Key takeaways
Pros
- Lahko je razumeti
- Povratne informacije v realnem času
- Zanimive lastnosti
Cons
- Implementacija je lahko za prve uporabnike zahtevna
- Manjkajo lestvice najboljših
- Netočna meritev zmogljivosti
Postavitev in implementacija Zoho Desk
Če želite začeti uporabljati funkcijo igrifikacije Zoho Desk, se prijavite za račun Zoho Desk. Na srečo vas tam čaka brezplačna preizkusna različica.
Odpravil sem se na uradno spletno mesto Zoho in začel postopek prijave. Od mene so zahtevali informacije, kot so moje polno ime, e-poštni naslov podjetja in telefonska številka. Ko sem to naredil, sem se strinjal s pogoji in politiko Zoha in to je to – moj račun je bil pripravljen.
Navdušen nad preizkušanjem programske opreme, sem nadaljeval in dodal vse testne agente, da sem pravilno preučil funkcije igrifikacije z obeh strani. Za dodajanje agentov so me prosili, da zagotovim kup informacij. To je vključevalo njihova imena in priimke, e-poštne naslove in oddelek, v katerem so bili. Dodelil sem jim tudi prave vloge in dovoljenja. Obstaja še nekaj nastavitev, ki jih lahko konfigurirate za svoje agente, če želite biti temeljiti, vendar sem se odločil, da jih preskočim samo zato, ker niso bile tako pomembne za funkcijo igrifikacije.
Ko je vse to konfigurirano, se lahko zabava z igrifikacijo končno začne.
Funkcije igrifikacije v Zoho Desk
Funkcije igrifikacije Zoho Deska so na voljo z naslednjimi naročniškimi paketi:
- Standard
- Professional
- Enterprise
To pomeni, da lahko uporabljate igrifikacijo ne glede na to, kateri cenovni načrt izberete. To je zelo priročna rešitev – ni vam treba plačati več samo zato, da svojemu delovnemu mestu dodate malo zabave. Zdaj pa si podrobneje oglejmo, kaj nam ponuja Zohova gamifikacija:
Značke
Ena od ključnih značilnosti igrifikacije Zoho Deska je sistem značk. Agenti za podporo si lahko prislužijo značke na podlagi svoje uspešnosti, kot so “Mail Magician”, “Customer Delight” in “Ticket Terminator”. Te značke so prikazane na agentovem profilu in predstavljajo priznanje za njihove dosežke. Zoho vam omogoča tudi dodajanje značk po meri.
Trofeje
Poleg značk lahko uvedete tudi trofeje. Nagrajeni so na podlagi opravljenih različnih podpornih nalog. Kar je zanimivo pri tej funkciji, je, da lahko konfigurirate trofeje na podlagi pozitivnih in negativnih točk. Medtem ko prvi premakne agenta k prejemu trofeje, ga drugi odmakne od tega dosežka. To je zabaven in tekmovalen način, da ohranite svoje agente osredotočene in ves čas na vrhuncu svoje igre.
Izzivi
Izzivi so še ena funkcija, vključena v igrifikacijo Zoho Deska. Skrbniki lahko ustvarijo izzive, ki jih morajo opraviti agenti, na primer razrešitev določenega števila prijav v določenem časovnem okviru. Dokončanje izzivov agentom prinese točke, ki jim pomagajo pridobiti nove trofeje.
Funkcije igrifikacije Zoho Desk v akciji
Ko sem končal z nastavitvijo vseh pravil igrifikacije, je Zoho Desk samodejno začel slediti zahtevanim podatkom na podlagi kriterijev, ki sem jih shranil.
Kolikor sem videl, agenti prejmejo točke, ko izpolnijo določene pogoje. Vidijo lahko tudi vse možne pogoje, kar deluje kot spodbujevalec motivacije. Ko lahko vidijo, katera dejanja morajo izvesti, da dokončajo izziv ali si prislužijo nagrado, jih to spodbudi, da pospešijo svojo igro.
Uporabnost funkcij igrifikacije Zoho Desk
Funkcije igrifikacije Zoho Deska so lahko zelo koristne za ekipe; zagotavljajo zabaven in privlačen način za motiviranje agentov in izboljšanje zadovoljstva strank. Sistem postavljanja izzivov in podeljevanja trofej ponuja priznanje za trdo delo agentov. Ena funkcija, ki sem jo pogrešal, je bila nekakšna lestvica najboljših. Lahko bi dodal element zdrave tekmovalnosti v zabavnem okolju. Kljub temu je sistem enostaven za upravljanje in delo. Prav tako je treba omeniti, da ponuja precejšnjo stopnjo prilagajanja, ko gre za trofeje in izzive.
Cena
Zoho Desk uporabnikom ponuja tri različne cenovne možnosti, med katerimi lahko izbirajo, vsaka z ločenim naborom funkcij, ki skrbijo za potrebe različnih ljudi in njihovih podjetij.
Standard
Standardni paket Zoho se začne pri 14 € na agenta na mesec. Znotraj te možnosti lahko naročniki pričakujejo dostop do vseh bistvenih podpornih funkcij za izboljšanje svojih ekip za pomoč strankam, vključno s 5 e-poštnimi kanali, funkcijami upravljanja vstopnic in seveda funkcijo igrifikacije.
Professional
Naslednji razpoložljivi načrt je Professional. Za 23 € na agenta na mesec lahko naročniki izkoristijo prednosti poenostavljenega sodelovanja in funkcionalnosti avtomatizacije procesov, zaradi česar je še posebej primeren za hitro rastoče ekipe. Omeniti velja, da tudi ta načrt omogoča dostop do funkcij igrifikacije.
Korporacija
Nenazadnje je načrt Enterprise. Če se odločite, da se naročite na to, boste dobili dostop do napredne umetne inteligence in zmogljivosti prilagajanja, kar omogoča podporo na ravni podjetja najboljše kakovosti. Najboljše pri tem je, da lahko do vsega tega dostopate za 40 € na agenta na mesec, in da, modul za igro je vključen tudi v ta načrt.
Zaključek
Igrifikacija Zoho Deska je odličen način, da naredite podporo strankam prijetnejšo in privlačnejšo. Zoho Desk s svojimi sistemi trofej in izzivov ponuja zabaven način za motiviranje agentov in izboljšanje zadovoljstva strank. Če iščete način za povečanje motivacije in produktivnosti vaše ekipe, je funkcija igrifikacije Zoho Deska vredna raziskovanja.
Čeprav je zabaven, mu manjka nekaj potez, ki bi izkušnjo naredile bolj zanimivo. Funkcije, kot so lestvice najboljših in predloge za igrifikacijo, manjkajo, kar je žalostno, saj bi lahko dodale pridih zdrave konkurence.
Skratka, če iščete nekaj preprostega, je to lepa in funkcionalna funkcija. Vendar eno opozorilo – če iščete prefinjeno in zelo zapleteno rešitev, igrifikacija Zoho Deska morda ni za vas.