Key takeaways
Pros
- Dobro uravnotežena rešitev za klepet v živo
- Izjemno hitra izvedba
- Dovolj funkcij v brezplačnem načrtu
Cons
- Visoke cene za tisto, kar dobite v načrtih
- Osnovne nastavitve in prilagajanje
- Blagovne znamke v pripomočku za klepet ni mogoče zlahka odstraniti
Začetek klepeta v živo Chatra
Chatra je programska oprema za klepet v živo, ki lastnikom malih podjetij in prodajalcem e-trgovine ponuja cenovno ugodno rešitev za klepet v živo. Z njim lahko začnete popolnoma brezplačno, zahvaljujoč brezplačnemu paketu. Ponuja nekaj plačljivih načrtov, ki vam lahko prinesejo nekaj novih zanimivih funkcij, če jih potrebujete. Oglejmo si Chatro in poglejmo, kako deluje.
Ko dokončate registracijo, boste takoj preusmerjeni na nadzorno ploščo Chatra. To je brez dvoma najhitrejši postopek registracije, kar sem jih kdaj videl v programski opremi za klepet v živo. Lahko se začnete seznanjati z vmesnikom in čeprav ni nobene vadnice za začetek, bi moralo biti precej preprosto za krmarjenje za večino vrst uporabnikov. Ne zdi se preveč zapleteno ali natrpano z nepotrebnimi gumbi in orodji.
Možnosti klepeta v živo najdete na levi plošči menija. Prva stvar, ki jo potrebujete, je integracija klepeta v živo. Ko kliknete možnost pripomočka za klepet, boste dobili neposreden dostop do kode za klepet v živo, ki jo je mogoče implementirati na vašem spletnem mestu. Če želite klepet prilagoditi, se preprosto pomaknite navzdol po strani in ga nastavite na kakršen koli način. Spremenite lahko svoj dizajn in barve, prilagodite pozdravna in druga sporočila ali izberete med drugimi možnostmi.
Chatra podpira tudi veliko različnih integracij s priljubljeno gradnjo spletnih mest in drugimi storitvami, kot so Google Tag Manager, Shopify, WordPress, Wix, WooCommerce, SquareSpace in še veliko več. Izberete lahko katero koli od teh možnosti, če uporabljate eno od storitev ali se preprosto ne želite igrati s kodami spletnega mesta. Nisem preizkusil nobene od teh integracij, vendar običajno delujejo zelo dobro in pričakujem, da bo tako tudi s Chatro.
Izbral sem klasično integracijo s kopiranjem in lepljenjem kode na svoje testno spletno mesto. Bilo je natanko tako, kot običajno počnem, in nisem imel nobenih težav. Nastavitve sem večinoma pustil nedotaknjene, da bi dobil izkušnjo vnaprej določenega klepeta v živo Chatra. Vse funkcije so na voljo že od začetka. Preden se lotimo testiranja, si poglejmo nabor funkcij in kaj lahko pričakujete od Chatre.
Funkcije in uporabniški vmesnik
Vmesnik Chatra je dobro zasnovan in preprost na zelo dober način. Ni vam treba voditi skozi nobene nepotrebne funkcije in takoj se lahko lotite katerega koli dejanja, ki ga nameravate izvesti. Omogoča izjemno enostavno implementacijo tudi za povsem nove uporabnike in vam lahko dolgoročno pomaga prihraniti veliko časa. Vsa orodja so na voljo v levi menijski vrstici, tako da je navigacija enostavna.
Nabor funkcij je precej standarden, vendar je razpoložljivost nekaterih funkcij odvisna od vrste načrta, ki ga izberete. Chatra ponuja bote in funkcije avtomatizacije, če želite komunikacijo raje predati sistemu. Dobite lahko osnovne in podrobne informacije o svojih strankah, kot tudi sledenje obiskovalcev v realnem času in predogled vsebine nakupovalne košarice. Standardne funkcije produktivnosti agentov vključujejo obvestila, opombe, shranjene odgovore, timske klepete, nevidni način, delovni čas in skupine agentov.
Funkcij klepeta je dovolj tudi v brezplačnem paketu. Dobite celotno zgodovino pogovorov, prepise klepetov, potrdila o branju, imena agentov in indikatorje tipkanja. Odkrito povedano, to je dobra izbira za brezplačno rešitev. Če želite nadgraditi, lahko dobite dostop do skupinskih klepetov, vpogledov v tipkanje, prenos datotek, prepoved obiskovalcev, ocenjevanje klepetov in drugo. Chatra ponuja tudi napredne funkcije poročanja, ki so vedno uporabne v katerem koli scenariju.
Zmogljivost klepeta v živo in uporabniška izkušnja
Izbral sem klasično integracijo za Chatro in lahko rečem, da nisem naletel na nobene težave. Sam test pokaže izkušnjo agenta in stranke hkrati. Ko sem odprl klepet v živo, sem takoj prejel samodejno pozdravno sporočilo. Napisal sem sporočilo, ga poslal in klepet mi je dal še eno avtomatizirano sporočilo, da sem mirno počakal, da nekdo (jaz) prevzame klepet. Obvestilo na nadzorni plošči agenta je prispelo takoj.
Hitrosti klepeta so precej visoke, tako da nikoli ne bi smeli imeti težav s počasnimi odgovori. Funkcije klepeta na strani strank zadostujejo – lahko ocenite klepet, uporabite emojije ali delite različne datoteke. Na tej točki ni ničesar drugega, vendar to ni nujno slabo. Manj je več in strankam omogoča boljšo jasnost vmesnika pripomočkov.
Funkcije klepeta na strani agenta sicer niso veliko bogatejše, kar je nekoliko razočaranje, a tudi ni razlog za preplah. Uporabljam brezplačen paket, ki ponuja samo bistvene funkcije. Še vedno zadostujejo za učinkovito komunikacijo in agenti le redko potrebujejo kaj drugega, da bi delo opravili korektno. Nabor funkcij je idealen za manjša podjetja, medtem ko bi večja verjetno morala prej ali slej nadgraditi.
Na splošno je klepet v živo Chatra dovolj dober. Ni največja zvezda v igri klepetanja v živo, vendar je zadostna in zanesljiva, kar je dobra novica. Z njim ne morete zgrešiti, razen če potrebujete nekaj dodatnih funkcij, vendar tudi brezplačni načrt ponuja odlično funkcionalnost z manjšimi omejitvami, ki se večini podjetij na začetku ne bodo zdele potrebne.
Cena
Chatra ponuja brezplačen načrt in dodatna dva plačljiva načrta, ki ponujata napredne funkcije, ki so morda potrebne za večje ekipe ali podjetja. Oglejmo si vsak načrt.
Brezplačno
Brezplačni načrt je samo za enega agenta in je popolnoma brezplačen, brez dodatnih obveznosti. Ponuja le najnujnejše, kot so osnovni podatki o obiskovalcih, namizne in telefonske aplikacije, zgodovina pogovorov, potrdila o branju, poročila Google Analytics in integracije s priljubljenimi ustvarjalci spletnih mest.
Essential
Načrt Essential stane 21 USD na mesec na agenta z mesečno naročnino ali 17 USD na agenta na mesec z letno naročnino. Dobite vse iz brezplačnega načrta, kot tudi podrobne informacije o obiskovalcih, e-pošto, Messenger in Instagram kot dodatne kanale, seznam obiskovalcev v realnem času, zapiske klepeta, shranjene odgovore, nevidni način, timske klepete, indikatorje tipkanja in še veliko več.
Pro
Načrt Pro stane 29 USD na mesec na agenta z mesečno naročnino ali 23 USD na agenta na mesec z letno naročnino. Dobite vse iz prejšnjih dveh načrtov, kot tudi dostop do ocen klepeta, naprednih poročil o klepetu in izvozu podatkov, skupin agentov, delovnih ur, več integracij in še nekaj več.
Zaključek
Chatra je dobro delujoča programska oprema za klepet v živo, ki ponuja dobre standardne funkcije. Ne pričakujte nobenih čudežev ali ekstremnih razlik od katere koli druge programske opreme za klepet v živo. Kar bi morali pričakovati, je izjemno hiter postopek implementacije, eden najlažjih vmesnikov za navigacijo in zanesljivost. Chatra je dobro uravnotežena rešitev, ki ne bo razočarala, vendar pa je cena lahko višja, kot bi pričakovali samo za klepet v živo.
Frequently Asked Questions
Moj klepet v živo Chatra ne deluje.
Za to težavo je lahko več vzrokov in rešitev, vse pa je enostavno rešiti sam. Najprej preverite kodo klepeta v živo Chatra in se prepričajte, da je bila pravilno implementirana na vašem spletnem mestu. Morda manjka znak ali pa je koda klepeta na napačnem mestu. Drugič, poskrbite, da boste osvežili svoje spletno mesto ali odstranili predpomnilnik, saj morda prikazujejo starejšo različico vašega spletnega mesta, kjer klepet v živo še ni bil implementiran.
Kako odstranim blagovno znamko Chatra iz pripomočka za klepet v živo?
Blagovne znamke Chatra v pripomočku za klepet v živo ni mogoče odstraniti ročno. Morate prositi njihovo podporo, da ga odstrani namesto vas. Blagovno znamko »We run on Chatra« v pripomočku za klepet v živo lahko odstranite samo za uporabnike, ki so se naročili na letni cenovni načrt ali tiste, ki so plačali 6-mesečno naročnino. Ni drugega načina, da sami odstranite blagovno znamko.