Key takeaways
Pros
- Hiter in zanesljiv pripomoček za klepet v živo
- Prilagoditev pripomočka za klepet
- Uporabniku prijazen vmesnik
Cons
- Brez pogleda tipkanja v realnem času
- Pogoste posodobitve, ki lahko prekinejo potek dela
Začetek z Gorgiasom
Ko se želite prijaviti za Gorgias, morate samo izpolniti svoje podatke na obrazcu za prijavo in navesti URL svojega spletnega mesta. Po tem sistem nastavi vaš račun in ko potrdite svoj e-poštni naslov, ste pripravljeni.
Ko se želite prijaviti za Gorgias, morate samo izpolniti svoje podatke na obrazcu za prijavo in navesti URL svojega spletnega mesta. Po tem sistem nastavi vaš račun in ko potrdite svoj e-poštni naslov, ste pripravljeni.
Svojo integracijo klepeta v živo sem začel iz menija vadnic. Če pa se odločite, da ga preskočite, lahko odprete Nastavitve → Integracije → Klepet. Kliknite gumb + Dodaj novo in začnite z namestitvijo klepeta v živo.
Tam lahko konfigurirate svoj klepet v živo, vključno z nekaterimi možnostmi prilagajanja. Ko ste zadovoljni z nastavitvami, lahko nadaljujete z Namestitvijo. Izbral sem možnost Namestitev po meri, zato sem kodo preprosto kopiral in prilepil na svoje spletno mesto v razdelku pred.
Pripomoček za klepet se je takoj pojavil na mojem spletnem mestu v barvah in položaju, ki sem ga nastavil v postopku namestitve, tako da sem bil pripravljen, da ga preizkusim.
Ko sem začel pogovor, se je takoj pojavil na zavihku Nedodeljeno v mojem uporabniškem vmesniku. Kliknil sem nanj in začelo se je klepetanje naprej in nazaj.
Funkcije in uporabniški vmesnik
Gorgias je aplikacija, ki temelji na brskalniku in se lahko uporablja v brskalnikih Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari in Opera. Programsko opremo sem preizkusil v Google Chromu, a če uporabljate katerega koli drugega od podprtih brskalnikov, vaša izkušnja ne bi smela biti veliko drugačna.
Gorgiasova programska oprema za pomoč uporabnikom ponuja številne funkcije in konfiguracije, vendar je bilo iskanje nastavitve klepeta v živo precej preprosto. Uporabniški vmesnik je precej enostaven za krmarjenje tudi brez vodnika, ki vam ga Gorgias ponudi na začetku.
Ko gre za nastavitev pripomočka za klepet v živo, imate veliko prostora za prilagajanje. Poleg začetne nastavitve se lahko vedno vrnete in dodate oglaševalske akcije, nastavite hitre odgovore in prilagodite nastavitve, vključno s samodejnim odzivnikom, pozivi in povezanimi integracijami e-pošte.
Vse to je zelo dostopno in enostavno najti, tako da tudi tehnično manj podkovani uporabniki ne bi smeli imeti težav pri iskanju vsega, kar morda potrebujejo.
Ko gre za pripomoček za klepet v živo, lahko posredniki, ki se odzivajo, naredijo veliko z enim priročnim vmesnikom, čeprav se zdi precej standarden in morda malce golo na strani obiskovalca. Neposredno v pogovoru v klepetu v živo lahko agenti dodajo oznake, prilagodijo podatke o strankah in si ogledajo zgodovino njihovih interakcij.
Kar zadeva sam klepet, lahko agenti naredijo precej, ne da bi stranko pustili čakati, saj je vse, kar potrebujejo, tam.
Uporabijo lahko že obstoječe makre ali nastavijo nov makro neposredno v oknu za klepet. To je lahko zelo koristno pri obravnavanju velike količine dohodnih sporočil, ko agenti nimajo časa, da bi zapustili pogovor in obravnavali pripravljene odgovore v drugem oknu.
Bil sem nekoliko razočaran, ko sem ugotovil, da Gorgiasov klepet v živo ne podpira predogleda tipkanja v realnem času. Toda poleg tega je bil njihov pripomoček reaktiven in ni imel težav s pošiljanjem sporočil, vključno z predstavnostnimi datotekami.
Ko končate s pogovorom, lahko klepet preložite ali zaprete. K njemu se lahko v prihodnosti vedno vrnete, in če je potrebno, ga lahko znova odprete z istim ID-jem zahtevka.
Zmogljivost klepeta v živo in uporabniška izkušnja
Z Gorgiasom sem imel precej dobre izkušnje. Uporabniški vmesnik je enostaven za krmarjenje. Ponuja vadnico, ki vam pomaga začeti, in na splošno ne pušča veliko želenega. Poleg tega je celoten sistem zasnovan posebej za Shopify, tako da, če ga uporabljate, lahko izkoristite prednosti popolnoma integriranih Magento in BigCommerce.
Gorgiasovo programsko opremo za klepet v živo je enostavno nastaviti in prilagoditi. Ponuja nekaj osnovnih nastavitev, a če želite, ga lahko resnično prilagodite svojim potrebam in blagovni znamki, mu dodate oglaševalske akcije, ga povežete s trgovino itd.
Sam pripomoček za klepet v živo deluje odlično. Je hiter in odziven, zato vam ni treba skrbeti za dolge čakalne dobe zaradi zaostajanja programske opreme. Gorgias odlično zagotavlja produktivnost in skrajša odzivni čas, saj ponuja vse, kar potrebujete, kar tam v oknu za klepet. Če ste pripravljeni spregledati, da vam programska oprema ne omogoča predogleda sporočil obiskovalcev, preden pritisnejo gumb za pošiljanje, je Gorgiasov pripomoček za klepet v živo lahko odlična rešitev.
Cena
Gorgias ponuja pet cenovnih stopenj, ki imajo veliko funkcij in funkcionalnosti. Vsaka cenovna možnost vključuje funkcije prejšnjih z dodanimi razširitvami, naprednimi funkcijami in nadgradnjami. Najbolj opazna razlika pa je število plačljivih zahtevkov vsak mesec. Vsak načrt ponuja veliko, a da bom ostal osredotočen na klepet v živo, bom razpravljal le o ustreznih funkcijah.
Starter
Ta paket stane 10 $/mesec s 50 plačljivimi zahtevki. Po tej ceni lahko imate do 3 uporabniške sedeže. Programska oprema za klepet v živo vključuje pripomoček za klepet v živo z makri, pravili in predlogami.
Basic
Osnovna cenovna stopnja ponuja 300 plačljivih zahtevkov za 60 USD/mesec. S tem paketom imate neomejeno število uporabniških mest, podporo za uradne ure in upravljanje ekipe.
Pro
Za 360 $/mesec imate lahko 2000 plačljivih zahtevkov in neomejeno število uporabnikov.
Advanced
Napredni paket stane 900 $/mesec in vam omogoča delo s 5000 plačljivimi zahtevki. Na tej ravni lahko izkoristite več integracij družbenih medijev.
Korporacija
Količino zahtevkov po meri lahko nastavite šele, ko načrtujete sestanek z Gorgiasovo ekipo.
Zaključek
Moja splošna izkušnja z Gorgiasom je bila zelo prijetna. Omogočajo zelo preprosto nastavitev računa, krmarjenje po vmesniku pa je intuitivno že od samega začetka. Uporabniški vmesnik vas ne pusti občudovati, vendar je preprost, čist in enostaven za uporabo.
Ko gre za programsko opremo za klepet v živo, jo je bilo neverjetno enostavno implementirati. Tudi brez uporabe vadnice s hitrim pregledom na začetku verjamem, da lahko vsakdo to ugotovi brez težav. Zelo dostopna je bila tudi prilagoditev. Tudi naprednejše nastavitve so bile postavljene na način, ki se ni zdel pretiran.
Sam widget je hiter, odziven in zanesljiv. Čeprav manjkajo nekatere funkcije, ki bi lahko še izboljšale izkušnjo, delo opravi zelo učinkovito.
Če zaključim svojo izkušnjo z Gorgiasovo programsko opremo za klepet v živo, je bilo super sodelovati tako z vidika obiskovalca kot agenta. Zdi se kot odlična možnost za podjetja, ki želijo ostati povezana s svojimi strankami, ne da bi jih skrbelo, da predstavniki podpore strankam ne bodo mogli v celoti uporabiti programske opreme.
Frequently Asked Questions
Ko odprem Gorgias, dobim črn ali bel zaslon
To je lahko preprosta težava pri nalaganju. Počakajte nekaj minut in znova naložite aplikacijo. Če se to dogaja v aplikaciji za Android, lahko poskusite s trdim ponovnim zagonom. Če to ne pomaga, boste morda morali znova namestiti aplikacijo.
V konzoli dobivam Uncaught ReferenceError
Na strani manjka delček kode Gorgias Chat ali pa se kliče po skriptu po meri. Prepričajte se, da uporabljate različico 2 nalagalnika Gorgias Chat Bundle Loader. V skriptu preverite gorgias-chat-widget-install-v2.