Key takeaways
Pros
- Dobre lastnosti poročanja
- Širok nabor integracij
- Enostaven za izvedbo
- Klepetalni robot za priporočila člankov
Cons
- Visoke, konkurenčne cene
- Potreben je čas, da se pravilno naučite vseh funkcij
- Odkrit, neprivlačen uporabniški dizajn
Začetek uporabe funkcije klepetalnega robota Zendesk
Da bi začel uporabljati klepetalne robote Zendesk, sem obiskal njihovo spletno mesto in kliknil gumb »Brezplačna preizkusna različica«. Takrat sem lahko začel postopek registracije. Vse skupaj mi je vzelo približno 20 minut. Bil je daljši v primerjavi z registracijo z drugimi rešitvami, od katerih so nekatere trajale le nekaj minut. Kljub temu sem ugotovil, da je v redu. Omeniti velja, da sem moral čakati približno 18 minut, da sem prejel potrditveno e-poštno sporočilo. Zaradi tega je bil postopek prijave tako dolg. Ko ustvarjate svoj račun, da bi izkoristili preizkusno obdobje, morate vnesti naslednje podatke:
- službena e-pošta
- ime
- priimek
- telefonska številka
- podjetje
- število zaposlenih
- želeni primer uporabe
- jezik
- geslo
Na splošno med postopkom prijave nisem naletel na nobene težave, razen v trenutkih, ko sem mislil, da moje potrditveno e-poštno sporočilo ne bo prispelo. Rekel bi, da je postopek za novince vsekakor enostaven, zato se vam ne bi smel zdeti pretežak.
Takoj po registraciji sem se seznanil z nekaterimi načini za izboljšanje izkušnje s preizkusom. Z odgovorom na 4 preprosta vprašanja Zendeska sem lahko naredil nekaj pozitivnih sprememb v svojem preizkusu, zaradi katerih bom še bolj užival.
Vprašanja so bila:
- Ali ste že vzpostavili rešitev za podporo strankam?
- Kdaj nameravate lansirati?
- Koliko agentov bo uporabljalo Zendesk?
- Kako vas stranke kontaktirajo?
Zdelo se mi je koristno, da Zendesk postavlja ta vprašanja, da bi mi pomagal izkoristiti preizkus na najboljši možni način.
Funkcije in izvedba klepetalnega robota Zendesk
Končno, ko sem opravil postopek registracije, sem se lahko poglobil v funkcije Zendeska in vse, kar je povezano z implementacijo.
Najprej moram priznati, da nisem največji oboževalec Zendeskove vizualne zasnove. To je precej neumno in neprivlačno. Potreben je čas, da se naučimo, kje so vse funkcije, kljub majhnim, kratkim vadnicam v obliki pojavnih oken in videoposnetkov. Zaradi dejstva, da je vse skoraj enake barve, se različne možnosti mešajo, kar ustvarja občutek preobremenjenosti in izgubljenosti.
Kar zadeva razpoložljive funkcije, me je nekaj pozitivno presenetilo. Prvič, lahko nastavite bota za odgovore s priporočili za članke za vaše stranke, kar se mi zdi super. Drugič, Zendesk je mogoče integrirati z lepo paleto orodij, ki jih veliko ljudi uporablja vsak dan, kot sta Slack ali Shopify.
Ko gre za implementacijo chatbota, tukaj nisem našel ničesar, nad čimer bi se lahko pritoževal. Z upoštevanjem navodil, ki jih je ponudil Zendesk, sem lahko precej enostavno in brez večjih naporov krmaril skozi celoten postopek.
Zmogljivost in uporabnost
Klepetalni roboti Zendesk uporabljajo umetno inteligenco in strojno učenje za samodejno obravnavanje poizvedb strank. Lahko odgovorijo na širok spekter vprašanj, kar ljudem omogoča, da se osredotočijo na bolj zapletene naloge. Ker je chatbot usposobljen z več primeri vprašanj in odgovorov, se lahko po mojem mnenju njegovo delovanje sčasoma izboljša.
Na splošno lahko kot uporabnik klepetalnega robota Zendesk poročam, da sem imel z orodjem bolj pozitivne kot negativne izkušnje glede njegove učinkovitosti in uporabnosti. Ugotovil sem, da je koristen in učinkovit pri obravnavanju poizvedb strank ter enostaven za uporabo.
Čeprav ima chatbot občasno težave z razumevanjem bolj zapletenih ali edinstvenih poizvedb, na splošno dobro deluje. Na splošno lahko chatbot vidim kot dragocen dodatek ekipam za podporo strankam. Prav tako menim, da lahko podjetjem pomaga izboljšati svojo učinkovitost in svojim strankam zagotoviti boljše storitve, če imajo proračun za uporabo tega orodja.
Cene Zendesk bot
Prvič, Zendesk ne ponuja brezplačnih načrtov, kar je malo škoda. Po drugi strani pa boste morda z veseljem izvedeli, da je na voljo 14-dnevna brezplačna preskusna različica za vse vrste načrtov, razen za najdražjega. Več podrobnosti o posameznih cenovnih načrtih najdete spodaj.
Skupina Suite (49 USD/agent/mesec)
Suite Team je najcenejši načrt, ki ga ponuja Zendesk. V njem najdete funkcije, kot so podpora za e-pošto, glas in SMS, sporočanje prek spleta, mobilnih in družabnih platform ter enoten center za pomoč. Nastavite lahko tudi do 50 samodejnih odgovorov, ki jih poganja AI.
Suite Growth (79 USD/agent/mesec)
Nato je na voljo paket Suite Growth za 30 USD več, pri 79 USD na agenta na mesec. S tem povišanjem cene prihajajo dodatne funkcije. Na voljo je na primer do 100 samodejnih odgovorov, ki jih poganja AI, in več centrov za pomoč za ustvarjanje samopostrežnih člankov za vaše stranke.
Suite Professional ($99/agent/ mesec)
Za naprej Zendesk ponuja tudi paket Suite Professional za 99 USD na uporabnika mesečno. Med tem načrtom in načrtom Suite Growth je večja razlika v obsegu funkcij v primerjavi z načrtoma Suite Growth in Suite Team.
Suite Enterprise ($150/agent/ mesec)
Suite Enterprise je naročniški načrt, namenjen podjetjem. Nekatere funkcije, ki so na voljo v tem, so robustni API-ji, nadzorne plošče dejavnosti agentov v živo, deljenje podatkov v živo, prilagodljiva blagovna znamka in več.
Postane še močnejši (215 USD/agent/mesec)
Nenazadnje lahko za več kot 200 USD na uporabnika vsak mesec uživate v še več funkcijah kot pri katerem koli drugem načrtu. Če vam prejšnji načrti ne bodo všeč, bo ta morda.
Zaključek
Na splošno je bila uporaba programske opreme Zendesk chatbot zame pozitivna izkušnja. Klepetalni robot je bil sposoben obdelati veliko število poizvedb, kar me je sprostilo, da se osredotočim na bolj zapletene naloge. Zmožnosti strojnega učenja klepetalnega robota so mu tudi omogočile, da je sčasoma izboljšal svojo učinkovitost, kar je privedlo do boljše izkušnje. Kar pa mi pri njem ni všeč, je visoka cena, ki lahko marsikoga, zlasti mala podjetja, odvrne. Skratka, klepetalni robot je bilo zanimivo preizkusiti in pregledati. Morda vam bo všeč, če nimate zelo majhnega proračuna in ste pripravljeni posvetiti nekaj časa, da se naučite vseh funkcij.