Key takeaways
Pros
- Enostavna nastavitev in uporaba
- Ugodna cena
- Prilagodljiv
Cons
- Manjka vadnica
- Včasih je lahko malo moten
Uporabniku prijazen vmesnik vam nudi široko paleto možnosti za konfiguriranje klicnih podružnic, ne da bi bili preobremenjeni za nove uporabnike. Lahko posredujete klice, predvajate vnaprej posneta sporočila ali celo konfigurirate zahteve HTTP. Poleg majhne nevšečnosti, da na začetku manjka vadnica, programska oprema IVR podjetja CloudTalk ne pušča veliko želenega. In če iščete zanesljivo programsko opremo, ki vam omogoča, da se igrate z menijem IVR, je to odlična možnost za vas.
Začetek uporabe funkcije CloudTalk IVR
Nastavitev poskusnega računa z CloudTalk je kos pogače. Ko izpolnite svoje podatke, samodejno prejmete telefonsko številko in dobropis v višini 5 €. Ko se prijavite v svoj račun, boste videli čist in uporabniku prijazen vmesnik z nadzorno ploščo in menijem na levi strani. Na nadzorni plošči si lahko ogledate enostaven pregled vaših klicev in aktivnosti vašega kontaktnega centra. To je lahko zelo koristno za manjše ekipe, ki lahko takoj analizirajo svoje klice.
Če želite začeti konfigurirati funkcijo IVR, pojdite na zavihek Številke v meniju. Nato nadaljujte s klikom na gumb Uredi poleg telefonske številke, s katero želite delati.
Po tem lahko začnete ustvarjati in prilagajati veje klicev.
Pri programski opremi IVR CloudTalk mi je bilo všeč to, kako prilagodljiva je, hkrati pa ostaja uporabniku prijazna. Konfigurirate lahko vsak del veje in celo ustvarite bolj izpopolnjene menije IVR na več ravneh.
Klice lahko zelo enostavno posredujete in neodgovorjene klice dodelite drugim agentom, skupinam ali oddelkom. Izbirate lahko med številnimi možnostmi in še več naprednih dejanj, ki jih lahko konfigurirate. Kljub temu je še vedno uglajen in enostaven za krmarjenje, tako da lahko tudi tehnično manj vešči uporabniki dobijo vse, kar potrebujejo, in ne bodo preobremenjeni.
Sporočilo lahko dodate svoji klicni podružnici s klikom na ploščico IVR v meniju. Tam lahko nastavite sporočilo s pretvorbo besedila v govor ali zvočni posnetek. Zvočno datoteko lahko naložite iz svojega računalnika ali pa jo posnamete neposredno v CloudTalk.
Nekaj, kar cenim pri tej programski opremi, je možnost pošiljanja glasovne pošte na agentov e-poštni naslov. Svoj IVR lahko konfigurirate tako, da posname strankino glasovno sporočilo in o tem ne samo obvesti vašega agenta, ampak ga pošlje kot e-poštno prilogo. To je odličen način za poenostavitev komunikacije v vašem kontaktnem centru in zagotavljanje prejema vseh povpraševanj strank.
Dodajanje hitre vadnice bi bil eden od mojih predlogov za izboljšanje funkcionalnosti IVR storitve CloudTalk. Čeprav je programska oprema enostavna za uporabo, je lahko za nekatere manj izkušene uporabnike vseeno zastrašujoča. Hitra vadnica, ki obravnava osnovne možnosti in nastavitev, lahko zaposlenim agentom in upraviteljem pomaga prihraniti čas pri brskanju po centru za podporo. Kot rečeno, CloudTalk ponuja video vadnico na spletnem mestu, tako da lahko še vedno najdete dostopen vodnik, če ga potrebujete.
Kako deluje IVR?
Funkcija IVR CloudTalka je zanesljiva in deluje točno tako, kot je predvideno. Lahko se prilagodi potrebam majhnih kontaktnih centrov z osnovnimi klicnimi podružnicami, kot tudi večjih podjetij s svojimi različnimi konfiguracijami in večkanalnimi možnostmi. Njegov uporabniški vmesnik je jasen in jedrnat, kar olajša uporabo vsem, ne glede na njihovo stopnjo tehnične usposobljenosti. Čeprav manjka vadnica za nastavitev, funkcionalnosti ni težko ugotoviti.
Cena
CloudTalk zagotavlja funkcijo IVR v njihovi drugi cenovni ravni – načrt Essential. Ta paket lahko skupaj z drugimi funkcijami kupite za 30 USD na uporabnika na mesec.
Zaključek
Za mnoge ljudi je nekaj že samo po sebi zastrašujoče, ko gre za nastavitev kakršne koli avtomatizacije. Dobra novica je, da CloudTalk omogoča neverjetno preprosto in dostopno konfiguracijo menija IVR in začetek avtomatizacije pretoka klicev. Z vmesnikom, ki je enostaven za krmarjenje, vam ni treba skrbeti, da bi vas preobremenili z ogromnimi bloki kode in spremenljivk, ki jih ne razumete. CloudTalkova programska oprema IVR omogoča zelo enostavno naravno ugotavljanje korakov, ki jih mora uporabnik narediti za konfiguracijo lastnega avtomatiziranega poteka klicev. Funkcionalnost IVR CloudTalka lahko pomaga številnim podjetjem pri vsakodnevnem delovanju kontaktnih centrov po razumni ceni in ponuja široko paleto zmogljivosti.
Frequently Asked Questions
Ne vem, ali je moj klic padel v čakalno vrsto ali IVR
Če niste prepričani, ali je klic prekinil vaš IVR, morate najprej preveriti zasnovo toka. Z uporabo poti pretoka klicev lahko vidite, kdaj bi neodgovorjeni klici > filter(ed) po skupini odpadli. Prav tako lahko preverite zgodovino klicev v razdelku Statistika in si ogledate statistiko neodgovorjenih klicev.
Moj IVR ne deluje
Poskrbite, da še enkrat preverite morebitne napake v zasnovi toka IVR in jih odstranite. Če imate še vedno težave s svojim IVR-jem, si oglejte oddelek za pomoč za CloudTalk in preverite, ali so na voljo kakršne koli rešitve za vašo težavo ali se obrnite na njihovo službo za pomoč strankam.