Key takeaways
Pros
- Enostaven za razumevanje postopka prijave
- Znotraj AWS so na voljo različne dopolnilne storitve
- Bogata baza znanja in vaj
- Uporabniku prijazen vmesnik
Cons
- Potreba po dodajanju podatkov za obračun, čeprav je chatbot brezplačen
- Kompleksna spletna integracija
- Zmedeno in težko razumljivo oblikovanje cen
Začetek uporabe funkcije klepetalnega robota Amazon Lex
Storitev Amazon Lex je orodje Amazon Web Services (AWS), ki vam olajša ustvarjanje chatbotov in drugih pogovornih vmesnikov z uporabo razumevanja naravnega jezika in samodejnega prepoznavanja govora. Z njim lahko zgradite klepetalne robote, ki razumejo besedilne in glasovne vnose ter se ustrezno odzovejo.
Če želite začeti postopek namestitve za AWS Chatbot, morate najprej imeti nastavljen račun AWS. Zato sem se odpravil na njihovo spletno stran, da bi začel postopek prijave. Najprej so me prosili, da navedem korenski e-poštni naslov in ime računa AWS.
Na tej stopnji, po kliku gumba »preveri e-poštni naslov«, boste morali potrditi svoj e-poštni naslov z vnosom kode, ki je bila poslana na ta naslov. Bil sem pozitivno presenečen, da sem kodo prejel skoraj v trenutku. Ko je bilo to storjeno, je bil čas za nastavitev gesla root uporabnika.
Če grem naprej, sem bil usmerjen na drugega od 5 korakov v postopku prijave. V tem delu sem moral navesti več osebnih podatkov, kot so polno ime, telefonska številka, država ali regija in drugo.
Prav tako sem se moral strinjati s pogoji in določili pogodbe s stranko AWS.
Korak številka 3 je bil povezan z zagotavljanjem podatkov za obračun, kar sem tudi storil. Nisem navdušen nad tem, da podjetjem dajem svoje podatke za obračun, še posebej, če želim samo preizkusiti orodje. Vendar mislim, da se temu ne bi mogel izogniti, zato sem nadaljeval s postopkom registracije, potem ko sem preveril podatke o kartici.
V koraku številka 4 sem bil pozvan, da potrdim svojo identiteto z vnosom svoje telefonske številke za preverjanje, bodisi prek glasovnega klica ali besedilnega sporočila. Izbrala sem možnost besedilnega sporočila in skoraj takoj prejela SMS, kar je bilo olajšanje.
Končno, zadnji, 5. korak v procesu registracije me je pozval, da izberem želeni načrt podpore. Skupno lahko izbirate med 4 vrstami podpore:
- osnovna podpora (brezplačno),
- podpora razvijalcem (od 29 USD na mesec),
- poslovna podpora (od 100 USD na mesec),
- podpora na ravni podjetja (od 15 000 USD na mesec).
Ne da bi preveč razmišljal o tem, sem izbral brezplačno vrsto podpore in nadaljeval s postopkom prijave.
Celoten postopek registracije v 5 korakih mi je skupaj vzel približno 15 minut, kar je bilo znosno. AWS me je prosil, naj navedem nekaj podrobnosti, za katere menim, da niso potrebne, vendar je bil to edini način za ustvarjanje računa. Zato sem moral upoštevati zahteve.
Kar zadeva sam postopek registracije, ni bil problematičen, kot na primer pri orodju chatbot IBM Watson Assistant. Rekel bi, da je bilo vse jasno in preprosto, tako da ste lahko prepričani, da vam bo uspelo.
Funkcije in izvedba klepetalnega robota Amazon Lex
Potem ko sem nekaj minut porabil za seznanjanje s precej privlačno (a tudi tehnično) vizualno zasnovo programske opreme, sem se končno lahko poglobil v funkcije chatbota.
Moji prvi vtisi o uporabniškem vmesniku po prijavi v konzolo za upravljanje AWS so bili precej pozitivni. Takoj sem se pomaknil na zavihek storitev, da bi našel klepetalni robot Amazon Lex in začel raziskovati njegove funkcije.
Najprej sem se odločil preveriti nekaj povezanih virov, ki so na voljo na levi strani spletnega mesta. To so bili: dokumentacija, spletni dnevniki in zavihek »Kaj je novega«. Bil sem pozitivno presenečen nad količino razpoložljivih koristnih informacij.
Razdelek spletnega dnevnika na primer vsebuje različne članke o različnih temah, ki se bodo novim uporabnikom chatbota, kot sem jaz, morda zdele zelo pronicljive.
Dokumentacija je tudi zelo bogata z informacijami, ki jih bo cenil vsak uporabnik Amazon Lex.
Kar zadeva razpoložljive funkcije, moram priznati, da sem bil vesel, ko sem videl vadnice in navodila za večino razpoložljivih funkcij. Spodaj si lahko ogledate primer funkcije »konfiguriraj nastavitve bota« in besedilo »info« poleg nje. Ikona besedila nadaljuje s prikazovanjem koristnih vodnikov na desni strani, ko jo kliknete.
Nekatere funkcije, ki sem jih zelo rad raziskoval, so časovna omejitev nedejavne seje, boti za primere predloge in napake botov pri preprostem testiranju v živo.
Ko smo že pri napakah, sem na žalost naletel na eno, za katero nisem vedel, kako jo odpraviti. Natančneje, imel sem težave pri nastavitvi več jezikov za enega chatbota. Zaradi zapletenosti različnih možnosti, med katerimi lahko izbiram, sem se počutil preobremenjenega, zaradi česar sem bil rahlo razdražen zaradi napake. Sčasoma sem šel prebrati nekaj razpoložljivih virov o tem, saj nisem mogel govoriti z nobenim agentom v živo kot del svoje naročnine na brezplačno podporo strankam.
Na splošno je bil Amazon Lex razmeroma enostaven za uporabo, z nekaj zmedenimi vidiki, ki so poslabšali izkušnjo.
Zmogljivost in uporabnost
Odločil sem se, da bom ocenil delovanje in uporabnost Amazon Lex na 3 načine: njegovo natančnost, moje zadovoljstvo kot uporabnika in njegovo sposobnost uspešnega opravljanja nalog. Z vidika natančnosti je Amazon Lex lahko razumel in interpretiral širok nabor vnosov ter se odzval na ustrezen način. To je vključevalo razumevanje konteksta, prepoznavanje namere in zagotavljanje točnih informacij. Za naprej ocenjujem svoje zadovoljstvo kot uporabnika s približno 7 od 10 točk. Na splošno je bilo pozitivno, z nekaj motečimi vidiki, kot je težava z nastavitvijo več jezikov. Končno je Amazon Lex lahko uspešno opravil naloge, kar je bil cilj. Zato sem zmerno zadovoljen s chatbotom.
Cene klepetalnega robota Amazon Lex
Cenovna struktura Amazon Lex je nekoliko zapletena in potreboval sem nekaj časa, da sem jo pregledal. Bilo je težko razumeti, še posebej, ker sem prebral, da je brezplačno orodje.
Nisem mogel ugotoviti, koliko bom plačal in za kaj. Vendar sem našel informacijo, da je Amazon Lex brezplačen za do 10.000 besedilnih in 5.000 govornih zahtev, do 12 mesecev.
Spodaj so informacije o cenah za 3 različne vrste storitev.
Cene pretočnih pogovorov
Vsi uporabniški vnosi so obdelani v enem pretočnem klicu API-ja, kar pomeni, da bot aktivno posluša in se lahko odzove proaktivno.
Cena: 0,0065 USD na 1 interval govora (15 sekund)
Cena: 0,0020 USD na 1 besedilno zahtevo
Cene interakcije med zahtevami in odgovori
S tem načrtom se vsak uporabniški vnos obdela kot ločen klic API-ja. Zaračunali vam bomo glede na to, koliko zahtev bo vaš bot naredil prek govornega ali besedilnega API-ja.
Cena: 0,004 USD na 1 govorni interval
Cena: 0,00075 USD na 1 besedilno zahtevo
Cene avtomatiziranega oblikovalca chatbotov
Klepetalne robote lahko samodejno ustvarite z uporabo prepisov pogovorov z uporabo Amazon Lex Automated Chatbot Designer.
Cena: 0,50 USD na minuto
Zaključek
Na splošno imam mešane izkušnje z Amazon Lex, vendar bolj pozitivne. Užival sem v uporabi chatbota in preizkušanju njegovih funkcij, vendar se mi je tudi zdelo, da je precej tehničen. Še več, res mi ni bilo všeč vnašanje podatkov za obračun. Pozitivno pa je, da vsekakor cenim razpoložljivost vadnic in virov, zaradi katerih se mi je zdel chatbot preprost za učenje in uporabo. Na splošno sem zelo užival v razpoložljivosti jasnih in intuitivnih vmesnikov ter obsežni podpori in dokumentaciji, ki uporabnikom pomaga pri krmarjenju po funkcijah chatbota. Če iščete razmeroma poceni, a stabilno rešitev, jo vsekakor poskusite.
Frequently Asked Questions
Kako začeti uporabljati Amazon Lex?
Do Amazon Lex lahko dostopate prek upravljalne konzole AWS tako, da se pomaknete do kategorije »Umetna inteligenca«. Če želite uporabljati Amazon Lex, morate imeti račun Amazon Web Services. Če ga še nimate, ga boste morali ustvariti med postopkom prijave. Za več informacij si lahko ogledate vodnik za začetek Amazon Lex V2.
Kako ustvariti bote Amazon Lex za mobilne naprave?
SDK-ji so na voljo za naprave iOS in Android, zagotavlja pa jih Amazon Lex. S temi kompleti za razvoj programske opreme lahko razvijete bote za primere mobilne uporabe. Poleg tega lahko Amazon Cognito uporabite za omogočanje preverjanja pristnosti uporabnikov.
Kateri so najpogostejši primeri uporabe za Amazon Lex?
Najpogostejši primeri uporabe Amazon Lex vključujejo informacijske robote, samopostrežne robote za glasovni klepet in pomočnike, robote za nadzor naprav, robote za produktivnost podjetij, transakcijske robote in drugo.