Key takeaways
Pros
- Enostaven za nastavitev in navigacijo
- Razumne cene
- Veliko število pripravljenih priključnih profilov
- Dostopna in uporabna podporna dokumentacija
Cons
- Velika količina funkcij pomeni malo krivulje učenja
- Posnetki klicev so dostopni samo prek zahtevkov
Uvod v funkcijo snemanja klicev LiveAgent
Nastavitev računa LiveAgent je preprosta stvar. Vse kar morate storiti je, da vnesete svoje podatke in ime podjetja, in pripravljeni ste. LiveAgent potrebuje le približno minuto, da vse pripravi.
Ko sem se prijavil, je bila prva stvar, ki sem jo lahko videl, Nadzorna plošča, ki jo lahko filtrirate, tako da vedno prikazuje ustrezne informacije, ki jih trenutno uporabljate.
Ko sem nekaj časa pogledal naokoli, sem bil pripravljen preizkusiti zmožnosti snemanja klicev LiveAgent. Seveda ne morete snemati klicev, če nimate nastavljene številke VoIP in SIP trunkinga. Brez skrbi, LiveAgent ponuja obilico integracij za to, tako da ne glede na to, kdo je vaš ponudnik VoIP, obstaja velika verjetnost, da jih ima LiveAgent. Če želite preveriti, katere lahko integrirate, pojdite na levo stran agentske plošče in kliknite Nastavitve > Klici > Številkein nato pritisnite oranžni gumb Ustvari.
Imel sem svoj račun Twilio, zato sem ga integriral. Če nimate nastavljenega ponudnika VoIP, baza znanja LiveAgent ponuja koristni članek, ki vas vodi skozi postopek.
Ko sem torej izbral Twilio, sem ga moral integrirati. Za namene tega pregleda sem poskrbel, da sem označil obe polji za snemanje klicev.
Ko sem pritisnil gumb Dodaj, je bila moja številka uspešno integrirana v LiveAgent.
Ko mi je to uspelo, sem na svoje spletno mesto dodal gumb SIP, tako da imajo stranke uporabniku prijazen način stika z mano. Da bi to naredil, sem ponovno uporabil agentsko ploščo in dostopal do Nastavitve > Klici > Gumbi.
Izbirate lahko med ponujenimi gumbi ali ustvarite svojega iz slike ali uporabite kodo HTML. Da bi bilo preprosto, sem se odločil za enega, ki sem ga našel v izboru gumbov LiveAgent.
Lahko ga konfigurirate tako, da bolje ustreza vašim potrebam, in ko končate, lahko pritisnete Shrani in gumb bi se moral takoj prikazati na vašem spletnem mestu.
Ko je bilo vse pripravljeno, sem bil pripravljen, da začnem odgovarjati na poslovne klice.
Zmogljivost programske opreme za snemanje klicev LiveAgent in uporabniška izkušnja
S klikom na gumb Pokličite nas na moji strani se je odprlo pojavno okno s prilagodljivim besedilom, tako da imate nadzor nad tem, kako stranke dojemajo vašo storitev, še preden začnete klic.
Moj agentski vmesnik v aplikaciji LiveAgent me je opozoril na dohodni klic v obliki vozovnice in obvestilo o zvonjenju, tako da ste lahko prepričani, da ne boste kmalu zamudili klicev strank.
Med telefonskim klicem sem se lahko utišal, preložil klic ali ga prenesel na drugega agenta. In seveda, po končanem klicu sem lahko poslušal posnetek.
Vsi posnetki klicev so mono 32kbps mp3 datoteke in so shranjeni kot del vstopnic. Lahko jih združite, posredujete in jim dodajate opombe, enako kot pri kateri koli drugi kartici za pomoč uporabnikom. Nastavite lahko hitrost predvajanja in tudi prenesete posnetek, tako da ga lahko kasneje preučujete ali uporabite za trening.
Ena stvar, ki sem jo pogrešal, je bila nekakšna funkcija, ki bi mi omogočila dostop samo do posnetkov klicev, ne da bi bilo treba odpreti zahtevke. To je lahko uporabno, če morate na hitro priklicati določen telefonski pogovor.
Če želite svojim strankam sporočiti, da pogovor snemate vnaprej, vam LiveAgent omogoča, da ga nastavite kot funkcijo IVR. Naložite lahko datoteko mp3, nastavite tok in sistem jo bo samodejno predvajal za vse dohodne klice. Če imate težave z implementacijo IVR, se obrnite na podporo strankam LiveAgent. Pomagali vam bodo pri namestitvi ali pa to storijo namesto vas.
Poleg posnetkov klicev LiveAgent ponuja tudi celovito zgodovino klicev in poročilo o obremenitvi klicev, tako da ste lahko na tekočem z vsemi operacijami svojega klicnega centra.
Cena
LiveAgent ponuja štiri glavne cenovne stopnje – brezplačno, majhno, srednje in veliko. Vendar so funkcije klicnega centra na voljo samo v Medium in Large načrtu, zato bom nadalje razpravljal le o teh dveh.
Medium
Za 29 USD/agenta na mesec lahko uporabljate srednji paket LiveAgent, ki vam med drugim zagotavlja neomejeno zgodovino vstopnic, IVR, snemanje klicev, 5 ravni SLA in do 20 oddelkov.
Large
Ta cenovni paket vključuje vse iz prejšnjega načrta in za 49 $/agenta na mesec razširja nekatere obstoječe funkcije in dodaja nove napredne funkcije. Ti vključujejo vloge po meri, do 10 ravni SLA, 50 oddelkov in obsežnejše možnosti avtomatizacije.
Zaključek
Programska oprema za snemanje klicev LiveAgent je del intuitivnega in uporabniku prijaznega sistema službe za pomoč uporabnikom. Čeprav sem bil na začetku prestrašen, je bila moja izkušnja gladka in funkcije je bilo enostavno nastaviti. Ko sem imel težave ali nisem bil prepričan, kakšni naj bodo moji naslednji koraki, nisem imel težav z iskanjem odgovorov in vadnic po korakih v podporni dokumentaciji.
Sama funkcija snemanja klicev deluje po pričakovanjih – kar dobro. Svoje posnete pogovore lahko prenesete za prihodnjo uporabo. In ker so vsi posnetki vezani na vstopnice servisne službe, lahko organizirate, združite in usmerjate vstopnice za lažje sodelovanje znotraj vaše ekipe za pomoč uporabnikom. Čeprav sem pogrešal udobnejši način brskanja po posnetkih, to moje izkušnje ni preveč oviralo.
Skratka, LiveAgent je dobra izbira, ko gre za klicne centre in sisteme za snemanje klicev. Je prilagodljiv in prilagodljiv ter ne pušča veliko želenega.