Nešteto načinov za izboljšanje z
le enim orodjem

Uporabite socialno poslušanje s pomočjo LiveAgent-a.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Iščete orodja za socialno poslušanje?

Če še vedno ne uporabljate orodja za socialno poslušanje kot del strategije trženja in podpore strankam, je čas, da ga pridobite.

Socialno poslušanje je predvsem spremljanje tega, kar govorijo o vašem podjetju v spletu. Oglejte si, kaj mislijo vaše stranke, preverite konkurenco, če vas odvračajo, ali odgovorite na vprašanja, ki jih imajo potencialne stranke.

Socialno poslušanje je nujno!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Kaj je družabno poslušanje?

Socialno poslušanje, znano tudi kot socialno spremljanje, je postopek spremljanja digitalnih pogovorov ali spletnih omemb vaše blagovne znamke.

To je učinkovita strategija za zbiranje povratnih informacij in spremljanje mnenja strank o vaši blagovni znamki, podjetju, izdelkih ali storitvah.

LiveAgent kot orodje za družabno poslušanje

LiveAgent se poveže z vsemi vašimi kanali v družabnih omrežjih in vse komentarje, sporočila in omembe vaše blagovne znamke pridobi neposredno v LiveAgent.

LiveAgent se poveže z:

LiveAgent suitable tool for social listening

Zakaj so orodja za socialno poslušanje pomembna?

Woman on phone in shopping cart

Težave rešujte proaktivno

Orodja za socialno poslušanje so odlična za proaktivno reševanje težav. Potrdite, da so vaše stranke razočarane, preden njihove slabe izkušnje postanejo virusne in škodujejo vašemu poslovanju.

Feedback & suggestions

Kot pričevanja uporabite pozitivne omembe

Socialno poslušanje ni zgolj slaba izkušnja. Predstavite pozitivne stvari, ki jih imajo stranke o vašem poslu. Nič ni vredno toliko kot resnično pričevanje!

Learn from customer analytics and insights

Pridobite vpogled v zadovoljstvo strank

Socialno poslušanje je odlično orodje, s katerim lahko dobite splošen pregled tega, kar govorijo o vašem podjetju na spletu. Spremljajte, kaj imajo povedati vaše stranke, pa tudi vaši konkurenti.

Real-time customer support

Preprosto komunicirajte s strankami

Odgovarjajte na tvitere strank, Facebook sporočila ali komentarje Instagrama neposredno iz vašega orodja za družabno poslušanje. Ne zapravljajte časa za prijavo in odjavo iz različnih družbenih računov.

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Socialno poslušanje na Facebooku

Orodje LiveAgent za poslušanje v družabnih omrežjih poenostavi vsa Facebook sporočila in komentarje vaših objav in jih potisne neposredno na nadzorno ploščo LiveAgent. Od tam lahko preprosto odgovorite, všečkate in celo ustvarite nove objave na svoji Facebook strani.

Socialno poslušanje na Twitterju

Spremljajte ključne besede in se odzivajte na tvite, ki omenjajo vaš račun. Z orodjem socialnega poslušanja družbe LiveAgent za Twitter nikoli več ne boste zamudili tvita o svojem podjetju.

Preprosto nastavite ključne besede, ki jih želite spremljati, in vsi tviti, ki vsebujejo to ključno besedo, bodo samodejno preneseni v vaš račun LiveAgent v obliki zahtevka.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M244SYoutube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Socialno poslušanje na Instagramu

Vsi komentarji na vaše objave ali objave, ki omenjajo vaš račun, bodo samodejno potisnjeni v LiveAgent. Odzovite se neposredno iz LiveAgent-a, ne da bi morali v telefonu brskati po tisočih obvestilih.

LiveAgent organizira vsa vprašanja glede na pomembnost in prejeti čas.

Več kot le orodje za socialno poslušanje

Vstopnični sistem

Poenostavite vse poizvedbe iz več komunikacijskih kanalov v eno mapo “Prejeto”.

Izvedite več

Klepet v živo

Klepetajte s strankami in obiskovalci spletnega mesta v realnem času. Izkoristite proaktivna povabila na klepet in še več.

Portal za podporo

Ustvarite osupljive portale strank in baze znanja kot samopostrežne rešitve za vaše stranke.

Izvedite več
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Zakaj je LiveAgent pravo orodje za socialno poslušanje primerno za vas?

Most reviewed and number 1

Najbolj pregledan in ocenjen # 1

LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska oprema za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.

Preferred by 21k businesses

21.000 podjetij mu daje prednost

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah je izbralo LiveAgent za potrebe podpore strankam.

Packed with features

Z več kot  180+ funkcijami, več kot  40+ integracijami  in neskončnimi prilagoditvami se orodje enostavno prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati LiveAgent v nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Prejmite našo profesionalno rešitev za socialno poslušanje po fiksni mesečni ceni, brez skritih stroškov in dolgoročnih obveznosti. Prijavite se na 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da boste imeli popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj še čakate? Začnite s socialnim poslušanjem že danes!

Package Name

Zahtevek+klepet

Idealno za mala in srednje velika podjetja

$29 /mo
Preizkusite ga
Package Name

Vse vključeno

Idealno za podjetja vseh velikosti in velike organizacije

$39 /mo
Preizkusite ga
Povezani članki zSocialno poslušanje
Pripomoček za povratne informacije je orodje, ki se uporablja na kateri koli spletni strani ali v aplikaciji, v kateri podajate povratne informacije o izkušnjah, ki ste jih imeli.

Pripomoček za povratne informacije

Pripomoček za povratne informacije je ključno orodje za zbiranje povratnih informacij strank in izboljšanje uporabniške izkušnje. Preprosto ga nastavite v LiveAgent, kjer lahko hitro zaznate in rešite morebitne težave. Izboljšajte svojo spletno stran s pomočjo povratnih informacij strank. Pridružite se brezplačno!

Orodja za pomoč strankam so lahko odličen način za opolnomočenje vaših strank. Podjetja se zanašajo na več od njih, spoznajo zakaj.

Orodja za pomoč strankam

Odkrijte ključna orodja za pomoč strankam na LiveAgent, ki izboljšajo komunikacijo in opolnomočijo vaše stranke. Od klepeta v živo do integracije z družbenimi mediji, zagotavljamo celoten nabor rešitev za vrhunsko podporo. Registrirajte se zdaj in preizkusite brezplačno!

Programska oprema za odhodni klicni center LiveAgent vam omogoča odhodne klice prodajnim potencialnim strankam, potencialnim strankam ali trenutnim strankam. Preizkusite 14-dnevno brezplačno preskusno različico in dvignite svoje podjetje na novo raven.

Učinkovita programska oprema za odhodni klicni center

Izboljšajte svojo prodajo in trženje s programsko opremo za odhodni klicni center LiveAgent. Brez pristojbine za namestitev, 24/7 podpora, in brez potrebe po kreditni kartici. Preizkusite 14-dnevno brezplačno različico in optimizirajte odnose s strankami z integrirano CRM rešitvijo. Pridružite se podjetjem, kot so Forbes in Airbus, ter izkoristite vse prednosti večkanalne platforme.

Če iščete zmogljivo alternativo Collab, razmislite o LiveAgentu. Ugotovite, kakšna sta Collab in LiveAgent in katera je najboljša za vaše podjetje.

Potrebujete alternativo za sodelovanje?

Če iščete zmogljivo alternativo Collab, razmislite o LiveAgentu. Ugotovite, kakšna sta Collab in LiveAgent in katera je najboljša za vaše podjetje.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x