Key takeaways
Pros
- Dober in zanesljiv vstopnični sistem
- Vse bistvene lastnosti
- Izdelan začetni vodnik
Cons
- Blag vmesnik
- Nekatere napredne funkcije niso na voljo
- Za nekatere uporabnike je lahko drago
Začetek uporabe vstopničnega sistema Zendesk
Zendesk ponuja enostaven postopek registracije z minimalnim naporom. Vse, kar morate storiti, da se prijavite za brezplačno preskusno obdobje, je, da vnesete svoj e-poštni naslov in izpolnite druge bistvene podatke. Zendesk se po svojih najboljših močeh trudi, da bi bil vaš začetek uporabe njihove programske opreme vstopničnega sistema čim lažji. Zato je glavni del postopka kratek vprašalnik, ki Zendesku pomaga določiti, kako ga boste uporabili. Prilagaja začetni vodnik glede na vaše odgovore.
Ta kratek vprašalnik lahko tudi preskočite, vendar toplo priporočam, da ga izpolnite, da boste dobili najboljšo izkušnjo s vstopničnim sistemom. Ko končate z njim, boste preusmerjeni na vmesnik Zendesk. Prvi zaslon, ki ga boste videli, je pregled z na voljo priročnikom za začetek. Je precej dodelan, zato lahko traja nekaj časa, da preberete vsak posamezen element na njem. Lahko ga preskočite in se k njemu vrnete pozneje, če želite.
Vmesnik v Zendesku je precej preprost in enostaven za krmarjenje. Do vseh glavnih funkcij lahko dostopate na plošči na levi, medtem ko večino prostora na zaslonu zavzame razdelek, ki si ga izberete za ogled. Precej dobro je in ne bi smeli imeti težav pri seznanjanju. Če se odločite preklopiti z vodnika na armaturno ploščo, vas bo pozdravil prijeten vmesnik vstopničnega sistema.
Preden si podrobneje ogledamo delovanje in funkcionalnost vmesnika, poglejmo, kakšne funkcije lahko pričakujete od vstopničnega sistema Zendesk.
Funkcije vstopničnega sistema Zendesk
Medtem ko Zendesk navaja svoj vstopnični sistem kot samostojno funkcijo, ima svoj lasten nabor funkcij za produktivnost, katerih namen je olajšati vse vrste komunikacije o zahtevkih. Ticketing sistem je večkanalni, kot je v navadi pri vseh sodobnih rešitvah službe za pomoč uporabnikom. Je tudi večjezičen in uporablja več blagovnih znamk. Zendesk ponuja standardne funkcije vstopničnega sistema, kot so oznake, kontaktni podatki strank v zahtevkih, združevanje zahtevkov in druge bistvene funkcije takoj po namestitvi.
Druga pomembna lastnost Zendeska je poročanje in analitika. Ta funkcija vam vedno nudi priročne preglede vaših dejavnosti vstopničnega sistema. Funkcijo morate aktivirati prek ločene storitve Zendesk. Dobite tudi dostop do celotne zgodovine interakcij s strankami in poslovnih pravil. Zendesk vam omogoča tudi dostop do svojih izvornih integracij z drugimi programskimi rešitvami.
Učinkovitost in uporabniška izkušnja vstopničnega sistema
Zdaj je čas, da preizkusite vstopnični sistem Zendesk in vidite, kako deluje v akciji. Test se osredotoča na agentovo perspektivo. Poslal sem si nekaj testnih e-poštnih sporočil, da vidim, kako hitro prispejo, in z veseljem poročam, da Zendesk v zvezi s tem nima težav s hitrostjo. Prav tako sem si prvič ogledal vmesnik znotraj zahtevka.
Vmesnik je videti čist in urejen, na zaslonu so prikazana skoraj vsa razpoložljiva orodja. Nekateri od njih so skriti pod razdelkom s tremi pikami v zgornjem desnem kotu. Moje osebno mnenje je, da ta izbira dizajna ni povsem potrebna. Vstopnični sistem Zendesk je videti tako čisto, kot je, in nekaterim ljudem se morda zdi preveč pusto za njihov okus. Razkritje vseh gumbov funkcij in njihova predstavitev neposredno na zaslonu bi lahko rešilo to zelo majhno težavo.
Potek dela vstopničnega sistema Zendesk je dobro zasnovan. Izberete lahko status zahtevka in kaj se bo zgodilo, ko odgovorite na prijavo stranke. Dostopate lahko tudi do funkcij za oblikovanje besedila, ki so iz nekega razloga prav tako skrite pod enim samim gumbom. Druge stvari vključujejo emojije, priloge in povezave. Vsi so dostopni na spodnji plošči v polju za odgovor.
Na splošno vstopnični sistem Zendesk deluje zelo dobro v vseh pogledih. Zahvaljujoč izjemno preprostemu vmesniku ga ni težko uporabljati za vse vrste uporabnikov. Upravljanje drugih komunikacijskih kanalov in dodajanje novih e-poštnih sporočil bo morda težje, če niste vajeni vmesnika in pravil poimenovanja. Vstopnični sistem Zendesk podpira vse bistvene funkcije, ki vam bodo v vsakem trenutku pomagale ustaviti plimo.
Cenik Zendesk
Zendesk ponuja zelo širok izbor cenovnih načrtov za različne velikosti podjetij in primere uporabe. Ker je ta pregled osredotočen izključno na vstopnični sistem, bomo omenili tri najpomembnejše cenovne načrte, ki imajo to funkcijo in se osredotočajo na oddelke za pomoč strankam. Obstajajo trije glavni načrti z različnimi nabori funkcij in različnimi vrednostmi. Oglejmo si jih in poglejmo, kaj ponujajo.
Podporna ekipa
Načrt skupine za podporo je najcenejši. Stalo vas bo 19 € na mesec na agenta z letnim obračunom. Ponuja integriran vstopnični sistem z e-pošto, objavami na Facebooku in Twitterju. Dobite tudi poslovna pravila, zgodovino strank in podrobnosti, poročanje in analitiko, integracije in drugo.
Podpora Professional
Načrt Support Professional je lahko vaš za 49 € na mesec na agenta z letnim obračunavanjem. Ponuja vse od prejšnjega načrta in dodaja delovni čas, ankete o zadovoljstvu strank, večjezično podporo, SLA in še več.
Podpora podjetju
Načrt Enterprise je najdražja možnost, vaš je lahko za 99 € na mesec na agenta z letnim obračunavanjem. Dobite vse funkcije iz prejšnjih dveh načrtov in dodatno vloge in dovoljenja ekipe po meri, delovne prostore agentov, ki jih je mogoče prilagoditi, shranjevanje podatkov tretjih oseb, testno okolje peskovnika in drugo.
Zaključek
Zendesk je dobro zaokrožena rešitev za prodajo vstopnic za dobro ceno. Vendar pa višja cena ni brez svoje vrednosti in če vas zanima več kot le preprosto nakupovanje vstopnic, lahko Zendesk obravnavate kot enega glavnih kandidatov. Sistem izdaje vozovnic ponuja najbolj bistvene funkcije, ki vam bodo pomagale pri opravljanju dela, vendar ne vsebuje funkcij, ki bi spremenile igro. Ali je to dobro ali slabo, je odvisno samo od vaše odločitve.
Frequently Asked Questions
Bližnjice na tipkovnici ne delujejo v vstopničnem sistemu Zendesk
Najpogostejši razlog za to težavo je uporaba aplikacij tretjih oseb in razširitev brskalnika, ki uporabljajo bližnjice na tipkovnici. Poskusite odstraniti ali onemogočiti vse aplikacije in razširitve, ki uporabljajo bližnjice, in preverite, ali Zendesk brez njih deluje, kot bi moral. Če imate še vedno težave z bližnjicami, se obrnite na ekipo za podporo Zendesk.
Posodabljanje e-poštnega naslova v Zendesk ticketing
Če želite posodobiti svoj e-poštni naslov v Zendesku, kliknite ikono svojega profila v zgornjem kotu aplikacije, ko ste v podpori. Izberite ogled profila in kliknite Dodaj kontakt. Vnesite svoj novi e-poštni naslov in prejeli boste potrditveno e-poštno sporočilo. Kliknite povezavo v e-poštnem sporočilu, da potrdite spremembo.