Key takeaways
Pros
- Brezplačno je
- Ponuja različne, manj in bolj napredne funkcije
- Enostaven za uporabo
- Lahko se integrira z drugimi orodji
Cons
- Na začetku se zdi izjemno
- Vmesnik je lahko za uporabnike omejen
- Rešitev Enterprise je draga
Začetek uporabe funkcije klepetalnega robota HubSpot
HubSpot je platforma za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in programska oprema za trženje, prodajo in storitve za stranke. Zagotavlja orodja in funkcije za pomoč podjetjem pri upravljanju in analizi interakcij s strankami in podatkov v celotnem življenjskem ciklu stranke, s ciljem izboljšanja odnosov s strankami in spodbujanja poslovne rasti. Zame najbolj zanimiva lastnost HubSpota so bili seveda chatboti, ki sem jih preizkusil za namen tega pregleda. Toda pred dejansko uporabo chatbotov se morate najprej registrirati.
Če želite to narediti, morate obiskati njihovo spletno stran in klikniti gumb »Začnite brezplačno«. Prosili boste, da navedete nekaj bistvenih podatkov, kot sta vaše ime in priimek ter e-poštni naslov. Nato vas bodo vprašali, iz katere industrije prihajate, kakšno je vaše delovno mesto, kako se imenuje vaše podjetje, kako veliko je in kakšno je njegovo spletno mesto.
Celoten postopek prijave ne traja dlje kot 10 minut in je uporabniku zelo prijazen. Edina pomanjkljivost, ki sem jo opazil, je, da je trajalo malo dlje, kot sem pričakoval, da sem prejel potrditveno povezavo po e-pošti. Čeprav je morda za to kriv moj ponudnik e-pošte.
Glede na moj prvi vtis se je vmesnik zdel uporabniku precej prijazen. Vse je bilo jasno in lahko slediti, kar je bilo zelo zadovoljivo.
HubSpot me je na začetku spraševal o vseh teh podrobnostih nekoliko odvrnil, dokler nisem ugotovil, da gre za namene personalizacije. Tako bom od HubSpot prejemal vsebino, ki dejansko ustreza moji panogi in delovni vlogi.
Funkcije in izvedba HubSpot chatbota
Ko sem zaključil postopek registracije, je bil čas, da se končno poglobim v funkcije HubSpot in implementacijo chatbota.
Vizualna zasnova orodja se je na začetku zdela nekoliko osupljiva. Kot lahko vidite spodaj, je na voljo precej različnih zavihkov, na katere lahko kliknete, kot so »Stiki«, »Pogovori«, »Trženje«, »Prodaja«, »Storitev« in drugi. Čez nekaj časa pa sem se navadil. Kot rečeno, ne bi rekel, da je HubSpot sploh zapleten za uporabo, saj sem lahko razmeroma enostavno krmaril po vmesniku.
Bil sem pozitivno presenečen nad razpoložljivostjo različnih funkcij, vključenih v brezplačen načrt. V primerjavi z drugimi orodji je pošteno reči, da prekaša druge rešitve na podobni ravni. Nekatere funkcije, ki so me najbolj pozitivno presenetile, so bili pripomoček za klepet in možnost prilagajanja razpoložljivosti klepeta in upravljanja ljudi v vaši ekipi.
Še enkrat, ko sem raziskoval različne funkcije, sem bil nekoliko preobremenjen s količino različnih nastavitev. Podobno sem si moral vzeti nekaj časa, da sem se z vsem seznanil.
Nič se mi ni zdelo posebej zmedeno, kar me je pozitivno presenetilo. Prav tako nisem naletel na nobene težave s chatbotom. Gotovo gre zahvaljujoč neverjetno koristnim vadnicam za novince. Uporabniki, kot sem jaz, imajo dostop do različnih, kar je dobro. Ko potrebujete pomoč, vas bo vodila kratka vadnica, tudi v obliki pojavnih vadnic in nasvetov. Spodaj si lahko ogledate, kako izgledajo.
Prav tako sem bil zelo radoveden, da vidim integracije HubSpot. Ko se pomaknete do njihove tržnice aplikacij, si lahko ogledate veliko integracij, med katerimi lahko izbirate, vključno s tistimi, ki so uporabne za stvari, kot sta prodaja in storitve za stranke. Priljubljeni primeri integracij klepeta v živo vključujejo Intercom, Sakari SMS, Facebook Messenger, Salesmsg SMS in TruConversations.
Zmogljivost in uporabnost
Da bi preizkusil učinkovitost in uporabnost HubSpotovega izdelka chatbot, sem ga implementiral na svoje spletno mesto in nekaj tednov spremljal njegovo delovanje. Klepetalni robot sem nastavil za opravljanje vrste nalog, vključno z rezervacijo sestankov, ustvarjanjem vstopnic za podporo in pomočjo pri kvalificiranju potencialnih strank.
Preizkusil sem tudi, kako chatbot razume in se odziva na različne jezike vnosa. Poleg spremljanja delovanja chatbota sem od kolegov, ki so z njim komunicirali, zahteval tudi povratne informacije o njegovi uporabnosti.
Kot rezultat mojega testiranja je chatbot zagotovil dragoceno pomoč našim uporabnikom in je lahko obdelal veliko število zahtev. Na splošno sem bil navdušen nad zmogljivostjo in uporabnostjo HubSpotovega izdelka chatbot.
Cene HubSpot chatbota
Prva stvar, ki jo je treba omeniti, je, da HubSpot svojim naročnikom ponuja brezplačen načrt za vse življenje. To je odlična novica za ljubitelje neplačanih rešitev. Poleg tega so na voljo plačljivi načrti. Spodaj so podrobnosti vseh razpoložljivih načrtov.
Brezplačno (0 USD/mesec)
Prvič, tu je brezplačen načrt. Ta, tako kot vsi ostali, vam omogoča shranjevanje do 15 milijonov stikov in tehnično podporo 1:1. Med funkcijami tega načrta so tudi različne e-poštne predloge, integracija Facebook Messengerja in funkcije klepeta v živo.
Začetni (od 50 USD/mesec)
Začetni načrt vključuje vse kot brezplačen načrt, vendar z razširjenimi omejitvami. Še več, daje vam možnost, da odstranite blagovno znamko HubSpot z različnih mest znotraj chatbotov.
Professional (od $500/ mesec)
Nato imamo profesionalni načrt. Znotraj tega lahko pričakujete vse od začetnega načrta, plus: upravljanje ekipe in funkcije personalizacije, napredno podporo in možnosti izračuna.
Enterprise (od 1200 USD/mesec)
Nenazadnje, če imate velike potrebe in veliko ekipo za hrbtom, se boste morda želeli odločiti za načrt Enterprise. Ta posebna možnost vam omogoča dostop do vsega, kar počnejo prejšnji načrti, pa tudi do nekaterih dodatnih. Vključujejo funkcije prilagajanja, administracije in inštruiranja.
Zaključek
Orodje HubSpot’s chatbot je na splošno zanesljivo za podjetja, ki želijo uporabljati chatbote v pogovorih s strankami. Za podjetja ponuja vrsto možnosti prilagajanja. Primeri vključujejo možnost nastavitve določenih ključnih besed ali pozivov za klepetalnega robota, pa tudi možnost integracije klepetalnega bota v spletna mesta ali aplikacije za sporočanje.
Čeprav ima orodje HubSpot’s chatbot lahko nekatere manjše pomanjkljivosti, kot je možnost, da chatbot napačno razlaga povpraševanja strank ali neodgovarja natančno, je orodje brezplačno. Tako je mogoče te pomanjkljivosti nadomestiti z njegovimi prednostmi. Za mala in srednje velika podjetja se to morda zdi še posebej privlačno, saj imajo morda omejene proračune za aplikacije za upravljanje odnosov s strankami.
Frequently Asked Questions
Kaj storiti, če povezava za preverjanje e-pošte ne prispe?
Če imate težave s prejemom povezave za preverjanje, najprej preverite, ali je na vaši strani vse v redu. Pred odpravljanjem težav s HubSpotom vedno preverite neželeno pošto. Morda je vaš ponudnik e-pošte e-pošto HubSpot označil kot SPAM. Osredotočeno mapo »Prejeto« lahko preverite tudi skupaj z e-pošto v karanteni, če uporabljate Outlook ali Office365. Ko se prepričate, da je na vaši strani vse v redu, stopite v stik s skupino za podporo prek posebnega obrazca, ki je na voljo na spletnem mestu HubSpot, da dobite povezavo.
Kako se naučiti uporabljati vmesnik HubSpot's chatbot?
Če se vam zdi vmesnik klepetalnega robota HubSpot zmeden, naj vas to ne skrbi preveč. To je zato, ker HubSpot ponuja bogat izbor smernic, nasvetov in trikov, ki vam bodo pomagali začeti uporabljati orodje. Prvič, v aplikaciji je veliko pojavnih oken, ki vas vodijo skozi postopek ustvarjanja chatbotov. Drugič, HubSpot svojim uporabnikom zagotavlja bazo znanja o njihovem chatbotu. Vsi ti materiali bi morali narediti vašo uporabniško pot veliko lažjo in prijetnejšo.
Kaj storiti, če si ne morem privoščiti HubSpotovega paketa Chatbot Enterprise?
Na splošno je HubSpotov klepetalni robot z določenimi funkcijami brezplačen za uporabo. Če si ne morete privoščiti načrta Enterprise, lahko izbirate med brezplačnim in nekaj plačljivimi načrti. Če tudi ti načrti ne bodo ustrezali vašim potrebam, se lahko vedno odločite, da boste za svoje podjetje izbrali cenovno ugodnejšega klepetalnika – ni vam treba uporabljati rešitve HubSpot.