Ocene chatbota temeljijo na oceni teh ključnih dejavnikov:
Razmislite lahko tudi o panogi in načrtovani uporabi klepetalnega robota za vaše podjetje, ker lahko ponujajo različne funkcije in zmogljivosti.
Vendar pa morate pri pregledu različnih chatbotov upoštevati, da je učinkovitost močno odvisna od tega, kako dobro vam je uspelo nastaviti. Kako konfigurirate napredne funkcije chatbota, bo vplivalo na njegovo splošno delovanje.
Glavni namen Chatbota je simulacija pogovora z obiskovalci spletnega mesta prek interneta. Uporabljajo se lahko za številne različne namene, kot so odgovarjanje na vprašanja uporabnikov, zagotavljanje storitev za stranke, pomoč pri spletnih transakcijah in drugo. Posebna uporaba klepetalnega robota je odvisna od potreb in ciljev podjetja ter je odvisna od njegove implementacije, prilagajanja in oblikovanja. Nekatere preproste chatbote je mogoče oblikovati tako, da služijo kot pomočniki za splošne namene, medtem ko je druge mogoče zgraditi za različne posebne naloge.
Klepetalni roboti, ki jih poganja AI, so računalniški programi ali programska oprema, ki delujejo kot dejanski agenti za pomoč strankam. Imajo lahko tekoče pogovorne tokove s strankami in spletnimi obiskovalci ter so programirani za uporabo umetne inteligence (AI) in strojnega učenja (ML) za interpretacijo človeškega jezika (pisnega ali govorjenega) in odzivanje. Več podatkov, iz katerih se mora klepetalni robot učiti, bolj so odzivi podobni človeškim.
Klepetalni robot se lahko na primer uporablja na spletnih mestih za odgovore na vprašanja o izdelkih ali storitvah. Dandanes zmogljivi klepetalni roboti uporabljajo razumevanje naravnega jezika (NLU) za določanje uporabnikovih potreb. Ko nekdo postavi vprašanje, klepetalni robot prepozna namen tega vprašanja, poišče najprimernejši odgovor in pošlje odgovor nazaj spraševalcu.
Klepetalni roboti so lahko koristni virtualni agenti, saj delajo 24/7 podpora za stranke v izmenah in hitro odgovarjajo na osnovna vprašanja strank, kar pomaga izboljšati delovno učinkovitost. Vendar so le računalniška programska oprema, ki ni tako napredna kot človeška, in včasih ne razumejo, kaj oseba sprašuje, ali morda nimajo pravilnega odgovora.
NLP ali obdelava naravnega jezika je veja računalništva. V kontekstu klepetalnih robotov, ki jih poganja AI, je NLP programska oprema umetne inteligence a>, ki chatbotom omogoča razumevanje in obdelavo človeškega jezika (pisnega ali govorjenega), da se smiselno odzovejo na vprašanja uporabnikov.
Avtomatski odgovori so vnaprej napisani odgovori, ki jih chatboti uporabljajo za odgovarjanje uporabnikom. Temeljijo na ključnih besedah in vzorcih, zbranih iz uporabnikovega vnosa. Lahko so učinkoviti pri odgovarjanju na pogosta vprašanja. Lahko pa poskrbijo, da bo chatbot videti manj podoben človeku. Virtualni agenti zagotavljajo avtomatizirane odgovore na uporabniške poizvedbe, kar lahko pomaga izboljšati delovno učinkovitost, avtomatizirati nizka administrativna opravila in zmanjšati delovno obremenitev agentov za pomoč strankam.
Nekateri chatboti lahko uporabijo podatke o strankah za razumevanje človeškega vedenja na individualni ravni. Dejavniki, kot so nastavitve brskanja ali pretekli nakupi, lahko chatbotom pomagajo pri zagotavljanju bolj prilagojenih storitev za stranke in priporočil. Personalizacija je ključnega pomena za ustvarjanje odlične uporabniške izkušnje in izpolnjevanje potreb vsake stranke. Ker pa je personalizacija vse pogostejša, je pričakovanja strank težje doseči.
Integracija Chatbota ima lahko velik vpliv na njegovo uporabnost. Klepetalne robote je mogoče integrirati z različnimi sistemi in aplikacijami, kot so sistemi CRM, e-pošta, platforme za e-trgovino ali kanali družbenih medijev. S povezavo chatbota z notranjimi sistemi vašega podjetja lahko chatboti naredijo veliko več neodvisno. Ko chatbot dobi dostop do vaših zalednih podatkov in podatkov, povezanih z uporabniki, lahko pomaga vašim strankam pri njihovih posebnih primerih, namesto da daje osnovna in splošna navodila.
Strojno učenje je uporaba kompleksnih algoritmov za pridobivanje vpogledov iz vzorcev v podatkih. Uporabljajo se lahko za izboljšanje zmožnosti klepetalnega robota, da bo videti bolj podoben človeku. Z uporabo strojnega učenja lahko zagotovite bolj prilagojeno uporabniško izkušnjo, saj bo klepetalni robot analiziral interakcije uporabnikov in zagotovil ciljno usmerjena priporočila. Klepetalni roboti, ki uporabljajo strojno učenje, lahko zbirajo podatke o vaših strankah in ciljnem občinstvu brez uporabe piškotkov.
Večjezični virtualni agenti uporabljajo umetno inteligenco (AI), da odgovarjajo na vprašanja ali izvajajo različne naloge v jeziku, ki ga stranka želi. Ti chatboti imajo zmožnost zaznavanja jezika, ki pomaga zagotoviti večjezično podporo uporabnikom in strankam po vsem svetu. To močno poveča razširljivost vašega podjetja in izboljša uporabniško izkušnjo. Večjezični roboti za klepet lahko prav tako pomagajo znižati stroške, ker so cenejše rešitve kot razširitev ekipe službe za pomoč z vključitvijo večjezičnih agentov za pomoč strankam.
Vsako podjetje, ki je osredotočeno na stranke, ve, da je analiza interakcij in vedenja strank ključ do ustvarjanja izjemne izkušnje strank. Klepetalni roboti so odlični pri zagotavljanju podrobnih statističnih podatkov in vpogledov, ki se lahko izkažejo za neprecenljivega pri razvoju uspešne poslovne strategije. Te analitike so podatki v realnem času, ki jih chatbot ustvari prek interakcij z obiskovalci vašega spletnega mesta.
Vsakič, ko vaš chatbot komunicira s stranko, zbere informacije, kot so obseg klepeta, dolžina pogovora, stopnja obiskov ene strani, zadovoljstvo uporabnikov, povprečni odziv čas in druge pomembne informacije. Vsi ti podatki so ključni pri merjenju uspešnosti chatbota. Uporabite ga lahko tudi za povečanje potenciala in učinkovitosti, ki jo lahko prinese vašemu podjetju. Poleg tega lahko vaše prodajne in marketinške ekipe te informacije uporabijo za razumevanje potreb vaših strank, izboljšanje njihove izkušnje, povečanje prodaje, izboljšanje delovne učinkovitosti in še veliko več.
Klepetalni roboti lahko obravnavajo neomejeno število poizvedb hkrati. Vaši ekipi službe za pomoč uporabnikom omogoča, da se osredotočijo na bolj zapletene in ključne naloge. Ti klepetalni roboti, ki jih poganja AI, zagotavljajo, da lahko vaše podjetje upravlja veliko količino klepetov v konicah, ne da bi najemalo več agentov za pomoč strankam.
V primerjavi z agenti za podporo strankam, ki se lahko osredotočijo samo na eno poizvedbo stranke naenkrat, lahko chatboti hkrati zagotovijo na tisoče takojšnjih odgovorov.
Drug dejavnik, ki lahko izboljša storitve za stranke in uporabniško izkušnjo, je, da lahko chatboti komunicirajo v več jezikih. To vam omogoča vstop na nove trge, hkrati pa ohranja nizke stroške.
Klepetalne robote je mogoče tudi integrirati z drugimi sistemi in platformami. Zagotavlja vsekanalno izkušnjo brez napora, ki strankam daje možnost komuniciranja prek svojih priljubljenih platform za klepet.
Klepetalni roboti so na voljo 24/7 in strankam pomagajo ob kateri koli uri dneva ali ponoči. Prav tako se hitro odzivajo, kar ohranja nemoteno komunikacijo med podjetjem in stranko. Stranka lahko postavi kakršna koli vprašanja in prejme takojšen odgovor, ne da bi morala čakati na naslednjega agenta, ki je na voljo.
Podjetja rastejo, zato tudi več prometa na njihovih spletnih mestih. Razširljiva podpora strankam bo kontaktnemu centru omogočila obvladovanje velike količine prometa. Namesto vlaganja v najem več agentov za pomoč strankam, lahko podjetja uporabijo časovno učinkovite chatbote, ki lahko obravnavajo veliko poizvedb hkrati.
Klepetalni roboti ponujajo tudi prilagojene dotike in interaktivne izkušnje ena na ena na podlagi odzivov posameznih strank.
Prihranek pri stroških je še ena bistvena prednost uporabe chatbota. Čeprav implementacija chatbotov zahteva naložbo, je ta še vedno nižja v primerjavi s tradicionalnimi stroški storitev za stranke, ki vključujejo delovno silo, plače in usposabljanje.
Klepetalni roboti so odlično orodje za sledenje in zbiranje podatkov o strankah, vzorcev nakupovanja in analiziranje vedenja strank.
Povratne informacije lahko zbirate tudi s preprostimi vprašanji in ankete o zadovoljstvu strank. To bo pomagalo izboljšati vaše storitve in izdelke ter optimizirati vaše spletno mesto za boljšo uporabniško izkušnjo.
Z analitiko klepetalnega robota lahko vidite, kako deluje klepetalni bot, in pokažete vpogled v to, kako obiskovalci sodelujejo z vašim podjetjem.
Tudi s svojo obdelavo naravnega jezika klepetalni roboti ne morejo popolnoma razumeti vnosa in čustev strank. To pomeni, da lahko ponudijo odgovore, ki niso vedno 100 % pravilni ali ustrezni, kar lahko vodi v frustracijo.
Klepetalni roboti ne morejo prilagoditi svojih odzivov posameznim uporabnikom na enak način kot človeški posrednik, zato se lahko pogovor zdi manj oseben ali privlačen.
Klepetalni roboti potrebujejo personalizacijo, da bi zagotovili visokokakovostno izkušnjo. Če so močno skriptirani in dajejo iste odgovore na različna vprašanja, lahko to privede do zmanjšane produktivnosti in škodi ugledu vašega podjetja. Shranjevanje prejšnjih nakupov in dejanj strank lahko pomaga zgraditi profil, ki bo chatbotu pomagal priporočiti izdelke, ki so zanimivi za uporabnika.
Klepetalni roboti za pravilno delovanje potrebujejo stalno vzdrževanje, optimizacijo in revizije. Njihovo bazo znanja morate nadgraditi z novimi podatki, da bodo lahko učinkovito odgovarjali na vprašanja strank. Upoštevati morate tudi, da morate vedno, ko delate spremembe v svojem podjetju, ustrezno spremeniti odgovore bota, da se izognete morebitnim napakam in nepravilnim odgovorom.
Klepetalni roboti so nagnjeni k napakam, ko obiskovalci postavljajo vprašanja, ki jih ni v njihovi bazi podatkov. Zaradi tega se ne morejo odzvati ali pa jih pošlje v zanke. Te napake lahko postanejo frustrirajoče za stranke.
Obstajajo nekateri etični pomisleki glede uporabe umetne inteligence in chatbotov. Dandanes postaja svet vse bolj odvisen od tehnologije v različnih panogah. Čeprav tehnologija izboljšuje učinkovitost in znižuje stroške, ima lahko tudi velik vpliv na brezposelnost. To je zato, ker lahko chatboti in AI avtomatizirajo naloge, ki so jih prej izvajali ljudje.
Ena izmed panog, ki bi lahko bila najbolj prizadeta, je storitev za stranke. Klepetalni roboti se že pogosto uporabljajo za komunikacijo s strankami in obravnavanje povpraševanj strank. Ko bodo te tehnologije napredovale, bodo morda zmožne opravljati bolj zapletene naloge, zaradi česar lahko delavci izgubijo službo.
Pomanjkljivost je, da lahko roboti izvajajo le nabor funkcij in preprosto ne morejo narediti ničesar zunaj svojega obsega. Klepetalni roboti so bili ustvarjeni za odgovarjanje na preprosta, dobro definirana vprašanja. To pomeni, da morda ne bodo mogli obravnavati bolj zapletenih situacij s pritožbami strank ali vprašanj, ki zahtevajo odločitev. Njihov omejen obseg je razlog, zakaj chatboti niso mišljeni kot popolna zamenjava za agente za pomoč uporabnikom.
Klepetalni roboti so računalniški programi, ki jih je mogoče uporabiti v različnih panogah za pomoč pri ključnih nalogah, kot so storitve za stranke, spletno nakupovanje, zbiranje podatkov o strankah, dajanje priporočil za izdelke in drugo. Podjetja uporabljajo chatbote, da prihranijo vire in čas ter pomagajo zagotoviti hitro podporo strankam.
Tukaj je nekaj primerov, kako lahko uporabite chatbote v svojem podjetju:
Klepetalni roboti za podporo strankam nudijo pomoč strankam 24/7. Lahko se dotaknejo baze znanja podjetja in odgovorijo na osnovna vprašanja in poizvedbe. S tem avtomatizirajo opravila, ki jih sicer obravnavajo agenti za podporo, in jim pustijo več časa, da se osredotočijo na zapletena vprašanja. Boti za pomoč strankam lahko obravnavajo pritožbe strank in težave, povezane z izdelki ali storitvami, razložijo tehnične težave in drugo. V bolj zapletenih primerih lahko zberejo podatke o strankah, kot so ime, številka naročila in vrsta izdaje. Te podatke lahko posredujejo agentom v analizo.
Klepetalni roboti postajajo močno marketinško orodje za številna podjetja. S svojimi pogovornimi sposobnostmi pomagajo izboljšati sodelovanje strank. Uporaba chatbotov za trženje in prodajo omogoča podjetjem, da sodelujejo s potencialnimi strankami 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ne da bi morala biti ekipa za prodajo in trženje na spletu. Klepetalni roboti lahko izvajajo proaktivno prodajo tako, da sodelujejo z obiskovalci vašega spletnega mesta in dajejo priporočila za izdelke na podlagi tega, kar so si ogledali na spletnem mestu ali kaj imajo v nakupovalnem vozičku. Prav tako lahko pomagajo vašemu podjetju doseči večjo sodelovanje s potencialnimi strankami.
Kadrovski oddelki lahko uporabljajo chatbote kot virtualne pomočnike za pomoč pri avtomatizaciji kadrovskih operacij, kot je zbiranje življenjepisov, sledenje prijavam, načrtovanje intervjujev, proces zaposlovanja, vključevanje ali zbiranje povratnih informacij od zaposlenih. Kadrovske chatbote je mogoče usposobiti za komunikacijo z zaposlenimi in analizo informacij. Lahko celo predlagajo rešitve za izboljšanje delovnega življenja v organizaciji.
Bote je mogoče uporabiti za široko paleto bančnih dejavnosti in finančnih storitev, kot je upravljanje računov strank, obdelava transakcij, zagotavljanje podrobnosti o računu, informacij o stanju itd.
Služijo lahko tudi kot virtualni finančni svetovalci. Lahko spremljajo potrošniške navade strank, nastavijo opomnike za plačilo ali spremljajo dohodne in izhodne transakcije.
Klepetalni roboti lahko zaznajo sumljive dejavnosti in obvestijo stranke v primeru vdora v bančni račun.
Številne finančne ustanove uporabljajo klepetalne robote za avtomatizacijo vsakodnevnih administrativnih nalog, kot so obravnavanje pritožb strank, odgovarjanje na osnovna vprašanja, svetovanje glede naložb in še veliko več.
Klepetalni roboti postopoma postajajo priljubljeni za številna podjetja v različnih panogah, saj so časovno in stroškovno učinkoviti za vsakodnevna opravila. Vendar pa ne morejo v celoti nadomestiti vseh zmožnosti človeškega agenta, saj ne zmorejo obravnavati kompleksnejših zahtev in nimajo empatičnega osebnega pristopa.
Vedno morate upoštevati svoje stranke in njihove želje ter jim dati možnost, da se povežejo s človeškimi predstavniki, če se odločijo. S tem lahko izboljšate splošno izkušnjo in zadovoljstvo strank.
Klepetalni roboti imajo številne prednosti, ki lahko pomagajo rasti vašemu podjetju, privabiti več strank, povečati učinkovitost dela za vaše zaposlene in ustvariti prihodek. Vendar pa imajo, tako kot vsak kos tehnologije, tudi nekatere pomanjkljivosti, ki jih morate upoštevati, ko razmišljate o implementaciji chatbotov v svojo poslovno strategijo.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team