Key takeaways
Pros
- Hiter in zanesljiv pripomoček za klepet v živo
- Poročila in analitika
Cons
- Težko za krmarjenje
- Programska oprema lahko zaostaja
- Brez pogleda tipkanja v realnem času
Začetek uporabe Bitrix24
Prijava na Bitrix24 je bila enostavna in brez težav. Vse, kar morate storiti, da dobite svoj brezplačni poskusni račun, je, da izpolnite obrazec za prijavo in potrdite svoj e-poštni naslov. Ko to storite, vas bo pozdravil prijeten, čeprav nekoliko zmeden vmesnik.
Že od samega začetka nisem bil prepričan, kako krmariti po programski opremi. Poskušal sem raziskati meni na levi strani. Vendar nisem našel ničesar podobnega kodi, ki bi jo lahko kopiral in prilepil na svoje spletno mesto.
Ko sem se odločil, da tega ne morem ugotoviti sam, sem pogledal podporno dokumentacijo. Čeprav je bilo enostavno najti in je bil poln vadnic, preprosto nisem našel pravega odgovora. Ne razumite me narobe, tam je dokumentacija o pripomočkih za klepet v živo, integracijah in celo nekaj vzorčnih kod. Vendar pa nič od tega ni bilo v pomoč, ker me ni pripeljalo bližje k iskanju nekaj vrstic kode, ki sem jih potreboval.
Po nekaj časa in nekaj neuspešnih poskusih sem se vrnil k iskanju uporabniškega vmesnika. Po nekaj časa klikanja čisto vsega, kar mi je vmesnik dovolil klikniti, sem končno zadel zlato.
V zavihku CRM morate v vrstici na vrhu klikniti Dodatki. Spustni meni vam omogoča izbiro med nekaj možnostmi, ki jih lahko nastavite. Zame je bila to možnost Pripomoček spletnega mesta.
Od tam sem lahko nastavil pripomoček za klepet v živo. Kodo, ki sem jo potreboval, sem našel s klikom na gumb Uredi, vendar deluje tudi, če uporabite Vstavi kodoe.
Da bi ga preizkusil, sem preprosto prilepil kodo pred na svoje testno spletno mesto in pritisnil »Shrani«. Gumb za klepet v živo se je pojavil na mojem spletnem mestu, a ko sem kliknil nanj, sem namesto pogovora dobil obrazec za povratne informacije. Pregledal sem nastavitve v vmesniku Bitrix24 in našel težavo.
Onemogočil sem obrazec CRM in moj pripomoček za klepet v živo je bil pripravljen.
Funkcije in uporabniški vmesnik
Programska oprema Bitrix24 je precej robustna, vključno z namiznim odjemalcem, ki deluje v sistemih Mac OS, Windows in Linux. Mobilno aplikacijo lahko dobite tudi v Applovi App Store in Google Play. Vendar sem se odločil, da ga implementiram s spletnim brskalnikom. Uporabil sem Google Chrome, vendar ga lahko zaženete v Firefoxu, Safariju ali Edgeu.
Programska oprema Bitrix24 je solidna in polna številnih funkcij in funkcionalnosti. Kot rečeno, čeprav morate veliko delati, krmarjenje ni posebej enostavno.
Ko gre za programsko opremo za klepet v živo, sem bil prijetno presenečen, ko sem takoj prejel vrsto pripravljenega odgovora, tudi ne da bi ga sam nastavil. Bitrix24 je tudi samodejno shranil podatke osebe, ki me je kontaktirala, v CRM, čeprav tega nisem nastavil ročno.
Pogledal sem tudi, ali ima ta rešitev za klepet v živo pogled tipkanja v realnem času, kako deluje skupna raba medijev in druge majhne stvari, ki lahko izboljšajo interakcijo s strankami.
Na žalost si kot agent ne morete ogledati, kaj obiskovalec tipka. Vendar pa so ostale osnovne funkcije delovale po pričakovanjih brez težav.
Všeč mi je bila možnost, da preverim svoj zapis klepeta na zavihku Stranke.
Tukaj si lahko ogledate kontaktne podatke obiskovalca, njegovo dejavnost, kateri od vaših agentov je odgovoren za interakcijo, trajanje klepeta in celo pot stranke, ki je vodila obiskovalca, da vam napiše sporočilo v klepetu. Svoje zapise klepeta lahko tudi filtrirate, da boste imeli boljši pregled nad svojimi vhodnimi dejavnostmi.
Poleg tega vam Bitrix24 omogoča ustvarjanje različnih poročil, spremljanje in poenostavitev vašega prodajnega procesa in še več.
Zmogljivost klepeta v živo in uporabniška izkušnja
Delo z Bitrix24 je bila malce frustrirajoča izkušnja. Kot sem že omenil, je programska oprema precej obsežna in za novega uporabnika je lahko težko ugotoviti, kako jo uporabljati. Sama količina zavihkov, menijev in gumbov je, milo rečeno, neverjetna.
Druga težava, ki sem jo imel med preizkušanjem te programske opreme, je bila, kako zaostaja. Ne bom niti štel, kolikokrat sem moral osvežiti stran, ker se ni pravilno naložila, se ni odzivala ali preprosto ni delovala.
Kar zadeva sam klepet v živo, si ni kaj dosti želeti. Edina stvar, ki bi jo lahko izboljšal, je pogled tipkanja v realnem času, toda poleg tega je klepet hiter, reaktiven in zelo enostaven za delo na obeh straneh.
Sporočila s priloženimi datotekami se pošiljajo naprej in nazaj brez težav. Vsakič, ko prejmete sporočilo, se v desnem in levem meniju ter na glavni plošči CRM prikaže obvestilo.
Kot obiskovalec ne morete urejati ali odstraniti sporočil, ki ste jih že poslali. S strani agenta pa lahko s svojimi odgovori naredite precej.
Če povzamem, delovanje klepeta v živo Bitrix24, čeprav ima svoje vzpone in padce, ni neprijeten kos programske opreme za uporabo. Je hiter in odziven ter kljub manjkajočim nekaterim naprednim funkcijam opravi delo.
Cena
Bitrix24 ponuja skupno pet cenovnih paketov. Plačujete lahko mesečno, vsake tri mesece ali letno. Zaradi poenostavitve bom govoril o možnosti mesečnega plačila in brezplačnem načrtu. Vsaka cenovna stopnja vključuje vse funkcionalnosti iz cenejših paketov ter nekatere nadgradnje, razširitve ali povsem nove napredne funkcije. Čeprav so vsi načrti polni različnih funkcij, se bom ostal pri tistih, ki se nanašajo na klepet v živo.
Brezplačno
Ta paket je brezplačen in vključuje 5 GB prostora za shranjevanje, programsko opremo CRM in klepet v živo z nekaterimi omejitvami. S tem načrtom lahko nastavite tudi skupinske klepete in snemate glasovne beležke.
Basic
Ta stopnja vključuje do 5 uporabnikov in stane 46 USD na mesec za vse uporabnike. Agenti si lahko delijo 24 GB prostora za shranjevanje in uporabljajo klepet v živo z dodanimi HD video klici s skupno rabo zaslona in avdio/video snemanjem.
Standard
Za 124 USD na mesec za vse uporabnike lahko imate ekipo do 50 ljudi. 100 GB prostora za shranjevanje omogoča več svobode in več priložnosti za sodelovanje.
Professional
S tem načrtom lahko do 100 ljudi uporablja programsko opremo Bitrix24 za 249 USD na mesec za vse uporabnike. Ta načrt ponuja 1024 GB prostora za shranjevanje in je prva raven, ki vam omogoča uporabo avtomatizacije, kot so pametni procesi ter pravila in sprožilci avtomatizacije.
Korporacija
Ta stopnja se začne pri 499 USD na mesec za 250 uporabnikov. Lahko pa ga razširite na 10.000 uporabnikov. Količina prostora za shranjevanje temelji na številu uporabnikov, ki delajo s programsko opremo. Za 250 uporabnikov vam sistem omogoča uporabo 3TB prostora za shranjevanje. Na tem nivoju lahko nastavite podružnice, ki vam omogočajo upravljanje velikega podjetja.
Zaključek
Če povzamem svojo izkušnjo s programsko opremo za klepet v živo Bitrix24, moram priznati, da je bila pot precej nerodna. Če pogledam samo pripomoček za klepet v živo, bi rekel, da je bil odličen. Tudi z nekaterimi manjkajočimi funkcijami je še vedno zanesljiva rešitev za klepet v živo, ki zajema vse osnove.
Ko pa upoštevam celotno uporabniško izkušnjo, to nekoliko omadežuje moje mnenje. Nastavitev je bila zmedena in včasih naravnost frustrirajoča. Za razumevanje in krmarjenje po uporabniškem vmesniku traja nekaj časa. Ko se navadite nanj, deluje dobro, a če nimate veliko časa, vas lahko zlahka mine
Druga stvar, o kateri je treba razpravljati, je, kako okorna in zaostala je aplikacija. Zdi se, da pri uporabi klepeta v živo ni večjih težav, vendar nastavitev vsega vzame precej časa, predvsem zaradi nepravilnega nalaganja strani.
Skratka, pripomoček za klepet v živo Bitrix24 je lahko odlična možnost za mnoga mala in velika podjetja. Če se strinjate s tem, da spregledate nekatere nevšečnosti, ki jih prinaša programska oprema, je lahko zanesljivo orodje za vašo komunikacijo s strankami.
Frequently Asked Questions
Moj klepet v živo prikaže samo obrazec za povratne informacije
Če želite rešiti to težavo, pojdite v CRM, kliknite Dodatki in v spustnem meniju izberite Pripomoček za spletno mesto. V Gradnikih mojega podjetja izberite tistega, ki ga želite prilagoditi, in kliknite Uredi. Pomaknite se navzdol do obrazca CRM in ga izklopite. Ko osvežite spletno mesto, bi moral pripomoček za klepet v živo delovati pravilno.
Najti moram klepete, ki pripadajo deaktiviranemu agentu
Dnevnike sporočil za odpuščene zaposlene najdete tako, da kliknete Zaposleni in nato Neaktivnoe. Izberite zaposlenega in kliknite Dnevniki sporočil. Če možnosti Neaktivno nimate, to pomeni, da jo je skrbnik sistema onemogočil v nastavitvah računa.