Key takeaways
Pros
- Odlične zmožnosti upravljanja e-pošte
- Funkcije za lažji potek dela
- Dober vmesnik z dobro navigacijo
- Preproste integracije e-pošte
Cons
- Včasih izgleda zastarelo
- Z višjimi načrti lahko postane drago
Namestitev in implementacija LiveAgent za upravljanje elektronske pošte
Kaj potrebuje LiveAgent za začetek? Je dokaj preprosto, samo registrirati sem se moral in ustvariti brezplačen poskusni račun. Imel sem možnost izbire med 7-dnevnim ali 30-dnevnim preizkusom. 7-dnevni brezplačni preizkus je na voljo uporabnikom s katerim koli e-poštnim naslovom, medtem ko je 30-dnevni brezplačni preizkus na voljo samo tistim, ki se registrirajo s poslovnim e-poštnim naslovom. Preprosto sem vnesel zahtevane kontaktne podatke in v hipu sem lahko dostopal do novega računa.
Pričakal me je vodnik za nastavitev, po katerem ni le enostavno krmariti, ampak je resnično koristen za začetek uporabe skoraj vseh funkcij LiveAgent. Lahko bi nastavil vse svoje komunikacijske kanale, vključno z e-pošto in še veliko več. Če želite LiveAgent uporabljati predvsem kot programsko opremo za upravljanje e-pošte, je najbolje, da začnete s povezovanjem svojih e-poštnih računov.
LiveAgent ponuja možnost dodajanja dohodnih e-poštnih računov in odhodnih e-poštnih računov, kar mi daje veliko možnosti, ko gre za upravljanje e-pošte. Lahko se tudi odločim za uporabo privzetega e-poštnega naslova, ki ga je ustvaril LiveAgent za svoj račun. Najbolj priljubljene integracije e-pošte vključujejo Gmail in Outlook, vendar lahko dodate katero koli vrsto e-poštnega računa, ki ga želite prek IMAP/POP3.
Ko integrirate svoje e-poštne račune ali obdržite privzetega, ste pripravljeni. Postopek integracije je zelo enostaven za dokončanje, ko izberete račun Google ali Microsoft. Integracija IMAP/POP3 deluje nekoliko drugače, vendar jo je vseeno dovolj enostavno dokončati, saj je zelo podobna povezovanju e-poštnega računa z e-poštnim odjemalcem. Integrirate lahko določeno število e-poštnih računov, odvisno od tega, kateri paket LiveAgent ste izbrali.
Funkcije upravljanja e-pošte LiveAgent
Zmogljivosti programske opreme za upravljanje e-pošte LiveAgent so v veliki meri odvisne od njegovega vstopničnega sistema, ki ponuja obilico funkcij, osredotočenih na izboljšanje organizacije in učinkovitosti. E-poštna sporočila ali v tem primeru zahtevki ponujajo standardne e-poštne funkcije, kot so odgovori, posredovanje in pošiljanje skoraj vseh vrst prilog, vendar si je treba ogledati še več. Lahko razdelim zahtevke in jih razdelim med različne agente ter jih združim v primeru prejema podobne zahteve iz dveh virov.
LiveAgent ponuja tudi odlične zmožnosti filtriranja zahtevkov, ki vam lahko pomagajo razvrstiti mapo »Prejeto«. Uporabite lahko oznake za označevanje zahtevkov z različnimi pogoji, ki jih določite sami, ali pa pustite opombe znotraj zahtevkov, da delite pomembne informacije z drugimi uporabniki mape »Prejeto«. Opazil sem tudi, da lahko LiveAgent pomaga pri hitrejših odgovorih zahvaljujoč vnaprej določenim odgovorom in pripravljenim sporočilom (makri). Poleg tega lahko uporabnike mape »Prejeto« razdelite v različne oddelke in določite, kateri oddelki bodo odgovorni za določene vrste e-poštnih sporočil. Nenazadnje LiveAgent ponuja preproste, a učinkovite funkcije CRM ter kontaktne funkcije za posamezne ljudi in podjetja.
LiveAgent ponuja veliko več funkcij glede izdajanja zahtevkov in upravljanja e-pošte ter drugih komunikacijskih kanalov. Ne pozabite si ogledati spletnega mesta in izvedeti več o funkcijah in funkcionalnosti upravljanja e-pošte. Poleg tega LiveAgent podpira tudi veliko število domačih in zunanjih integracij, ki lahko še izboljšajo vašo funkcionalnost, kadar koli jo potrebujete.
Programska oprema za upravljanje e-pošte LiveAgent v akciji
Oglejmo si, kako LiveAgent deluje v standardnem scenariju uporabe. Poslal sem si nekaj primerov po e-pošti, da preizkusim, kako deluje sistem izdajanja zahtevkov in da vidim, ali je dovolj hiter in odziven. Z veseljem lahko rečem, da je zelo odziven in enostaven za uporabo. Ko sem izbral svoj nabiralnik za zahtevke, sem lahko videl seznam prijav, razvrščenih privzeto glede na njihovo pomembnost, kar pomeni, da starejša kot je prijava, bolj pomembno je, da nanjo odgovoriš. Jasno je tudi, da je mogoče naročila zahtevkov po potrebi tudi zamenjati.
LiveAgent ima pametno funkcijo, ki vam omogoča, da določite status nerazrešenih zahtevkov tako, da pogledate barvno označeno oznako na levi strani zahtevka. Glede na barvo sem poleg drugih možnosti statusa lahko razlikoval med pravkar dostavljenimi e-poštnimi sporočili ali tistimi, ki jih je nekdo že odprl. Ogledate si lahko tudi osnovne kontaktne podatke, oznake, datume, ko so prispela e-poštna sporočila ali druge zahtevke, in drugo. Precej dobro premišljeno, a poln nabiralnik ostaja enako zastrašujoč kot v običajnem nabiralniku. Nekatera dejanja in množična dejanja je mogoče izvesti tudi v mapi »Prejeto«, na primer prilagajanje filtrov, izvajanje prenosov, brisanje sporočil in drugo.
Ko odprem kateri koli zahtevek, vmesnik ostane zelo funkcionalen in ponuja veliko možnosti in funkcij za nadaljevanje na več načinov. Na desni strani pogleda zahtevka lahko dostopam do kontaktnih podatkov, opomb o zahtevkih, integracij in drugih funkcij. Sredina zaslona ponuja pogled na sporočilo in bogat prostor za odgovor. Prav tako lahko dostopam do več funkcij v tem razdelku in uporabljam tudi pripravljena sporočila ali vnaprej določene odgovore.
Ko izberem možnost za odgovor, LiveAgent samodejno izpolni pozdrav in zahvalo ter celo izpolni ime osebe, ki ji odgovarjam. To je zelo uporabna funkcija, še posebej, če imate dnevno opravka z desetinami e-poštnih sporočil. Sistem celo doda povezavo, ki bo naslovnika pripeljala do portala za stranke, kjer vam lahko posreduje povratne informacije ali si ogleda zgodovino svojih vstopnic. LiveAgent podpira standardne vrste prilog, prav tako pa lahko kopirate in prilepite slike neposredno v sporočilo.
Na splošno je delo z LiveAgentom prijetna izkušnja, ki pri upravljanju e-pošte odpravi veliko težav. Odgovarjanje je gladko, vse dodatne funkcije pa vam dajejo boljšo predstavo o tem, s kom imate opravka, ter vam ponujajo veliko možnosti za povečanje vaše učinkovitosti med vsakodnevnim delom. Čeprav vstopnični sistem ni nujno standard, ko gre za upravljanje e-pošte, sem ugotovil, da je zelo koristen za prepoznavanje perečih težav in dajanje prednosti e-poštnim sporočilom, ki še niso bila odprta ali na katera ni bilo odgovorjeno.
Cene programske opreme za upravljanje e-pošte LiveAgent
Ker LiveAgent ponuja veliko večjo funkcionalnost poleg upravljanja e-pošte, lahko razmislite o nakupu načrta, ki vam bo dal več možnosti. Vsi paketi LiveAgent, vključno z brezplačnim, ponujajo zmožnosti upravljanja e-pošte, vendar lahko dobite dostop do več funkcij upravljanja e-pošte in izdajanja vstopnic, če povečate raven. Oglejmo si, kaj ponuja vsak načrt.
Brezplačno
Brezplačni načrt vas ne stane nič in ga lahko obdržite, kolikor dolgo želite, vendar ima nekaj omejitev. Dobite 7-dnevno zgodovino zahtevkov, 1 račun za dohodno e-pošto, 1 račun za odhodno e-pošto in 3 oddelke. Vendar pa med drugim dobite tudi dostop do 1 gumba za klepet v živo, 1 filtra po meri, portala za stranke, baze znanja in nastavitve v belih rokavicah.
Small
Mali načrt stane 9 USD na mesec na agenta letno ali 12 USD na mesec na agenta z mesečnim obračunavanjem. Dobite dostop do 1 dohodnega e-poštnega računa, 3 odhodnih e-poštnih računov, 10 oddelkov, 1 gumba za klepet v živo, anket o zadovoljstvu s klepetom, 1 ključa API + integracije, baze znanja, storitev za stranke, nastavitev belih rokavic, kot tudi veliko več funkcij izdajanja zahtevkov, ki vašemu upravljanju e-pošte doda veliko odličnih funkcij.
Medium
Srednji načrt znaša 29 USD na mesec na agenta letno ali 35 USD na mesec na agenta z mesečnim obračunavanjem. Omogoča vam dostop do vsega, od majhnega načrta, plus 10 dohodnih e-poštnih računov, 10 odhodnih e-poštnih računov, podpora klicnega centra, 20 oddelkov, IVR, usposabljanje za izdelke, gostovanje domene po meri, 20 pravil za dogodke, 10 časovnih pravil, 5 ravni SLA in veliko več odličnih funkcij.
Large
Veliki načrt stane 49 USD na mesec na agenta letno ali 59 USD na mesec na agenta z mesečnim obračunavanjem. Dobite vse iz prejšnjih dveh načrtov, pa tudi 40 dohodnih e-poštnih računov, 40 odhodnih e-poštnih računov, 3 račune WhatsApp, 50 oddelkov, bazo več znanj, višjega upravitelja računa, 2 bazi znanja, 100 pravil dogodkov, poročila o času, 10 Ravni SLA, revizijski dnevnik in še veliko več.
Korporacija
Načrt Enterprise znaša 69 USD na mesec na agenta letno ali 85 USD na mesec na agenta z mesečnim obračunavanjem. Ponuja vse funkcije iz vseh prejšnjih načrtov, vendar dodaja veliko dodatnih storitev za stranke, ki jih potrebujejo. Dobite namenskega upravitelja ključnih računov, prednostno podporo, podprto integracijo WhatsApp, nastavitev zaračunavanja po meri, upravljanje načrtovanih izdaj, klic za pregled storitev in poročila, do 40 vlog po meri, večnivojsko bazo znanja, podprte integracije kanalov.
Zaključek
LiveAgent vam lahko zelo dobro služi kot programska oprema za upravljanje e-pošte in nudi vse pomembne funkcije, ki jih morda potrebujete od takšne rešitve. Poleg tega je idealen za številne druge primere uporabe in vam lahko zelo koristi, če potrebujete druga komunikacijska sredstva poleg e-pošte. V vsakem primeru je LiveAgent odlična rešitev za upravljanje e-pošte in z njo ne boste zgrešili, ne glede na to, kateri načrt boste na koncu izbrali.
Frequently Asked Questions
Kako lahko nastavim samodejne odzive v LiveAgent?
V LiveAgentu morate ustvariti novo pravilo, da nastavite samodejno odzivanje. Najprej pojdite na Konfiguracija > Avtomatizacija in izberite Časovna pravila ali Pravila za dogodke. Kliknite gumb Ustvari in nastavite pravilne pogoje za samodejne odgovore. Izberite dejanje »Pošlji sporočilo« in izberite, katera e-poštna predloga bo samodejno poslana. Ne pozabite shraniti pravila. Če imate težave z nastavitvijo samodejnih odgovorov, si oglejte ta članek v zbirki znanja o avtomatizaciji e-pošte.
Kako ustvarim e-poštne predloge v LiveAgent?
Pojdite na Konfiguracija in izberite E-pošta. Izbirate lahko med predlogami agentov in predlogami strank. Predloge agentov so samo za interno sporočanje, predloge strank pa lahko pošljete na e-poštne naslove zunaj vašega računa LiveAgent. LiveAgent ponuja različne vrste vnaprej pripravljenih predlog, ki jih lahko preprosto urejate tukaj.