Key takeaways
Pros
- Enostavna nastavitev in implementacija
- Odličen uporabniški vmesnik
- Funkcija simulacije IVR
Cons
- Ni vizualne predstavitve IVR
- Večnivojski IVR prihaja z dražjimi načrti
Medtem ko bi graditelj IVR lahko izboljšali z dodajanjem vizualne predstavitve ravni, je še vedno enostaven za uporabo za skoraj vsakogar, ne glede na njihovo osnovno znanje. JustCall je tudi cenovno izjemno ugoden, kar pomeni, da v nobenem primeru ne boste uničili svojega proračuna s to dobro zaokroženo rešitvijo IVR.
Začetek s funkcijo JustCall IVR
Začetek z JustCall je zelo preprost: s hitro in enostavno preskusno registracijo. Za dejansko dostop do vseh razpoložljivih funkcij morate posredovati podatke o svoji kreditni kartici. Uporabniški vmesnik je zasnovan zelo dobro. Je skromen, čist in zelo enostaven za krmarjenje. To tudi pomeni, da lahko preprosto najdete funkcijo IVR, ne da bi šli skozi zapletene menije in izbire. Najdete ga lahko Telefonske številke > Dohodni klici > IVR (Klicni meni).
IVR je privzeto onemogočen, zato ga morate najprej omogočiti. Ko to storite, dobite dostop do graditelja IVR. Graditelj IVR sam po sebi ni zapleten, vendar ne zagotavlja vizualne predstavitve ravni IVR, zato je dobro, da imate nekaj načrtovanega vnaprej. Na tipkovnici lahko izberete številko in izberete dejanje za vsako od njih. Je precej preprosto in z vsako stopnjo dobite standardne možnosti prilagajanja IVR. To vključuje posredovanje na notranje in zunanje številke. Prav tako imate možnost izbrati, kaj se zgodi, ko je številka nedosegljiva.
JustCall IVR ima tako zvočno možnost pretvorbe besedila v govor kot tudi možnost za posnetke po meri, ki jih je mogoče priročno naložiti v sistem. Na splošno je postopek izdelave IVR enostaven, čeprav ni vizualne predstavitve posamezne ravni. Zelo zanimiv dodatek je možnost simulacije nastavitev. To je v bistvu preskusni gumb, ki vam omogoča, da preizkusite IVR v akciji in ugotovite, ali vse deluje.
Kako deluje IVR?
JustCall IVR deluje dobro, kot se pričakuje od večine rešitev IVR. Dodana možnost za simulacijo vaših nastavitev IVR je velika prednost in vam lahko pomaga preprečiti nefunkcionalne IVR, ki so morda slabo načrtovani ali izvedeni. Samo v primeru, da vaš IVR ni deloval tako, kot ste pričakovali, je izjemno uporabna možnost, da ga preuredite in preizkusite tako pogosto, kot je potrebno, da bi bil na ravni. Z JustCall lahko pričakujete odlično zmogljivost in dobro delujoč IVR. Med preizkusi IVR-ja nisem naletel na nobene težave.
Cena
JustCall ima tri cenovne načrte z IVR vključenim v vsakega od njih. Upoštevajte, da najcenejši standardni načrt ponuja le bistveno funkcionalnost IVR, medtem ko Premium načrt ponuja večnivojski IVR. Preden izberete načrt, razmislite, ali mora imeti vaš IVR več ravni in ali potrebujete širši nabor funkcij ali ne. Vendar upoštevajte, da tudi najcenejši paket JustCall ponuja veliko prilagodljivosti. Oglejmo si načrte in poglejmo, kaj ponuja vsak od njih.
Standard
Najcenejši načrt JustCall se začne pri 24 USD na mesec na uporabnika, z najmanj dvema uporabnikoma. Zagotavlja IVR in druge bistvene funkcije, vključno z lokalno številko, neomejenimi nevezanimi minutami, preusmeritvijo klicev, SMS in MMS, avtomatizacijo povratnih klicev, delovnim časom, opombami in ocenami itd.
Premium
Načrt Premium ponuja napreden nabor funkcij, ki se začne pri 48 USD na mesec na uporabnika, z najmanj dvema uporabnikoma. Poleg funkcij standardnega načrta paket Premium dodaja spremljanje klicev v živo, avtomatizacijo SMS-ov in množična sporočila SMS, IVR na več ravneh, poteke dela po meri, prednostno podporo in drugo.
Po meri
Načrt po meri vključuje ponudbo po meri, prilagojeno vašemu podjetju. Dobite vse iz prejšnjih dveh načrtov, med drugim tudi dodatek SLA, analitiko in poročila po meri, namenskega upravitelja računa in tehnično podporo ter analizo klicev.
Zaključek
Funkcija JustCall IVR je zelo dober kandidat, ki ponuja splošno odlično funkcionalnost z minimalnimi kompromisi. To je vsekakor ena najboljših in najpreprostejših funkcij IVR. Kar ga dela še boljšega, sta razumna cena in dober izbor drugih funkcij klicnega centra, ki so na voljo. Funkcija JustCall IVR je primerna za vse vrste poslov in se bo zagotovo dobro obnesla za vas, tako kot med mojimi testi.
Frequently Asked Questions
Moj Justcall IVR ne deluje
Preverite svoj tok IVR za morebitne napake in uporabite funkcijo simulacije, da ga preizkusite. Večina težav z IVR-ji je običajno posledica načrtovalskih napak.
Ne najdem funkcije IVR v Justcall
Ustvarjalnik Justcall IVR je treba omogočiti v nastavitvah klicne številke. Ko pritisnete stikalo za omogočanje, bi morali imeti dostop do funkcije IVR.