Key takeaways
Pros
- Popolnoma opremljena funkcija baze znanja
- Odličen urejevalnik besedil
- Dobro oblikovan vmesnik
Cons
- Lahko bi uporabil boljše organizacijske funkcije
Baza znanja Zoho Desk ponuja vse, kar želite od programske opreme baze znanja. Je enostaven za uporabo, ponuja vse potrebne funkcije in deluje brez težav. O bazi znanja Zoho Desk se ni kaj dosti pritoževati. Vse, kar morate upoštevati, so druge funkcije, povezane z različnimi deli obsežnega nabora orodij Zoho Desk, ter skupna cena in vrednost.
Začetek uporabe Zoho Desk
Zoho Desk je dobro znana rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki skrbi za potrebe podpore strankam velikega števila podjetij po vsem svetu. Znan je po več kot zmogljivem sistemu izdajanja vozovnic, ki lahko upravlja komunikacijske kanale, pomembne za splošno komunikacijo s strankami. To vključuje funkcijo Zoho Desk Community, ki je v bistvu ime rešitve za bazo znanja.
Začetek uporabe Zoho Desk je tako enostaven kot ustvarjanje poskusnega računa. Ne traja prav dolgo, dokler se ne začnete seznanjati z uporabniškim vmesnikom. Vse kar je potrebno je, da se prijavite in prijavite v svoj račun. Za začetek vam ni treba opraviti nobenih predstavitvenih klicev ali posredovati podatkov o kreditni kartici, kar je vedno cenjeno pri kateri koli vrsti programske opreme.
Zoho Desk je dobro zasnovana aplikacija z enostavnim, a zelo učinkovitim vmesnikom. Videti je profesionalno in je enostavno krmariti. Možnosti glavnega menija so označene s kontrastno temno vrstico na vrhu spletne aplikacije. Uporabniški vmesnik v Zoho Desku je zelo čist in urejen, čeprav so se meni osebno zdele nekatere stvari nekoliko zmedene. Na primer, funkcija zbirke znanja v Zoho Desk se imenuje Center za pomoč. To je bila morda le manjša napaka z moje strani, vendar sem potreboval nekaj minut Googlanja, da sem ugotovil, kako lahko dostopna je funkcija baze znanja v aplikaciji.
Uporabniška izkušnja in funkcije
Še ena manjša zmeda se je zgodila, ko sem končno odprl bazo znanja in nisem našel možnosti za pisanje novega članka. Za tiste, ki to preberete, preden ga uporabite sami, lahko najdete možnost pod gumbom plus na desni strani zgornje plošče menija. Moram reči, da bi ta gumb lahko bil veliko bolj opazen, da bi bil uporabniški vmesnik nekoliko bolj izrazit za nove uporabnike. Vendar pa moram priznati, da je tisto, kar sledi, resnično primer odličnega oblikovanja.
Urejevalnik člankov baze znanja je preprosto odličen. Vse bistvene funkcije pisanja in oblikovanja so vidne takoj, prav tako besedilna polja in možnosti prilog. Nad urejevalnikom besedil baze znanja Zoho Desk se skoraj ni mogoče pritoževati. Imate tudi nekaj dodatnih nastavitev za SEO, dovoljenja, potek članka, kategorije in še nekaj drugih.
Delo z urejevalnikom člankov je gladko in kadar koli ne boste imeli težav pri iskanju nobene funkcije. Pisanje člankov je popolnoma brez težav, dodajate lahko slike. Obstaja tudi možnost vdelave videoposnetkov, kod HTML, tabel in drugih predmetov. Vedno lahko preklopite na celozaslonski pogled, da se bolje osredotočite na svoje pisanje. To je resnično odlična baza znanja, ki ji ne manjka nič pomembnega.
Ko shranite članek, se lahko vrnete na začetni zaslon zbirke znanja in si ogledate vse članke. Organiziranje člankov, čeprav zadostuje po svoji funkcionalnosti, bi lahko bilo bolj priročno. Izberete lahko kategorijo članka znotraj vsake podrobnosti članka, vendar kategorij člankov ni mogoče spremeniti v enem množičnem dejanju. Kategorijo morate spremeniti za vsak članek posebej, zato tega ne pozabite storiti pred objavo članka.
Cena
Cene Zoho Desk vključujejo tri pakete z razlikami v ceni glede na to, ali želite plačati letno ali mesečno naročnino. Vsak načrt povečuje nabore funkcij s ceno, zato se samo vi odločite, koliko želite plačati za to programsko opremo za zbirko znanja.
Standard
Paket Standard je najcenejši paket Zoho Desk in stane 20€ na uporabnika na mesec oziroma 15€ na uporabnika na mesec z letno naročnino. Ponuja vse bistvene funkcije službe za pomoč uporabnikom, kot je 5 e-poštnih kanalov, center za pomoč (baza znanja), pet naprednih spletnih obrazcev in ena podpora za blagovno znamko družbenih medijev, med drugimi funkcijami.
Professional
Paket Professional stane 30 € na uporabnika na mesec ali 23 € na uporabnika na mesec z letno naročnino. S tem načrtom dobite vse od standardnega načrta v večjih količinah – deset e-poštnih kanalov, deset naprednih spletnih obrazcev na oddelek, funkcijo telefonije in še veliko več.
Korporacija
Načrt Enterprise se začne pri 50 € na uporabnika na mesec ali 40 € na uporabnika na mesec z letno naročnino. Dobite celoten razpoložljiv nabor funkcij Zoho Desk, ki vključuje center za pomoč več blagovnih znamk in možnosti prilagajanja HTML.
Zaključek
Na splošno je funkcija baze znanja Zoho Desk močan tekmec. Od urejevalnika besedila dobite vse, kar potrebujete, in malo verjetno je, da v urejevalniku zbirke znanja ne boste našli funkcij, ki jih pričakujete ali potrebujete. Po uporabniškem vmesniku je enostavno krmariti in s to rešitvijo ne boste imeli nobenih napak. Čeprav bi lahko uporabil nekoliko boljše organizacijske funkcije za upravljanje vaših člankov, je to le majhna težava v sicer dobro delujoči programski opremi baze znanja.
Frequently Asked Questions
Ne najdem baze znanja v Zoho Desku
Baza znanja Zoho Desk se imenuje Center za pomoč. Preprosto kliknite Center za pomoč v zgornjem meniju in preusmerjeni boste v bazo znanja Zoho Desk.
Ne vem, kako ustvariti nov članek v bazi znanja Zoho Desk
Članke o bazi znanja Zoho Desk lahko ustvarite s klikom na gumb plus na zgornji plošči menija. Tam lahko najdete možnost za ustvarjanje novega članka.