Key takeaways
Pros
- Dobro delujoč IVR
- Celovit uporabniški vmesnik
Cons
- Načrtovanje in ustvarjanje IVR je lahko zmedeno
- Cene lahko postanejo dražje
Funkcije IVR podjetja Zendesk ni najlažje nastaviti, vendar tudi ni najtežja. Deluje dobro brez kakršnih koli težav, vendar je za nastavitev IVR potrebno nekaj predhodnega načrtovanja, da se izognete zmedi med postopkom ustvarjanja. Zendesk je odlična vsestranska programska oprema in tudi če ima konfiguracija IVR veliko prostora za izboljšave, z njo še vedno ne morete zgrešiti. Prednosti Zendeska so drugje in če ste za njegove funkcije pripravljeni plačati višjo ceno, verjetno ne boste razočarani.
Začetek uporabe funkcije Zendesk IVR
Funkcija IVR v Zendesku je zlahka dostopna zahvaljujoč dobro zasnovanemu vmesniku, ki je preprost za uporabo. Dostop do vmesnika dobite takoj, ko dokončate brezplačno preskusno registracijo, ki jo lahko dokončate največ v samo nekaj minutah. IVR je prisoten pod možnostmi pogovora v skrbniškem središču Zendesk, ki ga najdete na levi plošči menija.
Postopek ustvarjanja vašega IVR ni optimalen, niti tako preprost, kot bi lahko bil. Vizualne pomoči pri načrtovanju ni, lahko samo izberete možnosti in dejanja IVR. Čeprav je sam postopek enostaven za izvedbo, nimate dobrega pregleda nad celotnim IVR. Vsaka raven IVR je ločen zavihek, ki v primerjavi z nekaterimi drugimi rešitvami IVR ne prikazuje, kam vodi, na jasen in celovit način. To lahko povzroči nekaj zmede in težav med ustvarjanjem bolj izpopolnjenih nastavitev IVR. Priporočam, da vnaprej vizualno načrtujete ravni IVR.
Vsaka raven IVR vam omogoča izbiro dejanj za vsak gumb na klicateljevi tipkovnici. Ni očitne omejitve glede števila stopenj, ki jih lahko imate, tako da lahko po potrebi načrtujete in izdelate bolj izpopolnjene IVR-je. Obstaja tudi možnost izbire pozdrava, vendar se je med mojimi testi zdelo, da ni delovala. Edina možnost je bila »Brez pozdrava«. Vendar sem pozneje našel možnost za dodajanje pozdravov v drugem razdelku nastavitve Talk. Vsako raven IVR je mogoče preimenovati, da omogočite boljše načrtovanje med ustvarjanjem.
IVR lahko omogočite za svoje telefonske linije v konfiguraciji vsake telefonske linije. Do tega menija lahko preprosto dostopate iz konfiguracije pogovora na levi plošči. Različnim telefonskim številkam lahko pripnete različne nastavitve IVR.
Kako deluje IVR?
Poleg uporabniku manj prijaznega postopka ustvarjanja Zendesk IVR deluje na splošno zelo dobro. Med testiranjem nisem imel nobenih težav zaradi sistemskih napak; vendar sem v prvih nekaj poskusih ustvaril nedelujoč IVR. Poskrbite, da boste načrtovali svoje ravni IVR, preden jih poskusite ustvariti, ugotovil sem, da je to izjemno koristno. Na splošno je bila zmogljivost odlična in vsi IVR-ji so po pravilnem načrtovanju delovali, kot je bilo predvideno.
Cena
Medtem ko Zendesk ponuja več cenovnih načrtov, samo dva od njih uporabnikom omogočata dostop do funkcij IVR. IVR je vključen v pakete Suite Professional in Suite Enterprise, ki sta dva najdražja razpoložljiva načrta Zendesk. Oba načrta temeljita na naročnini, končna cena pa je odvisna od števila računov agentov, ki jih potrebujete.
Suite Professional
Ta paket se začne pri 99 USD na mesec na agenta in se osredotoča predvsem na dodajanje funkcij in funkcij klicnega centra naboru funkcij Zendesk.
Suite Enterprise
Suite Enterprise se začne pri 150 USD na mesec na agenta. Dodaja veliko funkcij, ki so namenjene opravilom na ravni podjetja in upravljanju komunikacije.
Zaključek
Medtem ko je Zendesk ena izmed najbolj priljubljenih rešitev službe za pomoč uporabnikom, bi lahko njegovo funkcijo IVR vsekakor izboljšali. Funkcionalnost je popolna in v zvezi z njo ni nobenih težav, vendar lahko nastavitev in implementacija postaneta precej zmedena, zlasti za nove uporabnike. Druga večja težava je cena, saj je precej visoka v primerjavi z drugo programsko opremo, ki ponuja IVR. Če iščete programsko opremo s širokim naborom funkcij, ki ima IVR, vendar ne potrebujete, da bi bila popolna, je cena lahko upravičena. Sicer pa vam priporočam, da si ogledate druge cenejše in bolje zasnovane IVR rešitve.
Frequently Asked Questions
Pozdrav IVR se ne predvaja
Če kot zunanjo številko dodate številko, ki je že v vašem računu, lahko preprečite predvajanje pozdrava IVR. Lahko povzroči, da se namesto tega predvaja drug pozdrav ali pa se pozdrav sploh ne predvaja. Priporočljivo je, da prizadeto številko odstranite s seznama zunanjih številk.
Pozdrav IVR se ponavlja
Pozdravi IVR v Zendesku se privzeto ponovijo trikrat, če sistem ne zazna nobenega pritiska na tipko. Če se pozdrav ponavlja več kot trikrat, se morate prepričati, da pozdrav, ki se nahaja v razdelku Uredi pot pod Aktivnimi potmi IVR, ni enak pozdravu v nivojih menija. Če imate še vedno težave s pozdravom IVR, vam priporočamo, da se obrnete na podporo strankam Zendesk.