Programska oprema za programski telefon bogata s funkcijami

Izboljšajte podporo svojega klicnega centra z drevesi IVR po meri in samodejnimi povratnimi klici.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Vodilna softphone programska oprema za B2B & B2C podjetja

LiveAgent ponuja podporo SIP VoIP v okviru svojega virtualnega klicnega centra. Ponudite vrhunsko telefonsko podporo že danes — neodvisno od vaše lokacije. Ponudite podporo iz udobja vašega doma, pisarne ali celo s poti preko naše aplikacije.
[nagrade_small]
Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Kaj je softphone programska oprema?

Softphone programska oprema je orodje, ki omogoča posredovanje in sprejemanje telefonskih klicev preko interneta namesto po navadnih telefonskih linijah. Ker gre za programsko opremo, se lahko uporablja na računalnikih in mobilnih telefonih in ne na namenski strojni opremi oziroma s klasičnimi telefoni.

Zakaj podjetja uporabljajo LiveAgent softphone?

Cenejša rešitev

LiveAgent je sodeluje z več kot 35 mednarodnimi ponudniki VoIP telefonije. Pridobite SIP paket z majhno mesečno naročnino in se poslovite od plačevanja minutnih tarif.

Idealno za delo na daljavo

Uporaba softphone programske opreme vam omogoča delo od kjerkoli. Sprejemate lahko klice iz udobja vašega doma, pisarne ali celo, ko ste na poti.

Bolj zanesljiv

Softphone tehnologija ponuja beleženje, snemanje in posredovanje klicev. Ponaša se z izjemno čistim zvokom, usmerjevalnim odzivnikom in možnostjo vračanja klicev, kar omogoča tekočo podporo brez omejitev.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo brezplačno migracijo z vseh najbolj pogostih rešitev za podporo strankam na tržišču.

Lastnosti LiveAgent softphone

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Pametno usmerjanje klicev

LiveAgent usmerja prihajajoče klice na primerne oddelke in agente naključno ali pa po prioritetnem določilu. Klici so usmerjeni samo k tistim agentom, ki so trenutno prisotni in lahko sprejemajo klice.

Usmerjevalni odzivnik & možnosti vračanja klicev

LiveAgent vam ponuja možnost, da sestavite svoj meni usmerjevalnega odzivnika klicev, ki vključuje možnost vračanja klica. Posnamete lahko svoja sporočila v okviru LiveAgent, ali pa naložite generična pozdravna sporočila in sporočila možnosti izbire.
IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Notranji klici med sodelavci

LiveAgent podpira brezplačne notranje klice (tudi klepet!) med vsemi vašimi agenti. Vsi klici se dogajajo znotraj brskalnika v aplikaciji. Za delovanje ne potrebujete namestitve nobene zunanje aplikacije.

Nastavite storitev na videoklice

Želite govoriti s stranko na bolj osebni ravni pa je stranka predaleč? Začnite videoklic! LiveAgent vam omogoča preklop vseh začetih klicev v brskalniku na videoklic.
two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Sledenje klicem, dnevniki in poročila

Nadzirajte število dohodnih in odhodnih klicev. Spremljajte koliko klicev sprejme posamezni agent, njihovo dolžino in še veliko drugih statističnih podatkov, ki vam bodo pomagali razumeti stanje vaše podpore strankam in kako jo izboljšati.

Neomejeno število posnetkov klicev

LiveAgent softphone programska oprema lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev. Vsak dohodni in odhodni klic, ki ga naredite, bo posnet in shranjen v LiveAgent. Če boste kdaj potrebovali dostop do posnetkov za zagotavljanje kakovosti, šolanje agentov, preverjanje pristnosti vstopnic ali iz pravnih razlogov, lahko to storite z enim klikom.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Več softphone klientov

LiveAgent se povezuje z več softphone klienti, ki omogočajo uporabnikom VoIP klice.

LiveAgent mobilna aplikacija

Naredili smo svojo aplikacijo za Android in iOS, ki se brez težav povezuje z vašim spletnim klientom. Začnite nuditi pomoč strankam, ko ste na poti. Vse to s prenosno različico softphone programske opreme.
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča nuditi izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Zakaj je LiveAgent softphone prava izbira za vas?

adjust shifts

Storitev v oblaku, ki je lahka za uporabo

LiveAgent je storitev v oblaku, ki je lahka za nastavitev in za uporabo. Začnite uporabljati naš zmogljivi klicni center v nekaj minutah. Brez pomoči vašega IT osebja.
Call routing benefits

Vse-v-enem večkanalna platforma

Softphone je samo del kompleksne rešitve, ki omogoča upravljanje z vstopnicami, elektronsko pošto, klepetom, klici in sporočili preko družabnih medijev.
Right tools to increase sales

Zaupa nam več kot 21,000 podjetij

LiveAgent pomaga podjetjem nuditi najboljšo podporo strankam že od leta 2004. Pridružite se LiveAgent družini in spoznajte zakaj smo številka 1 na področju programske opreme za pomoč strankam za mala in srednja podjetja.
Multilingual support in LiveAgent

Večjezična programska oprema

Naša programska oprema se uporablja po celem svetu in prihaja s polno oz. delno večjezično podporo. Ponuja več kot 40 jezikov in vam omogoča tudi uporabo posebnih črk in znakov.    

Ste naveličani preklapljanja med klici, klepeti, elektronsko pošto in ostalimi komunikacijskimi orodji?

Tukaj to ni potrebno. LiveAgent je unikatna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov. Vse to po dostopni in transparentni ceni. Ne imejte dodatnih stroškov samo za uporabo klicnega centra. Primerjajte našo večkanalno rešitev z ostalimi na tržišču.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Kaj naše stranke povedo o nas?

Povezani članki zSoftphone programska oprema
Dohodni klicni center je klicni center, ki izključno ali pretežno obravnava dohodne telefonske klice strank.

Dohodni klicni center

Odkrijte prednosti dohodnega klicnega centra z LiveAgent! Personalizirana podpora, IVR, pametno usmerjanje klicev in več. Preizkusite brezplačno!

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem, njegove storitve in izdelki se imenujejo izkušnja strank. Več o izkušnjah strank.

Izkušnja stranke

Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Preizkusite LiveAgent – vse-v-enem programsko opremo za podporo strankam. Brezplačno 30-dnevno preizkusno obdobje. Kreditna kartica ni potrebna!

Spletna storitev za stranke je spletna pomoč, ki jo podjetje nudi svojim strankam, ki uporabljajo njihove izdelke. Izvedite več in izboljšajte svoje znanje.

Spletna storitev za stranke

Integrirajte več komunikacijskih kanalov in avtomatizirajte podporo strankam z LiveAgentom. Poskusite brezplačno zdaj!

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x