Key takeaways
Pros
- Odličen vmesnik in enostavna navigacija
- Izvedba ni tako težka
- Dobre možnosti prilagajanja klepeta v živo
Cons
- Pomanjkanje pomembnih funkcij klepeta v živo
- Velik poudarek na uporabi chatbota
- Stroški so lahko visoki
Začetek s klepetom v živo PipeDrive
Pipedrive je dobro znana programska oprema za upravljanje odnosov s strankami, ki lahko služi tudi kot programska oprema za klepet v živo. Ponuja zanesljiv in uporaben nabor funkcij, ki lahko pokrije vse vaše potrebe po CRM. V tem pregledu pa si bomo ogledali klepet v živo in njegove funkcije ter ugotovili, kako delujejo in kako enostavni so za uporabo. Začnimo.
Začetek uporabe PipeDrive je hiter, ovira vas le kratka registracija. Ko končate z njim, si lahko začnete ogledovati armaturno ploščo. PipeDrive ni namenska rešitev za klepet v živo, zato je uporabnikom na voljo množica možnosti in orodij, s katerimi se lahko igrajo. Kljub temu je vmesnik videti precej čeden. Je zelo dobro uglajen, čist in je preprosto videti namensko, tako da ne bi smeli imeti težav pri dostopu do katere koli funkcije, ki jo boste iskali.
Da bi našel klepet v živo, sem se moral posvetovati z vodnikom, saj v razdelku menija na levi ali kjer koli drugje v vmesniku ni vidne možnosti za dodajanje. Vendar ga ni bilo težko najti. Preprosto morate iti v razdelek Potencialne stranke v meniju, izbrati Klepet v živo in aktivirati LeadBooster. PipeDrive vas bo obvestil, da LeadBooster in Live Chat zahtevata mesečno naročnino v višini 39 USD na mesec, nato pa lahko začnete prilagajati svoj pripomoček za klepet v živo.
Funkcije in uporabniški vmesnik
V naslednjem razdelku vas bo PipeDrive obvezno prosil, da definirate svoj chatbot (tudi če ga ne želite). Nato vas razdelek vpraša za namen vašega klepeta v živo in lahko izberete, ali želite ustvariti več potencialnih strank, rezervirati več sestankov ali se kvalificirati in usmeriti potencialne stranke. Končno obstaja možnost pogovorov v živo s strankami, zato se prepričajte, da boste izbrali to možnost, če vas chatbot ne zanima.
Kar sledi, je konfiguracija toka. Ker je to posebnost PipeDrive, tega postopka res ne morete preskočiti; konfigurirati morate začetni tok skozi sistem, podoben usmerjanju IVR. Predstavljen vam bo vizualni prikaz možnosti in dejanj, ki jih lahko avtomatizirate s svojim klepetom v živo. Na srečo, če se odločite samo shraniti spremembe, ne da bi karkoli konfigurirali, bo vse v redu, saj PipeDrive takoj ponuja vnaprej določen tok klepeta. Vendar pa še vedno poteka nekaj avtomatizacije in je ni mogoče izklopiti. Kot stransko opombo, to zadeva samo bistvene stvari pogovora.
Čeprav lahko odkrito rečem, da so funkcije pretoka PipeDrive zelo dobro zasnovane, je škoda, da vas aplikacija v bistvu prisili v uporabo chatbota. Klepetalni robot PipeDrive si bomo ogledali v ločenem pregledu, zato se osredotočimo na implementacijo klepeta v živo PipeDrive. Ko ste zadovoljni z zasnovo poteka, lahko izberete zavihek Namestitev in izbirate med različnimi možnostmi, vključno z WordPressom, Squarespaceom, Google Tag Managerjem, Wixom ali ročno namestitvijo. Za namen tega pregleda sem izbral ročno namestitev.
Spletno mesto PipeDrive ne navaja natančnih funkcij klepeta v živo, ki so na voljo, z izjemo chatbota in integracije s preostalim naborom orodij CRM za pridobivanje več potencialnih strank. Naslednji razdelek vam bo pokazal izkušnjo dela s klepetom v živo PipeDrive na obeh straneh in pregledali bomo vse razpoložljive funkcije.
Zmogljivost klepeta v živo in uporabniška izkušnja
Pripomoček za klepet v živo se popolnoma prilega mojemu spletnemu mestu, tako kot sem ga zasnoval. Uporabil sem tudi možnost, da preverim, ali je bila ročna integracija popravljena v PipeDrive. Ko je bil pripomoček za klepet v živo nastavljen in pripravljen na mojem spletnem mestu za testiranje, sem kliknil pripomoček in obravnaval vnaprej določena vprašanja chatbota. Izbrala sem odgovor za pogovor s predstavnikom (seboj) in počakala, da (sem) odgovori na moje vprašanje.
Ko sem kliknil možnost klepeta s prodajno ekipo (ki sem jo pustil vnaprej določeno), je klepet v živo prikazal animacijo s tremi pikami, ki označujejo, da nekdo odgovarja, čeprav obstaja chatbot. To je tukaj, da bi ustvarili bolj človeško izkušnjo, vendar mislim, da temu ne bo nihče verjel. Sistem mi je rekel, naj počakam na predstavnika. Takrat sem prejel obvestilo v razdelku za klepet v živo na PipeDrive. Ogledate si ga lahko pod zavihkom Nedodeljeno in ga dodelite sebi, preden lahko odgovorite.
Začel sem pisati, da bi najprej preveril, ali klepet v živo PipeDrive podpira funkcijo pogleda tipkanja v realnem času, vendar je žal ne podpira. Na splošno je klepet v živo preveč osredotočen na izkušnjo chatbota in nekoliko zanemarja dejanski del klepeta v živo. Sploh ni na voljo nobenih funkcij za priloge, zato je ta klepet v živo izključno za pisno komunikacijo. To je zadostna možnost za večino uporabnikov, vendar je vedno lepo imeti dodatne funkcije. Brez priponk bodo uporabniki morda prisiljeni preklapljati med klepetom v živo in e-pošto ali katerim koli drugim komunikacijskim kanalom, ki podpira priponke.
Obstajajo pa nekoliko uporabne funkcije za oblikovanje besedila – krepko, ležeče in označbe. Ne morem si predstavljati veliko primerov uporabe za te, vendar so vsekakor lahko zelo koristni pri razlagi procesov ali neposrednem pisanju vodnika kot sporočila v klepetu v živo za stranko. To je skoraj to, ko gre za vidne lastnosti. Dobite tudi nekaj možnosti za dodajanje kontaktnih podatkov in shranjevanje potencialne stranke v vaš sistem. Obstaja tudi dodatek za sledenje spletnim obiskovalcem, vendar je prav tako skrit za plačilnim zidom in stane osupljivih 49 USD na mesec. Veliko programov za klepet v živo ponuja to funkcijo kot del dogovora brez dodatnih plačil.
Na splošno sem imel od klepeta v živo PipeDrive veliko večja pričakovanja. Če ga potrebujete, ga je enostavno implementirati, vendar so funkcije preprosto premajhne in včasih drage. Preprosto ne morete storiti veliko, razen za klepet, in celo ta del vam je nekako odvzet zaradi vztrajanja PipeDrive, da v posel vključi vsaj nekaj funkcionalnosti chatbota. Funkcija klepeta v živo v PipeDrive je le podporna funkcija, ne glavna, zaradi česar je vse skupaj razumljiva izbira.
Cena
PipeDrive ponuja štiri cenovne možnosti, vendar je klepet v živo komaj omenjen, ker to ni glavni poudarek te programske opreme. Vsak načrt ponuja različne funkcije in se z višanjem cen povečuje. Upoštevajte, da vas lahko nekateri dodatki stanejo dodatno in morda niso vključeni v končno ceno. Oglejmo si ponudbe.
Essential
Načrt Essential stane 14,90 USD na mesec na uporabnika in ponuja funkcije vodenja, dogovora, koledarja in upravljanja cevovoda. Del dogovora je tudi preprost uvoz podatkov in enostavno prilagajanje, kot tudi podpora 24/7 in več kot 300 integracij.
Advanced
Načrt Advanced stane 24,90 $ na mesec na uporabnika. Ponuja popolno sinhronizacijo e-pošte s predlogami in razporejanjem, skupinsko pošiljanje e-pošte ter sledenje odpiranju in klikanju, kot tudi graditelj poteka dela s sproženimi avtomatizacijami.
Professional
Načrt Professional stane 49,50 $ na mesec na uporabnika in vam lahko ponudi funkcijo za ustvarjanje, upravljanje in e-podpisovanje dokumentov in pogodb, napovedi prihodkov, napovedi in izboljšane funkcije poročanja po meri.
Enterprise
Ta načrt stane 99 $ na mesec na uporabnika. Poleg vseh prejšnjih funkcij dobite neomejena uporabniška dovoljenja in nastavitve vidnosti, dodatne in povečane varnostne nastavitve, implementacijski program in telefonsko podporo ter nobenih omejitev uporabe funkcij.
Zaključek
PipeDrive kot rešitev CRM je odličen dodatek k vsakemu poslu, vendar so njegove funkcije klepeta v živo bolj pozabne narave. Klepet v živo spodbuja uporabo chatbota, vendar nima nekaterih pomembnih funkcij klepeta v živo, nekatere pomembne pa skriva za plačilnim zidom. Klepet v živo PipeDrive nikakor ni slab, le ni dovolj napreden, da bi lahko tekmoval z najboljšimi. Če je vaš primarni cilj CRM in klepet v živo ni bistvenega pomena, s PipeDrive ne morete zgrešiti. Če se želite bolj osredotočiti na komunikacijo v klepetu v živo, razmislite o drugih rešitvah.
Frequently Asked Questions
Moj klepet v živo PipeDrive ne prejema sporočil.
Najprej si oglejte konfiguracijo svojega klepetalnega robota in preverite morebitne napake v toku. Prepričajte se, da je tok pravilen in aktiviran v vaših nastavitvah. Poleg tega si oglejte zavihek za klepet v živo in preverite, ali je vaš status na spletu. Zadnja pogosta težava, ki jo je najpreprosteje rešiti, je osvežitev strani z že integriranim pripomočkom za klepet v živo. Že samo to lahko povzroči, da sporočila niso pravilno dostavljena, in se je težavi zlahka izogniti.
Kako dodam klepet v živo PipeDrive brez chatbota na svoje spletno mesto?
Funkcije chatbota se ni mogoče popolnoma znebiti in dodati je treba vsaj osnovni tok. Avtomatizacijo lahko zmanjšate tako, da ohranite kratek tok po meri in dodate možnost klepeta v živo neposredno v usmerjanje. Dodatno lahko izberete prednastavitev, ki ponuja minimalno interakcijo s chatbotom.