Key takeaways
Pros
- Odlična funkcionalnost brez napak
- Enostavna navigacija
- Dobre funkcije upravljanja e-pošte
- Hitra nastavitev
Cons
- Nekateri uporabniki imajo morda raje naprednejše funkcije
- Lahko postane drago
Začetek uporabe funkcij programske opreme za upravljanje e-pošte Zendesk
Zendesk ponuja brezplačno preskusno različico, ki vam omogoča dostop do vseh potrebnih funkcij programske opreme za upravljanje e-pošte. Postopek registracije zahteva, da svojo poskusno registracijo potrdite prek e-poštne povezave. Po tem lahko določite svojo preizkusno izkušnjo in izberete, koliko uporabnikov potrebujete, pa tudi, na katera orodja se želite osredotočiti. Ta razdelek lahko preskočite, vendar vam priporočam, da ga dokončate, saj lahko na začetku vaše uporabe spremeni.
Ko končate s to nastavitvijo, lahko začnete raziskovati vmesnik Zendesk. Ko prvič dostopate do Zendeska, glavni zaslon ponuja izbor vodnikov, ki vam lahko pomagajo, da se seznanite z bogatim naborom funkcij. Vodniki vam pokažejo, kako uporabljati posamezne funkcije in kako jih nastaviti. Lahko si ogledate vadnico za nastavitev svojega sistema za izdajanje zahtevkov, ki je velik del funkcionalnosti upravljanja e-pošte Zendesk. Ker Zendesk že malo poznam, sem se odločil, da ga zaenkrat izpustim in napredujem po naravni poti.
Medtem ko Zendesk za vas ustvari namenski e-poštni naslov, lahko v sistem vedno dodate več e-poštnih računov. Do Skrbniškega središča lahko dostopate s klikom na ikono zobnika v levem meniju, ki vas popelje do nastavitev. Odprite razdelek Kanali in našli boste lahko nastavitve e-pošte.
Ustvarite lahko več naslovov Zendesk ali povežete zunanje e-poštne račune. Upoštevajte, da Zendesk doda tudi e-poštni naslov, ki ste ga uporabili med registracijo. Ta razdelek vam omogoča tudi prilagoditev vaših e-poštnih nastavitev za izboljšanje uporabniške izkušnje .
Zendesk zahteva, da nastavite posredovanje e-pošte iz svojega obstoječega e-poštnega računa, če ne uporabljate Gmaila. Ta razdelek nastavitve ponuja navodila po korakih, kako to storiti, vendar so informacije zelo splošne in najbolje je, da poiščete določen vodnik za svoj e-poštni račun drugje. Ta postopek pa v večini primerov ne bi smel biti težaven in bi ga morali opraviti hitro, razen če uporabljate zastarelo e-poštno storitev.
Ko dodate svoje e-poštne naslove in nastavite posredovanje, bi morali biti pripravljeni. Nisem se igral z nastavitvami vstopnic ali e-pošte, ker se mi to ni zdelo potrebno, vendar lahko to storite kadar koli. Preden se lotimo testiranja, si poglejmo, katere funkcije upravljanja e-pošte lahko pričakujete v Zendesku.
Funkcije upravljanja e-pošte Zendesk
Zendesk ponuja osupljivo količino funkcionalnosti za različne primere uporabe; veliko jih velja tudi za upravljanje elektronske pošte. Upravljate lahko e-pošto z neomejenimi naslovi in uporabljate kontaktne obrazce v katerem koli naročniškem načrtu. Vse omejitve velikosti priponk datotek vstopnic so nastavljene na 50 MB. Eden od načrtov vam omogoča funkcije samodejnega arhiviranja e-pošte. Poleg tega lahko uporabite bote za odgovore za obravnavo določenih nalog in ustvarjanje novih delovnih tokov.
Zendesk ponuja tudi popolnoma preveden vmesnik in napredne funkcije za upravljanje stikov. Uporabite lahko ocene zadovoljstva strank in nadaljnje ankete. Funkcije upravljanja e-pošte vključujejo tudi skupno rabo in posredovanje zahtevkov med več računi, pogojna polja za zahtevke in več obrazcev za zahtevke. Prejeto je hibridno, kar pomeni, da lahko uporabljate tudi druge kanale poleg e-pošte in vidite vsa sporočila na enem mestu. Zendesk podpira vnaprej določene odgovore ter poslovna pravila in poročanje po meri.
Delo s funkcijami programske opreme za upravljanje e-pošte Zendesk
Delo z Zendeskom je intuitivno in enostavno. Poslal sem si nekaj testnih e-poštnih sporočil, da preizkusim delovanje sistema. Vsa elektronska sporočila so prispela dokaj hitro in ni bilo prisotnih dolgih čakalnih dob. Zendesk prav tako takoj pošlje samodejni odgovor pošiljatelju in ga obvesti, da je bilo e-poštno sporočilo prejeto. Vendar se zdi, da Zendesk ne pošilja nobenih obvestil, ki bi vas obvestila o novih sporočilih. Edini način, da sem lahko izvedel za nova sporočila, je bil obisk vstopničnega sistema.
Zendesk ima funkcijo zavihka za zahtevke, kar pomeni, da lahko hitro preklapljate med odprtimi pogovori brez iskanja v mapi »Prejeto«. Je precej čeden, in čeprav se ta funkcija morda zdi standardna, ni vedno prisotna v drugi programski opremi za upravljanje e-pošte. Ko odprete zahtevek, je vmesnik precej standarden in to pravim kot dobro. Navadili smo se na določeno postavitev e-pošte, zato bi bilo lahko zelo kontraproduktivno, če bi jo spreminjali samo zato, da bi dodali wow faktor. Zendesk dobro opravi svoje delo z vmesnikom.
Polje za odgovor je morda premajhno za daljša e-poštna sporočila, vendar se raztegne, ko vaše sporočilo doseže določeno dolžino, zato je njegova funkcionalnost dobra. Zendesk ponuja različne funkcije v celotnem vmesniku, kar olajša spreminjanje stanja vaših e-poštnih sporočil in prijav, beleženje podatkov o strankah ali puščanje opomb za druge uporabnike, dodajanje prilog e-poštnim sporočilom ali uporabo vnaprej določenih odgovorov na vašo e-poštno komunikacijo.
V razdelku »Prejeto« lahko izvajate množična dejanja. Izbrana e-poštna sporočila lahko združite v eno prijavo, kar je zelo uporabno, če imate več e-poštnih sporočil enega stika z isto temo. Zahtevke lahko posodobite tudi v velikem obsegu prek možnosti urejanja. Ta funkcija vam omogoča dodajanje oznak v velikem obsegu, spreminjanje prioritet, vrst e-poštnih sporočil in drugo. Drugi dve možnosti vključujeta brisanje e-poštnih sporočil in njihovo označevanje kot SPAM sporočil. Druga omembe vredna funkcija je filtriranje, ki olajša razvrščanje po mapi »Prejeto« na podlagi vnaprej določenih kriterijev.
Na splošno ponuja Zendesk precej dobre funkcije za upravljanje e-pošte in lahko deluje kot odlična programska oprema za upravljanje e-pošte. Funkcije niso pretirane in se z njimi zlahka seznanite, ne glede na to, ali ste novinec ali izkušen uporabnik. Prejemanje in odgovarjanje na e-poštna sporočila deluje brez napak ali drugih težav, ki bi lahko ustavile vaš potek dela.
Cene funkcij upravljanja e-pošte Zendesk
Zendesk je ena izmed rešitev, ki ponuja številne cenovne možnosti. Razlikujejo se po naborih funkcij in vsaka od njih je primerna za drugačen primer uporabe. Ker v tem pregledu obravnavamo samo Zendeskove funkcije za upravljanje e-pošte, vam bom predstavil načrte, ki vključujejo to funkcijo.
Podporna ekipa
Ta načrt stane 19 USD na mesec na agenta. Ponuja sistem zahtevkov, ki ga lahko uporabite za namene upravljanja e-pošte, povežete pa lahko tudi druge komunikacijske kanale, kot so družbeni mediji. Prejmete vse funkcije upravljanja e-pošte, omenjene prej v tem pregledu, pa tudi dostop do poslovnih pravil, podrobnosti in zgodovine strank, usmerjanje na podlagi statusa in zmogljivosti agenta ter dostop do integracij in aplikacij.
Support Professional
Načrt Support Professional stane 49 USD na mesec na agenta. Prejmete vse funkcije iz prejšnjega načrta in dodatke, kot so usmerjanje na podlagi spretnosti, delovni čas, ankete o zadovoljstvu strank in drugo.
Podpora podjetju
Ta načrt je najdražji med možnostmi načrta podpore. Stane 99 $ na mesec na agenta. Omogoča vam dostop do vseh funkcij iz prejšnjih dveh načrtov in doda vloge in dovoljenja ekipe po meri, prilagodljive delovne prostore, shranjevanje podatkov tretjih oseb, testno okolje peskovnika in še več.
Zaključek
Zendesk je odlična možnost za vaše potrebe po upravljanju e-pošte, saj se zelo dobro obnese kot programska oprema za upravljanje e-pošte. Funkcije so zadostne in enostavne za uporabo v vseh primerih uporabe. Pri krmarjenju po vmesniku večinoma ne boste imeli težav. Vendar pa morate biti pripravljeni na uporabo svoje denarnice, saj lahko Zendesk postane precej drag, če se odločite za nakup enega od obsežnejših načrtov.
Frequently Asked Questions
Prejemniki ne prejemajo e-pošte, poslane iz Zendeska.
Najprej poskusite stopiti v stik s strankami na druge načine in ugotoviti, ali vaša e-poštna sporočila ne končajo v njihovih mapah z neželeno pošto. Nekateri ponudniki e-pošte imajo morda strožja pravila za določanje neželene e-pošte in celo e-poštna sporočila, ki niso neželena pošta, lahko končajo v mapi z neželeno pošto. Če temu ni tako, preverite svoja poslovna pravila in preverite, ali so sprožilci za pošiljanje e-pošte pravilno nastavljeni. Če vaša težava ni povezana z nobeno od teh možnosti, se obrnite na podporo Zendesk, ki vam bo pomagala odpraviti težavo.
Ne prejemam e-poštnih zahtevkov od svojih stikov.
Najverjetnejša težava je s posredovanjem e-pošte. Če ni pravilno nastavljen, sporočila ne bodo prispela v vaš nabiralnik Zendesk. Še enkrat preverite nastavitve posredovanja in preverite, ali je težavo mogoče odpraviti na ta način. Če ne, razmislite o čiščenju mape »Prejeto«, ki naj bi posredovala e-pošto na vaš račun Zendesk. Če je poln, e-poštna sporočila morda ne bodo dostavljena.