Key takeaways
Pros
- Uporabniku prijazen vmesnik
- Prilagodljive predloge
- Zanesljiva podpora strankam
- Na voljo je brezplačen načrt
Cons
- Napredne možnosti urejanja je težko ugotoviti
- Morda boste potrebovali podporo pri izvajanju naprednih funkcij
Programska oprema baze znanja podjetja Freshdesk je odlična možnost za vse vrste podjetij. Brez skrbi, če še nikoli niste uporabljali takšne programske opreme. Uporabniški vmesnik je zelo intuitiven. Tudi tehnično manj podkovani uporabniki lahko enostavno vse nastavijo in v hipu začnejo pisati članke v bazi znanja. Upal bi si celo reči, da lahko zaključijo postopek brez branja dokumentacije.
Zelo preprosto je tudi ustvarjanje samih artiklov. Poleg osnovnih funkcij, kot je urejanje besedila ter dodajanje slik in videoposnetkov, Freshdesk ponuja nekaj vnaprej izdelanih predlog, ki vam bodo v pomoč pri začetku. Izvedete lahko tudi nekaj osnovnih optimizacij za iskalnike neposredno v programski opremi Freshdesk. Z brezplačnim načrtom ga lahko preizkusite in ugotovite, ali je to del programske opreme, ki vam bo pomagal zgraditi bazo znanja vašega podjetja.
Kako začeti uporabljati Freshdesk
Nastavitev vašega brezplačnega računa je preprosta in jo je mogoče narediti v nekaj minutah. Lahko se odločite za to možnost ali pa se prijavite za brezplačno različico programske opreme Freshdesk.
Pomembno je poudariti, da sem vse nastavil v Chromu, Freshdesk pa deluje tudi v Safariju, Edgeu in Firefoxu.
Po prijavi vam Freshdesk ponuja možnost, da izpolnite nekaj podrobnosti o svojem podjetju, da bi izkušnjo bolje prilagodili vam. Vendar pa lahko ta korak preskočite, če tega ne želite storiti takoj.
Po preverjanju pristnosti e-pošte morate samo nastaviti svoj račun in že ste pripravljeni. Ko se prijavite, vas pozdravi nadzorna plošča z vsemi potrebnimi informacijami.
Če šele začenjate, lahko dobite vzorčne podatke, da vidite, kako bo videti vaša nadzorna plošča, ko začnete uporabljati programsko opremo. Seveda ga lahko opustite in namesto tega uporabite dejanske podatke.
Če želite začeti ustvarjati svojo bazo znanja, pojdite v meni na levi strani in kliknite na Rešitve in nadaljujte s klikom na Začetek.
Tukaj lahko urejate obstoječe mape ali ustvarjate nove. Za začetek imate dve mapi, vendar jih lahko dodate več. Zdaj lahko začnete pisati članke o bazi znanja, kar je najpomembnejši del. Če želite to narediti, pritisnite gumb Nov članek v zgornjem desnem kotu.
Vmesnik Freshdesk dobro združuje veliko v en pogled, ne da bi bil prenatrpan. Programska oprema vam omogoča, da preberete več o drugih naprednih funkcijah, vendar jo lahko opustite, če želite.
Članek lahko začnete pisati od začetka ali pa izberete med vnaprej nastavljenimi predlogami, kot so navodila, pogosta vprašanja in uporabniški priročniki. Ko končate članek, ga lahko objavite ali pošljete v pregled.
Uporabniška izkušnja in funkcije
Nastavitev baze znanja Freshdesk je bila neverjetno enostavna. Programska oprema je zelo dostopna in enostavna za krmarjenje. Ustvarite lahko zapletene podporne članke in tehnično dokumentacijo ali pa napišete le nekaj odstavkov besedila s posodobitvami in novicami.
Ena stvar, ki bi jo lahko izboljšali, so napredne možnosti urejanja. Ko prvič odprete urejevalnik besedil, lahko o njih preberete v dokumentaciji. Toda če zaprete ta predlog, boste morali brskati po straneh s podporo, da boste našli dovolj informacij o tem, kako jih nastaviti.
Za ustvarjanje člankov v bazi znanja pa Freshdesk ponuja vse, kar potrebujete. Iz enega priročnega in uporabniku prijaznega vmesnika lahko uporabite vse osnovne zmožnosti urejanja in gumb Hitro vstavljanje, ki vam omogoča dodajanje videoposnetkov, slik, opomb, drugih informacij itd.
Nekaj, kar se mi je zdelo koristno, je osnovni SEO v meniju na desni strani. Ali bo poskrbel za vsa vaša prizadevanja za SEO? Ne. Ampak to je lepo integrirano majhno orodje, ki vam pomaga, da začnete z optimizacijo iskalnikov.
Cena
Freshdesk uporablja model oblikovanja cen na podlagi naročnine. Ponujajo tri naročniške pakete. Vsak načrt ima več dodatnih funkcij, tako da lahko povečate ali zmanjšate glede na svoje potrebe.
Brezplačno
To je brezplačen načrt z osnovnimi funkcijami, vključno z bazo znanja, izdajanjem vstopnic, analitiko in poročanjem, integracijo družbenih medijev in 24/7 podporo po e-pošti. S to naročniško stopnjo lahko imate do 10 agentov.
Rast
Ta paket lahko kupite za 15 € na agenta na mesec, ki se zaračuna letno, ali za 18 € na agenta na mesec, ki se zaračuna mesečno. Ta stopnja ponuja vse od brezplačne možnosti plus avtomatizacijo, 24/5 telefonsko podporo, SLA, 1000+ tržnih aplikacij, SSL po meri in več.
Pro
Načrt Pro stane 49 € na agenta na mesec, ki se zaračuna letno, ali 59 € na agenta na mesec, ki se zaračuna mesečno. Ta paket, ki je usmerjen v zmogljivost, vključuje vse funkcije iz načrta rasti, plus povprečni čas obdelave (AHT), aplikacije po meri, razširljive omejitve API-ja, rezultat zadovoljstva strank (CSAT), segmentacijo strank, vloge in poročila po meri, večjezično bazo znanja, več izdelki in drugi.
Korporacija
Freshdeskov najdražji paket Enterprise je na voljo za 79 € na agenta na mesec, ki se zaračuna letno, ali 95 € na agenta na mesec, ki se zaračuna mesečno. V tem paketu lahko uporabite funkcije in funkcionalnosti iz prejšnjih stopenj ter dodatke, kot so neomejeni izdelki, peskovnik, potek dela za odobritev baze znanja, roboti, socialni signali, ki jih poganja umetna inteligenca, omejitve obsega IP in še več.
Zaključek
Freshdesk brezplačno ponuja uporabniku prijazno programsko opremo za bazo znanja, zaradi česar je dostopna tudi malim podjetjem. Uporabniški vmesnik je preprost za krmarjenje in preprosto delo. Ni vam treba skrbeti, da bi se počutili preobremenjeni z bloki kode, različnimi spremenljivkami in zmedenim jezikom. Freshdesk poskrbi, da lahko stranke z različnimi tehničnimi veščinami učinkovito uporabljajo programsko opremo za izgradnjo robustne baze znanja, polne vadnic, pogostih vprašanj in člankov. Dodajanje slik, videoposnetkov in drugih medijskih datotek je zelo preprosto zahvaljujoč gumbu za hitro vstavljanje. Edina manjša nevšečnost je pomanjkanje naprednega urejanja besedila. Če pa se poigrate z vmesnikom in preberete nekaj Freshdeskove dokumentacije, se ne boste dolgo trudili, da bi našli vse, kar potrebujete za ustvarjanje čudovitih člankov v bazi znanja za vaše stranke.
Frequently Asked Questions
Imam težave z ustvarjanjem notranje baze znanja
Postopek pisanja člankov notranje zbirke znanja je enak kot pri zunanjih. Edina razlika je v tem, kako nastavite vidnost. Če želite ustvariti notranjo bazo znanja, nastavite vidnost na agente. Prilagodite lahko vidnost novih in obstoječih člankov.
Podatkov ne morem izvoziti v velikem obsegu
Če imate pravice skrbnika računa, lahko nastavite množični izvoz svojih podatkov. Pojdite na Skrbnik > Račun > Podrobnosti računa > Izvoz. Registrirani zastopnik bo prejel e-poštno povezavo, ki vsebuje povezavo za prenos rešitev v formatu XML, skupaj s podatki o računu.