Key takeaways
Pros
- Preprosta, a uporabna igrifikacija
- Dobre možnosti prilagajanja
- Omogoča ustvarjanje in prilagajanje funkcij
Cons
- Značke bi lahko uporabljale več možnosti prilagajanja
- Prilagajanje pogojev za ravni je lahko za nekatere uporabnike zmedeno
Nastavitev in implementacija LiveAgent
Začetek brezplačne 30-dnevne preskusne različice LiveAgent je enostaven postopek, ki ne zahteva nobenih podatkov o kreditni kartici ali predolgih čakalnih dob. Vse kar morate storiti je, da navedete svoj e-poštni naslov in osnovne kontaktne podatke. Ko končate registracijo, dobite dostop do spletne aplikacije LiveAgent in se lahko začnete razgledovati.
Ko ste v aplikaciji, lahko nastavite vse, kar potrebujete, s priročnim vodnikom za začetek, ki je vedno na voljo, in se lahko nanj vrnete pozneje, če želite. Vsa razpoložljiva orodja so na levi plošči za enostavno navigacijo, medtem ko je večina zaslona osredotočena na razdelek, ki ga izberete. Ta zasnova pomaga uporabnikom ostati osredotočeni, hkrati pa prihrani prostor na zaslonu.
Prva stvar, ki jo morate narediti, preden začnete nastavljati funkcije gamifikacije, je, da dodate nove agente v račun LiveAgent. To lahko preprosto storite z uporabo vodnika za začetek, ki vključuje možnost dodajanja novih uporabnikov. Lahko pa greste v Nastavitve in poiščete razdelek Agenti. Ta postopek vključuje dodajanje agentovega imena, slike profila, vzdevka, e-pošte in vloge agenta. Ko končate, bo LiveAgent poslal e-pošto s podatki za prijavo na e-poštni naslov novega agenta.
Funkcije gamifikacije v LiveAgent
Ko dodate svoje nove agente, je čas, da si ogledate, kakšne funkcije igrifikacije ponuja LiveAgent. Te funkcije so prisotne v vsakem cenovnem načrtu, razen v brezplačnem. Do vseh funkcij lahko dostopate v nastavitvah LiveAgent, pod možnostmi Gamification. Namen teh funkcij je narediti delo službe za pomoč uporabnikom in agentov za pomoč strankam bolj zabavno, hkrati pa ustvariti zdravo konkurenco med agenti. Oglejmo si, do katere vrste igrifikacije lahko dostopate. Te funkcije lahko izklopite, če želite.
Merila in lestvice najboljših
Primerjalne vrednosti in lestvice najboljših so preprosta, a zelo učinkovita funkcija igrifikacije, ki zagotavlja splošno statistiko o uspešnosti agentov. Agenti lahko celo primerjajo svojo uspešnost z drugimi agenti in vidijo, kdo je najboljši pri svojem delu. Ta funkcija lahko ustvari zdravo konkurenco, vendar jo lahko skrbniki LiveAgent vedno moderirajo in izberejo, katere vrste podatkov bodo prikazane posameznemu agentu.
Ravni
Ravni v LiveAgent delujejo natanko tako kot izravnave v igrah igranja vlog. Vsak agent se bo na podlagi svojih izkušenj dvignil na višjo raven. Najboljši del je, da lahko vsak skrbnik računa LiveAgent na kakršen koli način prilagodi ravni. Lahko jih preimenujete, izberete različne opise in nastavite pogoje po meri za doseganje določene stopnje. Uporabniki so lahko toliko ustvarjalni, kolikor želijo, da naredijo višje ravni veliko bolj zanimive za vsakega agenta. Navdihnete lahko na primer svojo najljubšo igro RPG.
Nagrade in značke
Značke delujejo tako kot dosežki iz priljubljenih video iger. Če izpolnite določene kriterije, boste za svoj trud prejeli značko. Značke je mogoče prilagoditi tako kot ravni, kar vam omogoča, da postanete ustvarjalni. Ustvarite svoj niz dosežkov in spodbudite svoje agente, da opravijo določene naloge, da prejmejo značko.
Funkcije igrifikacije LiveAgent v akciji
Ko nastavite vse tri funkcije igrifikacije v skladu z vašimi željami, bo sistem v LiveAgentu začel slediti zahtevanim podatkom v skladu z merili. Ko agent izpolni določene pogoje, se bo dvignil ali prejel značke. Ta postopek je popolnoma avtomatiziran, tako da vam poleg nastavitve ni treba narediti ničesar drugega.
Vse statistike, ravni in značke so vidne na nadzorni plošči vsakega agenta v spodnjem levem kotu zaslona. Izberete lahko tudi prikaz statistike za določeno časovno obdobje. S klikom na vsako postavko na seznamu se prikaže lestvica najboljših s primerjavami uspešnosti agentov. To tabelo lahko tudi osvežite, da vidite najnovejše podatke o svojih statistikah in dosežkih.
Uporabnost funkcij igrifikacije LiveAgent
Funkcije igrifikacije LiveAgent so lahko zelo uporabne, ker skrbnikom računov omogočajo, da postanejo ustvarjalni in resnično prilagodijo uporabniško izkušnjo. To vsakemu skrbniku omogoča, da postane ustvarjalen, kot želi, in prilagodi izkušnjo za najboljše rezultate. Poročila lahko vsakemu agentu predstavijo pomembne podatke in se lahko primerjajo z drugimi agenti, če se jim zdijo koristna.
To lahko poveča konkurenčnost agentov, ki se jim ta vrsta motivacije zdi učinkovita. Po drugi strani lahko značke in ravni ustvarijo okolje, v katerem lahko agenti uspevajo na podlagi manj tekmovalnih in pozitivnih vrst spodbude. Ti dve funkciji olajšata tudi vsem drugim, da vidijo, kdo so najboljši.
Zaključek
Funkcije igrifikacije LiveAgent so lahko odlična pomoč, če se pravilno uporabljajo. Ponuja več možnosti prilagajanja od povprečja in v kombinaciji z vašo ustvarjalnostjo vam lahko pomagajo prinesti svež veter v igro storitev za stranke. Funkcije so zelo dobro implementirane z večkanalnim naborom orodij LiveAgent in vam omogočajo, da resnično določite, kdaj lahko agenti dosežejo naslednjo raven. Značke bi lahko uporabljale več možnosti prilagajanja, ko gre za pogoje, vendar na splošno zajemajo vse potrebno, kar se lahko zgodi v programski opremi službe za pomoč uporabnikom.