Key takeaways
Pros
- Zelo prilagodljiv
- Enostaven za uporabo
- Robusten
Cons
- Uporabljeni jezik je lahko zmeden
- Zaznavanje jezika je lahko nekoliko okorno
S svojimi številnimi nastavljivimi možnostmi je ta funkcija IVR odlična za večja podjetja, ki želijo avtomatizirati delovanje svojih kontaktnih centrov. Vendar se lahko tudi za majhna podjetja Infobipova programska oprema zdi prav tako uporabna. Kljub ogromnemu številu funkcij in možnosti, lahko nastavite, ne da bi vam bilo treba skrbeti, da boste preobremenjeni ali zmedeni.
Začetek uporabe funkcije Infobip IVR
Infobipovo programsko opremo sem preizkusil v sistemu Windows 10, lahko pa deluje tudi v sistemu Linux. Nastavitev brezplačnega preizkusa z Infobipom je bila presenetljivo dolgočasna. Po kliku na gumb »prijavi se« sem bil posredovan na njihovo anketo o zadovoljstvu strank. Ko sem si ogledal spletno mesto, sem poskusil dobiti svoj brezplačni račun s pomočjo strani z dokumenti. Po klikanju člankov se mi je končno uspelo prijaviti za brezplačen poskusni račun.
Po prejemu potrditvenega e-poštnega sporočila in aktivacijske kode, poslane na moj telefon, sem lahko začel nastavljati funkcijo IVR.
Vendar je to predstavljalo manjši izziv. Če ste kakorkoli podobni meni, se boste počutili izgubljene, če boste iskali znane izraze, kot sta “tok” ali “avtomatizacija klicev”. Najbolje bi bilo, da sem se vrnil na portal za podporo. Iskanje informacij o tem, kako nastaviti funkcijo IVR, je dokaj enostavno. Vendar podporna dokumentacija ne omenja nastavitve stvari, kot so osebni profil, oznake, dogodki kanala itd. Ko to storite, se lahko vrnete na navodila.
Čeprav so bili prvi koraki nekoliko frustrirajoči, je šlo od tam gladko.
Za nastavitev funkcije IVR kliknite Trenutki v levem meniju. Če to počnete prvič, vam Infobip ponuja kratko vadnico, ki vas vodi skozi osnovne korake.
Nadaljujte tako, da kliknete gumb Ustvari tok in nato Začni iz nič.
Po tem boste imeli na izbiro nekaj možnosti sprožitve. Če želite ustvariti telefonsko drevo, kliknite ploščico Dohodni klic.
Zdaj se lahko začnete igrati s funkcijo IVR. Uporabniški vmesnik Infobip je zelo čist in intuitiven, zato tudi novi uporabnik ne bo preobremenjen.
Za samodejni odgovor na dohodni klic s sporočilom lahko uporabite pretvorbo besedila v govor ali vnaprej posnete zvočne datoteke. Zvočno datoteko lahko naložite v program neposredno iz računalnika. Če želite prilagoditi sporočilo besedila v govor, lahko izbirate med več glasovnimi možnostmi. Razen tega lahko konfigurirate hitrost govora, trajanje premora in drugo.
Infobip vam omogoča postavitev tako zelo preprostih dreves klicev kot tudi bolj zapletenih tokov. Svojim podružnicam lahko dodate druge komunikacijske kanale, kot so SMS, e-pošta in WhatsApp Messenger. Na ta način Infobip ustvarja večkanalno izkušnjo za vas in vaše stranke.
Pri tej programski opremi mi je všeč ogromno možnosti, ki jih ponuja. Za svoj sistem IVR lahko nastavite sledljive cilje ali ga konfigurirate za zbiranje in shranjevanje podatkov o številkah, ki jih uporabniki vnesejo.
Obstaja veliko naprednih možnosti, ki jih lahko konfigurirate, da ustvarite zapleten in zelo prilagojen tok. Odvisno od vaših poslovnih potreb je lahko vaš IVR tako gol kot kost ali tako zapleten, kot želite.
Kako deluje IVR?
Kljub temu, da so bili prvi koraki pri nastavitvi dreves klicev nekoliko frustrirajoči, se funkcionalnost dobro obnese. Infobip je znan po svoji zanesljivosti, zato me ni presenetilo, da je vse delovalo gladko in brez zastojev. Ta programska oprema vam omogoča, da se poigrate s konfiguracijo, tako da lahko dobite vse, kar potrebujete. Tudi naprednejše možnosti so dostopne uporabnikom brez veliko tehničnega znanja. In tudi če se izgubite ali zmedete, je po strani z dokumentacijo Infobip enostavno krmariti in ponuja veliko člankov in navodil, ki vam bodo pomagali na poti.
Cena
Infobipove cene so večinoma prilagojene. Iskanje cen njihovih osnovnih naročniških paketov je možno šele, ko imate brezplačen račun. Infobip ima tri cenovne možnosti – Trenutki, Pogovori in Odgovori. Za uporabo funkcije IVR boste potrebovali paket Moments, ki se začne pri 499 € na mesec. Če želite dobiti načrt po meri, se lahko obrnete na njihovo podporo strankam ali prodajno skupino.
Zaključek
Če povzamem Infobipovo funkcijo IVR, pride na misel beseda ‘funkcionalno’. Je zelo nastavljiv, hkrati pa ostaja dostopen vsem vrstam uporabnikov. Z uporabniku prijaznim vmesnikom in preprostimi spustnimi meniji se ne boste ustrašili, tudi če prvič nastavljate drevo klicev. Izbira več komunikacijskih kanalov vam omogoča, da ustvarite resnično večkanalno izkušnjo za vaše stranke. Poleg tega lahko nastavite sledenje neposredno v IVR, tako da bo vaš klicni center vedno na vrhu svojih KPI-jev. Kljub manjšim nevšečnostim je Infobip odlična programska oprema tako za mala podjetja, ki želijo vzpostaviti kontaktni center, kot tudi za velika podjetja, ki morajo avtomatizirati in poenostaviti svoje procese.
Frequently Asked Questions
Ne morem integrirati Infobipovega IVR s svojim CRM
Če želite pridobiti informacije iz baze podatkov ali CRM tretje osebe, lahko uporabite funkcijo Call API. Dodajte URL sistema, ki ga želite integrirati s tokom. Prepričajte se, da je URL pravilen, da lahko tok komunicira z njim. Po tem določite metodo, ki jo bo tok uporabil za pošiljanje zahtev na URL. Ko to storite, bi morali biti pripravljeni. Če med potjo naletite na težave, se lahko obrnete na Infobipovo podporo strankam.
Moj IVR ne deluje
Znova preverite, ali so v načrtu toka IVR napake in jih popravite. Če imate še vedno težave s svojim IVR, lahko poskusite prebrati oddelek za pomoč pri Infobipu ali stopiti v stik s stranko storitev za pomoč.