Key takeaways
Pros
- IVR deluje odlično
- Visoka prilagodljivost in prilagajanje
- Razumne cene
- Odlična podpora strankam 24/7
Cons
- Nastavitev ni lahka za nove uporabnike
- Zahteva nekaj skriptnega znanja in spretnosti
LiveAgentov IVR deluje zelo dobro in vam ne bo vzelo predolgo, da najdete funkcijo IVR, zahvaljujoč izboljšanemu uporabniškemu vmesniku. Medtem ko nastavitev LiveAgentovega IVR-ja ni najlažja naloga na svetu, dejstvo, da vam lahko njihova 24-urna podpora strankam kadar koli pomaga, to nadomesti. LiveAgentov IVR je lahko zelo prilagodljiv z nekaj potrpljenja in malo spretnosti. Še en razlog, da se odločite za LiveAgent, je razumna cena njegovih drugih odličnih funkcij, ki jih morate vsekakor upoštevati pri svoji službi za pomoč uporabnikom.
Začetek s funkcijo LiveAgent IVR
LiveAgent ima enostaven postopek registracije, ki je na voljo neposredno na spletnem mestu. Za dokončanje in pridobitev dostopa do vaše spletne aplikacije LiveAgent potrebujete le nekaj minut. Ko pridete tja, lahko začnete nastavljati celotno službo za pomoč uporabnikom LiveAgent, vključno z IVR. Za vsak komunikacijski kanal, ki ga ima LiveAgent, je vključen priročen začetni vodnik. Ko omogočite klice in dodate svojo številko VoIP, lahko kliknete njene nastavitve in začnete nastavljati svoj IVR.
Nastavitev IVR LiveAgent je sprva nekoliko nenavadna. Ne ponuja vizualne predstavitve ravni IVR, zato je treba vsako načrtovanje opraviti vnaprej. Nastavitev in konfiguracijo IVR je treba izvesti s skriptom YAML. Če prvič delate z njim, ne skrbite – na voljo je vodnik in povezavo najdete neposredno v nastavitvah IVR v LiveAgent. Če se želite izogniti pisanju celotnega IVR-ja sami, lahko izberete primer IVR-ja tukaj, ga kopirate , in ga prilagodite svojim željam.
Čeprav ta postopek ustvarjanja IVR ni najboljši, je lahko lažji zaradi truda, ki je bil vložen v izdelavo obsežnejšega vodnika s primeri. Zagotovi lahko tudi povsem drugo raven prilagodljivosti za usposobljene uporabnike, ki so seznanjeni s to metodo. Vsaka ukazna vrstica odklene novo raven ali dejanje v vašem IVR-ju, tako da lahko z nekaj spretnosti in potrpežljivosti naredite dodelane IVR-je. Izdelava enostavnejših IVR-jev vam lahko vzame le nekaj minut z uporabo prej omenjenih primerov IVR-ja.
Izberete lahko tudi, da dodate lastne posnetke v nastavitvi IVR ali prenesete vzorčne posnetke iz članka portala za podporo LiveAgent . V sistem jih morate dodati ročno. V članku je tudi koristen vodnik, ki pojasnjuje, kako dodati posnetke v sistem.
Čeprav ta vrsta nastavitve ni najboljša, je najboljša za to 24-urna podpora strankam LiveAgent, ki vam lahko pomaga na vsakem koraku postopka. Druga možnost je, da prosite agente za podporo, da za vas sestavijo vaš IVR, pri čemer zadevo prepustite strokovnjakom, ne da bi vam bilo treba napisati eno vrstico skripta. Vsaka programska oprema IVR ne ponuja te vrste pomoči, zato si LiveAgent kljub bolj zapleteni nastavitvi zasluži dodatno pohvalo.
Kako deluje IVR?
LiveAgent IVR deluje tako dobro, kot ga oblikujete. Na splošno deluje brez težav, če je dobro načrtovano, in zagotavlja odlično izkušnjo za klicatelje. Med nobenim testom nisem imel večjih težav in izkušnja je bila prijetna. Preprosto je narediti in naložiti lasten posnetek, kar vam daje odlično priložnost, da IVR prilagodite svoji blagovni znamki in mu daste bolj profesionalen občutek. Skratka, LiveAgentov IVR bo odlično opravil svoje delo, če se boste pripravljeni potruditi.
Cena
Funkcija IVR LiveAgent je prisotna samo v paketu All-inclusive, ki se začne pri 49 $ na mesec na agenta. To je najobsežnejši paket LiveAgent, ki ponuja popolno funkcionalnost klicnega centra in druge pomembne kanale za pomoč strankam. Celotna komunikacija je organizirana prek vstopničnega sistema, ki na enem mestu obravnava e-pošto, klepet v živo, družbene medije, aplikacije za sporočila, klicni center in portal za stranke.
Zaključek
Čeprav LiveAgentov IVR ni najboljši kandidat, svoje delo opravlja zelo dobro in zagotovo ne bo razočaral. Uporabnike, ki iščejo preprosto nastavitev IVR, bo morda odvrnil postopek ustvarjanja IVR LiveAgent; vendar pa lahko IVR naredi čudeže, če ste se pripravljeni učiti. Nekvalificirani uporabniki lahko vedno uporabijo eno od prednastavitev, ki so vključene v članke portala za stranke LiveAgent, ali se obrnejo na podporo 24/7, da jim brezplačno pomaga pri načrtovanju njihovega IVR. IVR lahko postane neverjetno prilagodljiv in bo deloval izjemno dobro, če bo pravilno načrtovan.
Frequently Asked Questions
Ne morem ugotoviti, kako oblikovati svoj tok IVR
LiveAgentov graditelj IVR se zanaša na skript YAML namesto vizualnega graditelja IVR. Če imate težave z razumevanjem postopka, si lahko ogledate vodnik za IVR uporabite primere IVR, da jih kopirate in prilagodite, ali vprašajte ekipa za podporo strankam za nadaljnjo pomoč pri izdelavi vašega IVR.