Key takeaways
Pros
- Vstopnični sistem s poudarkom na IT podpori
- Odličen dizajn in uporabniška izkušnja
- Zanimive lastnosti za določen primer uporabe
Cons
- Omejeno predvsem na IT podporo
- Lahko postane drago
Začetek vstopničnega sistema SolarWinds
SolarWinds je dobro znana rešitev za podporo IT, ki se osredotoča na ustvarjanje dobre izkušnje s programsko opremo službe za pomoč IT za podjetja. Ta poudarek se odraža v vmesniku in razpoložljivih funkcijah. SolarWinds pa ni osredotočen le na ponudnike IT storitev, ampak zmore veliko več kot to. Njegov katalog izdelkov lahko ponudi rešitve za skoraj vsako težavo, povezano z upravljanjem IT.
Če želite začeti uporabljati SolarWinds brez predhodnega plačila, se prepričajte, da ste vstopili v brezplačno preskusno različico s preprosto registracijo na spletnem mestu SolarWinds. Ko vstopite v svoj račun, vas bo pozdravil zaslon z vprašanjem, kaj želite da bo vaš naslednji korak. Predstavlja več možnosti za nadaljevanje vaše začetne poti. Lahko pa se vključite tudi s pojavnim oknom, ki vam bo ponudilo, da vam pokaže vrvi prek hitrega ogleda.
Ko kliknete »Odpelji me do moje servisne službe«, boste preusmerjeni na nadzorno ploščo za upravljanje incidentov, ki je vstopnični sistem v SolarWinds. Spletna aplikacija vam bo ponudila hiter uvod v upravljanje incidentov in vam dala možnost, da si ogledate celotno predstavitev ali si ogledate uvodni video. Če želite preskočiti te možnosti, preprosto zaprite okno in nadaljujte do vstopničnega sistema.
Vmesnik SolarWinds je prijeten za uporabo. Zasnova je izvedena zelo dobro, z vsemi funkcijami in orodji, ki so vedno na voljo. Meni na levi vas lahko popelje do različnih razdelkov SolarWinds in razkrije funkcionalnost opravil, upravljanje naprav, nabavo, obvladovanje tveganja, analitiko, nastavitve in druge zanimive možnosti. Tukaj lahko najdete tudi vstopnični sistem. Preden se lotimo testiranja, poglejmo, kakšne funkcije ponuja SolarWinds.
Funkcije vstopničnega sistema SolarWinds
SolarWinds ponuja nabor funkcij, osredotočen predvsem na podjetja, ki ponujajo storitve IT. Medtem ko je vstopnični sistem bolj znan kot upravljanje incidentov, lastnost sama po sebi, saj je le en del celotne programske opreme SolarWinds. Vseeno pa ima svoj nabor podfunkcij, ki olajšajo upravljanje zahtevkov. Vstopnični sistem SolarWinds je večkanalni in lahko podpira upravljanje zahtevkov prek e-pošte, telefona, storitvenega portala, mobilne aplikacije ali klepeta.
Upravljanje incidentov podpira tudi avtomatizirana pravila in upravljanje opravil, usmerjanje zahtevkov, samodejno sledenje incidentom ali izvoz zahtevkov v več formatov. SolarWinds uporablja tudi umetno inteligenco za povečanje produktivnosti agentov. To zadeva predvsem kategorizacijo zahtevkov in usmerjanje agentov, kjer umetna inteligenca samodejno izbere najboljša ujemanja za specializacijo agenta in kategorijo zahtevkov.
Učinkovitost in uporabniška izkušnja vstopničnega sistema
Zdaj je čas, da si ogledamo delovanje sistema za upravljanje incidentov SolarWinds. Poslal sem si nekaj testnih e-poštnih sporočil, da posnemam izkušnjo klepeta z zaposlenim ali stranko, ki zahteva podporo strankam. Trajalo je nekoliko dlje, da se je zahtevek pojavil v sistemu za upravljanje incidentov SolarWinds.
Čeprav ni trajalo dlje kot minuto, še vedno kaže, da je ta vstopnični sistem nekoliko počasnejši od večine. Ne glede na to, to ni kršitev dogovora. E-pošta je prispela in se brez težav spremenila v zahtevek. Samodejna dodelitev zahtevkov in kategorizacija zahtevkov nista na voljo takoj, vendar delujeta, ko ju aktivirate v nastavitvah. Vmesnik v zahtevkih je povsem zadovoljiv, saj informacije in orodja predstavlja na jasen način.
Čeprav se polje za odgovor morda zdi precej kompaktno, se ustrezno raztegne, ko vaše besedilo doseže ustrezno dolžino. To je dobro za prihranek prostora na zaslonu. Do vseh orodij za urejanje besedila lahko dostopate v polju za odgovor. Poleg tega lahko najdete druge možnosti v vstopnici – podrobnosti o vstopnici, povezane elemente, naloge in revizijski dnevnik. Vsi imajo nekaj precej dobrih primerov uporabe v različnih scenarijih.
Na splošno je sistem izdajanja zahtevkov SolarWinds precej dober tekmec. Vmesnik in dostop do funkcij nista enaka standardnim rešitvam za pomoč uporabnikom, vendar se moramo spomniti, da se SolarWinds osredotoča na IT podporo. To pomeni, da zagotavlja odličen nabor orodij in vmesnik s poudarkom na zagotavljanju dobre uporabniške izkušnje za posebne vrste oddelkov službe za pomoč uporabnikom.
Cenik SolarWinds
SolarWinds ponuja štiri cenovne načrte, ki se razlikujejo po funkcijah servisne službe. Vsak načrt je namenjen različni vrsti ekipe ali organizacije. Poglejmo, kakšen dobiček za svoj denar lahko dobite s SolarWinds.
Team
Timski načrt je osredotočen na zagotavljanje vseh potrebnih orodij za manjše ekipe. Začne se pri 19 USD na mesec na uporabnika. Vključuje upravljanje incidentov (sistem izdajanja zahtevkov), servisni portal in neomejeno število prosilcev.
Business
Poslovni načrt se osredotoča na rastoče ekipe, s ceno 39 USD na mesec na uporabnika. Vključuje vse od načrta skupine, kot tudi katalog storitev, upravljanje sprememb, SLA, skupine, vloge po meri, internacionalizacijo in podporo v klepetu v živo 24/7 v realnem času.
Professional
Profesionalni načrt je namenjen IT organizacijam v polni moči. Stane 69 USD na mesec na uporabnika. Dobite vse iz prejšnjih dveh načrtov, poleg tega pa še polja in obrazce po meri, napredne avtomatizacije, odkrivanje omrežja, upravljanje stikov, skladnost z licencami, načrtovana poročila, dostop do API-ja in več možnosti podpore.
Enterprise
Načrt Enterprise ponuja popolno prilagodljivost za 89 USD na mesec na uporabnika. Vključeno je vse iz prejšnjih treh načrtov. Poleg tega lahko dobite vizualni CMDB in preslikavo odvisnosti, možnosti večfaktorske avtentikacije in do 1500 klicev API-ja na uporabnika na minuto.
Zaključek
SolarWinds lahko zagotovi zelo učinkovito in cenovno ugodno rešitev za izdajanje zahtevkov za katero koli vrsto IT oddelka ali podjetja. Njegov nabor orodij je zelo dobro prilagojen za tovrstne primere uporabe, zaradi česar je SolarWinds ena najbolj iskanih rešitev. SolarWinds je lahko nekoliko dražji z višjimi cenovnimi paketi, vendar boste vedno dobili orodja, ki ustrezajo vrednosti.
Frequently Asked Questions
Kako nastavim pravila avtomatizacije v SolarWinds?
V SolarWinds pojdite na Setup > Service Desk > Automation Rules in kliknite gumb Add. Izberite sprožilec in obseg pravila, nato pa določite, ali vaše pravilo potrebuje več pogojev ali en sam pogoj. Prav tako se morate odločiti, ali boste za pravilo avtomatizacije uporabili pogoje, ki temeljijo na času. Kliknite Dodaj pogoj ter izberite polje in vrednost. Nato kliknite Dodaj dejanje in izberite dejanje s seznama. Pravilu lahko dodate tudi več dejanj. Izpolnite ostala polja, kot je opis, in kliknite Shrani, ko končate.
Kako omogočim samodejno dodeljevanje zahtevkov v SolarWinds?
Če želite, da SolarWinds samodejno dodeli vaše zahtevke, se prijavite v svojo službo za pomoč SolarWinds kot skrbnik in pojdite na Nastavitev. Odprite Techs > Tech Groups in kliknite ime skupine v stolpcu z imenom skupine. Kliknite zavihek ravni tehnične skupine in kliknite številko ravni v stolpcu ravni. Poiščite vstopnice za samodejno dodelitev in izberite možnost.