Key takeaways
Pros
- Dobro uravnotežen sistem izdajanja zahtevkov
- Dober vmesnik in enostaven za krmarjenje
- Skoraj popoln v vseh pogledih
- Odličen vsestranski z veliko večkanalnimi zmogljivostmi
Cons
- Morda boste občasno naleteli na napako
- Cene so lahko visoke
Začetek z vstopničnim sistemom Freshdesk
Freshdesk ima zelo enostaven postopek registracije, ki traja le nekaj minut. Postopek vam bo pomagal tudi pri nekaterih osnovnih nastavitvah in vam bo omogočil integracijo vaših e-poštnih predalov z vstopničnim sistemom Freshdesk. Prav tako lahko povabite svoje sodelavce, prilagodite URL svoje aplikacije Freshdesk in še nekaj več. Nekatere od teh možnosti je mogoče tudi preskočiti, tako da vam ni treba iti skozi vse in lahko ta dejanja izvedete pozneje. To je zelo dobra možnost in zelo olajša izkušnjo.
Nato boste preusmerjeni naravnost v svoj novi sistem izdajanja zahtevkov in lahko se začnete seznanjati. Obstaja celo nekaj vzorčnih pogovorov v preskusu, ki vam pomagajo dobiti predstavo o delovanju sistema. Omogoča tudi dober vpogled v vmesnik, ki je preprost za uporabo in dobro zasnovan z očitnimi izbirami menija in možnostmi. To je praktično in mora vsakomur olajšati potek dela v vsakem trenutku.
Na levi plošči imate glavni meni, kjer lahko dobite dostop do najpomembnejših orodij, ki so na voljo v Freshdesku. Druge možnosti najdete v drugih delih vmesnika in so običajno zlahka opazne zaradi vidnih gumbov z opisi. Preden preidemo na testni del tega pregleda, si oglejmo pregled funkcij, ki jih ponuja Freshdesk v svojem vstopničnem sistemu.
Funkcije vstopničnega sistema Freshdesk
Freshdesk ponuja celoten nabor funkcij, ki bi jih pričakovali od visokokakovostne programske opreme za zahtevke. Prva večja funkcija je ekipa Prejeto, ki vsebuje vse druge funkcije in ponuja večkanalne zmogljivosti – kar pomeni, da lahko odgovorite na več kanalov z enega mesta. To je standardna funkcija v vseh rešitvah za zahtevke. Ponuja zaznavanje trkov, pripravljene odgovore, pametna obvestila, oglede zahtevkov po meri, združevanje zahtevkov in dnevnik dejavnosti.
Uživate lahko v nekaterih funkcijah sodelovanja, upravljanju SLA, izdajanju zahtevkov, ki ga poganja umetna inteligenca, izdajanju zahtevkov za storitve na terenu in kontekstualnem izdajanju zahtevkov z objekti po meri. Zdi se, da izbira ni najširša med programsko opremo za zahtevke, vendar je vsaka od teh funkcij sestavljena s podfunkcijami, ki zagotavljajo dobro produktivnost in potek dela. Izdajanje zahtevkov Freshdesk vam lahko pomaga upravljati e-pošto, klice, klepete v živo, Twitter, Facebook, portal za stranke in e-trgovino.
Učinkovitost in uporabniška izkušnja vstopničnega sistema Freshdesk
Zdaj sledi testni del pregleda. Vstopnični sistem Freshdesk sem preizkusil predvsem z vidika agenta, da bi pridobil ustrezno izkušnjo agenta in videl, kako sistem deluje v akciji. Po svojih najboljših močeh sem preizkusil večino funkcij, ki so mi bile na voljo, da bi vam pokazal, ali je Freshdesk prava izbira za vaše podjetje. Preidimo k temu.
Poslal sem si testno karto in razočaran ugotovil, da mi Freshdesk o tem ni poslal nobenega obvestila. Ne bi izvedel za nov zahtevek, če ne bi kliknil menija Zahtevki v Freshdesku. Nisem prepričan, ali je to občasna napaka ali prednastavitev, vendar nisem prejel nobenega obvestila niti z drugim e-poštnim sporočilom, ki sem si ga poslal. Vizualnih ali zvočnih obvestil sploh ni bilo. To ni super, saj agenti, ki so zaposleni z drugimi nalogami, ne vedo, ali so prejeli novo e-pošto, in bodo morali ostati pozorni.
Pogled zahtevka po odprtju je odličen in preprost za razumevanje. Na dnu imate običajne gumbe za odgovor in posredovanje, na vrhu pa nekaj dodatnih možnosti. Na desni strani so prikazane informacije o stikih s strankami in možnosti statusa zahtevka, ki jih lahko ustrezno prilagodite. Uporaba je precej preprosta in ne bi smeli imeti težav pri privajanju na vmesnik in izkušnje.
Ko pritisnete gumb za odgovor, bo Freshdesk razkril funkcije oblikovanja, ki vam omogočajo pisanje dovršenih odgovorov na zahtevke in vam omogočajo, da prilagodite besedilo. Dodate lahko tudi slike, povezave, tabele, kodo in druge priloge. Na voljo je tudi funkcija vnaprej pripravljenih odgovorov, vendar bi bil hvaležen, če bi bila nekoliko bolj vidna, saj med drugimi možnostmi ponavadi ugasne. Razen te manjše podrobnosti je izbira funkcij odlična in uporaba vseh funkcij v odgovorih je preprosta.
Funkcija oznake deluje zelo dobro. Lahko začnete vnašati ime oznake in izbirate med razpoložljivimi izbirami. Druga možnost je, da ustvarite novo oznako kar tam, če sistem ne najde nobene ustrezne. Prav tako lahko dodatno določite, s katero vrsto zahtevka imate opravka, in lahko izbirate med več možnostmi, kot so vprašanje, incident, težava, povračilo ali zahteva za funkcijo. Druge možnosti vključujejo skupine zahtevkov, status, prednost in dodelitev agenta.
Na splošno vstopnični sistem Freshdesk deluje zelo dobro z malo ali nič težav. Videti je bilo, da obvestila niso delovala, tudi ko sem poskusil z različnimi e-poštnimi naslovi, čeprav so bile vse nastavitve nastavljene tako, da me obvestijo, ko prispe nov zahtevek. Kljub tej manjši težavi moram reči, da ima Freshdesk zelo dobro zasnovano programsko opremo za zahtevke, ki bo uporabniku prijazna za vse vrste uporabnikov.
Cenik Freshdesk
Freshdesk ponuja različne cenovne načrte z enim brezplačnim načrtom in tremi plačljivimi načrti. Vsak se med seboj razlikuje po izboru funkcij in nadgradnji. Oglejmo si, kaj dobite s posameznim načrtom in katere funkcije Freshdesk vam bodo na voljo.
Brezplačno
Brezplačni načrt vas ne stane nič in vam omogoča, da imate do 10 agentov. Med drugim ponuja zahtevke z e-pošto in družbenimi mediji, bazo znanja, poročilo o trendih zahtevkov, analitiko in poročanje, funkcije skupinskega sodelovanja in 24/7 podporo po e-pošti.
Rast
Načrt rasti stane 18 USD na mesec na agenta z mesečnim obračunavanjem ali 15 USD z letnim obračunavanjem. Prejmete vse iz prejšnjega načrta in še več. To vključuje avtomatizacijo, zaznavanje trkov, tržne aplikacije, upravljanje SLA, delovni čas, SSL po meri in sledenje času.
Pro
Načrt Pro stane 59 USD na mesec na agenta z mesečnim obračunavanjem ali 49 USD z letnim obračunavanjem. Prejmete vse od načrta rasti in dodatno vloge po meri, poročila po meri, pripravljene obrazce, upravljanje različic baze znanja, forum skupnosti, ankete CSAT, opomnike SLA in drugo.
Korporacija
Načrt Pro stane 95 USD na mesec na agenta z mesečnim obračunavanjem ali 79 USD z letnim obračunavanjem. Dobite vse od vseh prejšnjih načrtov in plus peskovnik, neomejene izdelke, upravljanje izmene agentov po časovnih pasovih, bote za e-pošto in pomoč, revizijski dnevnik, usmerjanje na podlagi spretnosti, predloge za članke, hierarhijo baze znanja, pripravljene predloge odgovorov in še več.
Zaključek
Freshdesk ponuja točno to, kar bi pričakovali od programske opreme blagovne znamke za zahtevke. Vendar pa ni popoln, čeprav je temu zelo blizu. Ne bo razočaral nobene vrste uporabnikov in bo na splošno zagotovil odlično izkušnjo za zahtevke za vsako službo za pomoč uporabnikom, ne glede na načrt, ki ga izberete. Cene lahko postanejo drage z višjimi paketi, vendar se samo vi odločite, ali se sploh splača nadgraditi.
Frequently Asked Questions
Počasni časi nalaganja v računih Freshdesk
Nekateri uporabniki so poročali o zelo dolgih časih nalaganja in časovnih omejitvah pred izvedbo nekaterih opravil. Lahko se poskusite prijaviti prek okna brez beleženja zgodovine v brskalniku in preverite, ali se težava tam še vedno pojavlja. Če težava ne izgine, lahko dostopate do datoteke HAR v brskalniku in jo pošljete podpori Freshdesk, da vam pomaga pri težavi. Datoteka HAR je arhivski format, ki sledi vsem interakcijam med vašim brskalnikom in spletnim mestom Freshdesk. V spletu lahko najdete navodila za dostop do datotek HAR za različne brskalnike.
Težave z avtomatizacijo zahtevkov Freshdesk
Nekateri uporabniki lahko naletijo na težave z avtomatizacijo zahtevkov. Morda ne bodo delovali. Najpogostejša rešitev je preveriti veljavnost teh pravil avtomatizacije in jih ustrezno prilagoditi. Preverite lahko razdelek »Pokaži dejavnosti« zahtevkov, ki imajo težave z avtomatizacijo, in dvakrat preverite vrstni red izvajanja določenih pravil. Prepričajte se tudi, da pravila niso bila spremenjena, zato preverite neveljavne lastnosti zahtevkov. Če težave ne morete rešiti sami, se za pomoč obrnite na skupino za podporo Freshdesk.