Key takeaways
Pros
- Nemoteno vključevanje družabnih medijev
- Odlična zasnova sistema za izdajo zahtevkov
- Organiziran in enostaven za uporabo
- Je brezplačen
Cons
- Ni integracije Twitterja
- Če izberete plačljiv načrt, je to lahko drago.
Začetek uporabe funkcij družabnih medijev Tidio
S storitvijo Tidio lahko preprosto začnete, saj je račun brezplačen. Uporabljate ga lahko tako dolgo, kot želite, in ga lahko nadgradite, ko se počutite pripravljeni na ta korak. Za registracijo so potrebni e-poštni naslov, geslo in spletna stran. To se lahko izkaže za moteče za lastnike podjetij, ki nimajo ali ne želijo imeti spletne strani, vendar je to razumljivo, saj se Tidio večinoma osredotoča na klepetalne robote, ki za pravilno delovanje potrebujejo spletno stran. Ko sem končal registracijo, sem bil preusmerjen naravnost v spletno aplikacijo Tidio.
Ko sem vstopil v mapo prejetih sporočil, me je Tidio obvestil o mojih aktivnih pogovorih. Še bolje pa je, da je ponudil nastavitev integracij z e-pošto, pripomočkom Tidio in, kar je še pomembneje, s Facebookom in Instagramom. Na tej strani je takoj razvidno, kakšne funkcionalnosti družabnih medijev ponuja Tidio. Na tej točki se lahko še naprej seznanjate s programom Tidio, če ga uporabljate prvič, ali pa se poglobite v postopek integracije za družbene medije. Najprej sem začel z integracijo storitve Facebook Messenger.
Ko sem kliknil možnost za integracijo storitve Facebook Messenger, se je odprl nov zaslon, v katerem so bile prikazane prednosti integracije in razlaga delovanja integracije ter načina povezovanja. Postopek integracije je precej standarden, le prijaviti sem se moral in se odločiti, kako želim, da Tidio obdeluje moje podatke iz Messengerja. Tidio ponuja tudi možnost, da integracijo Messengerja povežete z njihovim klepetalnikom. To možnost sem zavrnil, saj sem klepetalnike že obravnaval v pregledu klepetalnega robota Tidio.
Enak ali vsaj zelo podoben postopek integracije lahko pričakujete tudi pri integraciji Instagrama. Zaslon je v bistvu enak kot pri integraciji storitve Facebook Messenger. Prijaviti se morate le v svoj račun Instagram in omogočiti dostop do storitve Tidio, da bo lahko upravljala vašo komunikacijo na Instagramu. Med integracijo Instagrama nisem naletel na nobene težave in vse je potekalo zelo dobro.
Na splošno Tidio ponuja izjemno enostaven in intuitiven način za povezovanje obeh kanalov družabnih medijev. Preden se lotim testnega dela tega pregleda, si oglejmo, kakšno funkcionalnost družabnih medijev lahko pričakujete od Tidia in kakšne dodatne funkcije lahko dobite, če se odločite, da ga boste uporabljali kot primarno programsko opremo za storitve za stranke v družabnih medijih.
Funkcije in značilnosti družabnih medijev Tidio
Tidio ni primarno osredotočen na storitve za stranke v družabnih medijih, vendar kljub temu ponuja zelo dobro funkcionalnost, ki ne zaostaja za konkurenco. Del tega je sistem za izdajo vozovnic, ki zbira vso komunikacijo iz vseh vrst komunikacijskih kanalov, ki so integrirani. Sistem vozovnic ponuja tudi precej standarden nabor podfunkcij za učinkovito odgovarjanje in dostop do kontaktnih informacij. Ta funkcionalnost se dobro obnese tudi pri integraciji z družabnimi omrežji.
Druge funkcije vključujejo analitiko, obiskovalce in precej obsežne nastavitve. Analitika zagotavlja pomembne podatke, ki omogočajo lep pregled nad splošnimi komunikacijskimi prizadevanji, medtem ko lahko obiskovalci razkrijejo informacije o tem, kdo obiskuje vašo spletno stran. Najbolj omembe vredna funkcija pa so klepetalni roboti, ki jih lahko vključite v svoje kanale družbenih medijev in jim prepustite, da namesto vas skrbijo za komunikacijo. Tidio ponuja zelo dobro funkcionalnost klepetalnih robotov, zato je to lahko zanimiv dodatek k vašim storitvam družbenih medijev.
Uporabniška izkušnja funkcij družabnih medijev Tidio
Temeljito sem preizkusil funkcije družabnih omrežij podjetja Tidio in menim, da je izkušnja zelo dobra. Ko sem si poslal sporočilo, da bi simuliral pogovor, se je takoj pojavilo v aplikaciji Tidio. Ne samo to, zaslon je takoj preklopil na okno za pogovor, tako da mi ni bilo treba izgubljati časa z iskanjem ustreznega menijskega gumba, da bi prišel tja. S tem ohranjam osredotočenost na pogovore, kar je pri vsaki komunikacijski rešitvi vedno prednost. Po drugi strani pa vas to lahko odvrne od opravila, ki ste se mu morda posvečali. V vsakem primeru je to zanimiv dodatek.
Ko kliknete možnost Pridruži se pogovoru, lahko začnete z odgovarjanjem. Vmesnik je zelo dobro zasnovan. Na desni strani sem imel podatke o stiku, medtem ko je sredina zaslona osredotočena na pošiljanje sporočil. Zanimiva funkcionalnost, ki deluje v vseh vrstah vozovnic, je možnost pritiska na tipko “/” na tipkovnici za priklic seznama pripravljenih odgovorov. To vam omogoča, da ostanete v igri, saj ne zapustite tipkovnice in ne iščete pravega gumba za klik v uporabniškem vmesniku.
Odlična izkušnja ostaja takšna tudi pri obravnavi zahtevkov Instagrama. Ni velike razlike med obravnavo zahtevkov za Messenger in zahtevkov za Instagram, sistem deluje enako ne glede na to, s katerim zahtevkom se ukvarjate. Tidio vedno natančno prikaže, od kod prihaja zahtevek. Poleg tega lahko zaradi levega stolpca menija prejetih sporočil vedno uporabite segmentacijo in izberete sporočila samo iz določenih virov.
Pogovori z zahtevki Tidio so čudovita izkušnja, ki me ni pustila na cedilu. Celoten sistem je zasnovan izjemno dobro in se v bistvu predstavlja brez težav. Ne glede na to, ali boste odgovarjali prek Instagrama ali Messengerja, boste zagotovo imeli prijetno izkušnjo. Tidio se zelo dobro odziva na vse vrste sporočil iz družabnih omrežij in vas vedno obvesti, ko v vaš poštni predal prispe nekaj novega.
Cenik Tidio
Tidio ponuja štiri cenovne načrte, vključno z brezplačno možnostjo. Večina jih je osredotočena na funkcionalnost klepetalnega bota Tidio. Ker je funkcionalnost družabnih medijev vključena tudi v brezplačno možnost, se bo vaša odločitev najverjetneje vrtela okoli drugih funkcionalnosti Tidio in števila pogovorov, ki jih morate mesečno obdelati. Oglejmo si vsak načrt in preverimo, kaj lahko za svoj denar dobite z vsakim od njih.
Brezplačno
Brezplačni načrt je popolnoma brezplačen in ponuja pogovore v klepetu v živo s 50 uporabniki, pogovore s klepetalnikom s 100 uporabniki, e-poštno podporo, sistem vozovnic, namizne in mobilne aplikacije, integracijo aplikacij tretjih oseb, informacije za obiskovalce in JavaScript API.
Komunikator
Načrt Communicator stane 15,83 USD na mesec na operaterja letno ali 19 USD na mesec na operaterja mesečno. Omogoča vam neomejeno število pogovorov v klepetu v živo, do 5 operaterjev, e-pošto in podporo za klepet v živo 24 ur na dan, vse funkcije iz načrta Free, oddelke ekipe, analitiko, izvirno integracijo Shopify, tipkanje v živo, ogledane strani, seznam obiskovalcev v živo, dovoljenja in opombe.
Chatbots
Načrt Klepetalniki stane enako kot načrt Communicator, vendar se nekoliko bolj osredotoča na komunikacijo s klepetalniki. Dobili boste klepetalnike s 1000 sprožilci, podporo po e-pošti in 24 ur na dan ter 5 dni v tednu v živo, vse funkcije iz načrta Free, več kot 35 predlog za klepetalnike, vizualni urejevalnik klepetalnikov in integracijo s programom Zapier.
Tidio+
Načrt Tidio+ znatno zviša ceno, saj stane 329 dolarjev mesečno, ne glede na to, ali izberete letno ali mesečno zaračunavanje. Ta načrt vam zagotavlja neomejeno število pogovorov v živo v klepetu, poljubno število operaterjev, poljubno število vključitev klepetalnega robota, 24/5 e-poštno podporo, 24-urno podporo v klepetu, telefonsko podporo v sili, vse funkcije iz načrtov Communicator in Chatbot, odzivne robote Tidio AI, podporo več spletnih mest, integracije po meri, e-poštno trženje in drugo.
Zaključek
Pri Tidiu je zelo težko najti kaj napačnega. Funkcionalnost družabnih medijev je odlična, celoten sistem deluje zelo dobro in lahko začnete brezplačno, brez podatkov o kreditni kartici ali kakršnih koli vezav. Tidijevi integraciji s Facebook Messengerjem in Instagramom sta odlični, vendar boste morda začeli pogrešati Twitter, saj je to edina integracija, ki je tu ne boste našli. Če je ne potrebujete, vas ne bi smelo nič ovirati pri izbiri Tidia.
Frequently Asked Questions
Vmesnika Facebook API ni bilo mogoče naložiti
Če ste prejeli napako »Facebook API ni bilo mogoče naložiti«, preizkusite to rešitev. Pojdite na Facebook > Nastavitve & Zasebnostin odprite Center za zasebnost. Nato pojdite na Facebook > Facebook nastavitve in izberite Poslovna integracija. Poiščite Tidio in ga odstranite s seznama, nato znova pooblastite integracijo Messengerja v Tidio. Če ste uporabnik Firefoxa, Tidio priporoča izvedbo integracije prek Chroma, saj se zdi, da je ta težava bolj pogosta pri uporabnikih Firefoxa.
Težave s prejemanjem sporočil Instagram
Če imate težave s prejemanjem Instagram sporočil v Tidiu, preverite, ali ste Instagramu dovolili, da Tidiu omogoči upravljanje komunikacije. Pojdite v svojo aplikacijo Instagram in odprite Nastavitve > Zasebnost > Sporočila. Prepričajte se, da je drsnik »Dovoli dostop do sporočil« vklopljen.