Key takeaways
Pros
- Enostavna integracija
- Odlične napredne možnosti prilagajanja, ki vam omogočajo, da se poglobite
- Kul funkcionalnost v klepetu za agente in stranke
Cons
- Manj prilagodljive cene z vnaprej določenimi uporabniškimi sedeži
- Vmesnik je morda nekoliko zmeden (še vedno je odličen)
Uvod v klepet v živo Userlike
Userlike je namenska programska oprema za klepet v živo, osredotočena na zagotavljanje zanesljive rešitve za klepet v živo za prodajo in storitve za stranke. Ponuja enotno rešitev, ki na vaše spletno mesto prinaša zanesljiv klepet v živo skupaj z naprednimi možnostmi prilagajanja, analitiko, funkcijami poročanja in še veliko več. Danes si bomo ogledali Userlike klepet v živo in videli, kako se obnese v akciji.
Začeti z Userlike je kos pogače. Registrirati se morate samo za brezplačno preskusno različico ali izbrati načrt, če vas zanima že od samega začetka. Kot je običajno pri večini programske opreme, vam bo Userlike zastavil nekaj vprašanj o vašem namenu uporabe in o vašem podjetju. To je enostaven postopek in z njim lahko zelo hitro končate. Nato se vam bo prikazal pozdravni video, ki vam bo pokazal vrvi. Lahko ga preskočite, če želite, vendar je hvaležno, da imate vodnik za začetek takoj.
Lahko začnete odkrivati vmesnik, ki je zelo lep. Uporablja subtilno barvno shemo z odtenki sive in ni natrpana z nepotrebnimi elementi in možnostmi. Zdi se, da je vse lahko dostopno že od samega začetka. Na glavni nadzorni plošči so prikazani statistični podatki, v desnem spodnjem kotu pa dobite vodnik za hiter začetek, ki vam pomaga še hitreje spoznati vmesnik. Je dobro zasnovan in nekatere druge rešitve bi se lahko naučile iz tega na uporabnika osredotočenega pristopa.
Meni na desni strani predstavlja celoten razpoložljiv nabor orodij Userlike, vključno z orodji za klepet. Ko kliknete na predmet, boste morda nekoliko razočarani nad zmedenim pogledom. Predstavlja le statistiko pogovorov. Vendar se zdi, da ni mogoče ustvariti ali dodati klepeta v živo, kar vodi do daljšega iskanja po vmesniku. Dejanska možnost je skrita pod menijem Kanali, kjer lahko ustvarite nove gradnike spletnega mesta.
Z veseljem povem, da je preostali postopek veliko bolj intuitiven. Ko kliknete Dodaj pripomoček, lahko izberete namen, jezik in vrsto pripomočka. Možnost vrste gradnikov ima na voljo nekaj razlag, ki vam pomagajo ugotoviti, kakšne so razlike med njimi, vendar so sama imena precej samoumevna. Ko končate s tem razdelkom, so edine možnosti, da integrirate gradnik ali ga najprej konfigurirate.
Možnosti prilagajanja so precej široke. Obstajajo splošne nastavitve, možnosti videza, možnosti besedila za skoraj vsak predmet in element v klepetu, vedenje in usmerjanje klepeta ter še veliko več. To ni podobno ničemur, kar sem videl doslej, čeprav ne dvomim, da obstaja veliko drugih rešitev za klepet s tako obsežno izbiro konfiguracije. Čeprav je super imeti veliko možnosti prilagajanja, postane malce dolgočasno pregledati vse in mislim, da nekatere od njih niso povsem potrebne, da so tukaj. Ne glede na to, pozdravljam trud.
Ko končate s celotno prilagoditvijo in konfiguracijo, je čas, da namestite pripomoček za klepet. Stran predstavlja eno možnost namestitve s kopiranjem in lepljenjem kode za klepet v živo neposredno na vaše spletno mesto. Obstaja tudi gumb, ki vam pomaga stopiti v stik s programerjem vašega spletnega mesta, da to stori namesto vas, ki vas bo pripeljal do preprostega kontaktnega obrazca, kjer lahko pošljete zahtevo na e-poštni naslov vašega programerja. Odločil sem se, da bom to naredil sam, zato sem kodo kopiral in prilepil na svoje testno spletno mesto. Vse je delovalo brez težav in bil sem pripravljen na začetek testiranja. Najprej pa poglejmo, kaj lahko pričakujemo od funkcij klepeta v živo Userlike.
Funkcije in uporabniški vmesnik
Userlike ponuja raznolik in edinstven nabor funkcij na številnih področjih in poskuša narediti nekaj novega za igro klepeta v živo. Klepet v živo podpira posredovanje klepetov, kar vam omogoča prenos klepetov na drugega sodelavca. To je precej podobno prenosu vozovnic v programski opremi za prodajo vozovnic, kar je zelo uporabno v številnih situacijah. Userlike ponuja tudi možnost izbire glavnih veščin za vsakega klepetalnika, tako da lahko stranke izberejo, s katerim strokovnjakom se želijo pogovarjati. Ta možnost je vidna tudi v programski opremi za prodajo vstopnic in je znana kot usmerjanje prek klepeta. To je odlična funkcija za klepet v živo, še bolje pa je, da jo vidite z dodatnimi možnostmi usmerjanja, ki temeljijo na spretnostih.
Druga omembe vredna funkcija se imenuje Sticky chat in je še ena funkcija pametnega usmerjanja, ki povezuje stranke z agenti, s katerimi so prej klepetali. Agentom olajša priklic stranke in informacij, izmenjanih med klepetom. Nato so na voljo funkcije pametnih profilov strank, ki samodejno ustvarijo profile strank, če se obiskovalec spletnega mesta, ki se vključi v vaš klepet, odloči, da vam posreduje e-poštni naslov. Userlike podpira tudi določeno stopnjo avtomatizacije, kjer lahko prilagodite sporočila brez povezave, pozdravne oblačke, posredovanje sporočil in še veliko več.
Userlike ponuja tudi funkcijo povratnih informacij in ankete po klepetu, ki jih je mogoče prilagoditi z lastnimi vprašanji in odgovori. Poleg tega lahko aktivirate proaktivna povabila na klepet ali konfigurirate usmerjanje klepeta, da zagotovite, da bodo pogovori s strankami šli k pravim agentom. Ta funkcija se razlikuje od zgoraj omenjenih spretnosti posrednika in je podobna klasičnim možnostim usmerjanja, ki jih morda poznate iz različnih rešitev za klepet ali programske opreme IVR. Obstaja veliko drugih uporabniških funkcij, ki jih lahko odkrijete in vse delujejo zelo dobro.
Zmogljivost klepeta v živo in uporabniška izkušnja
Zdaj je čas, da preizkusite pripomoček za klepet v živo. Preizkusil sem klepet v živo z obeh strani izkušnje, tako da lahko dobite predstavo o strani agenta in stranke hkrati. Kliknil sem pripomoček za klepet in začel nov pogovor, zaradi česar se je takoj prikazalo samodejno pozdravno sporočilo. Vendar sem opazil tudi, da je omenjeno, da so vsi agenti brez povezave (čeprav sem bil trenutno v aplikaciji Userlike prijavljen kot agent). Ugotovil sem, da je razlog za to, da nisem bil neposredno v razdelkih Vsi pogovori aplikacije, zato se izognite tej napaki. Tukaj lahko sami dodelite klepet.
Po samododeljevanju klepeta sem začel odgovarjati obiskovalcu. Moram reči, da so hitrosti v redu in da vam ni treba čakati predolgo na dostavo sporočil. Prvo odkritje je bilo, da Userlike ne ponuja funkcije pogleda tipkanja v realnem času, vendar to ni nujna funkcija za pravilno delovanje katerega koli klepeta v živo. Samo lepo bi bilo imeti. Vendar se zdi, da avtomatizacija deluje zelo dobro, saj pripomoček za klepet samodejno pošilja sporočila med daljšimi obdobji mirovanja na strani agenta. Vse to je del nastavitve in deluje odlično.
Stranska stran pripomočka vključuje standardne možnosti za pošiljanje, dodajanje smeškov in celo prenos datotek ter zahtevanje prepisa klepeta. Te funkcije so odlične in zelo uporabne za stranke. Kar je lepo je, da ni ničesar, kar bi bilo za stranke nered ali prepotentno. Enako velja za posredniško stran pogleda klepeta, vendar je na voljo več možnosti – pošiljanje makrov, ponujanje klica, pošiljanje prilog, snemanje glasovnega sporočila in sprožitev ukazov.
Posebej zanimiva je možnost sprožilnega ukaza, saj uporabnikom omogoča hitro izvajanje dejanj z le nekaj kliki. Na voljo je nekaj možnosti – blokiranje stikov, prenos pogovorov, zahtevanje prepisov, dodajanje opomb, spreminjanje statusa pogovora in še veliko več. Vsa ta dejanja lahko pozovete tudi prek bližnjic na tipkovnici, ki si jih lahko enostavno zapomnite in uporabljate, ne da bi morali klikniti kateri koli gumb.
Na splošno je izkušnja klepeta v živo Userlike odlična za obe strani in med testiranjem nisem naletel na večje ali manjše težave. Kot posrednik lahko sodelujete z drugimi orodji na nadzorni plošči Userlike in si ogledate vse pomembne statistike in analitike, ki so vam na voljo. Userlike je odlično orodje, ki vas v nobenem primeru ne sme razočarati.
Cena
Userlike ponuja štiri cenovne načrte z več možnostmi določanja cen, vključno z brezplačno stopnjo. Načrti so opremljeni z vnaprej določenim številom uporabnikov, tako da morate biti pripravljeni plačati dodatno za višji paket, če želite nadgraditi, namesto da plačujete samo za več uporabnikov v istem paketu. Zdaj pa si poglejmo vsak paket in njegove funkcije.
Brezplačno
Brezplačni načrt ponuja en pripomoček za enega uporabnika. Brezplačno prejmete vse osnovne funkcije, neomejene pogovore, neomejene stike in upravitelja spletnega mesta.
Team
Načrt Team ponuja štiri pripomočke za štiri uporabnike in dve aplikaciji za sporočanje za 100 USD na mesec. Poleg vseh funkcij iz prejšnje stopnje dobite dostop do dodatkov, kanala WhatsApp, aplikacij za sporočanje, prevajanja v živo, video klicev, skupne rabe zaslona in osnovnega dostopa API.
Corporate
Načrt za podjetja ponuja 10 pripomočkov za 10 uporabnikov in štiri aplikacije za sporočanje za 320 USD na mesec. Dobite vse prej omenjene funkcije in dodatno središče za avtomatizacijo AI, klepetalne robote in analitične funkcije.
Flex
Načrt Flex je najdražji z 10+ pripomočki, 10+ sedeži in 4+ aplikacijami za sporočanje po ceni po meri, prilagojeni vašim poslovnim potrebam. Poleg funkcij iz vseh prejšnjih načrtov dobite belo oznako, napredno usmerjanje, strokovno vkrcanje, organizacije in namenskega upravitelja računa.
Zaključek
Userlike je odlična rešitev za klepet, ki ponuja vse, kar pričakujete od klepeta v živo. Čeprav se cena morda zdi nekoliko draga, je cenejša, kot se zdi, če upoštevate vnaprej določeno število uporabniških sedežev v vsakem paketu. Userlike ponuja številne funkcije in možnosti prilagajanja, ki zagotavljajo, da bo vaša izkušnja resnično prilagojena vaši situaciji. Če potrebujete namensko rešitev za klepet v živo, z Userlike ne morete zgrešiti.
Frequently Asked Questions
Samo en operater, ki je podoben uporabniku, sprejema klepete
Če le eden od operaterjev klepeta v živo prejema dohodne klepete, ima težava lahko številne rešitve. Najprej preverite, ali so preostali operaterji, ki ne prejemajo klepetov, v pravi skupini operaterjev. Vsak pripomoček za klepet v živo ima nastavitve, povezane s skupinami operaterjev ali oddelki. Odprite nastavitve pripomočka za klepet in pojdite na Klepet > Usmerjanje in spremenite skupino ali dodajte preostale agente, ki ne prejemajo klepetov, v isto skupino kot operater, ki prejema klepete. Druga rešitev je morda povezana z razpoložljivostjo mest za klepet. Operater z največjim številom odprtih mest bo bolj verjetno prejel nove klepete. Število rež lahko prilagodite pod Ekipa > Operaterji v vsakem profilu operaterja. Druga rešitev je, da preverite, ali so vsi operaterji povezani. Nenazadnje, če obstajajo ponavljajoči se stiki, ki uporabljajo klepet v živo, je večja verjetnost, da se bodo povezali z istim operaterjem, s katerim so klepetali prej.
Uporabniški gumb za klepet v živo ni prikazan na mojem spletnem mestu
Za to težavo je lahko nekaj razlogov. Najprej dvakrat preverite, ali ste pripomoček Userlike pravilno integrirali v svoje spletno mesto, in preverite, ali manjkajo deli kode ali morebitne tipkarske napake, ki so bile dodane pomotoma. Drugi razlog je lahko ta, da je aktivna možnost za skrivanje gumba, ko ni razpoložljivih operaterjev. To možnost najdete pod Nastavitve pripomočkov > Klepet > Napredno. Prepričajte se, da je ta možnost deaktivirana, da bo pripomoček za klepet vedno prikazan. Tretji razlog je lahko povezan s piškotki, saj Userlike za pravilno delovanje potrebuje določena dovoljenja. Userlike mora biti integriran v vaš upravitelj soglasja za piškotke.
Uporabniška analitika se ne nalaga in ne prikazuje nobenih podatkov
Razlog, zakaj se podatki Analytics ne prikažejo, je morda povezan z uporabo določenih zaviralcev oglasov. Prepričajte se, da dodate Userlike na beli seznam ali onemogočite blokiranje oglasov na domeni Userlike. Prav tako lahko izgubite dostop do določenih vrednosti, ko v nastavitvah organizacije aktivirate filter zasebnosti Analytics. Če je možnost Skrij podrobnosti operaterja aktivna, ne boste mogli videti nobenih podatkov v statusu Analytics > Operator.
Po 14-dnevnem preizkusu Userlike se ne morem prijaviti
Po preteku brezplačnega preskusnega obdobja se lahko prijavi samo lastnik računa. Če želite omogočiti dostop drugim uporabnikom, morate nadgraditi na plačljivo možnost, ker brezplačna različica Userlike podpira samo en uporabniški sedež.