Key takeaways
Pros
- Razumne cene v cenejših paketih
- Veliko dodatnih funkcionalnosti v enem paketu
- Dober vstopnični sistem brez večjih težav
Cons
- Občasna napaka ali dve
- Vstopnični sistem ni glavni cilj EngageBaya
- Funkcionalnost okornih prilog
EngageBay – brezplačna ponudba za vkrcanje
EngageBay vam omogoča brezplačen začetek z enostavno registracijo, ki je na voljo neposredno na njihovem spletnem mestu. Navesti morate le bistvene podatke, pa tudi svojo telefonsko številko in povezavo do vaše spletne strani. Ko dobite dostop do svojega novega sistema, se lahko takoj odločite za brezplačno uvajanje.
Za dostop do storitvenega dela nabora orodij EngageBay lahko kliknete gumb za trženje zgoraj levo in odprete razdelek Storitev. EngageBay vas bo pozval, da ustvarite namensko domeno storitev za stranke za prejemanje vstopnic. Ko to storite, se lahko začnete seznanjati z vmesnikom za prodajo vstopnic EngageBay.
Vmesnik EngageBay je lahko zelo koristen za nove uporabnike. Zagotavlja razlage in kratke vodnike za skoraj vse, kar poskušate narediti prvič, zaradi česar se vam je veliko lažje navaditi na potek dela. Zasnova vmesnika je videti precej moderna in ne bi smeli imeti težav z navigacijo, tudi če se odločite prezreti vodnike.
Ko je funkcija vaše storitve aktivirana, si lahko prvič ogledate vmesnik za zahtevke. Prikazala se vam bo priročna nadzorna plošča, ki vam bo zagotovila dragocene informacije. Vodnik za začetek zavzema večji del zaslona v zgornjem levem kotu, medtem ko vam preostala okna omogočajo vpogled prek osnovnih analiz in poročil. Vidite lahko številke zahtevkov, prve odzivne čase, zaprt čas in druge pomembne informacije.
Funkcije vstopničnega sistema EngageBay
Medtem ko EngageBay ponuja veliko širšo funkcionalnost, si bomo ogledali samo funkcije ServiceBay, ki so povezane z izdajo zahtevkov. ServiceBay je ime nabora funkcij storitve in izdajanja zahtevkov ter ponuja precej standardno funkcionalnost. Dobite dostop do makrov, SLA, poročil o zahtevkih, avtomatizacij, pripravljenih odgovorov, skupin za podporo in pogledov zahtevkov po meri. Te funkcije so navedene na uradnem spletnem mestu EngageBay, vendar sam vstopnični sistem ponuja več različnih funkcij. Odkrijete jih lahko, ko začnete raziskovati spletno aplikacijo.
Učinkovitost in uporabniška izkušnja vstopničnega sistema
Zdaj je čas, da si ogledate teste in vidite, kako se vstopnični sistem EngageBay obnese v standardnem scenariju. Poslal sem si nekaj e-poštnih sporočil, da vidim, kako hitro se prikažejo v vstopničnem sistemu. Z veseljem povem, da ni bilo dolgih čakalnih dob in vse je delovalo zelo gladko.
Ko odprete zahtevek, EngageBay razkrije več funkcij, ki niso nujno omenjene na njihovi strani s cenami. Ti vključujejo zelo dobro zasnovan urejevalnik besedil z vsemi potrebnimi možnostmi urejanja in oblikovanja. Prav tako lahko dostopate do notranjih opomb in se ukvarjate z informacijami o zahtevkih na levi plošči. Vključuje vsa potrebna polja za izpolnjevanje pomembnih podatkov o katerem koli odrtem zahtevku. Gumb za pošiljanje EngageBay služi kot menjalnik stanja, uporabite lahko možnosti za zapiranje, čakanje, odprto, rešeno in druge možnosti stanja.
Pogled zahtevka razkrije majhno težavo pri oblikovanju z glavno orodno vrstico na vrhu. Ko se pomikate navzdol po strani, zdrsne navzdol in pogosto prekrije pomembne gumbe orodij in funkcij. Čeprav ta težava ni pomembna, je vsekakor vredna omembe. Poleg tega vstopnični sistem deluje zelo dobro in brez večjih težav. Polje za odgovor je dovolj veliko in dobite dostop do vseh orodij brez težavne navigacije.
Uporaba določenih funkcij je lahko malce okorna. Na primer, ne morete kopirati in prilepiti slik neposredno na zahtevke, morate uporabiti funkcijo prilog. Iz neznanega razloga vam samodejno ne omogoča brskanja po prilogah v vašem računalniku, temveč aplikacija EngageBay. Če zahtevke zapustite, ne da bi poslali sporočila, le-ti tudi ne bodo shranjene kot osnutki. Še enkrat, ni večja težava, vendar lahko vsekakor nekoliko zaplete stvari. Poleg tega vstopnični sistem EngageBay deluje dobro in vaš potek dela ne bi smel biti ogrožen niti z nekaj manjšimi težavami.
Cenik EngageBay
EngageBay ponuja štiri cenovne načrte s številnimi različnimi nabori funkcij. Te funkcije ne vključujejo le funkcionalnosti ServiceBay, ampak tudi druge pomembne dele celotnega nabora orodij EngageBay. Upoštevajte, da pri izbiri načrta nikoli ne veste, katere dodatne funkcije boste morda potrebovali od svoje rešitve. Oglejmo si funkcije vstopničnega sistema, ki so na voljo v vsakem paketu.
Brezplačno
Brezplačni načrt vas ne stane nič. Dobite dostop do osnovnih funkcij upravljanja stikov, upravljanja zahtevkov in ogledov zahtevkov.
Basic
Osnovni načrt stane 12,74 $ na uporabnika na mesec. Prejmete dostop do funkcij iz prejšnjega načrta in poleg tega makre zahtevkov, skupine, upravljanje skupin, pripravljeni odgovori, osebna opomba, 360-stopinjski pogled stranke in obvestila na namizju.
Growth
Načrt Growth stane 42,49 $ na uporabnika na mesec. Ponuja vam vse iz prejšnjih dveh načrtov in še dodatno – potisna obvestila, avtomatizacijo in poteke dela ter vozlišča.
Pro
Načrt Pro stane 84,99 $ na uporabnika na mesec. Dobite vse iz prejšnjih načrtov. Kot dodatno funkcijo storitve prejmete tudi upravljanje pravil.
Zaključek
EngageBay ponuja dober vstopnični sistem, ki zelo dobro dopolnjuje preostalo rešitev. Vstopnični sistem vsekakor ni glavni poudarek te programske opreme, a kljub temu zadostuje za večino nalog. Medtem ko bi ljudje, ki iščejo naprednejši vstopnični sistem, morda šli iskati kam drugam, da bi izpolnili svoje potrebe, bo večina uporabnikov več kot zadovoljna z večnamensko rešitvijo EngageBay.
Frequently Asked Questions
Kako lahko uporabim vnaprej pripravljene odgovore v EngageBayu?
Ko ste v storitvenem razdelku EngageBaya, kliknite Nastavitve in pojdite na razdelek Canned responses. Ustvarite pripravljene odgovore in jih shranite v sistem. Ko končate, pojdite v razdelek Zahtevki in odprite zahtevek, kjer želite uporabiti pripravljen odgovor. Pripravljene odgovore najdete v polju za odgovor pod orodji za oblikovanje besedila. Kliknite nanj in izberite odgovor, ki ga želite uporabiti.
Kako nastaviti posredovanje e-pošte v vstopnični sistem EngageBay
Če želite svojo e-pošto posredovati iz drugega e-poštnega računa v vstopnični sistem EngageBay, odprite nadzorno ploščo storitev v EngageBayu in pojdite na Nastavitve > Vse nastavitve. Poiščite Posredovanje pod POP/IMAP in kliknite Dodaj naslov za posredovanje. Nato preprosto vnesite e-poštni naslov, ki ga želite uporabiti, in kliknite naprej. Shranite spremembe in vse bi moralo biti pripravljeno.