorov sta odlična načina za hitro reševanje zahtevkov. Na primer, prednastavljena sporočila so lahko samodejno poslana vsem, ki zahtevajo povračilo sredstev. Sporočilo mora vsebovati navodilo, ki pelje stranko skozi postopek in odgovore na vsa pogosto zastavljena vprašanja glede povračila sredstev.
Ponujamo storitev brezplačnega prenosa z večine priljubljenih platform za nudenje podpore strankam.
Vse, kar vam prihrani čas v obdobju, ko je število zahtevkov visoko, je prednost. Uporabite napredna orodja za podporo strankam, kot je vpogled v tipkanje sporočila v realnem času. Ta vam omogoča, da imate vpogled v strankino sporočilo še preden pritisne tipko za pošiljanje. Tako dobite dodaten čas za brskanje po njihovih preteklih naročilih, zahtevkih in ostalih pomembnih informacijah, ki jih boste morda potrebovali.
Ključnega pomena je, da ostanete pozitivni in motivirani. Razmišljajte o rešitvah izven okvirjev, ki bodo pomagale vašim strankam in agentom. Vedite, da je to začasna situacija in da se bo kmalu vse vrnilo v normalno stanje.
Če potrebujete rešitev za podporo strankam, ki bo izpolnila vse vaše zahteve za delo na daljavo, preizkusite programsko opremo LiveAgent. Ponujamo vgrajen klicni center, sistem za izdelavo zahtevkov in lasten klepet v živo.
Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
Discover professional follow-up email templates for customer service with LiveAgent. Elevate your customer support and streamline communication through customizable templates, integrations, and expert resources. Explore LiveAgent today to enhance your service efficiency and delight your customers!
Storitve za stranke na družbenih omrežjih
Družbeni mediji so popolnoma spremenili delovanje storitev za stranke. Celoten cikel potencialnih strank-strank se začenja videti nekoliko drugače.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team