Key takeaways
Pros
- Intuitiven in čist vmesnik
- Odlično pisanje in uporabniška izkušnja
- Netipičen, a učinkovit ukaz funkcije
Cons
- Baza znanja ni v brezplačnem načrtu
- Cene so lahko visoke, če ne morete uporabiti drugih aplikacij
Odoo je odlična rešitev baze znanja z zanimivim odnosom do oblikovanja in urejanja člankov. Ponuja čist vmesnik, po katerem je enostavno krmariti, in odličen urejevalnik člankov, ki ima vse standardne funkcije urejanja, ki so na voljo s preprosto bližnjico na tipkovnici. Tudi cena je ugodna, vendar je odvisna le od števila drugih razpoložljivih aplikacij, ki jih želite uporabljati. Preberite celotno oceno in ugotovite, zakaj je Odoo odlična izbira za potrebe vaše baze znanja.
Začetek uporabe Odoo
Odoo je obsežna in prilagodljiva odprtokodna programska oprema, namenjena različnim področjem poslovnega upravljanja, vključno z bazo znanja. Združuje veliko število aplikacij, primernih za prodajo, trženje, upravljanje odnosov s strankami, vodenje projektov, podporo strankam in še veliko več. Odoo vključuje vtičnik baze znanja kot del svojih poslov, zato si ga oglejmo in poglejmo, kako deluje.
Odoo ponuja brezplačno preskusno različico za vsak njihov načrt, pa tudi brezplačno različico svoje rešitve. Podpira lahko neomejeno število uporabnikov, vendar dovoljuje uporabo samo ene aplikacije z njihovega obsežnega seznama. Z Odoo lahko začnete v manj kot dveh minutah. Samo registrirajte se na njihovi spletni strani in potrdite svoj e-poštni naslov. Vendar se morate odločiti, katero aplikacijo želite uporabiti. Baza znanja Odoo ni vidna v uvodni trgovini z aplikacijami, zato jo boste morali naknadno dodati v spletno aplikacijo.
Svojemu računu Odoo lahko vedno dodate več aplikacij, ne glede na to, katero funkcionalnost ste prvotno izbrali. Začetek uporabe funkcije zbirke znanja Odoo je neverjetno hiter. Potreboval sem manj kot 5 minut, da sem začel pisati svoj prvi članek, lahko pa si ogledate tudi vzorčni dokument, ki pojasnjuje vse funkcije urejevalnika zbirke znanja. Toda preden se poglobim v urejevalnik zbirke znanja, si oglejmo podrobneje si oglejte vmesnik.
Uporabniški vmesnik v Odoo je minimalističen in učinkovit. Uporabnikom ne daje veliko možnosti, da bi se izgubili, in med uporabo nisem doživel nobene večje zmede. Čeprav nisem uporabljal drugih aplikacij poleg službe za pomoč uporabnikom, prodaje vozovnic in baze znanja, si ne morem predstavljati, da bi bili ljudje preobremenjeni, tudi če bi se odločili za uporabo večjega števila aplikacij. To je zato, ker ima vsaka aplikacija ločen vmesnik in nikoli ne delijo zmedenih menijev na katerem koli od glavnih zaslonov.
Uporabniška izkušnja in funkcije
Zdaj pa si oglejmo urejevalnik baze znanja. Uporabniški vmesnik ostaja tako preprost in učinkovit kot v preostalem delu aplikacije. Nič ni motečega, kar bi vas odvrnilo od pisanja, in urejevalnik baze znanja ponuja vse standardne funkcije, ki jih potrebujete za pisanje dovršenih člankov z vključenimi mediji in ustreznim oblikovanjem. Kar pa je pri uporabniški izkušnji zanimivo, je, kako lahko dostopate do vseh teh funkcij. Odgovor je “/”.
Kadar koli pišete v urejevalnik baze znanja, lahko preprosto pritisnete gumb »/« in prikažete seznam vseh možnih funkcij. Čeprav se to na začetku ni zdel najbolj intuitiven način dela, moram reči, da sem se ga zelo hitro navadil in celo upam si trditi, da mi je pisanje v nekaterih primerih pospešil. Nikoli mi ni bilo treba iskati določene funkcije v menijskih vrsticah, vse funkcije je mogoče priklicati s preprostim pritiskom na gumb in kadar koli sem lahko napisal ime funkcije, ki sem jo potreboval, kar mi je tudi pomagalo ohraniti fokus pri pisanju.
S preprostim pritiskom zgoraj omenjenega gumba lahko dostopate do različnih glav, oznak, dodate medije ali kodo, stolpce, možnosti odstavkov, povezave in gumbe, kontrolne sezname ali celo dodate svoj podpis. Nabor funkcij je preprosto bogat in ne manjka mu ničesar, kar bi dober urejevalnik člankov moral vsebovati. Je preprosto odličen in enostaven za uporabo. O urejevalniku ni kaj dosti več za dodati, mislim, da bo v zadovoljstvo, ne glede na to, kakšen tip uporabnika ste.
Tudi organizacija člankov v bazi znanja Odoo je precej dobra. Čeprav ni možnosti mape ali kategorije, lahko ustvarite ravni člankov ali »drevesa«. Na ta način lahko napišete glavni članek o kateri koli temi in pod njim dodate podčlanke ter tako ustvarite celovito in strukturirano hierarhijo. Iskanje člankov bo zelo enostavno, vendar morate za imena poskrbeti že zgodaj, da ne boste sami ustvarili zmede, ko se bo število člankov v bazi znanja močno povečalo.
Cena
Odoo ponuja dva plačljiva načrta in brezplačen načrt. Z brezplačnim načrtom lahko dobite samo eno aplikacijo z obsežnega seznama aplikacij, zato ni možnosti, da bi dobili brezplačno bazo znanja, saj ni na voljo kot ločena možnost aplikacije med registracijo vašega računa. Oglejmo si, kaj dobite v vsakem od načrtov.
One App
Načrt One App je brezplačen in dobite tudi neomejen uporabniški dostop. Vendar lahko delate samo z eno aplikacijo naenkrat in morate nadgraditi svoj načrt, ko dobite drugo aplikacijo iz trgovine z aplikacijami. Če ne nadgradite, boste samodejno vstopili v brezplačno preskusno obdobje.
Standard
Standardni paket vam omogoča dostop do vseh aplikacij za 14,89 $ na mesec na uporabnika. Plačate manj, če dobite letno naročnino. Aplikacije vključujejo vsako posamezno aplikacijo, ki jo ponuja Odoo, vključno s službo za pomoč, financami, človeškimi viri, produktivnostjo in drugimi vrstami aplikacij.
Po meri
Načrt po meri vam nudi dodatno prilagodljivost za 22,38 USD na mesec na uporabnika. Dobite dostop do vseh aplikacij, plus Odoo Studio, zmogljivosti za več podjetij, zunanji API, kot tudi Odoo Online, Odoo.sh in različico na mestu uporabe.
Zaključek
Baza znanja Odoo je dobro uravnotežena in polno opremljena rešitev, ki ne bo razočarala nobenega uporabnika. Ne glede na to, ali potrebujete majhno zbirko znanja ali veliko člankov, je funkcija organizacije člankov dovolj dobra, da vam v večini primerov pomaga slediti. Netipičen dostop do funkcij s preprostim ukazom s poševnico (/) je sprva zmeden, vendar deluje tako gladko pri vsakodnevnem pisanju. Na splošno je baza znanja Odoo preprosto odlična in v tej cenovno dostopni rešitvi je težko najti kakšnega kršitelja.
Frequently Asked Questions
Kaj je Odoo?
Odoo je obsežen nabor poslovnih aplikacij v enem obsežnem programskem paketu. Izberete lahko aplikacije, ki jih želite uporabljati in pokrivajo vsa področja vašega poslovanja, kot so prodaja, človeški viri, trženje in mnoga druga.
Za kaj se Odoo uporablja?
Odoo se uporablja kot poslovna programska oprema za številne primere uporabe. Opravlja lahko naloge trženja in prodaje, vam pomaga pri upravljanju odnosov s strankami in storitvah za stranke, pomaga vam pri upravljanju financ in zaračunavanja ter še veliko več.
Koliko stane Odoo?
Odoo ima na voljo več cenovnih načrtov in brezplačen načrt. Brezplačni načrt pa uporabnikom omogoča uporabo samo ene aplikacije. Plačljivi načrti se začnejo pri 14,89 USD na mesec na uporabnika in vam omogočajo dostop do vseh razpoložljivih aplikacij Odoo.
Kje je baza znanja v Odoo?
Bazo znanja najdete v trgovini z aplikacijami Odoo. Ne glede na to, katero vrsto aplikacij izberete, ko ustvarite svoj račun, lahko bazo znanja vedno dodate pozneje. Samo poiščite »Znanje« v trgovini z aplikacijami in ga dodajte svojemu računu.