Key takeaways
Pros
- Prilagodljivo ustvarjanje IVR
- Enostaven za izvedbo
- Zanesljivo in prilagodljivo
Cons
- Nekaterim uporabnikom morda ni enostavno krmariti po menijih
- Cene so lahko dražje z obsegom
Medtem ko je Twilio obsežna komunikacijska rešitev, ki je uporabniki, ki mislijo na preprostost, morda ne bodo imeli raje, funkcija IVR deluje neverjetno dobro. Enostavno ga je sestaviti in implementirati ter deluje brez težav. Če vas ne moti spoznati bogat nabor funkcij, vam bo Twiliov IVR dobro služil na vsakem koraku.
Začetek s funkcijo Twilio IVR
Interaktivni glasovni odziv je le ena od mnogih funkcij, ki so na voljo v aplikacijah Twilio. Dostopen je iz možnosti nadzorne plošče, ki se nahajajo pod Studio. Studio je del Twilia, ki vam omogoča gradnjo različnih delovnih tokov, ne le IVR. Takoj ko začnete, se vam bo ponudilo nekaj možnosti, ki vam ponujajo, da začnete popolnoma iz nič ali pa izberete določen graditelj poteka dela. V mojem primeru sem se odločil za prednastavitev IVR. Odlično je to, da ima Twilio tudi priročno vadnico za vsako gradnjo poteka dela.
Medtem ko se vodnik izkaže za koristen, je potek dela Studio sam po sebi precej preprost. Vsaka raven IVR je vizualizirana in lahko načrtujete in preslikate dejanja, tako kot bi oblikovalec uporabniškega vmesnika pri izdelavi spletnega mesta. Vse kar morate storiti je, da izberete dejanje, ki ga bo izvedla vsaka od posameznih ravni. To lahko storite tako, da kliknete kateri koli element poteka dela in izberete dejanje. Prve ravni imajo dve možnosti – izgovoriti sporočilo ali predvajati sporočilo.
Izgovarjanje sporočila se nanaša na glas AI, ki bo prebral vaše sporočilo stranki, medtem ko predvajanje sporočila omogoča nalaganje glasovnega posnetka po meri. Zadnje ravni vključujejo možnosti za usmerjanje klica na določeno številko in več. Interaktivno lahko preslikate in načrtujete tako, da premaknete priključke, da ustvarite potek dela, kot ga želite. Ko končate z ustvarjanjem delovnega toka, ga lahko pripnete kateri koli številki Twilio in ga kadar koli spremenite.
Medtem ko je ustvarjanje delovnih tokov s Twilio Studio enostaven postopek, bo morda težko najti možnost, ko ste novi v tej rešitvi. Ker ima Twilio veliko funkcij, sem moral poiskati, kje najti možnost za izdelavo IVR. Vendar pa je na spletu na voljo ogromno vodnikov in videoposnetkov z vadnicami, zato začetek sploh ni bil težak.
Kako deluje IVR?
Del tega pregleda o uporabniški izkušnji se osredotoča na stališče strank in uporabniško izkušnjo med uporabo interaktivnega glasovnega odziva. Preprosto povedano, funkcija IVR v Twiliu deluje odlično in ni se kaj pritoževati. Med preizkušanjem IVR-ja nisem opazil nobenih napak in povezava je delovala brez težav.
Sistem tudi z razumevanjem glasovnih ukazov ni imel težav, enako velja za ukaze gumbov. Vnaprej nastavljeni robotski glas ni niti približno popoln, vendar zelo dobro opravi svoje delo. Priporočam pa vsem, da uporabijo lastne posnetke, da bo izkušnja za vse bodoče klicatelje nekoliko bolj naravna.
Cena
Cene Twilio Voice so odvisne od države, v kateri želite klicati in sprejemati klice, zato so lahko spremembe cen minimalne ali znatne. Ne glede na to, od kod poslujete, so cene za Twilio Voice plačljive po uporabi, kar pomeni, da plačate samo tisto, kar porabite. Ni predplačniških načrtov, le cena za eno minuto dohodnih ali odhodnih klicev.
Cene se začnejo pri približno 0,0270 $ na minuto za odhodne klice in pri 0,0100 na minuto za dohodne klice. Twilio je lahko tako drag kot poceni, odvisno od števila minut klicev, ki jih porabite. Vendar pa vam za funkcionalnost IVR ni treba doplačati, saj je sestavni del rešitve Voice.
Zaključek
Če iščete zanesljivo rešitev za IVR, ne morete zgrešiti s Twiliom. Twilio naredi vse dobro brez večjih težav ali napak, ki bi vas ustavile med delovnim dnem. Funkcija IVR deluje brez težav. Ker pa Twilio ni samo programska oprema IVR, se morate odločiti, ali želite vložiti čas in denar v to visoko profesionalno programsko opremo. Včasih vas lahko preseneti s strmo krivuljo učenja različnih funkcionalnosti.
Frequently Asked Questions
Moj tok IVR ne deluje
Znova preverite, ali so v vašem toku IVR oblikovane napake. Prepričajte se, da niste ustvarili nemogočega toka IVR, dvakrat preverite, ali ni slepih ulic, in preverite, ali ste uporabili pravilne pripomočke in elemente. Če v svojem toku IVR ne najdete napak, se prepričajte, da je objavljen in aktiven na vaši številki.
Imam težave pri načrtovanju svojega toka IVR
Oglejte si nekaj spletnih člankov, ki pojasnjujejo najboljše prakse za gradnjo IVR, ali uporabite prednastavljeni tok, ki ga najdete v graditelju IVR podjetja Twilio Studio. Ne pozabite, da bo uporaba preprostega IVR manj frustrirajuča, zato ne dodajajte dodatnih ravni, razen če jih nujno potrebujete za pravilno usmerjanje klicev.