Profesionalna programska oprema za snemanje klicev

Uživajte v kristalno čistem zvoku in neomejenih posnetkih klicev od danes naprej.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
[objave strank="4"]
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Ali potrebujete programsko opremo za snemanje klicev že zdaj?

Ali morate spremljati kakovost svoje storitve? Bi radi izboljšali znanje svojih agentov? Uporabite programsko opremo za snemanje klicev! Je popolno orodje za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje agentov, vzdrževanje preglednosti in shranjevanje klicev v pravne namene. Ponujamo brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje, kreditna kartica ni potrebna. Danes preizkusite našo programsko opremo.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Kaj je programska oprema za snemanje klicev?

Programska oprema za snemanje klicev je orodje za snemanje telefonskih klicev in shranjevanje posnetkov kot digitalnih datotek. Programska oprema za snemanje klicnih centrov običajno deluje prek VoIP ali prek PSTN. Poleg snemanja klicev ima napredna programska oprema za snemanje klicev tudi možnost sledenja in beleženja podrobnosti o klicu in klicatelju.

Zakaj podjetja uporabljajo programsko opremo za snemanje klicev?

Usposabljanje agentov

Posnetki klicnega centra se lahko uporabljajo za usposabljanje agentov in vkrcanje. Izberite najboljše primere klicev in naj vam novi agenti preučijo in se učijo iz najboljših praks, ki jih slišijo na posnetkih klicev.

Pravno varstvo

Posnetki klicev lahko zaščitijo vaše podjetje, ko gre za pravne zadeve. Dokažite skrbnost tako, da shranite vse klice, ki jih opravite in prejmete. LiveAgent ponuja neomejeno shrambo za snemanje klicnih centrov.

Preglednost poslovanja

Vnesite podporo strankam v preglednost. S snemanjem vsakega opravljenega klica lahko agenti brez težav predajo zahtevke. Eden lahko enostavno nadaljuje tam, kjer je drugi končal. Kontekst je tam!

Več kot le programska oprema za snemanje klicev

LiveAgent je vaše vse na enem mestu za vse storitve za stranke. Gre za najbolj pregledano in najbolje ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem, ki ponuja zahtevke, klepet v živo, klicni center in zmogljivosti baze znanja.

Pametno usmerjanje klicev

LiveAgent  usmerja dohodne klice v ustrezne oddelke in agente z naključno dodelitvijo ali s prednostno dodelitvijo. Klici se preusmerijo samo na zastopnike, ki so trenutno na spletu in so na voljo za prevzem klicev.
Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent

Usmerjevalni odzivnik & možnosti vračanja klicev

LiveAgent vam omogoča, da ustvarite meni IVR po meri, ki vključuje možnost povratnega klica. Lahko posnamete lastna sporočila IVR neposredno znotraj LiveAgent-a ali naložite splošne vnaprej pripravljene IVR-čestitke in sporočila v meniju.

Interni klici med sodelavci

LiveAgent podpira brezplačne interne klice (in klepete!) Med vsemi vašimi agenti. Vsi klici temeljijo na brskalniku in se odvijajo v aplikaciji. Ni vam treba prenesti nobene zunanje programske opreme ali programov drugih proizvajalcev. Začnite klepetati že danes!
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personalizirana storitev z videoklici

Se morate pogovoriti s stranko ena na ena, vendar so predaleč? Začnite video klic! LiveAgent vam omogoča, da vse klice, ki jih sproži brskalnik, prenesete v video klice. Postanite osebni še danes!

Sledenje klicem, dnevniki in poročila

Spremljajte število dohodnih in odhodnih klicev, poglejte, kateri agent se odzove na večino klicev, kako dolgo traja posamezen klic, in še veliko več meritev, ki vam bodo pomagale razumeti vaše početje in kako lahko izboljšate svoje storitve za stranke.
percentage graph

Zakaj je programska oprema za snemanje klicev LiveAgent prava izbira za vas?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Storitev v oblaku enostavna za uporabo

LiveAgent temelji na oblaku in je enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati našo robustno programsko opremo klicnega centra v nekaj minutah, ne da bi pri tem angažirali vaše IT osebje.
liveagent tools

Vse-v-enem večkanalna platforma

Programska oprema za snemanje klicev je le del bolj zapletene rešitve, ki vam omogoča enostavno upravljanje zahtevkov, e-pošte, klepetov, klicev in sporočil v družabnih omrežjih.
mitigate losses

Neomejen prostor za snemanje

Posnemite in shranite neomejeno količino posnetkov klicnega centra. Vsak klic prek storitve LiveAgent bo posnet, shranjen v zahtevku in na voljo, ko ga boste potrebovali.
get inspired

Zaupa nam več kot 21,000 podjetij

LiveAgent podjetjem pomaga zagotavljati najboljšo možno storitev za stranke od leta 2004. Pridružite se družini LiveAgent in ugotovite, zakaj smo prva in ocenjena programska oprema za mala in srednje velika podjetja.

Kaj imajo povedati naše stranke?

Na spletnih mestih za pregled programske opreme, kot so CapterraG2Trust PilotGetApp in Software Advice smo zbrali več kot 3000 uporabniških pregledov.
Povezani članki zProgramska oprema za snemanje klicev
Najhitrejši način, kako svojim strankam zagotoviti podporo, je vzpostaviti stik prek klepeta v živo. Orodje za klepet v živo ponuja storitve za stranke v realnem času.

Orodje za klepet

Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!

Spoznajte, kaj je označevanje klicev. Poglobljeno razumite koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.

Označevanje klicev

Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem, njegove storitve in izdelki se imenujejo izkušnja strank. Več o izkušnjah strank.

Izkušnja stranke

Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.

Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki obravnava vhodne in odhodne klice ter interakcije IVR prek enega sistema.

Gostujoči klicni center

Gostujoči klicni center LiveAgent omogoča stroškovno učinkovito upravljanje klicev z IVR, preusmerjanjem klicev in večjo fleksibilnostjo.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Rezervirajte si demo različico

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x