Key takeaways
Pros
- Super hitre in enostavne integracije z družbenimi kanali
- Odličen vmesnik
- Odlične zmožnosti organiziranja zahtevkov
- Brez napak, brez težav
Cons
- Zahtevki ne odražajo nujno funkcionalnosti posameznega družbenega kanala
- Ni najcenejša možna rešitev
Začetek uporabe funkcij družbenih medijev Re:amaze
Re:amaze vam omogoča, da začnete z brezplačnim preizkusom, tako da vam ni treba takoj izbrati načrta. Ko vnesete svoje podatke v obrazec za registracijo, vam bo Re:amaze pomagal nastaviti, kar potrebujete. Dal mi je možnosti za nastavitev klepeta, e-pošte, sporočil SMS/MMS, pogostih vprašanj ali družbenih medijev. Izbral sem možnost socialnih medijev, saj se bomo na to osredotočili v tem pregledu. Obstaja tudi možnost, da ta del namestitve v celoti preskočite.
V naslednjem koraku po izbiri nastavitve družbenih medijev lahko integrirate svoj Facebook, Instagram in Twitter. Vse tri integracije je zelo enostavno dokončati. Integracija računa Facebook je precej standardna, prav tako integracija Twitterja. Integracija Instagrama mi je dala nekaj pametnih možnosti za uvoz sporočil in obvestil. Vse tri integracije trajajo dobesedno nekaj sekund in med postopkom nisem imel nobenih težav.
Ko končate in nadaljujete z naslednjim korakom, vas Re:amaze opomni, da so vse nastavitve funkcij na voljo za prilagajanje v nastavitvah aplikacije. Po tem boste preusmerjeni naravnost v vstopnični sistem družbenih medijev in se lahko začnete seznanjati z njim. Re:amaze samodejno pridobi vaša sporočila, kar je odlična stvar. Večina drugih programskih rešitev za pomoč uporabnikom družbenih medijev ponuja to možnost, vendar ne deluje vedno zanesljivo.
Organizacija zahtevkov v Re:amaze je odlična in postane tudi precej globoka. Zahtevke lahko kategorizirate ne samo po njihovih kanalih, ampak ima vsak od kanalov svoje podkategorije za lažjo organizacijo. Na ta način lahko preprosto razvrstite zahtevke v družabnih medijih in vidite samo tiste, ki jih želite. Podkategorije organizacije zahtevkov vključujejo čakajoče, naročene, nerazrešene, nedodeljene, rešene, arhivirane, sodelujoče itd.
Funkcionalnost in funkcije družbenih medijev Re:amaze
Re:amaze ponuja integracije družbenih medijev v vsakem načrtu, pa tudi druge funkcije, povezane s komunikacijo s strankami. Integracije družbenih medijev so neposredno povezane s sistemom za prodajo vstopnic Re:amaze, ki ponuja odlične organizacijske zmogljivosti in enostavno kategorizacijo vstopnic glede na kanale in status vstopnic. Večina funkcij za komunikacijo prek družbenih omrežij se prenese iz sistema za prodajo vozovnic in jih lahko uporabite v vstopnicah za družbena omrežja. Ti vključujejo funkcije upravljanja vozovnic ali tudi funkcije stika.
Poleg funkcij zahtevkov v družabnih medijih se lahko zanesete tudi na druge stvari. Ena od teh so funkcije avtomatizacije, ki vključujejo predloge odgovorov, poteke dela, funkcije namena strank in različne bote. Re:amaze ponuja tudi funkcije poročanja za pogovore in sporočila ter poteke dela, oznake in uspešnost osebja. Zadnji trije so na voljo samo v dražjih paketih.
Uporabniška izkušnja družbenih medijev Re:amaze
Delo z Re:amaze se sprva zdi mešano. Sistem je čudovitega videza, za katerega se zdi, da vse naredi popolno. Prva težava, ki sem jo opazil, je, da nisem prejel nobenega obvestila o dohodnem sporočilu Messengerja. Moral sem osvežiti sistem in ročno poiskati morebitna obvestila v mapi »Prejeto«. Ko sem ga našel, so se stvari spet izboljšale z vmesnikom v vstopnici. Kasneje sem ugotovil, da morate obvestila aktivirati ročno, kar se zdi nenavadna izbira. Po mojem mnenju bi morala ta funkcionalnost delovati takoj.
Izkušnja z odgovarjanjem je zelo prijetna. Lahko kliknem, da dodam datoteke in priloge, ali pa jih povlečem in spustim naravnost v sporočilo. Imel sem tudi možnost, da vstavim predloge odgovorov, emojije in izberem spremembo stanja, ki bo veljala, ko odgovorim na sporočilo. To ni najbogatejši nabor funkcij, kar sem jih kdaj videl v sistemu za izdajanje vstopnic za storitve za stranke družbenih medijev, vendar ponuja večinoma vse, kar morda potrebujete za učinkovito komunikacijo.
Izkušnja z odgovarjanjem je zelo prijetna. Lahko kliknem, da dodam datoteke in priloge, ali pa jih povlečem in spustim naravnost v sporočilo. Imel sem tudi možnost, da vstavim predloge odgovorov, emojije in izberem spremembo stanja, ki bo veljala, ko odgovorim na sporočilo. To ni najbogatejši nabor funkcij, kar sem jih kdaj videl v sistemu za izdajanje vstopnic za storitve za stranke družbenih medijev, vendar ponuja večinoma vse, kar morda potrebujete za učinkovito komunikacijo.
Funkcionalnost ostaja enaka pri zahtevkih, ne glede na to, ali so s Facebooka, Instagrama ali Twitterja. To je po eni strani dobra stvar, saj odpravlja kakršno koli zmedo pri odgovarjanju in vam omogoča, da se udobno znajdete v istem delovnem procesu za vsako vstopnico za družbena omrežja, ne glede na njen vir. Po drugi strani pa se zdi, kot da Re:amaze pozablja, da vsako omrežje družabnih medijev ponuja drugačen nabor funkcij, ki bi lahko dobro delovale, če bi jih postavili v Re:amazeov sistem vstopnic za družbene medije.
Funkcionalnost družbenih medijev v Re:amaze je na splošno precej dobra in ponuja stalen in zanesljiv potek dela brez kolcanja. Vendar vas Re:amaze verjetno ne bo presenetil tako zelo, kot bi pričakovali. Integracije so izjemno enostavne za izvedbo, vendar se zdi, da je izkušnja nakupa zahtevkov v družabnih omrežjih v primerjavi z nekaterimi drugimi rešitvami rahlo medla. To ne pomeni, da ni zelo funkcionalen, ravno nasprotno. Zdi se, da Re:amaze manjka nekakšen “vau” faktor.
Re: cenik
Re:amaze ponuja tri glavne cenovne načrte in dodatna dva načrta, ki sta namenjena startupom in podjetjem. Vsak načrt ponuja funkcionalnost družbenih medijev, kar pomeni, da prejmete dostop do integracij Facebook, Instagram in Twitter ne glede na to, katero izberete. Glavna stvar, na katero se morate osredotočiti med postopkom odločanja, so preostale funkcije, ki se razlikujejo v vsakem od cenovnih načrtov Re:amaze. Poglejmo in poglejmo, kaj dobite.
Basic
Osnovni načrt stane 29 USD na mesec na člana ekipe z mesečnim obračunavanjem ali 27,55 USD na mesec na člana ekipe z letnim obračunavanjem. Prejmete neomejene e-poštne predale, klepet v živo, kanale družbenih medijev, javna in interna pogosta vprašanja, avtomatizacijo delovnega toka, predloge odgovorov, integracijo spletnega mesta, klepetalne robote, proaktivna sporočila, osnovno poročanje, namere strank in drugo.
Pro
Načrt Pro stane 49 USD na mesec na člana ekipe z mesečnim obračunavanjem ali 46,55 USD na mesec na člana ekipe z letnim obračunavanjem. Prejmete vse funkcije iz osnovnega načrta, pa tudi več računov blagovnih znamk, ogled obiskovalcev spletnega mesta v živo, napredno poročanje, SMS in glasovne kanale, gostujočo domeno po meri, prilagodljiv videz e-pošte, stran s stanjem in še več.
Plus
Načrt Plus stane 69 USD na mesec na člana ekipe z mesečnim obračunavanjem ali 65,55 USD na mesec na člana ekipe z letnim obračunavanjem. Prejmete vse funkcije iz prejšnjih načrtov, kot tudi skupno rabo zaslona v živo, oddelke, poročanje o uspešnosti osebja, izmene osebja in dneve dopusta, prilagodljive vloge osebja, ocene zadovoljstva strank, video klice v klepetu, izbirni način klasičnega klepeta, pogosta vprašanja zgodovino urejanja člankov in drugo.
Starter
Začetni načrt stane 59 USD na mesec, na voljo pa je samo mesečno zaračunavanje. Ponuja vse funkcije iz osnovnega načrta za neomejeno število članov ekipe in po fiksni ceni. Vendar pa je na voljo z omejitvijo 500 odgovorov na mesec.
Enterprise
Načrt Enterprise ponuja cene po meri, prilagojene vašim potrebam. Namenjen je rastočim podjetjem, ki potrebujejo razširljivost.
Zaključek
Re:amaze ponuja vse, kar potrebujete za delo s socialnimi mediji, in ima celo integracijo s Twitterjem, kar ni tako pogosto, kot si mislite. Postopek integracije je izjemno hiter in preprost, Re:amaze pa ponuja zelo dober vgrajen vodnik, ki vam bo pomagal, da boste zelo enostavno poskrbeli za nastavitev. Tudi zahtevki v družabnih omrežjih so odlični, vendar se ne morem otresti občutka, da je nekaj nezaželenega. Vendar vas to ne bi smelo preprečiti, da bi to zelo zmogljivo rešitev obravnavali kot namensko programsko opremo za storitve za stranke v družabnih omrežjih.
Frequently Asked Questions
Ne morem povezati svoje Facebook strani z Re:amaze
To težavo najpogosteje povzročajo uporabniške vloge, nastavljene na vaši Facebook poslovni strani. Svojo stran boste lahko povezali samo, če imate poln skrbniški dostop. To je najverjetnejši razlog, zakaj ne boste videli svoje Facebook poslovne strani v integraciji Re:amaze. Preverite vloge svojih strani in se prepričajte, da Re:amaze dajete vsa potrebna dovoljenja za upravljanje vaše strani.
Re:amaze ne pridobi komentarjev ali neposrednih sporočil na Instagramu
Ta težava je lahko povezana z vašim računom Instagram. Prepričajte se, da je nastavljen na poslovni račun, sicer se Re:amaze ne bo mogel povezati z vašim računom. Še enkrat preverite nastavitve računa v aplikaciji Instagram. Odprite nastavitve in pojdite v Center za račune, da preverite, ali je vaš račun poslovni račun.