Key takeaways
Pros
- Brezplačna programska oprema
- Dober nabor funkcij
Cons
- Obvezen obrazec za zahtevke je edini način za predložitev zahtevkov
- Zastarel vmesnik
- Je brezplačen, vendar ne brez napak
Uvod v vstopnični sistem osTicket
osTicket vam ponuja dva načina za začetek. Lahko se odločite za odprtokodno različico, ki je lahko vaša popolnoma brezplačna, ali pa začnete z brezplačnim 30-dnevnim preizkusom različice, gostujoče v oblaku, ki vas bo po koncu preskusa stala samo 9 USD na mesec na uporabnika. Registracija zahteva le osnovne podatke za začetek, vendar morate uporabiti e-poštni naslov vašega podjetja. Ko končate postopek, si boste lahko prvič ogledali vmesnik osTicket.
Vmesnik je videti precej zastarel, a kljub temu funkcionalen. Uporabniki, ki se morda ne spomnijo, da so uporabniški vmesniki v preteklosti izgledali tako, bodo morda imeli nekaj začetnih težav z navigacijo, vendar bi to moralo precej hitro izginiti, ko začnejo uporabljati aplikacijo. Najbolj pozitivna stvar pri vmesniku osTicket je, da je zelo osredotočen na nalogo in vas ne zmoti nič nepomembnega.
Ena velika težava je vidna že na začetku in je pri prijavi. Vsakič, ko za nekaj časa zapustite osTicket, boste odjavljeni. To ni slab del, saj številne rešitve vstopničnega sistema odjavijo uporabnike po določenem času nedejavnosti kot obrambo pred zlorabo. Vendar se je pogosto nemogoče znova prijaviti. Nenehno sem prejemal napako »Časovna omejitev seje je potekla zaradi nedejavnosti« in nisem se mogel prijaviti, ker se je ta napaka nenehno pojavljala.
Edini način, da sem se lahko znova prijavil, je bil, da zaprem brskalnik in počakam nekaj časa. To težavo lahko rešite tako, da povečate omejitev časovne omejitve uporabniške seje za prijavo v nastavitvah. Priporočam, da ga občutno povečate, da se popolnoma izognete tej težavi, vendar pazite, da zaklenete svojo napravo, če jo pustite z odprto osTicket.
Druga stvar, ki bi lahko veljala za problematično, je, da ima osTicket zelo nekonvencionalen ali morda celo zastarel vstopnični sistem. Stranke ne morejo neposredno pošiljati e-poštnih sporočil vstopničnemu sistemu, dostopati morajo do edinstvene povezave, ki bo ustvarjena med vašo registracijo, in poslati svoje zahtevke iz namenskega obrazca. To ni najbolj prilagodljiv način za oddajo zahtevkov in boste morali precej razširiti povezavo do spletnega mesta, da zagotovite, da bodo vaše stranke obveščene o tem, kako predložiti zahtevke v vaš vstopnični sistem.
Lastnosti vstopničnega sistema osTicket
Oglejmo si, kakšne funkcije lahko pričakujete v osTicket. Integracija e-pošte s sistemom je prisotna v vseh načrtih, medtem ko je edina navedena funkcija v brezplačnem načrtu. Druge funkcije seznama načrtov vključujejo tiste, kot so stalna podpora po e-pošti in telefonu, brezplačen sprehod skozi sejo, upravljane nadgradnje in vzdrževanje ter še nekaj drugih. Ne razkrivajo veliko o sami funkciji izdajanja zahtevkov in o tem, kakšne podfunkcije ponuja. Ko pa aplikacijo odprete, lahko dobite veliko boljšo predstavo o tem, kaj lahko pričakujete od nabora funkcij osTicket.
Učinkovitost in uporabniška izkušnja vstopničnega sistema
Delo z osTicket ni slaba izkušnja, vendar zagotovo ni najsodobnejša programska oprema za vstopnični sistem. Vendar moram povedati, da je večina vmesnika jasna in deluje zelo dobro, ko se ga malo navadiš. Nadzorna plošča razkriva veliko več funkcij, kot je opisano v razdelku s cenami na spletnem mestu. Dobite dostop do analitičnih funkcij, pa tudi do nekaterih standardnih funkcij izdajanja zahtevkov, kot so posredovanje zahtevkov, dodelitve, stanje zahtevkov, združevanje, povezovanje, prenos in drugo. Zelo dobro je videti te bistvene funkcije v brezplačni rešitvi, kot je osTicket.
Vstopnični sistem sem preizkusil tako, da sem si poslal zahtevek prek povezave, ki sem jo omenil prej v tem pregledu. Obrazec zahtevka za stranke je enostaven za uporabo. Zahteva e-poštni naslov, ime in telefonsko številko, pri čemer sta e-pošta in ime edini obvezni možnosti. Vsi uporabniki tega obrazca morajo izbrati tudi temo zahtevka. Je precej preprost za uporabo in vaši službi za pomoč lahko doda nekaj dobrih organizacijskih zmogljivosti. Vendar je pošiljanje e-pošte na drug e-poštni naslov še vedno najbolj priljubljen način.
Zahtevki prispejo skoraj takoj v sistem, kar je super. Zdaj postane vmesnik v osTicket veliko boljši, ko odprete zahtevek. Raztegne se za daljša sporočila in vse je jasno vidno. Polje za odgovor na zahtevo je prav tako dobro oblikovano in vam daje dovolj prostora za vaše odgovore. Najpomembneje je, da so vse funkcije jasno vidne. Te stvari se na prvi pogled morda ne bodo zdele impresivne, vendar spomnimo se, da imamo opravka z zelo poceni ali celo brezplačnim vstopničnim sistemom.
Del vmesnika z odgovorom na zahtevo razkriva tudi več funkcij, kot so pripravljeni odgovori in možnosti urejanja besedila. Dobite tudi vse standardne funkcije za oblikovanje besedila z možnostmi pripenjanja medijev, povezav, točk, HTML ali celo vizualnih elementov, kot so črte. Zanimiva lastnost je možnost preklopa v celozaslonski način, ki znatno poveča polje za odgovor na zaslonu. To je lahko zelo koristno za uporabnike, ki uporabljajo naprave z manjšimi zasloni. V vstopnicah lahko uporabite tudi interne opombe.
Čeprav se osTicket na prvi pogled morda zdi slaba rešitev, vsekakor ponuja vse bistvenega pomena, ki ga uporabnik vstopničnega sistema morda potrebuje za opravljanje svojega dela. Edina večja pomanjkljivost je dejstvo, da morajo stranke stopiti v stik z agenti prek vstopničnega sistema namesto da preprosto pošljejo sporočilo po e-pošti. Vendar pa je tudi to pomanjkljivost mogoče spremeniti v prednost v pravi situaciji in pod določenimi pogoji.
osTicket cenik
osTicket ima tri različice in različne cenovne možnosti. Ne gre nujno za različne cenovne načrte, temveč za različne različice iste programske opreme, ki prihajajo z določenimi spremembami. Poglejmo, kaj lahko dobite.
Odprtokodno
Odprtokodna različica osTicket je na voljo brezplačno s podporo skupnosti. Ponuja le osnovno integracijo elektronske pošte. Prenesete ga lahko s spletnega mesta osTicket brez kakršnega koli plačila.
Gostuje v oblaku
Različica osTicket, ki gostuje v oblaku, je edina, ki ima 30-dnevno brezplačno preskusno različico. Če se odločite za nadaljnjo uporabo, stane 9 USD na mesec na uporabnika. Ponuja skoraj vse razpoložljive funkcije, vključno s stalno podporo po e-pošti in telefonu, brezplačnim ogledom seje, upravljanimi nadgradnjami in vzdrževanjem, zanesljivo infrastrukturo in zajamčenim časom delovanja ter vsakodnevnim varnostnim kopiranjem.
Virtualna naprava
Možnost virtualne naprave osTicket nima na voljo cen. Po meri je glede na vaše zahteve. Eden in edini dodatek je, da bo osTicket prilagojen vašim poslovnim potrebam, tako da boste dobili rešitev po meri.
Zaključek
Po eni strani osTicket ponuja precej dober vstopnični sistem s pomembnimi funkcijami, ki so na voljo brezplačno, po drugi strani pa ima določene omejitve, ko gre za primer uporabe. Kakor koli že, lahko osTicket štejemo za tekmeca, polnega presenečenj. Če vas ne moti že pripravljena možnost obveznega obrazca za vozovnice, je osTicket lahko zelo dobra rešitev za izdajanje vstopnic za vaše podjetje, čeprav z manj prilagodljivosti kot druga programska oprema vstopničnega sistema
Frequently Asked Questions
Težave s prijavo v osTicket po časovni omejitvi
Če se po samodejni odjavi iz osTicket ne morete znova prijaviti in prejemate napako »Časovna omejitev seje je potekla zaradi nedejavnosti«, poskusite izklopiti brskalnik. Čez kakšno minuto ga znova vklopite in se poskusite prijaviti. Če težave ne odpravite, se poskusite znova prijaviti iz drugega brskalnika ali uporabite način brez beleženja zgodovine.
Kar naprej me sistem odjavlja iz osTicketa