Key takeaways
Pros
- Dobro uravnotežen nabor funkcij
- Odlična izvedba
- Dobre možnosti prilagajanja
Cons
- Obvezno brendiranje v enem od načrtov
Kako začeti s klepetom v živo Pure Chat
Pure Chat ima enega najhitrejših postopkov registracije. Vse, kar je potrebno, je, da se prijavite, vnesete svoje kontaktne podatke in preusmerjeni boste na nadzorno ploščo. Sama nadzorna plošča vam pokaže preostale korake, da zaženete in zaženete svoj pripomoček za klepet v živo. Brez dolgih procesov, samo produktiven pristop, ki vam omogoča, da začnete takoj.
Naslednji korak nas vodi neposredno do namestitve skripte na spletno stran. Lahko se odločite, da ga namestite sami, tako da kopirate in prilepite kodo, ali poskusite neposredno integracijo, če uporabljate Weebly ali WordPress. Druga možnost je, da navodila pošljete skrbniku svojega spletnega mesta prek pripravljenega e-poštnega obrazca. Obstaja tudi možnost preverjanja namestitve klepeta v živo, tako da se lahko prepričate, da deluje, kot je predvideno.
Prvič nisem opazil možnosti prilagajanja vašega klepeta v živo. Lahko preklopite na razdelek Prilagodi na vrhu vmesnika in prilagodite svoj pripomoček za klepet po svojih željah ter spremenite nastavitve. Na splošno so možnosti prilagajanja zelo dobre in niso preveč natrpane z nepotrebnimi stvarmi. Prilagodite lahko barve in obliko za spletno različico in različico za pametni telefon, nastavite sporočila o razpoložljivosti in e-poštni obrazec, se zabavate s sprožilci in še veliko več.
Ko ste zadovoljni s prilagoditvijo, lahko integrirate pripomoček za klepet v živo. Odločil sem se za ročno integracijo, saj se mi zdi najlažja možnost od treh. Koda je delovala odlično in lahko sem začel s testnim delom tega pregleda. Vendar si bomo najprej ogledali funkcije in zasnovo klepeta v živo Pure Chat.
Funkcije in uporabniški vmesnik
Funkcije Pure Chat so tisto, kar bi pričakovali od rešitve za klepet v živo, vendar je še nekaj prostora za izboljšave. Dobite standardne stvari, kot so napredna prilagoditev pripomočkov, varnostne vloge in pripravljeni odgovori. Prilagodite lahko e-poštne obrazce in samodejne odgovore za čas, ko vaši agenti niso na voljo. Večina teh funkcij je na voljo neposredno v nastavitvah prilagajanja pripomočkov, tako da ne bi smeli imeti težav pri iskanju.
Pure Chat ponuja tudi funkcije analitike in sledenja obiskovalcem, ki sta zelo uporabni za katero koli komunikacijsko programsko opremo. Poleg tega imate možnost prejemanja celotnih prepisov klepeta. Pure Chat podpira tudi nekatere integracije z rešitvami, kot so HubSpot, Zoho, MailChimp in druge. To je skoraj to, ko gre za funkcije. Zdaj si bomo ogledali klepet v živo v akciji.
Zmogljivost klepeta v živo in uporabniška izkušnja
Klepet v živo Pure Chat sem preizkusil na obeh straneh, da sem lahko dobil dobro predstavo o tem, kako deluje za agente in stranke hkrati. Pripomoček za klepet je bil uspešno integriran in sploh mi ni bilo treba uporabiti možnosti preverjanja, ki je bila omenjena prej v tem pregledu. Ko sem kliknil pripomoček za klepet, sem lahko začel s testiranjem.
Orodja, ki so na voljo agentom, so dobra in mislim, da ne manjka nič bistvenega. Poleg pisanja sporočil v klepetu lahko izkoristite izbiro čustvenih simbolov, uporabite pripravljene odgovore in pošljete priloge. Priloge vključujejo standardne vrste datotek in slik, zato s to funkcijo ne bi smeli imeti težav.
Na splošno je Pure Chat precej odličen. Hitrost je v redu in med testiranjem nisem imel večjih zaostankov ali drugih težav. Pravzaprav je bila celotna izkušnja gladka, tako kot pričakujete od profesionalne rešitve za klepet v živo. Funkcije pravzaprav ne prinašajo nič novega, vendar to ni velika težava, saj je vse, kar je bistveno, na voljo in večina uporabnikov le redko potrebuje kaj dodatnega.
Cena
Pure Chat ponuja dva načrta z različnimi cenovnimi možnostmi. Medtem ko oba ponujata večinoma enake funkcije, obstajajo določene razlike v omejitvah. Oba načrta vključujeta neomejene klepete, napredno prilagajanje pripomočkov, vse integracije, središče za sodelovanje, aplikacije za iOS in Android, varnostne vloge, neomejene prepise zgodovine klepetov, pripravljene odgovore, obvestila o klepetu, prenose datotek, dejanja in opozorila na podlagi sprožilcev, analitiko v realnem času, obiskovalca sledenje, poročila, izvozi CSV in podpora.
Rast
Stane 39 USD na mesec, če plačujete letno, ali 49 USD na mesec z mesečnim obračunavanjem. Podpira največ eno spletno mesto in štiri uporabnike. Vsak dodatni uporabnik vas bo stal 13 USD na mesec. Prejmete 100 SMS obvestil. V načrtu manjka možnost odstranitve blagovne znamke Pure Chat.
PRO
Načrt PRO stane 79 USD na mesec letno ali 99 USD na mesec z možnostjo mesečnega obračunavanja. Podpira 10 uporabnikov, z 8 $ za vsakega dodatnega uporabnika. Ta načrt ponuja podporo za neomejeno število spletnih mest in 1000 SMS obvestil. Dobite možnost odstranitve blagovne znamke Pure Chat.
Zaključek
Klepet v živo prek Pure Chat je precej dober, vse potrebne funkcije so na voljo in delovanje je brezhibno. Čeprav ne prinaša nič novega, izbor orodij in funkcij deluje zelo dobro, kar je najpomembnejše. Cene so zelo ugodne in razumne, vendar bodo uporabniki morda prisiljeni plačati dražjo rešitev, saj cenejši načrt ne dovoljuje odstranitve blagovne znamke Pure Chat.
Frequently Asked Questions
Ne prejemam sporočil v aplikaciji Pure Chat
Ta težava je lahko povezana z nekaj pogostimi težavami, ki jih je mogoče zelo enostavno rešiti. Najprej dvakrat preverite svojo kodo za klepet v živo Pure Chat in preverite, ali je bila pravilno implementirana na vašem spletnem mestu. Možnost preverjanja lahko uporabite tudi v Pure Chatu. Če niste prepričani, ali je bila koda na nek način ogrožena, jo preprosto izbrišite s svojega spletnega mesta. Nato jo znova kopirajte in prilepite, pazite, da kopirate celotno kodo. Druga rešitev je povezana s piškotki, kjer lahko preprosto brisanje predpomnilnika brskalnika odpravi težavo.
Obiskovalci ne morejo pošiljati priponk
Možnost dovolitve prenosa datotek s strani obiskovalcev je najverjetneje izklopljena v nastavitvah. Odprite Pure Chat in pojdite na Spletna mesta. Kliknite Prilagodi, izberite Klepet in pojdite na zavihek V klepetu. Tukaj lahko omogočite prenos datotek, tako da označite polje Omogoči prenos datotek. Obstaja tudi možnost urejanja sporočila o neuspešnem pošiljanju datoteke.