Key takeaways
Pros
- Na splošno odličen in zelo dobro delujoč sistem izdajanja zahtevkov
- Lep vmesnik z enostavno navigacijo
- Veliko integracij
Cons
- Funkcije ne ponujajo vsega
- Integracija s Twitterjem je na voljo samo v dragih paketih
Začetek izdajanja zahtevkov Gorgias
S programsko opremo Gorgias za zahtevke je enostavno začeti uporabljati. Zahteva le preprosto registracijo, vendar je to nemogoče storiti za ljudi, ki nimajo svoje spletne strani. To je nenavadna izbira za sodoben vsstopnični sistem; vsa podjetja ne potrebujejo nujno spletnega mesta in veliko jih deluje samo prek družbenih medijev ali drugih kanalov, ki so veliko bolj pomembni za njihove ciljne skupine strank. Kljub temu postopek registracije traja le minuto s pravimi informacijami in že se lahko začnete seznanjati z vmesnikom Gorgias.
Uvodni zaslon je vmesnik sistema za zahtevke, tako da lahko že ugibate, da Gorgias ne izgublja časa in pripelje uporabnike točno tja, kamor želijo. Sam vmesnik je v redu in precej dobro oblikovan. Sistem izdajanja zahtevkov je na prvi pogled videti precej dober in je vsekakor osredotočen na tisto, kar je pomembno, brez preveč nereda. Glavni meni imate na levi strani in njegov glavni namen je, da vam pomaga filtrirati zahtevki glede na različne kriterije. Leva plošča vas vabi, da začnete uporabljati več orodij, kot so klepet in družabna omrežja ter Shopify. Nastavitve najdete s klikom na ikono s tremi pikami v zgornjem levem kotu poleg naslova Vstopnice.
Na začetku ni vodnika za zagon, vendar tudi ni potreben, saj je vse v vmesniku jasno označeno in ne bi smeli imeti težav z iskanjem orodij ali nastavitev. Sistem za izdajo zahtevkov ponuja tudi vzorec zahtevka, da dobite predstavo, kako sistem deluje in kako zahtevki izgledajo. Svoj privzeti e-poštni naslov za zahtevke Gorgias najdete v nastavitvah v razdelku E-pošta.
Lastnosti vstopničnega sistema Gorgias
Zdaj pa si poglejmo, katere funkcije zahtevkov lahko prejmete z Gorgiasom. Mnoge od teh funkcij morda niso na voljo zaradi omejitev načrta, vendar jih lahko vedno najprej preizkusite z brezplačnim preskusom. Gorgias ponuja obsežen nabor funkcij, zato omenimo nekaj najpomembnejših, kot je njihova neposredna integracija s priljubljenimi storitvami za gradnjo spletnih strani e-trgovine. Shopify dobite v najcenejšem paketu, če pa greste višje, lahko dobite dostop do integracij Magento in BigCommerce.
Vsak paket vam omogoča dostop do nakupa zahtevkov z e-pošto, klepetom v živo, glasom, SMS-i na Facebooku in Instagramu. Twitter je na voljo samo v dveh najdražjih paketih. Poleg tega imate z vsakim načrtom dostop do približno 94 integracij aplikacij, kar je lahko zelo koristno. Gorgias ponuja tudi avtomatizacijo različnih vrst z vsakim načrtom, kot tudi statistične in analitične funkcije, ki so vedno na voljo.
Učinkovitost in uporabniška izkušnja Gorgiasovega sistema izdajanja zahtevkov
Sistem izdajanja zahtevkov Gorgias sem preizkusil predvsem z vidika agenta, da bi ugotovil, kakšna je izkušnja. Poslal sem si nekaj testnih e-poštnih sporočil in prispela so skoraj takoj brez težav ali kolcanja, nič se ni izgubilo. Gorgias ima priročno obvestilo, ki vas obvesti, ali nameravate imeti opravka z novo ali obstoječo stranko na podlagi kontaktnih podatkov v vašem računu Gorgias. Sistem prepozna, ali se kateri koli kontaktni podatek ujema, in vas obvesti, ali ste že obravnavali zahteve določene stranke.
Vsi zahtevki prispejo kot privzeto nedodeljeni. Ko odprete kateri koli zahtevek, lahko dostopate do vseh orodij za učinkovito komunikacijo, vključno s funkcijami za oblikovanje in urejanje besedila. Sam vmesnik v zahtevku je videti v redu; osredotočen je na komunikacijo in ni nereda. Na desni plošči lahko iščete podatke o strankah in dodate opombe. Glavni del je sama prijava, skupaj s poljem za odgovor na prijavo. Je precej majhen, vendar se raztegne, ko začnete pisati daljše sporočilo. Ikone orodij bi lahko bile nekoliko večje, vendar to ni velika težava v splošnem dobro zasnovanem vmesniku.
Na splošno je Gorgiasov vmesnik za zahtevek zelo dober in vse deluje, kot je predvideno. Svoje besedilo lahko prilagodite z zadostnimi možnostmi urejanja besedila in dodate različne vrste prilog. Zahtevki podpirajo slike in videoposnetke, dodate pa lahko povezave in emojije. Pripravljene odgovore lahko najdete v razdelku Makri v nastavitvah Gorgias in nastavite tudi samodejne odgovore izven delovnega časa za obravnavo komunikacije, dokler se ne vrnete.
Gorgias ponuja tudi druge funkcije, kot so razdelitev vstopnic, dremež, označevanje SPAM in še nekaj več. Dodate lahko oznake ali dodelite vstopnice določenim ekipam. Nisem našel nobenih funkcij za delitev vstopnic ali česa dodatnega. Medtem ko te funkcije zadostujejo za učinkovito komuniciranje in obravnavanje poizvedb prek izdajanja vozovnic, bi bilo lepo imeti nekaj dodatnih funkcij za podrobnejše reševanje težav.
S splošnega vidika Gorgias ponuja dober in učinkovit sistem izdajanja zahtevkov z jasnim vmesnikom, ki je enostaven za krmarjenje, in organizirano komunikacijo. Čeprav nabor funkcij ni najširši med sistemi za zahtevke, je dovolj širok, da vam pomaga pri kateri koli vrsti zahtevka in vas ne bo pustil na cedilu. Je funkcionalen in deluje brez večjih zastojev.
Cena
Gorgias ponuja pestro izbiro cenovnih načrtov, ki združujejo različne omejitve funkcij in dostop do funkcij. Vsak načrt je primeren za določeno vrsto poslovanja in je večinoma odvisen od količine zahtevkov, ki jih želite obdelati, uporabniških sedežev in vrste komunikacijskih kanalov, ki jih želite uporabiti. Oglejmo si vsak načrt in poglejmo, kaj lahko dobite za svoj denar.
Starter
Načrt Starter stane 10 USD na mesec in ponuja tri uporabniška mesta. Dobite 50 plačljivih zahtevkov na mesec in plačate dodatnih 0,40 USD za vsak dodaten zahtevek. Gorgias vam bo omogočil dostop do nakupa zahtevkov na Facebooku in Instagramu, omejenih aktivnih integracij iz knjižnice 94 aplikacij, funkcij poročanja, samostojnega uvajanje, dostopa do Akademije Gorgias in podpore strankam po e-pošti.
Basic
Osnovni načrt stane 60 USD na mesec z mesečnim obračunavanjem ali 50 USD na mesec z letnim obračunavanjem, oba s 500 razpoložljivimi uporabniškimi sedeži. Prejmete 300 plačljivih zahtevkov na mesec in lahko prejmete dodatnih 100 zahtevkov za 40 $ na mesec. Dobite dostop do Facebooka in Instagrama ter 150 aktivnih integracij iz knjižnice 94 aplikacij, podpornih funkcij poročanja in osnovnih storitev za stranke z Akademijo, e-pošto in klepetom v živo ter uradnimi urami.
Pro
Načrt Pro stane 360 USD na mesec z mesečnim obračunavanjem ali 300 USD z letnim obračunavanjem, oba sta na voljo s 500 uporabniškimi sedeži. Ponudba je enaka kot v osnovnem paketu, vendar dobite 2000 plačljivih zahtevkov na mesec s 36 USD na mesec za dodatnih 100 zahtevkov. Z vključevanjem Lite dobite poročila o podpori in prihodkih ter storitve Pro za stranke, kot tudi prej omenjene funkcije podpore.
Advanced
Napredni načrt stane 900 USD na mesec z mesečnim zaračunavanjem ali 750 USD z letnim zaračunavanjem, oba ponujata 500 uporabniških mest. Prejmete 5000 plačljivih zahtevkov na mesec z možnostjo, da prejmete še 100 dodatnih zahtevkov za 36 USD na mesec. Prejmete večinoma vse iz prejšnjega načrta, vendar z dostopom do še naprednejših storitev za stranke s posebnim upraviteljem uspeha.
Korporacija
Načrt Enterprise ima prilagojene cene in število plačljivih kart na mesec. Prejmete vse iz prejšnjih načrtov z možnostjo prilagajanja določenih možnosti.
Zaključek
Gorgias je dobro premišljen sistem izdajanja zahtevkov z bistvenimi funkcijami za zahtevke za večino priložnosti. Čeprav ne ponuja ničesar dodatnega, je zelo dobro oblikovan in ves čas funkcionalen. Cenovni načrti so na splošno dostopni, vendar lahko z višjimi paketi postanejo precej dragi, če ne potrebujete vsega, kar ponujajo. Na splošno so lahko zelo dostopni in vam pomagajo vzdrževati vaš proračun.
Frequently Asked Questions
Kako lahko nastavim samodejne odgovore v vstopničnem sistemu Gorgias?
Pojdite v nastavitve Gorgias in v razdelku Avtomatizacija izberite Makri. Tukaj lahko ustvarite makre, ki pošiljajo samodejna e-poštna sporočila, če so izpolnjena določena merila. Napišete lahko svoje besedilo in izbirate med številnimi dejanji, ki služijo kot sprožilci za samodejni odgovor. Gorgias vam omogoča tudi nalaganje obstoječih makrov v formatu CSV, če jih imate na voljo.
Kje lahko najdem integracije v Gorgiasu?
Odprite svoj račun Gorgias in pojdite na nastavitve. Na levi plošči menija poiščite razdelek App store. Tukaj lahko dostopate do vseh razpoložljivih integracij. Pazite, da nekateri načrti Gorgias do določene mere omejujejo dostop in uporabo integracij. Za več informacij si oglejte stran s cenami Gorgias in preverite, katere vrste integracijskih možnosti so na voljo v vašem načrtu.