Key takeaways
Pros
- Super hitra implementacija
- Gladke integracije z ustvarjalci spletnih mest
- Odlične funkcije konfiguracije in načrtovanja
- Zvezdniška uspešnost
Cons
- Nekateri uporabniki bodo morda nekoliko preobremenjeni z možnostmi
Kako začeti s funkcijo Tidio chatbot
Tidio je priljubljena, obsežna programska oprema za podporo strankam z naborom orodij, ki se osredotoča na prodajo vstopnic a>, družbeni mediji in klepet v živo. Klepet v živo poganja chatbot, ki lahko pomaga podjetjem razbremeniti njihove ekipe in nudi bistveno podporo in odgovore vsem spletnim obiskovalcem. Ogledali si bomo funkcijo Tidiovega klepetalnega robota in ugotovili, kako se obnese v scenariju vsakodnevne komunikacije s strankami.
Ker Tidio ponuja brezplačen načrt, je začeti enostavno. Vse kar morate storiti je, da registrirate svoj brezplačen račun. Ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko naredite med postopkom registracije, je možnost izbire storitve gostovanja spletnega mesta. Če je bilo vaše spletno mesto ustvarjeno z izdelovalci spletnih mest, kot je Wix ali Shopify, lahko neposredno implementirajte klepet s chatbotom na svojo stran skoraj brez napora. Ogledate si lahko seznam integracij Tidio, da vidite, ali ima izdelovalec spletnih mest, ki ste ga uporabili, neposredno integracijo.
Če dokončate registracijo s to storitvijo, vas bo takoj preusmerila na ustrezno stran za integracijo na spletnem mestu vaše storitve. Tukaj lahko na svoje spletno mesto s kratko sejo klikanja dodate Tidio klepet v živo s chatbotom. Sistem bo najprej potreboval odgovore na nekaj vprašanj, na primer, koliko agentov za pomoč strankam imate, predvideni cilj in namen vaše spletno mesto, koliko strank imate itd. To je precej preprosto in enostavno, če poznate odgovore na ta vprašanja.
Če vaše spletno mesto deluje na drugi platformi, je postopek še vedno zelo preprost, vendar boste morali dostopati do kode svojega spletnega mesta, da bo prišlo do integracije chatbota. Nastavitev je v bistvu enaka kot v primeru registracije graditelja spletnega mesta, le da morate na ta vprašanja odgovoriti neposredno na spletnem mestu Tidio med registracijo. Najpomembnejša sprememba je ta, da morate kopirati in prilepiti samodejno ustvarjeno kodo klepeta v živo v kodo svojega spletnega mesta. Prepričajte se, da imate dostop do kode svojega spletnega mesta ali pa prosite spletnega skrbnika, da to stori namesto vas.
Funkcije in izvedba Tidio chatbota
Tidio ima na voljo več chatbotov in vsak od njih služi drugačnemu namenu. Uporabite jih lahko za povečanje prodaje, promocijo posebnih ponudb ali pomoč strankam pri njihovih poizvedbah. Mislim, da je izbor dober, ni preširok, da bi vas zmedel, vendar imate v vsaki kategoriji več možnosti. Ko izberete, imate še nekaj dela, saj je treba klepetalni robot konfigurirati. To pomeni, da morate nekaj načrtovati in izpolniti najverjetnejša vprašanja strank, na katera bo chatbot naletel na vašem spletnem mestu.
Čeprav ste natančni, je lahko ta del postopka dolgotrajen. Posredujete lahko vprašanja in odgovore le na najpogostejše teme ali pa se zelo poglobite, če želite, da bo bot postal pravi poznavalec vsega. Kakor koli že, ta del postopka implementacije je precej dobro zasnovan in enostaven za izvedbo. Če ste kdaj ustvarili chatbota ali IVR, verjetno ne boste presenečeni nad tem, kako postopek deluje. Tidio ima graditelja chatbotov z vizualno predstavitvijo vseh možnih pogovorov, ki jih lahko obravnava, in do podrobnosti vsakega od njih lahko dostopate tako, da jih preprosto kliknete.
Izbirate lahko med izborom najpogosteje uporabljenih jezikov poleg angleščine za svojega klepetalnika in si ogledate nekaj pogostih tem, da olajšate postopek. Poleg tega lahko na samem začetku procesa izberete sprožilec pogovora. Klepet lahko konfigurirate tako, da se sproži, ko obiskovalec vstopi na vaše spletno mesto, ko začne pogovor ali izbere drugo možnost s seznama. Obstaja veliko možnosti, tako da imate priložnost, da se poglobite in naredite klepetalni robot čim bolj odziven in pameten.
Obstajajo tudi različni pogoji, ki jih lahko implementirate v vedenje chatbota, kot so brskalnik, operacijski sistem, država, dan, jezik in še nekaj drugih. S temi pogoji lahko določite vedenje bota, ko so pogoji izpolnjeni. To je lahko izjemno koristno, na primer, ko imate večjezično spletno stran ali če ima vaša trgovina človeško podporo strankam, ki je na voljo samo ob določenih dnevih in v določenem poslovanju ure.
Zmogljivost in uporabnost
Klepetalni robot Tidio sem preizkusil s svojo konfiguracijo na testnem spletnem mestu, ki sem ga ustvaril z Wixom, in moji rezultati so bili precej dobri. Kot že omenjeno, so Tidio chatboti dobri le toliko, kolikor truda vložite v njihovo konfiguracijo. Zato lahko preprosto ustvarite neuporabnega klepetalnega robota, pa tudi izjemno koristnega. Dobro načrtovana pot pogovora s chatbotom je lahko izjemno koristna in vam lahko prihrani veliko časa. Glede na to je lahko postopek ustvarjanja Tidio chatbota dolgotrajen. Vendar pa razpoložljive prednastavitve olajšajo celotno načrtovanje.
Med testiranjem sem osebno preizkusil klepetalni robot in zapolnil slepe točke, ko sem jih našel, ter redno posodabljal pripomoček za klepet. Nisem imel težav z delovanjem Tidiovega chatbota. Vendar ima tudi pametno načrtovan chatbot omejitve, zato je pomembno zagotoviti, da bo človeški posrednik na voljo za odgovore na podrobnejša vprašanja strank. Tidio ni bil le enostaven za uporabo, ampak tudi enostaven za integracijo, zaradi česar je odlična rešitev, zlasti glede na to, da je bil brezplačen že od samega začetka.
Cene chatbota Tidio
Tidio ima štiri cenovne načrte s chatboti, ki so na voljo v vsakem od njih. Če razmišljate o tem, da bi Tidio pridobili predvsem za njegov chatbot, je edina odločitev, ki jo morate sprejeti, ali želite uporabljati druge funkcije Tidia. Oglejmo si, kaj ponuja vsak načrt.
Brezplačno
Brezplačni načrt je na voljo vsem. Vključuje klepet v živo z omejitvijo 50 pogovorov na mesec, klepetalne robote z omejitvijo 100 pogovorov na mesec, podporo po e-pošti, namizne in mobilne aplikacije, integracije aplikacij tretjih oseb, informacije o obiskovalcih in JavaScript API.
Komunikator
Ta načrt stane 15,66 $ na uporabnika na mesec. Vključuje neomejene pogovore v klepetu v živo, do 5 operaterjev, e-pošto, 24/5 podporo za klepet v živo, upravljanje dovoljenj, tipkanje v živo, analitiko, oddelke, seznam obiskovalcev v živo, statistiko ogledanih strani in vse funkcije brezplačnega načrta.
Chatbots
Načrt Chatbots stane 31,74 $ na mesec in omogoča pogovore chatbota s 40.000 uporabniki na mesec, vse funkcije iz brezplačnega načrta, vizualni urejevalnik chatbotov, integracijo Zapierja in več.
Tidio+
To je najbolj dodelan in drag načrt, ki ga ponuja Tidio. Stane 235,16 USD na mesec in ima neomejene pogovore v klepetu v živo, število operaterjev po meri, število vključitev klepetalnega robota po meri, popolno podporo in vse funkcije iz prejšnjih načrtov. Poleg tega vključuje storitve, kot je namenski upravitelj uspeha strank in več.
Zaključek
Tidio ni nič drugega kot skoraj popoln. Če želite odlično programsko opremo za chatbot, z njo ne boste zgrešili. Tidio ni dolgočasen. Enostaven za implementacijo, upravljanje in uporabo, še posebej, če se odločite za eno od gladkih integracij z izdelovalci spletnih mest. Težko si je omisliti slabosti, ko gre za Tidio. Še posebej, če gre za brezplačnega klepetalnega robota, ki je na voljo vsem zaradi kratke registracije.
Frequently Asked Questions
Pripomoček za klepet ni prikazan na mojem spletnem mestu.
Za to težavo je lahko več vzrokov. Najpogostejšo težavo povzroča predpomnjenje spletnega brskalnika. Poskusite zagnati svoje spletno mesto s pripomočkom za klepet Tidio v oknu brez beleženja zgodovine. Če se pojavi, težavo povzročajo predpomnjeni podatki, ki jih brskalniki uporabljajo za hitrejše nalaganje spletnih mest, ki ste jih že obiskali, kar ni v oknih brez beleženja zgodovine. Počistite predpomnilnik brskalnika in osvežite spletno stran v običajnem oknu. Pripomoček za klepet bi se moral prikazati pozneje. Drugi vzroki lahko vključujejo napako ali tipkarsko napako v kodi pripomočka za klepet. To se lahko zgodi po naključju. Ponovno kopirajte in prilepite pripomoček za klepet Tidio v kodo svojega spletnega mesta, da preverite, ali pomaga.
Kaj storiti, če ne prejmem sporočil v klepetu?
To težavo lahko povzroči več stvari. Najprej preverite, kako ste nastavili svoj delovni čas, ali preverite, ali je vaš klepet aktiven na vašem spletnem mestu. Sporočila izven delovnega časa vam morda ne bodo dala pravilnega obvestila in jih boste videli v določenem obdobju. Nazadnje, če imate težave s tem, da se vaši klepetalni roboti ne prikažejo v pripomočku za klepet Tidio, je težava verjetno posledica predpomnjenja brskalnika. To lahko rešite tako, da počistite predpomnilnik brskalnika ali najprej odprete spletno mesto s klepetom Tidio v oknu brez beleženja zgodovine.
Svoje robote in avtomatizacijo želim preizkusiti, kot da bi bil uporabnik, ki komunicira s pripomočkom za klepet.
Pojdite v razdelek chatbotov v Tidiu in kliknite tri pike na katerem koli od svojih chatbotov. Videli boste možnost, da preizkusite chatbota. Kliknite nanjo in odprlo se bo novo okno za klepet. Drug način za to je, da ustvarite vzorčno spletno mesto in vanj vključite klepetalnega robota Tidio. Ko objavite spletno mesto, ga lahko vnesete in začnete klepetati s svojim chatbotom, da vidite, kako deluje. Nastavitve lahko odprete v drugem oknu, prilagodite, dodate odgovore ali vprašanja in odpravite težave sproti.
Želim prenesti klepete s chatbota na operaterja.
Klepetalni robot lahko nastavite tako, da klepet prenese na operaterja s preprostim klikom gumba. Pojdite v razdelek Odločitev in omogočite možnost sprožitve dejanja, ko se dejanje bota konča. Vsaka odločitev ima lahko omogočeno možnost Prenesi operaterju.