Key takeaways
Pros
- Mnoga orodja za različne primere uporabe
- Klicni center v brezplačnem paketu
- Poceni cene
Cons
- Rahlo zmeden vmesnik
- Strma krivulja učenja
Začetek uporabe programske opreme klicnega centra Bitrix24
Bitrix24 vsem uporabnikom omogoča brezplačen začetek, zahvaljujoč brezplačni možnosti. Medtem ko so nekatere funkcije na voljo le v plačljivih paketih, jih lahko večini omogočite preizkusno vožnjo z brezplačnim preskusom. Postopek registracije je zelo hiter in enostaven, zahteva le vaše osnovne podatke. Ko izpolnite zahtevane podatke, vam bo poslana aktivacijska povezava, ki jo potrebujete samo za dostop do svojega računa Bitrix24. Ker je Bitrix24 zelo obsežna programska oprema za več primerov uporabe, lahko že takoj na začetku izberete svoj primarni primer uporabe, vmesnik in orodja pa bodo prilagojena temu namenu. Kljub temu lahko dostopate do vseh orodij.
Krmarjenje po vmesniku je sprva precej zastrašujoče. To ni nujno posledica slabe zasnove, a že sama količina razpoložljivih orodij in funkcij je lahko za novega uporabnika zelo velika. Vendar je vsaka možnost v meniju v večini primerov jasno označena in če potrpežljivo iščete, lahko zelo enostavno najdete funkcijo klicnega centra. Skrit je pod možnostjo Sodelovanje v levi menijski vrstici.
Ker nisem plačal paketa Bitrix24, sem lahko preizkusil funkcijo Telefonija z brezplačnim 15-dnevnim preizkusom. Ko sem jo aktiviral, je bila funkcija telefonije takoj na voljo. Vendar morate najprej kupiti dobroimetje za klic ali dodati svojo telefonsko številko. Bitrix24 ponuja več možnosti integracije telefonskih številk prek API-ja, PBX-a, storitev SIP itd. Nekatere od teh možnosti lahko zahtevajo doplačilo, in sicer Office PBX in Cloud PBX, ki zahtevata nakup posebnega modula za klice. Najlažja možnost je najem številke. Ne glede na možnost, ki jo izberete, boste lahko uporabljali Bitrix24 funkcije klicnega centra.
Če se odločite za nakup telefonske številke, upoštevajte, da se razpoložljivost spreminja od države do države in morda ne boste mogli najti številke zase. Tudi stroški so lahko zelo različni. Preden preidemo na testni del tega pregleda, si bomo ogledali, kakšne funkcije klicnega centra lahko pričakujete od Bitrix24.
Funkcije klicnega centra Bitrix24
Bitrix24 je obsežna programska rešitev z zmogljivostmi klicnega centra, ki se osredotoča predvsem na upravljanje odnosov s strankami. Funkcija Telefonija vam omogoča najem lokalnih telefonskih številk ali priklop lastnih številk, če jih imate na voljo. To je mogoče zaradi številnih razpoložljivih integracij, ki omogočajo takšno funkcionalnost. Funkcije klicnega centra Bitrix24 vključujejo ustvarjanje notranjih razširitev telefonskih številk ter čakalne vrste klicev in posredovanje klicev.
Bitrix24 ponuja več funkcionalnosti klicnega centra, ki je prepletena z ostalimi funkcijami CRM. Vse klice lahko posnamete in kadar koli dostopate do posnetkov v zgodovini klicnega centra. Bitrix24 ponuja tudi funkcijo telemarketinga z naprednimi funkcijami, kot je samodejni klicalnik ali pripomoček za povratni klic, ki ga lahko postavite na katero koli vrsto spletnega mesta. Pošljete lahko tudi zahteve za povratni klic ali uporabite glasovno oddajanje in SMS.
Zmogljivost in uporabnost programske opreme klicnega centra Bitrix24
Bitrix24 ni ne težak ne enostaven za uporabo. To je predvsem posledica nekoliko zapletenega vmesnika, po katerem je lahko novim uporabnikom precej težko krmariti. Ko se tega naučite in si zapomnite, kje je vsak menijski element, postane potek dela bistveno lažji. Ko kupite številko, lahko začnete brez težav sprejemati dohodne klice in opravljati odhodne klice. Do funkcij klicnega centra lahko preprosto dostopate z desne plošče v razdelku CRM. Poiščite ikono telefona, ki vas bo popeljala v klicni meni.
Pretekle klice si lahko ogledate v razdelku CRM in v razdelku menija klicev. Ta meni ponuja več kot le telefonsko funkcijo. Dostopate lahko tudi do menija z obvestili, kanalov in nekaterih možnosti nastavitev. Nastavitve so dokaj kratke in vam omogočajo prilagajanje bližnjic na tipkovnici, dovolitev ali onemogočanje določenih možnosti klicnega centra, izbiro zvočnikov in mikrofona, prilagajanje nastavitev sporočanja itd.
Meni na levi strani ima tudi možnost klicanja številke in začetka klica. Številčnica je precej majhna, vendar to ni težava, saj je več kot funkcionalna in lahko s svojo številčnico vtipkate številko. Ko to storite, Bitrix24 odpre ločeno klicno okno z nekaterimi nastavitvami. Lahko onemogočite ali omogočite mikrofon, prilagodite glasnost in drugo. Bitrix24 ima tudi obvestila za dohodne klice. Vsi klici so zabeleženi v zgodovini klicev.
Kakovost klica je bila v obeh primerih precej dobra in nisem naletel na nobene težave, ki bi pokvarile klic. Med mojimi testi ni bilo prekinitev klica ali slabše kakovosti klica.
Cene programske opreme za klicni center Bitrix 24
Bitrix24 ponuja štiri cenovne načrte, vključno z brezplačnim. Vsak načrt ponuja funkcije klicnega centra in so na splošno precej dostopni, zahvaljujoč višjim omejitvam največjega števila uporabnikov v vsakem načrtu. Če nameravate kupiti paket Bitrix24, se bo vaša odločitev vrtela predvsem okoli uporabniške omejitve in nekaterih dodatnih funkcij, ki bi lahko bile zanimive za vaš posel. Oglejmo si vsak načrt posebej.
Brezplačno
Brezplačni načrt ne ponuja nobenih uporabniških omejitev. Čeprav je brezplačen, lahko vključuje nekaj dodatnih stroškov, kot so plačila za najem številke. Ponuja 5 GB prostora za shranjevanje, funkcije za sodelovanje, klepet, video klice, koledar, delovni prostor podjetja, vir, bazo znanja, naloge in projekte, CRM, pogon, kontaktni center, graditelj spletnega mesta in drugo.
Basic
Osnovni načrt stane 61 USD na mesec za pet uporabnikov, vendar ga lahko dobite ceneje z letnim obračunom. Ponuja 24 GB prostora za shranjevanje. Ta načrt ima vse funkcije iz brezplačnega načrta in dodaja funkcije spletne trgovine ter podporo strankam.
Standard
Standardni načrt stane 124 USD na mesec za 50 uporabnikov, spet pa je lahko cenejši z letnim obračunskim načrtom. Ima 100 GB prostora za shranjevanje in ponuja vse funkcije iz obeh prejšnjih načrtov. Poleg tega vam omogoča dostop do tržnih funkcij in funkcij spletnega dokumentiranja.
Professional
To je najdražji načrt s ceno 249 USD na mesec za 100 uporabnikov. Vendar se cena zniža, če izberete letno obračunavanje. Ponuja vse prejšnje funkcije iz vseh načrtov in dodaja informacije o prodaji, avtomatizacijo, HR in drugo.
Zaključek
Bitrix24 ne sodi v sam vrh programskih rešitev za klicne centre, a si vsekakor zasluži svoje mesto kot dostojna konkurenca. Vmesnik je lahko zmeden, a za to obstaja zelo dober razlog: poleg klicnega centra ponuja še obilo različnih funkcij, zaradi česar je zelo vsestranska rešitev za večino podjetij. Čeprav se cena morda zdi visoka, ponuja zelo radodarne uporabniške omejitve, zaradi česar je ena izmed cenejših rešitev, ki so na voljo na trgu. Če poleg programske opreme za klicni center iščete še kaj več, je Bitrix24 vsekakor vreden vaše pozornosti.
Frequently Asked Questions
Prejemam različne napake pri klicu.
Napake pri klicih v Bitrix24 imajo lahko več vzrokov. Preden prehitro sklepate o funkcionalnosti, vedno preverite, ali je vaša telefonska številka pravilno integrirana in ali imate na voljo dovolj kredita. Prepričajte se, da ima vsaka telefonska številka, ki jo pokličete, pravilno mednarodno obliko, sestavljeno iz kode države, kode mesta in same številke. Nazadnje, to težavo lahko povzroči slaba internetna povezava, požarni zid ali katera koli protivirusna programska oprema, ki jo uporabljate v računalniški napravi. Ne pozabite zagotoviti potrebnih dovoljenj za Bitrix24, da njegovih dejavnosti ne bo blokiral požarni zid ali protivirusna programska oprema.
S težavo kličem v Bitrix24.
Bitrix24 ponuja funkcijo klicnega centra v brezplačnem paketu, vendar še vedno potrebujete telefonsko številko za klicanje in sprejemanje klicev. Pomaknite se do razdelka CRM v levem meniju Bitrix24 in pod dodatki izberite Telefonija. V tem razdelku lahko preverite, ali imate še kakšne proste številke. Če tega ne storite, lahko povežete svojo številko ali najamete številko pri Bitrix24, da omogočite klicno funkcijo. Upoštevajte, da vam bomo zaračunali najem telefonske številke, tudi če uporabljate brezplačen paket.