Key takeaways
Pros
- Predogled tipkanja v realnem času
- Cenovno dostopne
- Prilagodljiv gumb za klepet v živo
- Zelo odziven
Cons
- Prvim uporabnikom je nastavitev lahko zahtevna
Uvod v LiveAgent
Prijava na preskusno različico LiveAgent je neverjetno enostavna. Ko izpolnite obrazec za prijavo in potrdite svoj e-poštni naslov, ste pripravljeni. Lahko raziščete stran Kako začeti, vendar sem šel naprej in takoj začel nastavljati svoj klepet v živo.
Na Nadzorni plošči kliknite Klepeti na levi plošči. Od tam kliknite Gumbi za klepet in pripravljeni ste, da začnete nastavljati rešitev za klepet v živo.
LiveAgent vam omogoča veliko, ko gre za konfiguracijo in prilagajanje vašega klepeta v živo. Ko pritisnete velik oranžni gumb Ustvari, lahko nastavite tako rekoč vse, tako da gumb za klepet v živo ustreza blagovni znamki vašega spletnega mesta in izkušnji klepetanja je prijeten tako za obiskovalce kot agente.
Ločeno lahko nastavite gumb za spletni in nepovezani klepet, prilagodite svoje okno za klepet in celo uporabite kontaktni obrazec, ki ga vaše stranke izpolnijo, če niste povezani.
Bil sem prijetno presenečen, koliko ga lahko prilagodite. Vse od položaja gumba na spletnem mestu do njegove animacije (jaz sem se seveda odločil za odboj) je mogoče prilagoditi, tako da ste 100 % zadovoljni ne samo z videzom, ampak tudi s funkcionalnostjo gumba.
Malo sem se zabavala pri preizkušanju različnih barvnih kombinacij in postavljanju pozdravnih sporočil.
Ko sem bil zadovoljen s tem, kako je vse izgledalo, sem prešel na zavihek Integracija. Tukaj je LiveAgent ustvaril kodo, ki sem jo prilepil v prejšnji razdelek svojega spletnega mesta, in vse je bilo pripravljeno.
Funkcije LiveAgent in uporabniški vmesnik
LiveAgent deluje v vašem brskalniku, zato ni pomembno, kateri OS uporabljate. Spletna aplikacija LiveAgent je združljiva s Chrome, Edge, Safari, Firefox in Opera.
LiveAgentova programska oprema za klepet v živo pušča malo želenega glede prilagajanja. Že v začetni nastavitvi imate veliko možnosti konfiguracije.
Zelo priročno se mi je zdelo, da lahko samodejno pozdravno sporočilo napišete v enem od prvih korakov nastavitve gumba za klepet. Po mojem mnenju se zaradi te funkcije avtomatizacija zdi bolj dostopna že od samega začetka. LiveAgent opravlja neverjetno delo, saj svojim uporabnikom omogoča, da se spopadejo z naprednejšimi funkcijami, ki jih sicer morda spregledajo ali »pustijo za pozneje«.
Druga koristna funkcija so vnaprej nastavljena shranjena sporočila. Ko klepetate z obiskovalcem spletnega mesta, vam LiveAgent ponuja širok izbor pripravljenih sporočil in vam celo omogoča, da napišete svoja. Iskalna vrstica agentom omogoča tudi brskanje po pripravljenih odgovorih, če ste nastavili več in ni časa za listanje.
Seveda moramo govoriti o predogledu tipkanja v živo. Ta funkcija se morda ne zdi tako pomembna, a ko jo enkrat začnete uporabljati, se ne boste več ozrli nazaj. Čeprav je koristno za posrednike, je moč predogleda tipkanja v izkušnji stranke. Ko agent vidi, kaj želi obiskovalec vprašati, preden pritisne na pošlji, lahko odgovori na videz z bliskovito hitrostjo.
Druge pomembne funkcije vključujejo dodajanje opomb v klepet, tako da lahko agent zapiše dodatne podrobnosti in se nanje vrne pozneje. Te opombe lahko dodajo tudi informacijam o obiskovalcu, ki so na voljo na levi strani zaslona med celotno sejo klepeta in se pozneje lahko shranijo v LiveAgentov CRM.
Nenazadnje me je prijetno presenetila anketa o zadovoljstvu, ki jo LiveAgentova programska oprema ponudi samodejno po zaprtju klepeta. To je neverjetna možnost za obiskovalce, saj se jim ni treba pozneje vrniti k njej, prejemati e-pošte ali se prijaviti samo za pošiljanje povratnih informacij. Vse, kar morajo storiti, je, da izberejo svojo stopnjo zadovoljstva in opravijo z njo v nekaj sekundah.
Takoj ko to storijo, lahko agent vidi njihovo oceno.
Zmogljivost klepeta v živo LiveAgent in uporabniška izkušnja
LiveAgentov klepet v živo je hiter, odziven in neverjetno enostaven za uporabo tako za agente kot za obiskovalce spletnega mesta. Vse je prikazano jasno in priročno, tako da ga lahko uporabljate tudi, če niste posebej vešči tehnologije.
Ko začnete pogovor, LiveAgentova programska oprema za zahtevke samodejno ustvari zahtevek. Agent prejme obvestilo, ki ga popelje neposredno v nov klepet. Tam lahko vidijo vse osnovne informacije o obiskovalcu, vključno z naslovom IP, brskalnikom in ali so prijavljeni. Tudi prilaganje datotek deluje brez težav tako na strani agentov kot obiskovalcev.
Uporabniški vmesnik je zelo čist in enostaven za krmarjenje, zato agenti ne bi smeli imeti težav pri obravnavanju več klepetov hkrati. Za večjo produktivnost in učinkovitost vam ta rešitev za klepet v živo omogoča prenos klepeta na druge agente neposredno iz okna za klepet.
Edina stvar, ki bi lahko še izboljšala uporabniško izkušnjo, je dodajanje hitre vadnice na začetku, tako da tudi če nekdo ne pozna takšne programske opreme, lahko takoj najde vse, kar potrebuje. Vendar pa je dober nadomestek LiveAgentov portal za podporo, kjer lahko najdete vadnice, vodnike in nasvete za odpravljanje težav, če naletite na težave.
Cena
Brezplačno
Omejene funkcije LiveAgent lahko uporabljate brezplačno. Ta cenovna stopnja vključuje funkcije, kot so 7-dnevna zgodovina vstopnic, 1 gumb za klepet v živo, osnovno poročanje in še nekaj drugih.
Small
Ta paket v vrednosti 9 USD na agenta/mesec vključuje razširjene različice vseh funkcij, ki jih najdete v brezplačni različici. Nekatere razširjene funkcije vključujejo neomejeno zgodovino zahtevkov, storitve za stranke, integracije z uporabo API-ja, poročanje in druge.
Medium
Ta cenovni paket stane 29 USD na agenta/mesec, uporabljate pa lahko vse funkcije prejšnjih paketov in zmogljivejše dodatke. Nekatere funkcije, v katerih lahko uživate, so neomejeni gumbi za klepet, proaktivna vabila na klepet, napredno upravljanje povratnih informacij, spremljanje obiskovalcev v realnem času in celo integracije družbenih medijev.
Large
To je najobsežnejša stopnja LiveAgent, ki stane 49 USD na agenta/mesec. Poleg vseh funkcij nižjih stopenj lahko upravljate klicni center s funkcijami, kot so IVR, video klici, neomejeno snemanje klicev, usmerjanje klicev, prenosi in še veliko več.
Zaključek
Če bi rad označil delo s programsko opremo za klepet v živo LiveAgent, bi moral reči, da je bilo preprosto prijetno. S stališča izvajalca, pa tudi s strani obiskovalca spletne strani ni kaj dosti kritizirati.
Čeprav bi se lahko nekaj kratkih interaktivnih vadnic na poti izkazalo za koristnih, kot oseba, ki nisem posebej vešča tehnologije, nisem imela nobenih težav, da bi vse postavila in zagnala. Nastavitev je izjemno preprosta, prilagajanje se zdi neomejeno, splošna funkcionalnost gumba za klepet pa je po mojih izkušnjah izjemna.
Tisto, zaradi česar LiveAgentov klepet v živo izstopa, je predogled tipkanja v realnem času. Vidim, da prinaša veliko koristi majhnim skupinam za pomoč strankam, pa tudi velikim. Sposobnost »branja strankinih misli« je lahko neprecenljiva, ko gre za zagotavljanje hitre in prilagojene podpore.
Če povzamem celotno izkušnjo, bi vsak dan z veseljem uporabil pripomoček za klepet LiveAgent kot rešitev za takojšnje sporočanje za svoje spletno mesto. Glede na to, kateri cenovni načrt izberete, se zdi odlična možnost za ekipe z velikimi količinami sporočil, pa tudi za mala podjetja, ki želijo le ostati v stiku.
Frequently Asked Questions
Gumb za klepet v živo na mojem spletnem mestu je prikazan brez povezave, tudi ko sem prijavljen
Razlogov, zakaj se to lahko zgodi, je veliko. Prva stvar, ki jo lahko poskusite, je osvežitev spletne strani. Če to ne pomaga, lahko preverite, kateri oddelki lahko uporabljajo gumb za klepet v živo in prilagodite nastavitve. Lahko tudi preverite, ali je koda pravilna. Če ste znova namestili aplikacijo, se novi ID gumba morda razlikuje od starega, kar lahko povzroči težavo.
Moji agenti za podporo strankam nimajo časa odgovoriti na vse dohodne klepete
Programska oprema za klepet v živo LiveAgent vam omogoča nastavitev usmerjanja zahtevkov, tako da agenti ne bodo preobremenjeni s preveč klepeti, vaš kontaktni center pa ohranja svojo produktivnost. Če želite to nastaviti, pojdite na Konfiguracija > Klepet > Nastavitve. Tukaj lahko celo konfigurirate čas dihanja, ki ga vaši agenti morda potrebujejo med odgovarjanjem na sporočila.