Key takeaways
Pros
- Enostavna in hitra nastavitev
- Odličen vmesnik
- Dobro zasnovana baza znanja + urejevalnik
Cons
- Tudi s cenejšimi načrti je lahko zelo drago
Težko je najti karkoli narobe s funkcijo baze znanja Freshservice, saj ponuja preprosto navigacijo in ima vse ustrezne organizacijske funkcije, ki so pogosto izpuščene v drugih rešitvah baze znanja. Urejevalnik besedil je najsodobnejši, nastavitev in implementacija pa sta neverjetno enostavni. Freshservice ponuja eno najboljših funkcij baze znanja, vendar je lahko zelo drago, če ne boste pozorni na cenovne načrte. Nadaljujte z branjem in si oglejte celoten pregled baze znanja Freshservice.
Začetek uporabe Freshservice
Freshservice je služba za pomoč, podporo strankam in programska oprema za upravljanje storitev z velikim poudarkom na IT. Je tudi del izbora programske opreme Freshworks. Freshservice svojim uporabnikom omogoča poenostavitev IT poslovanja. To je popolnoma razvita rešitev službe za pomoč uporabnikom IT s sistemom izdajanja zahtevkov, bazo znanja in vsem drugim pomembnim orodjem za podporo IT. Ta pregled se osredotoča na bazo znanja Freshservice in njeno delovanje v vsakodnevnih scenarijih podpore.
Začetek uporabe Freshservice je preprost kot izpolnitev preprostega obrazca za registracijo. Podatki o kreditni kartici niso potrebni in vam ni treba iti skozi postopek v več korakih, da bi dobili dostop do svojega računa. Traja komaj nekaj minut, da se začnete seznanjati z nadzorno ploščo. Ko dobite dostop, vas bo takoj na začetku pozdravil moderen vmesnik. Ni razpoložljivih vodnikov, vendar je vmesnik čist in enostaven za krmarjenje, tudi če ste popolnoma nov uporabnik.
Freshworks resnično izgleda moderno in prijetno na pogled. Glavna nadzorna plošča ponuja lep pregled, kjer si lahko ogledate informacije o sistemu izdajanja zahtevkov v izčrpnih grafikonih. Na levi strani je glavni meni, kjer lahko najdete vsa orodja in preprosto dostopate do vsega, kar potrebujete, v samo nekaj sekundah. Na vrhu lahko najdete opravila, obvestila, splošne nastavitve in druge povezane elemente menija. Na splošno je vmesnik preprosto odličen in na prvi pogled je težko najti kaj narobe z njim.
Iskanje baze znanja v Freshservice je nekoliko zmedeno, ker medtem ko se dejanski razdelek imenuje Baza znanja, element menija preprosto pravi Rešitve. Čeprav ni bila najtežja naloga ugotoviti, da Solutions pomeni bazo znanja, si lahko predstavljam, da novi uporabniki morda niso v enakem položaju. Rešitve se lahko preprosto nanašajo na pogosta vprašanja o programski opremi ali vodnik za začetek. Ne glede na to manjšo težavo lahko najdete možnost Rešitve na levi plošči menija.
Uporabniška izkušnja in funkcije
Ko dostopate do funkcije baze znanja, se lahko začnete razgledovati. Vmesnik ostaja enako prijeten kot celotna aplikacija Freshservice in vas naravnost vabi, da začnete pisati članke, ko je prazen. Ko kliknete Ustvari članek, boste preusmerjeni v urejevalnik člankov zbirke znanja in takoj boste lahko začeli občudovati vmesnik baze znanja, ki je enostaven za krmarjenje.
Urejevalnik člankov deluje in izgleda čudovito. Na njem se ne dogaja nič posebej razkošnega, kar je dobro, saj vas ohranja v fokusu in vam pomaga, da se poglobite v pisanje, tako kot pri standardni programski opremi za urejanje besedila. Je preprosto klasičen, dobro oblikovan in popolnoma funkcionalen urejevalnik besedil, kar je vedno dobro. Natančno veste, kje je posamezno orodje, in nič ne ostane skrito vašemu pogledu.
Zgornja orodna vrstica ponuja vsa standardna orodja za oblikovanje besedila, ki jih že poznate iz urejevalnika besedil, kot je Microsoft Word. Orodna vrstica je lahko vedno dostopna in podpira vse standardne bližnjice na tipkovnici. Slike in videoposnetke lahko dodate z nekaj kliki in ni vam treba skrbeti za vdelavo, saj se obe vrsti medijev samodejno vdelata v vse članke. Dodate lahko tudi oznake in ključne besede na levi plošči ali med drugimi možnostmi izberete avtorja članka.
Baza znanja Freshservice podpira kategorije in mape, ki zagotavljajo, da boste vedno na vrhu organizacijske strukture svojih člankov. Presenetljivo je, da veliko rešitev še vedno ne uporablja teh funkcij, kar je lahko neprecenljivo za podjetja, ki nameravajo ustvariti dovršene in obsežne baze znanja. Kategorije so preprosto glavna funkcija za organizacijo in zato je lahko baza znanja Freshservice res odlična izbira.
Cena
Freshservice ponuja štiri cenovne načrte z različnimi nabori funkcij. Funkcija baze znanja je vključena v vsak načrt. Brezplačnega načrta ni na voljo, zato se morate, če nameravate uporabiti funkcijo baze znanja, odločiti, katera druga orodja potrebujete, preden se odločite za svoj načrt. Oglejmo si ponudbe.
Zaganjalnik
Začetni načrt stane 29 USD na mesec na uporabnika z mesečnimi plačili ali 19 USD na mesec na uporabnika z letnimi plačili. Ponuja bazo znanja, upravljanje incidentov, samopostrežni portal, SLA, avtomatizacijo poteka dela, orkestracijo, zagon nadzora dostopa, analitiko, SSL po meri in še veliko več.
Rast
Načrt rasti stane 59 USD na mesec na uporabnika z mesečnimi plačili ali 49 USD na mesec na uporabnika z letnimi plačili. Dobite vse iz prejšnjega načrta (čeprav to ni določeno v ceni), poleg tega pa še katalog storitev, upravljanje sredstev, upravljanje naročilnic, vključevanje zaposlenih, upravljanje na klic, prilagajanje portala, več SLA in več.
Pro
Načrt Pro stane 109 USD na mesec na uporabnika z mesečnimi plačili ali 89 USD na mesec na uporabnika z letnimi plačili. Vključuje prej omenjene funkcije in dodaja upravljanje težav, upravljanje sprememb, upravljanje izdaj, upravljanje projektov, upravljanje SaaS, upravljanje licenc programske opreme, upravljanje pogodb, analytics pro in drugo.
Korporacija
Načrt Enterprise stane 129 USD na mesec na uporabnika z mesečnimi plačili ali 109 USD na mesec na uporabnika z letnimi plačili. Dobite vse iz prejšnjih načrtov, pa tudi lastnega virtualnega agenta, peskovnik, revizijske dnevnike in 20.000 orkestracijskih transakcij na mesec na račun.
Zaključek
Freshservice ponuja eno najboljših orodij za bazo znanja. Z njim je enostavno začeti in je neverjetno dobro zasnovan, kar zagotavlja neverjetno izkušnjo pisanja. Funkcija baze znanja je ena najboljših na voljo, vendar morate biti pozorni na svoj proračun. Čeprav je Freshservice odličen, so lahko cene zelo zahtevne, še posebej, če se odločite za dražji načrt z večjim naborom funkcij. Vendar, če to storite, ne boste razočarani.
Frequently Asked Questions
Ne najdem baze znanja v Freshservice
Baza znanja v aplikaciji Freshservice se imenuje Rešitve. Najdete ga na levi plošči menija. Ko kliknete nanj, boste preusmerjeni v bazo znanja in lahko začnete pisati.