Key takeaways
Pros
- Enostaven za integracijo in uporabo
- Podrobno poročanje
Cons
- Pridobivanje plačilnega sistema v poskusnem obdobju
- Občasne težave pri nalaganju slik
Začetek dela s programom Statusbrew
Prijava na Statusbrew je bila izjemno preprosta. Ne da bi mi bilo treba potrditi svoj e-poštni naslov, me je pozdravilo okno za nastavitev organizacije in samodejni pozdrav v klepetu v živo.
Ko sem izpolnil zahtevane podatke, mi je Statusbrew zastavil še nekaj vprašanj, da bi izvedel več o mojem namišljenem podjetju in bolje razumel moje potrebe in želje.
Ko sem navedel bistvene podatke, me je Statusbrew v drugem pojavnem oknu takoj pozval, naj povežem svoje družbene medije.
Zato sem se lotil tega. Začel sem s svojim poslovnim računom na Facebooku. Najprej me je vprašal, ali naj avtoriziram Statusbrew na Facebooku, da bo aplikacija lahko dostopala do mojega računa in imela potrebna dovoljenja za opravljanje svojega dela.
Zato sem nekajkrat kliknil na velik modri gumb, se prijavil v svoj račun in voilà! Moja stran v Facebooku je bila povezana.
Nato sem se preselil na Instagram. Postopek je bil skoraj enak, le da so mi zastavili nekaj dodatnih vprašanj o mojem podjetju in moji poslovni strani na Instagramu. Za dokončanje je bilo potrebnih le nekaj sekund in moj Instagram je bil nastavljen.
Za povezavo z računom Twitter so bili potrebni samo moji poverilnice brez dodatnih vprašanj ali dovoljenj. Tako sem končal z nastavljanjem svojih osnovnih računov družabnih medijev in bil pripravljen, da se razgledam in ugotovim, kaj vse lahko postori Statusbrew.
Funkcionalnost in funkcije družabnih medijev Statusbrew
Statusbrew ponuja aplikacijo v brskalniku ter aplikaciji za iOS in Android. Uporabil sem možnost brskalnika, vendar je vmesnik dobro optimiziran tudi za mobilne naprave.
Polirana in uporabniku prijazna armaturna plošča zagotavlja hiter dostop do vsega, kar potrebujete.
V delu vmesnika Engage si lahko ogledate vse prejšnje interakcije s strankami, tudi preden ste Statusbrew povezali s svojimi profili.
Priročna poročila omogočajo pregled dejavnosti v družabnih medijih, vključenosti in drugih potrebnih informacij. Poleg tega so poročila precej obsežna, saj omogočajo, da preučite vsak kanal družabnih medijev posebej. Ustvarite lahko poročila o ključnih besedah, preučite vpogled v hashtage in še veliko več.
Všeč mi je bilo tudi število nastavitev in konfiguracij, s katerimi se lahko uporabniki igrajo in tako prilagodijo izkušnjo s programom svojim potrebam.
Funkcije družabnih medijev Statusbrew uporabniška izkušnja
Ko sem uspešno povezal svoje račune v družabnih omrežjih s Statusbrew, sem imel »stranko«, ki je napisala komentar, DM in pustila oceno za moj namišljeni posel v chatu. Čeprav bi cenil nekaj pojavnih obvestil, ki bi me opozorila na dohodno interakcijo s strankami, se je vse takoj pojavilo v delu Sodeluj.
Statusbrew uporabnikom omogoča pošiljanje slik in GIF-ov ter dodajanje javnih in notranjih opomb. Čeprav se programska oprema ne obnaša kot tipičen sistem za izdajo zahtevkov, ima nekaj podobnih funkcij. Interakciji lahko dodelite prioriteto, dodate opazovalce, jo zaprete ali odložite in tako naprej.
Nad zmogljivostmi programa Statusbrew sem bil navdušen. Čeprav sistema ne bi označil za programsko opremo za storitve za stranke, temveč za rešitev za upravljanje družabnih medijev, se mi zdi, da ga je mogoče uporabiti kot takega.
Potem pa sem naletel na težavo. Ko greste na nadzorno ploščo, se vam prikaže odštevanje, kdaj poteče poskusni račun.
Čeprav je Statusbrew trdil, da ga lahko naslednjih petnajst dni uporabljam brezplačno, me je presenetilo obvestilo, da ga moram za nadaljnjo uporabo plačati.
Rešitev sem poskušal poiskati na spletu, saj sem pričakoval, da mi ga bo Statusbrew pustil uporabljati obljubljena dva tedna. Na žalost nisem našel ničesar in edina možnost brez vnosa podatkov o kreditni kartici in porabe 2748,00 USD je bila odjava. Čeprav sem želel nadaljevati s preizkušanjem te rešitve, se nisem mogel znova prijaviti ali odpreti novega računa.
Cenik Statusbrew
Lite
Ta cenovni načrt znaša do 69 USD/mesec zaračunanih letno ali 89 USD/mesec zaračunanih mesečno. Na tej ravni lahko povežete do 5 profilov družbenih medijev in imate največ 2 uporabnika, ki upravljata sistem.
Standard
Za 129 $/mesec/licenco, zaračunano letno, ali 179 $/mesec/licenco, zaračunano mesečno, vam Statusbrew omogoča nastavitev 10 profilov družbenih medijev in 5 skupnih uporabnikov. Moderirate lahko komentarje na oglase na Facebooku in Instagramu, uporabljate avtomatsko upravljanje komentarjev itd.
Premium
Cenovna raven Premium podjetja Statusbrew stane 229 USD/mesec/licenca, ki se obračuna letno, ali 299 USD/mesec/licenca, ki se obračuna mesečno, in omogoča nastavitev 15 profilov družabnih medijev in upravljanje 8 uporabnikov. Na tej ravni lahko uporabljate vse iz prejšnjih ravni ter dodatne funkcije, kot so analiza čustev strank, delovni tokovi za odobritev in dodelitev ter drugo.
Enterprise
Najzmogljivejši paket podjetja Statusbrew ima ceno po meri, zato se morate obrniti na njihovo prodajno ekipo in zahtevati predstavitev izdelka. Poleg vseh funkcij iz načrta Premium vključuje Enterprise prilagojeno usposabljanje ekipe 1-1, integracije po meri, posebnega skrbnika računa in druge napredne funkcije.
Zaključek
Ko sem začel s tem postopkom pregleda, sem pričakoval, da bom Statusbrewu dal precej visoko oceno. Zakaj ne bi? Vmesnik je bil prijeten in odziven in mi je celo omogočil pošiljanje GIF-jev Office sem in tja. Vendar pa je izključitev iz mojega računa in zahteva, da plačam med poskusnim obdobjem, res pokvarilo mojo izkušnjo.
Podjetje Statusbrew bi priporočil predvsem za upravljanje družbenih medijev in celo kot rešitev za storitve za stranke, če vaše podjetje družbene medije uporablja predvsem za komuniciranje s svojimi strankami. Vendar tega ne morem odgovorno storiti, če ne vem, ali jo boste lahko sami preizkusili, preden Statusbrew zahteva vaš denar.
Frequently Asked Questions
Ne morem odgovoriti prek zasebnega sporočila na Facebooku.
Obstaja nekaj možnih razlogov, zakaj se morda spopadate s tem. Prvi je, da lahko zasebno odgovorite le v 7 dneh od datuma, ko je uporabnik objavil ali komentiral. Poleg tega lahko zasebna sporočila pošljete samo enkrat na objavo ali komentar, Facebook pa dovoljuje zasebne odgovore samo za besedilne objave in komentarje. Z zasebnimi sporočili ne morete odgovarjati na komentarje fotografij, ocene itd. Zadnji možni razlog, zakaj ne morete odgovoriti v obliki zasebnega sporočila, so nastavitve zasebnosti uporabnika. Določajo, ali so dovoljeni zasebni odgovori na javne komentarje in objave na časovnici.