Z povratnim klicem v čakalno vrsto LiveAgentovega klicnega centra vašim agentom ne bo treba ročno spremljati zahtevanih povratnih klicev. Vgrajena funkcija ACD (samodejna distribucija klicev) deluje sinhronizirano z našim zmogljivim sistemom IVR, da samodejno zadrži številko klicatelja in mesto v čakalni vrsti poleg samodejnega izbiranja številke klicatelja in dodelitve klica ustreznemu agentu.
Svojim strankam omogočite, da prejmejo povratni klic ekipe vašega kontaktnega centra, namesto da bi morali čakati na čakanju. Če upoštevate njihov čas, boste zmanjšali stopnjo prekinitve klicev in videli splošno povečanje zadovoljstva strank.
Stranke pričakujejo izkušnjo brez težav vsakič, ko se obrnejo na podporo za stranke. Če jim omogočite možnost samodejnega povratnega klica, jim lahko zagotovite brezhibno storitev. Zmanjšajte trud strank še danes, hkrati pa izboljšajte zadovoljstvo strank in zvestobo vaši blagovni znamki.
Programska oprema našega kontaktnega centra ponuja enotno namizje agenta za vse kanale. Z LiveAgentom lahko agenti vašega kontaktnega centra dostopajo do vseh poizvedb iz različnih kanalov (družabnih medijev, klepeta v živo, e-pošte, telefona) v enem vmesniku.
Nastavite pravila za avtomatizacijo, da izboljšate produktivnost in potek dela vašega agenta. Pravila avtomatizacije je mogoče uporabiti za samodejno pošiljanje nadaljnjih e-poštnih sporočil, dodajanje oznak (povratni klic) vstopnicam in drugo.
Programska oprema za povratni klic klicnega centra LiveAgent je opremljena s funkcijo ACD za zagotavljanje nemotenega klica prenose in vrhunsko uporabniško izkušnjo. Naša funkcija ACD samodejno usmerja klicatelje do najprimernejšega agenta/oddelka glede na razpoložljivost, prednost ali naključno dodelitev.
Naš spletni klicni center je opremljen z zmogljivim sistemom IVR ki je pripravljen za izvajanje kompleksnih dreves IVR. Sistem IVR je dovolj enostaven za uporabo za začetnike, a dovolj robusten, da zadovolji potrebe poklicnega klicnega centra.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent samodejno beleži vsak dohodni in odhodni klic. Sistem lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev, ki se lahko uporabljajo za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje, nemoteno predajo zahtevkov ali pravne namene. span>
Poleg popolne programske opreme za klicni center je LiveAgent na enem mestu za vse stvari v storitvah za stranke.
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.
Odkrijte, kako samodejni klicalnik LiveAgent poveča produktivnost vaše prodajne ekipe z avtomatizacijo klicev in odpravo ročnega dela. Izkoristite brezplačno preizkusno obdobje in izkusite vrhunske funkcije klicnega centra, ki so zaupane najboljšim. Preberite več o prednostih in nastavitvah samodejnega klicanja ter izboljšajte učinkovitost vaših marketinških kampanj.
Povratni klic službe za stranke
Odkrijte, kako funkcija povratnega klica LiveAgent izboljšuje izkušnjo strank z zmanjšanjem čakalnih vrst in povečanjem zadovoljstva. Naučite se, kako enostavno nastaviti avtomatizirane povratne klice in povečati produktivnost vašega klicnega centra. Začnite brezplačno!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.