Key takeaways
Pros
- Učinkovito izdajanje zahtevkov kljub temu, da ni primarni fokus
- Zadostne funkcije
- Odličen dizajn
Cons
- Cena, če izberete plačljivi paket
- Pomanjkanje naprednih funkcij
Začetek pri zahtevkih s Tidio
Registracija v Tidio je ena najhitrejših, ki so na voljo. Za dokončanje potrebujete le svoj e-poštni naslov in spletno stran, ko pa to storite, boste skoraj takoj preusmerjeni v aplikacijo. Ker je Tidio osredotočen predvsem na klepet v živo in klepetalne robote, je del postopka ustvarjanje in implementacija vašega pripomočka za klepet. Ta korak lahko preskočite in se k njemu vrnete pozneje, če se želite osredotočiti na funkcijo zahtevkov v Tidiu.
Ko končate z registracijo, boste preusmerjeni neposredno v aplikacijo. Glavna nadzorna plošča deli nekaj vpogledov v vaše račune Tidio ter nedavne novice in posodobitve o Tidiu. Možnosti glavnega menija najdete na levi strani aplikacije, v kontrastni vrstici. Na splošno je aplikacija zelo dobro zasnovana, tako da se noben uporabnik ne sme počutiti izgubljenega, ko poskuša najti funkcionalnosti v Tidiu. Do nakupa zahtevkov dostopate pod točko menija Prejeto, ki je prva v izboru.
Tidio ponuja nekaj priročnih informacij o upravljanju e-poštnih računov. Omogočil vam bo, da jih povežete s svojim zahtevkom neposredno v tem razdelku menija, tako da vam ni treba brskati po nastavitvah, da bi ga našli sami. Ko kliknete Poveži, vas bo gumb preusmeril na nastavitve. Svojo e-pošto lahko enostavno povežete tukaj ali izberete namenski e-poštni račun Tidio.
Za namene tega pregleda sem se odločil ustvariti nov namenski e-poštni račun. Tidio mi je poslal obvestilo po e-pošti, da me obvesti, da je bila integracija uspešno zaključena. Do vsakega prejetega e-poštnega sporočila lahko dostopate v razdelku Prejeto v aplikaciji. Preden preidemo na testni del pregleda, si oglejmo nekaj pomembnih funkcij pri zahtevkih, ki jih Tidio ponuja kot del svojih poslov.
Funkcije vstopničnega sistema Tidio
Tidiov vstopnični sistem ni najbogatejši med programi za zahtevke, vendar kljub temu ponuja dober izbor funkcij, ki vas ne bodo pustile na cedilu v nobeni situaciji. Vstopnični sistem zbira komunikacijo iz e-pošte in vaših klepetov, tako da imate lahko en univerzalni nabiralnik, ki vam lahko pomaga upravljati vso komunikacijo z enega mesta.
Vstopnični sistem podpira oznake, ki uporabnikom pomagajo bolje organizirati zahtevke glede na merila, ki so jih izbrali sami. Tidio ponuja tudi funkcijo, imenovano Priorities, ki uporabnikom pomaga razvrstiti zahtevke glede na njihovo nujnost. Lahko preklapljate med lastniki zahtevkov in prenašate zahtevke od enega agenta do drugega. Nenazadnje je tukaj celotna zgodovina zahtevkov, ki je samoumevna.
Učinkovitost in uporabniška izkušnja sistema Tidio za zahtevke
Preizkusil sem sistem izdajanja zahtevkov Tidio z vidika agenta, da bi vam pokazal, kako deluje, in vam dal idejo o uporabnosti celotnega sistema s funkcijami. Ko sem si poslal testno e-poštno sporočilo, je trajalo nekaj sekund, da se je pojavilo v mojem nabiralniku Tidio. Vendar pa čakalna doba ni bila nepričakovano dolga. Tidio ob vsakem zahtevku prikaže priročno časovno obvestilo, vsakega agenta obvesti, pred koliko časa je zahtevek prejel.
Ko kliknete na zahtevek in ga odprete, si lahko prvič ogledate vmesnik za zahtevek. Je zelo dobro zasnovan, z velikim poudarkom na delih sporočil in odgovorov v tem razdelku. Večino dejanj najdete na desni plošči, medtem ko vam leva plošča ponuja pregled razdelkov mape »Prejeto«. Leva plošča služi tudi za enostavno identifikacijo nedodeljenih zahtevkov in neprebranih sporočil.
Polje za odgovor na zahtevek je na začetku zelo majhen, vendar se razteza, ko vaš odgovor postaja daljši. To je dobra oblikovalska rešitev, katere namen je prihraniti prostor na zaslonu, kadar je to potrebno. Tidio ponuja nekaj osnovnih možnosti urejanja in oblikovanja besedila. Najdete lahko možnost, da zahtevkom dodate notranjo opombo, kar je zelo uporabno za izmenjavo informacij o določenih zahtevkih strank svojim sodelavcem, ne da bi stranka o tem obvestila.
Tidio vam ponuja tudi več možnosti pošiljanja. Lahko pošljete prijavo in spremenite stanje v Odprto, V teku ali Rešeno, odvisno od tega, ali je bil vaš odgovor uspešen pri reševanju strankine težave. Desna plošča vključuje zgodovino zahtevkov, prednostne nastavitve, nastavitve statusa, informacije o dodelitvi in podatke o strankah, ki jih lahko izpolnite neposredno v zahtevku.
Na splošno je uspešnost izdajanja zahtevkov Tidio precej dobra; ni hroščev ali težav in vse deluje, kot je predvideno. Nabor funkcij ni najbogatejši, vendar to ne pomeni, da je neuporaben. Pravzaprav je ravno nasprotno in rekli bi celo več kot zadovoljivo. Nabor funkcij preprosto ponuja vse, kar je potrebno za uspešne in učinkovite zahtevke.
Cena
Tidio ponuja cenovne načrte v štirih različicah. Vsak dražji načrt ponuja dodatne funkcije in odpravlja določene omejitve primerov uporabe za višjo ceno. Tido ponuja tudi brezplačen načrt, ki ponuja osnovne zmogljivosti sistema za klepet in izdajanje zahtevkov brez kakršnih koli podatkov o kreditni kartici. Upoštevajte, da ker je nakup zahtevkov na voljo tudi v brezplačnem paketu, vam res ni treba razmisliti o nobeni drugi možnosti, razen če potrebujete napreden klepet v živo in klepetalne robote. Oglejmo si vsak načrt.
Brezplačno
Brezplačni načrt vključuje 50 pogovorov na mesec, 100 pogovorov s klepetalnim robotom, podporo prek e-pošte, aplikacij za namizne računalnike in pametne telefone, integracije, dostop do JavaScript API-ja in informacije o obiskovalcih spletnega mesta.
Komunikator
Komunikacijski načrt vas bo stal 15,66 $ na mesec na uporabnika. Dobite dostop do neomejenega števila pogovorov v klepetu v živo in do 5 agentov. Ta načrt vam nudi tudi podporo 24/5 prek klepeta v živo, orodij za upravljanje dovoljenj, pogled tipkanja v realnem času, analitiko in poročila, funkcije oddelka, seznam obiskovalcev, statistiko strani in drugo.
Klepetalni roboti
Načrt Klepetalnih robotov stane 31,74 $ mesečno na uporabnika. Omogoča vam vse prej omenjene funkcije, 40.000 pogovorov klepetalnih robotov na mesec, urejevalnik klepetalnih robotov, integracije prek storitve Zapier in še veliko več.
Tidio+
Tidio+ je popoln načrt z vsako funkcijo in brez omejitev. Stalo vas bo 235,16 $ mesečno in ponuja prilagojeno število agentov, neomejeno število pogovorov v klepetu v živo, prilagojeno število vključitev klepetalnega robota in vse razpoložljive funkcije. Dobite tudi predanega upravitelja uspeha strank.
Zaključek
Čeprav Tidio ni predvsem programska oprema za izdajanje zahtevkov, vam lahko ponudi odličen sistem za zahtevke brezplačno ali po pošteni ceni, če izberete naprednejši načrt. Nabor funkcij je bistven in zadosten za obvladovanje večine nalog izdajanja zahtevkov, hkrati pa zagotavlja enakomerno delovanje brez težav. To je odlična možnost za večino podjetij, ki potrebujejo osnovno izdajo zahtevkov, vendar bi morali tisti, ki potrebujejo naprednejše funkcije za zahtevke, razmisliti o nekaterih konkurentih.
Frequently Asked Questions
Kako dodam svoj e-poštni naslov v vstopnični sistem Tidio?
Ko ste v svojem računu Tidio, odprite Prejeto in poiščite Tiketing. Aplikacija vas bo pozvala, da povežete svoj e-poštni naslov. Imate dve možnosti, ustvarite novo e-pošto Tidio ali povežete obstoječo. Izberite slednjo možnost. Tidio ne ponuja neposredne integracije z nobenim od ponudnikov storitev, zato morate nastaviti samodejno preusmeritev e-pošte na svoj račun Tidio. Nastavitev posredovanja e-pošte se razlikuje glede na ponudnika e-pošte, zato morate poiskati vodnik, ki pojasnjuje, kako izvesti to dejanje. Nekaj vodnikov za posredovanje e-pošte najdete v bazi znanja Tidio.
Kako lahko dodam več e-poštnih naslovov v vstopnični sistem Tidio?
Odprite svoj račun Tidio in pojdite na nastavitve. Izberite Zahtevki in kliknite Ustvari nabiralnik. Dodate lahko že obstoječi e-poštni naslov ali ustvarite namenski e-poštni naslov Tidio v sistemu. Če se odločite dodati svoj e-poštni naslov, boste morali nastaviti samodejno posredovanje, da zagotovite, da bodo vsi zahtevki prispeli v vaš vstopnični sistem Tidio.