Pridobite najboljša orodja za svoje ekipe za pomoč strankam in osrečite svoje stranke. LiveAgent je ena najboljših rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki so na voljo na trgu, zahvaljujoč preprostemu upravljanju vstopnic. Izkoristite našo široko paleto funkcij, integracij in odlično večkanalno podporo za nemotene pogovore s strankami.
Rešitve službe za pomoč
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom običajno ujame vso vašo dohodno komunikacijo strank in jo pretvori v vstopnice za lažje upravljanje. Vaše stranke uporabljajo vse vrste načinov za doseganje stika, kot so e-pošta, telefon, messengerji ali klepet v živo, zato ohranjanje vse komunikacije na enem mestu pomaga vašim agentom za pomoč strankam, da bolje razumejo težavo in hitreje odgovorijo.
Izboljšajte svojo učinkovitost z večkanalno rešitvijo
Uporabnost
Vsako podjetje, ki ponuja podporo strankam ali storitve za stranke, lahko uporabi programsko opremo službe za pomoč uporabnikom za enostavno obravnavanje poizvedb strank. Odgovornost pripada skupinam za podporo strankam, ki so primarni uporabniki programske opreme službe za pomoč uporabnikom. Vendar imajo sistemi služb za pomoč pogosto napredne funkcije, ki razširijo njihovo uporabnost na druge oddelke. Prodajna ekipa lahko izkoristi zmogljivosti klicnega centra ali klepet v živo, medtem ko lahko služba za IT storitve uporablja e-pošto in portal za stranke z bazo znanja.
Odlična programska oprema službe za pomoč uporabnikom ponuja različna orodja za lažjo interakcijo s podporo strankam.
Sistem izdajanja vstopnic LiveAgent je pomemben del programske opreme za upravljanje službe za pomoč uporabnikom. Zbira sporočila strank in jih spreminja v vstopnice za pomoč uporabnikom v univerzalnem predalu, ki ga podpirajo napredne funkcije.
Poenostavite vso komunikacijo s strankami na enem mestu
Zagotovite si organiziran pregled vseh poizvedb strank
Zagotovite odlične storitve za stranke s pomočjo našega hitrega pripomočka za klepet v živo. Našo funkcijo klepeta v živo podpirajo bistvene funkcije, kot so pripravljeni odgovori, pogled tipkanja v realnem času in drugo.
Zagotovite hitro storitev za vsako stranko
Enostaven za uporabo in implementacijo na katero koli od vaših spletnih mest
Ustanovite klicni center in ponudite osebno izkušnjo strankam prek telefonskih klicev. Naša programska oprema za pomoč strankam obravnava dohodne in odhodne klice za preprosto interakcijo s strankami ali reševanje dohodnih prijav.
Zagotovite podporo na bolj osebni ravni s klici
Upravljanje dohodnih klicev in predogled podatkov o strankah na enem mestu
Naše integracije družbenih medijev so priljubljene funkcije za ustvarjanje zvestih in zadovoljnih strank. Vaša ekipa za podporo strankam lahko sodeluje z vašo bazo strank na družbenih omrežjih prek našega sistema za izdajo vstopnic.
Pokažite strankam priročno podporo na družbenih medijih
Razširite besedo o svoji blagovni znamki in pridobite več potencialnih strank
Zagotovite uporabno znanje z našo bazo znanja za preprosto samopodporo. Delite najboljše poslovne prakse, informativne članke, navodila in drugo z našim zmogljivim orodjem za bazo znanja.
Deli vse vrste znanja prek člankov za samopodporo
Zgradite več baz znanja in interno bazo znanja
Oglejte si nekaj najvidnejših funkcij našega orodja za pomoč uporabnikom in pridobite popolno sliko uporabniške izkušnje LiveAgent.
Upravljanje opravil
Znebite se vsakdanjih in ponavljajočih se opravil z našo funkcijo pravil. Nastavite preproste avtomatizacije za avtomatizacijo osnovnih funkcij službe za pomoč in se osredotočite na tisto, kar je pomembno. Uporabite pravila za prenos ali reševanje prijav, dodajte posebne oznake in drugo. Funkcije avtomatizacije LiveAgent so idealen prihranek časa – agentom lahko pomagajo opraviti bolj smiselno delo in zmanjšajo stroške upravljanja službe za pomoč uporabnikom.
Izkoristite avtomatizacijo opravil s pravili
Avtomatizirajte ponavljajoča se ali vsakodnevna opravila
Večjezična podpora
Naša programska oprema govori vaš jezik. Izberite želeni jezik in prilagodite LiveAgent svojim željam. LiveAgent trenutno podpira 43 jezikov, nenehno pa redno dodajamo nove jezike. Izkoristite jezikovno prilagodljive pripomočke in govorite jezik svojih strank. Preprosto nastavite jezik v nastavitvah posameznih gradnikov in pripravljeni ste.
Odkrijte vse jezike
Poročila
LiveAgent meri podatke v vašem sistemu službe za pomoč uporabnikom in ustvarja izčrpna poročila, ki so zlahka dostopna z vaše nadzorne plošče. Izmerite uspešnost posameznega ali celotnega agenta, uspešnost kanala, rešene prijave, tekoče klepete, ocene agentov in drugo. Izberite, kako želite vizualizirati podatke, in jih uporabite za izboljšanje delovanja vaše službe za pomoč v vseh pogledih.
Upravljanje odnosov
LiveAgent sodeluje z več partnerji, da strankam omogoči vključitev platforme za upravljanje odnosov s strankami. Z integracijo CRM bodo vaši agenti lahko hitro in učinkovito dostopali do podatkov o strankah. Učinkovito rešite vsako poizvedbo stranke in hkrati ustvarite dolgotrajne odnose s strankami. LiveAgent ponuja tudi osnovne zmogljivosti CRM za tiste, ki ne uporabljajo rešitve CRM drugega proizvajalca.
Aplikacije za pametni telefon
Ali želite nuditi podporo strankam in odgovarjati na vprašanja na poti? LiveAgent ima izvorne aplikacije za Android in iOS, tako da lahko odgovarjate, ko niste za računalnikom. Obe aplikaciji vam omogočata, da obravnavate kakršne koli zahteve – e-pošto, klice, klepete v živo in zahteve družbenih medijev. Aplikacije so brezplačne za vsakega uporabnika LiveAgent, zato jih lahko kadar koli prenesete.
Brezplačna podpora
Programska oprema službe za pomoč vam omogoča, da strankam pomagate 24/7. kako Preprosto z ustvarjanjem poglobljene baze znanja. Po naši raziskavi ima skoraj 70 % strank raje samopostrežno možnost. Samopostrežna storitev je hitra, priročna in lahko vašemu podjetju zagotovi prednost pred konkurenco.
Večkanalne zmogljivosti
Ne izgubljajte več časa s preklapljanjem med platformami za odgovarjanje na povpraševanja strank. Oglejte si, kako se vaše interakcije s strankami takoj izboljšajo, tako da med drugim v LiveAgent povežete svojo e-pošto, klepet v živo, telefonske klice in družbene medije.
Orodja za analizo
Vedno bodite obveščeni o uspešnosti agentov, da bi se dnevno izboljšali. Podatki o uspešnosti ekipe v LiveAgentu lahko vašemu podjetju zagotovijo uporabne vpoglede v vaše storitve za stranke. Posledično lahko ugotovite, ali je potrebno dodatno usposabljanje ali kako izboljšati zadovoljstvo strank.
Upravljanje storitev
Eden od načinov za izboljšanje uporabniške izkušnje je doseganje strank skozi njihovo izkušnjo brskanja. Programska oprema za pomoč strankam omogoča vašim predstavnikom službe za stranke, da se obrnejo prek proaktivnih povabil na klepet. Posledično lahko vaši agenti preprečijo visoko stopnjo obiskov ene strani, izboljšajo CX in na koncu povečajo zvestobo strank.
Poteki dela po meri
Če želite ustvariti odlično izkušnjo s storitvami za stranke, morajo biti vaši agenti hitri in učinkoviti. Vendar pa jim lahko ukvarjanje s ponavljajočimi se nalogami vzame veliko časa. Avtomatizacija opravil in ustvarjanje e-poštnih predlog/konzerviranih sporočil prek sistema izdajanja vozovnic omogoča agentom, da svoj čas namenijo strankam v stiski.
Orodja za sodelovanje
Sistem službe za pomoč sodelavcem omogoča sodelovanje na več načinov. Ekipa za pomoč strankam lahko komunicira neposredno znotraj vstopnic za podporo strankam in zelo hitro reši težave strank. Poleg tega lahko ekipa za pomoč uporabnikom klepeta tudi zunaj vstopnic službe za pomoč uporabnikom. Učinkovito timsko delo bo vaše storitve za stranke dvignilo na profesionalno raven, rezultat pa bodo zadovoljne stranke.
Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 30-dnevnim preizkusom
Rešitev službe za pomoč vam lahko pomaga predstavnikom službe za stranke pri reševanju težav s podporo strankam, hitrejši obravnavi dohodnih zahtev in pridobitvi boljših povratnih informacij strank.
Zagotavljanje dosledne storitve za stranke po vseh kanalih s hitrejšimi odzivnimi časi. Uporabite SLA za določanje prednosti e-poštnih sporočil strank.
Skupine za pomoč strankam lahko uporabljajo sodelujočo mapo »Prejeto« in druga orodja za tesno medsebojno sodelovanje.
Pridobite pomembne podatke, jih uporabite za izboljšave in zagotovite odlične storitve za stranke zahvaljujoč analitiki iz poročil po meri.
Univerzalna rešitev
LiveAgent kot programska oprema za pomoč uporabnikom se hitro prilagaja potrebam različnih poslovnih modelov. Odkrijte, kako lahko vašemu podjetju pomaga pri podpori strankam.
Oglejte si nekaj najbolj koristnih razlogov, zakaj podjetja preklopijo na programsko opremo za pomoč uporabnikom.
Zvestoba strank
Zvestoba blagovni znamki je enaka stalnemu toku zvestih strank, ki so pripravljene podpreti vaše podjetje. Skoraj vsi kupci menijo, da je odlična storitev za stranke bistven dejavnik pri ustvarjanju zvestobe do njihovih najljubših blagovnih znamk.
96 %
Stranke imajo raje dobro storitev
Prave rešitve službe za pomoč vam lahko pomagajo pridobiti zvestobo večine vaših strank z zagotavljanjem odlične storitve za stranke.
Povečan prihodek
Velika večina strank je pripravljena porabiti več denarja, če dobijo hitro, zanesljivo in učinkovito storitev za stranke svojih najljubših podjetij. Boljša uporabniška izkušnja pomeni večji zaslužek.
86 %
strank plača za dobro storitev
Pridobite spoštovanje svojih strank in povečajte svoj zaslužek s pravo programsko opremo za pomoč uporabnikom.
Hitra podpora
Skoraj polovica strank pričakuje hiter odgovor na svoje povpraševanje. LiveAgent ponuja enega najhitrejših pripomočkov za klepet v živo na trgu, tako da lahko vsakemu obiskovalcu spletnega mesta zagotovite odgovore z neprimerljivo hitrostjo.
46%
strank pričakuje hiter odgovor
Številne stranke pričakujejo, da bo podjetje odgovorilo v štirih urah. Prislužite si njihovo zaupanje in zagotovite izjemno hitre odgovore z LiveAgentom.
Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.
Najbolj priljubljena
Vsi vemo, da je zagotavljanje izjemnih storitev za stranke nujno. Vendar digitalna transformacija hodi z roko v roki z večjim povpraševanjem po hitri, učinkoviti in koristni podpori podjetij. Dobra novica je, da vam bo zanesljiva programska platforma službe za pomoč uporabnikom tudi v teh groznih časih omogočila, da ustvarite najboljšo izkušnjo za svoje stranke. Raziskave kažejo, da 84 % podjetij, ki poskušajo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo, opazijo povečanje svojih prihodkov.
Torej , brez odlašanja se pogovorimo o tem, kako ga lahko uporabite za uspešno poslovanje.
Če ste se kdaj obrnili na podjetje, je verjetno, da ste že uporabljali programsko opremo službe za pomoč uporabnikom.
Toda kako točno deluje?
Čeprav se lahko zapleteni procesi, ki potekajo v ozadju, razlikujejo pri različnih ponudnikih programske opreme za pomoč uporabnikom, njihovo jedro ostaja enako.
Ko stranka stopi v stik s podjetjem prek e-pošte, klepeta v živo, sporočila družbenih medijev ali drugih komunikacijskih kanalov, ustvarjena je prijava službe za pomoč uporabnikom. Vstopnica pogosto vključuje informacije, kot so kanal, iz katerega prihaja interakcija, sporočilo stranke, SLA, informacije o stranki in druge, odvisno od programske opreme servisne službe, ki jo uporabljate, in tega, kako jo konfigurirate.
Ko je vstopnica ustvarjena, je dostavljena v mapo »Prejeto«. Od tam se dodeli agentu, ki skrbi za nadaljnjo komunikacijo s stranko in poskuša rešiti težavo po svojih najboljših močeh.
V primeru, da prvi predstavnik službe za pomoč strankam ne more rešiti težave, se lahko prijava prenese na drugega predstavnika, oddelek ali raven, ki je bolje opremljena za reševanje bolj zapletenih težav. Ta postopek se imenuje stop eskalacije.
Čeprav je programska oprema za upravljanje službe za pomoč uporabnikom izjemno orodje, ki vam omogoča podporo številnim strankam po vsem svetu, prinaša tudi nekaj izzivov. Oglejmo si nekatere izmed njih in se pogovorimo o možnih rešitvah.
Čeprav se morda zdi preprosto merilo uspešnosti, ni tako. V kontaktnih centrih je razrešitev prvega stika pomemben pokazatelj zadovoljstva strank in ali so njihova pričakovanja izpolnjena. S tem izzivom se lahko med drugim srečate zaradi nezadostnega usposabljanja agentov ali velikega števila zahtev v službi za pomoč uporabnikom.
Rešitev: Pripravite svoje osebje na obravnavo še bolj zapletenih vprašanj strank, analiziranje poročil in podatkov za določitev najboljšega načina ukrepanja ter razvoj učinkovitega postopka stopnjevanja.
Tudi kontaktni centri z velikim številom ustrezno usposobljenih agentov so lahko preobremenjeni s številom vprašanj, ki jih lahko preprečijo.
Rešitev: Razvijte in nato usmerite stranke na zanesljiv in informativen samopostrežni portal z bazo znanja. Prepričajte se, da vaša mapa »Prejeto« ni preplavljena z vprašanji, na katera lahko stranke zlahka odgovorijo same. Raziskave kažejo, da bi kar 91 % anketirancev uporabljalo bazo znanja, če bi bila na voljo in prilagojena njihovim potrebam.
Vsa podjetja so različna. Zato potrebujejo različne programske rešitve službe za pomoč uporabnikom, ki vključujejo različne funkcije.
Rešitev: Temeljito raziščite programsko opremo, ki jo želite uporabljati, in se prepričajte, da nudi vse, kar potrebuje vaše podjetje za uspeh. Preučite vsa poročila in analitiko, ki jih lahko dobite. Rečeno je, da je znanje moč, zato se prepričajte, da razumete vse podrobnosti delovanja programske opreme službe za pomoč uporabnikom.
Ali ste vedeli, da kar 42 % agentov ne more rešiti poizvedb strank zaradi zastarelih ali nepovezanih sistemov?
Rešitev: Vedno bodite na tekočem, ko gre za popravke, posodobitve in inovacije.
Veliko težav lahko izvira že iz tega izziva. Če vaši agenti ure in ure opravljajo ponavljajoče se naloge, so manj angažirani in manj produktivni, zato obstaja večja verjetnost, da bo vaš kontaktni center doživel visoko stopnjo menjave agentov.
Rešitev: Uporabite umetno inteligenco in funkcije avtomatizacije. Ob tem bodite previdni pri izvajanju. Ne želite izgubiti tistega »človeškega dotika«, zaradi katerega je podpora strankam prijazna in prijetna izkušnja.
Aplikacijske rešitve Service Desk obsegajo različne funkcije in funkcionalnosti, prilagojene najrazličnejšim strankam.
Naslednje so najpogostejše vrste programskih rešitev službe za pomoč uporabnikom.
Ko iščete najboljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom za vaše podjetje, boste naleteli na številne priljubljene funkcije, možnosti in integracije, ki jih ponujajo različne rešitve. Vendar je to 10 najpomembnejših, ki jih morate najprej označiti s seznama funkcij.
Najprej priporočamo, da napišete seznam vseh zahtev, ki jih imate za svojo novo programsko opremo spletne službe za pomoč uporabnikom.
Če ne morete sami določiti vseh potreb svojega kontaktnega centra, se pogovorite s svojim osebjem. Imajo vpogled v vsakodnevno delovanje kontaktnega centra, zato so najboljši vir informacij, ki jih lahko dobite, ko izbirate programsko opremo, s katero bodo na koncu delali.
Za pomoč vam in vašemu osebju pri izbiri najboljše poslovne programske opreme je spodaj nekaj strategij, ki jih je treba vključiti v odločanje.
Čeprav nihče ne mara misliti, da bi lahko šlo kaj narobe, je pomembno upoštevati, da je takojšnja podpora ključnega pomena, če želite, da vse poteka gladko. Nihče ne mara čakati več ur ali celo dni na odgovor ekip za pomoč strankam, zato se prepričajte, da raziščete kakovost podpore strankam prodajalca, preden sprejmete dokončno odločitev.
Ne glede na to, kako neverjetna je programska oprema, ki jo uporabljate, je na poti vedno nekaj kolcanja in omejitev. Vzemite si čas in preučite zmožnosti programske opreme, o kateri razmišljate, in se odločite, brez katerih funkcij lahko in brez katerih ne.
V okolju kontaktnega centra je skupinsko delo najbolj priljubljeno. Obravnavanje več težav hkrati, zagotavljanje podpore v klepetu med klicem in pridobivanje omemb v družabnih medijih ni delo za volka samotarja. Izberite programsko opremo službe za pomoč, ki vaši ekipi omogoča nemoteno sodelovanje. To jim bo olajšalo delo in izboljšalo splošno produktivnost poslovanja.
Zagotovite, da se programska oprema vaše službe za pomoč uporabnikom lahko poveže z različnimi spletnimi mesti in aplikacijami. Ne samo, da so vaši izdelki in storitve bolj dostopni, temveč zagotavlja tudi odlično enotno uporabniško izkušnjo na vseh področjih.
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja, ki želijo strankam po vsem svetu zagotoviti najboljšo podporo.
LiveAgent je programska rešitev službe za pomoč uporabnikom z več kot 150 integracijami in številnimi naprednimi funkcijami. Več kot 40 000 strank se zanaša na to programsko opremo, da svojim strankam zagotovi odlične storitve.
Nekateri najbolj znani kupci te programske opreme so industrijski velikani, kot so Huawei, Nascar, BMW, Slido in Yamaha.
LiveAgent lahko uporabljate popolnoma brezplačno. Če pa želite izkusiti njegove napredne funkcije, lahko izbirate med tremi cenovnimi možnostmi, vključno s 15 $, 29 $ in 49 $ na mesec.
Če ga želite preizkusiti, se prijavite za 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje in se seznanite s sistemom.
Najboljša programska oprema službe za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti, ki svoje IT operacije jemljejo resno.
Ta programska oprema službe za pomoč uporabnikom v oblaku, ustanovljena leta 2006, še zdaleč ni novinec na področju podpore strankam.
Spiceworks lahko uporabljate popolnoma brezplačno.
LiveAgent proti . Primerjava Spiceworks
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in velika podjetja, ki si prizadevajo zagotoviti odlične storitve za stranke.
Help Scout zaupa več kot 12 000 podjetij v vseh panogah. S številnimi integracijami vaše stranke nikoli ne bodo zamudile priložnosti za stik z vašim podjetjem.
Nekatera podjetja, ki uporabljajo Help Scout, vključujejo OkCupid, Trello in Honey.
Help Scout ponuja tri- stopenjska naročnina za njihovo programsko opremo, vključno z 20, 35 in 60 USD na uporabnika na mesec, zaračunana letno.
Če želite preizkusiti funkcije Help Scout, preden se zavežete plačljivemu paketu, se lahko prijavite na 15-dnevno brezplačno preskusno obdobje.
Primerjava LiveAgent in Help Scout
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za srednje velika in velika podjetja z velikimi količinami dnevne interakcije s strankami.
Več kot 50 000 podjetij po vsem svetu uporablja platformo službe za pomoč uporabnikom Zoho Desk za svoje vsakodnevne dejavnosti kontaktnega centra.
Baza strank Zoho Desk vključuje podjetja, kot so Daimler, Land Rover in Essilor.
Uporabite lahko brezplačno različico Zoho Desk z njenimi bistvenimi funkcijami. Če pa želite izkoristiti ves potencial te poslovne programske opreme, lahko izberete enega od cenovnih načrtov od 14 €, 23 € ali 40 € na agenta na mesec.
Najprej ga lahko preizkusite tako, da se prijavite za 15-dnevno brezplačno preskusno obdobje.
Primerjava LiveAgent in Zoho Desk
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za večja podjetja na področju IT, razvoja, operacij in drugega, ki želijo zagotoviti najboljšo podporo.
Jira Service Management podjetja Atlassian omogoča razvijalcem, IT Ops in drugim oddelkom nemoteno sodelovanje.
Jira Service Management se pogosto uporablja v podjetjih, kot so Toast, Lucid Motors in Solarisbank.
Osnovne funkcije Jira Service Ponudbe programske opreme službe za pomoč IT za upravljanje so na voljo brezplačno. Če želite dostopati do naprednejših možnosti, se lahko odločite za njihove pakete Standard $20 ali Premium $40 na agenta na mesec, ki se zaračunajo letno. Ponujajo tudi načrt Enterprise za podjetja z več kot 201 agentom. Stane 128 000 USD na leto.
Če ga želite preizkusiti, preden se zavežete plačljivemu paketu, se lahko prijavite za 7-dnevno brezplačno preskusno obdobje.
Primerjava LiveAgent in Jira Service Management
Freshservice je programska oprema službe za pomoč uporabnikom, ki pametno avtomatizacijo približa njihovim strankam in jim pomaga zagotoviti odlična storitev za stranke.
Med podjetji, ki uporabljajo Freshservice, lahko najdete VICE Media, TaylorMade Golf in Chargebee.
Za dostop do funkcij Freshservice se lahko naročite na 15, 40, 75 ali 95 $ na agenta na mesec, načrti, ki se zaračunavajo letno.
Preden se odločite za najboljši načrt za svoje podjetje, lahko Freshservice preizkusite tako, da se prijavite na njihov 21- dnevni brezplačni načrt.
Najboljša programska oprema službe za pomoč uporabnikom vsa podjetja, ki poskušajo zgraditi dolgotrajne odnose s svojimi strankami.
Z več kot 50 000 strankami po vsem svetu Freshdesk ne bo razočaral nobenega podjetja, osredotočenega na stranke.
Nekateri zvesti kupci Freshdeska so Decathlon, Aramex in Bridgestone.
Če imate do 10 agentov, lahko brezplačno uporabljate to programsko opremo za podporo servisu. Vendar pa se lahko odločite tudi za 15 €, 49 € ali 79 € na agenta na mesec naročnine, ki se zaračunava letno.
Če ga želite najprej preizkusiti, lahko uporabite njihovo 21-dnevno brezplačno preskusno obdobje.
Primerjava LiveAgent in Freshdesk
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za rastoča podjetja, ki si prizadevajo zagotoviti odlične storitve za stranke.
Več kot 160 000 podjetij zaupa Zendesku pri sklepanju poslov in skrbi za njihove stranke.
Med zadovoljnimi strankami podjetja Zendesk najdete Polaris, Modsy in BoxyCharm.
Njihov cenovni načrt se začne pri 19 € na agenta na mesec in se nadaljuje z možnostmi 49 € in 99 €. Vsi se zaračunavajo letno.
Pred nakupom se lahko prijavite za 30-dnevno brezplačno preskusno različico in se seznanite s to platformo servisne službe.
Primerjava LiveAgent in Zendesk
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti v e-trgovini in številnih drugih področjih.
Gorgias pomaga več kot 9000 podjetjem povečati svoje prihodke in zagotoviti odlične uporabniške izkušnje z njihovo aplikacijo, posebej zasnovano za Shopify.
Nekatere znamke, ki se zanašajo na Gorgias, vključujejo Steve Madden, Bokksu in Marine Layer.
Gorgiasovo programsko opremo za storitve lahko začnete uporabljati tako, da se naročite na enega od njihovih naslednjih paketov: 50 USD, 300 USD ali 750 USD na mesec. Če želite dobiti cenovni načrt po meri, se lahko obrnete na Gorgiasovo ekipo.
Preden se odločite za plačljivo različico, lahko preizkusite Gorgias tako, da se prijavite za brezplačno preskusno različico.
Primerjava LiveAgent proti Gorgiasu
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti na različnih področjih.
Salesforce Service Cloud vam omogoča zagotavljanje celostne storitve za stranke z uporabo umetne inteligence in integracijo priljubljenih podpornih kanalov.
Med strankami Salesforce Service Cloud lahko najdete IBM, Mercedes-Benz in NBCUniversal.
Salesforce Service Cloud ponuja štiri cenovne možnosti, vključno s 25 USD, 75 USD, 150 USD in 300 USD na uporabnika na mesec, ki se zaračuna letno.
Če želite najprej preizkusiti, se lahko prijavite za njihovo 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje.
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom vseh velikosti v vseh panogah.
Zahvaljujoč številnim avtomatizacijskim možnostim SysAid lahko njihove stranke upravljajo vsak zahtevek in interakcijo s stranko s pozornostjo, ki si jo zasluži.
SysAid zaupajo znana podjetja, vključno z The Guardian, Bacardi in Fuji Xerox.
Če želite izvedeti več o cenah SysAid , stopite v stik z njihovo skupino, da dobite načrt, ki bo ustrezal vašim potrebam.
Če želite poskusiti brez kakršnih koli pogojev, se lahko prijavite za 30-dnevno brezplačno preskusno obdobje. p>
Primerjava LiveAgent in SysAid
Najboljša programska oprema službe za pomoč uporabnikom za podjetja, ki za podporo strankam uporabljajo Gmail ali Google Apps.
Hiver je izjemna servisna platforma, zgrajena za Google Workspace. Več kot 1500 podjetjem pomaga nemoteno upravljati svoje kontaktne centre znotraj Gmaila.
li>
Hiverju zaupajo številna podjetja, kot so Course Hero, Upwork in AppsFlyer.
Lahko začnete uporabljati funkcije in funkcionalnosti Hiverja za 15, 39 $ ali 59 $ na uporabnika na mesec.
Hiver ponuja tudi možnost, da brezplačno preizkusite njihovo programsko opremo za pomoč uporabnikom, če se prijavite za 7-dnevno brezplačno preskusno različico.
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za vsa podjetja, ki želijo imeti večjo operativno učinkovitost.
Front uporablja več kot 7500 podjetij v vseh panogah zahvaljujoč neverjetnim orodjem za sodelovanje in možnostim optimizacije poteka dela.
Izjemno vplivne ekipe v različnih podjetjih uporabljajo Front, vključno z Instructure, Culture Amp in Morningside.
Izbirate lahko med Front ima tri cenovne možnosti, vključno z 19 USD, 49 USD ali 99 USD na osebo na mesec.
Obstaja tudi možnost, da se prijavite za 7-dnevno brezplačno preskusno obdobje, da ga preizkusite pred nakupom.
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za podjetja v vseh panogah, ki so odločena zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo.
HubSpot Service Hub deluje v več kot 120 državah in služi več kot 100 000 zadovoljnim in srečnim strankam.
ul>
Platforma službe za pomoč uporabnikom HubSpot Service Hub se ponaša z veliko bazo strank, vključno s podjetji, kot so SoundCloud, GoFundMe in ResellerRatings.
Nekatera orodja HubSpot Service Hub so na voljo brezplačno. Če pa želite v celoti izkusiti potencial te programske opreme, lahko izbirate med tremi cenovnimi načrti, vključno z 41 €, 414 € ali 1104 € na mesec.
Poleg teh možnosti se lahko prijavite za brezplačno preskusno različico da se odločite, ali je to prava naložba v tehnologijo za vas.
LiveAgent proti HubSpot Service Hub primerjava
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za podjetja, ki se ukvarjajo z manjšim obsegom, vendar večjo kompleksnostjo vstopnic.
Ta programska oprema službe za pomoč uporabnikom, osredotočena na B2B, svojim strankam pomaga zagotoviti najboljšo možno oskrbo strank.
Med podjetji, ki uporabljajo servisno platformo TeamSupport, lahko najdete Comcast, Teladoc Health in Fujifilm.
Če želite začeti uporabljati to programsko opremo, se lahko odločite za enega od naslednjih naročnin: 49 USD, 69 USD ali 119 USD na agenta na mesec.
Primerjava LiveAgent in TeamSupport
Lahko se strinjamo, da lahko izbirate med številnimi možnostmi, vendar ne skrbite, izbrali smo 5 najboljših, da jih primerjate.
Programska oprema službe za pomoč | LiveAgent
Brezplačno preizkusite vrhunsko programsko opremo službe za pomoč! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Zendesk | Upravljanje storitev Jira | TeamSupport | Salesforce Service Cloud |
---|---|---|---|---|---|
Ocena Capterra
Skupne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.7
(približno 1k ocen)
|
4.4
(pribl. 2k+ ocen)
|
4.4
(pribl. 300+ ocen)
|
4.5
(pribl. 800 ocen)
|
4.4
(pribl. 500 ocen)
|
Spletno |
|
|
|
|
|
Brezplačna različica |
LiveAgent ponuja brezplačno različico.
|
Zendesk ne ponuja brezplačne različice.
|
Jira Service Management ponuja brezplačno različico.
|
TeamSupport ne ponuja brezplačne različice.
|
Salesforce Service Cloud ne ponuja brezplačne različice.
|
Brezplačen preizkus |
LiveAgent ponuja brezplačen preizkus.
|
Zendesk ponuja brezplačno preskusno različico.
|
Jira Service Management ponuja brezplačno preskusno različico.
|
TeamSupport ne ponuja brezplačnega preizkusa.
|
Salesforce Service Cloud ponuja brezplačno preskusno različico.
|
Začetna cena |
15 $/agent/mesec
Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom LiveAgent se začnejo pri 15 USD/agenta/mesec.
|
19 $/agent/mesec
Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom Zendesk se začnejo pri 19 USD/agenta/mesec.
|
20 $/agent/mesec
Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom Jira Service Management se začnejo pri 20 USD/agenta/mesec.
|
49 $/agent/mesec Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom TeamSupport se začnejo pri 49 USD/agenta/mesec.
|
25 $/agent/mesec
Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom Salesforce Service Cloud se začnejo pri 25 USD/agenta/mesec.
|
Nekaj najpogostejših vprašanj, zastavljenih na predstavitvenih klicih v zvezi s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, je:
Implementacijo programske opreme službe za pomoč uporabnikom LiveAgent je na splošno mogoče izvesti precej hitro.
Tukaj so koraki, ki jih morate izvesti, da boste vse začeli delovati.
Čeprav je določitev najboljše vseobsegajoče programske opreme za pomoč strankam za vsako podjetje nekoliko težavna, se lahko najbolj zanesete na programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent. Ne ponuja le velike količine bistvenih in naprednih funkcij, ampak ima tudi več kot 150 integracij, tako da veste, da lahko ustvarite enotno izkušnjo za svoje stranke in povečate zadrževanje strank.
LiveAgent je jasen zmagovalec v tej kategoriji. Ponuja resnično vsekanalno izkušnjo z vgrajeno programsko opremo za prodajo vstopnic, najhitrejšim gradnikom za klepet na trg in izjemna rešitev klicnega centra.
Različna podjetja imajo različne zahteve. Vendar pa je programska oprema za spletno pomoč LiveAgent najboljša glede na količino in kakovost svojih funkcij. Pomagal vam bo povečati produktivnost posrednika, medtem ko bo stranka ostala v središču vaše poslovne operacije.
Tukaj spet blesti LiveAgent. S svojo brezplačno možnostjo je resnično dostopen vsakomur, ne glede na to, ali upravljate majhen startup ali večnacionalno podjetje. Lahko celo povečate ali zmanjšate glede na svoje potrebe, tako da ste lahko prepričani, da boste vedno dobili točno tisto, kar potrebujete.
LiveAgent se dosledno ponaša z visokimi ocenami na spletnih mestih, kot so Capterra, TrustRadius in G2. Skupnost ima široko paleto funkcij in integracij po dostopni ceni.
Če iščete programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki jo je enostavno nastaviti, je LiveAgent prava možnost za vas. Ni vam treba skrbeti, da vključite svoj IT oddelek, niti vam ni treba znati kodirati. Ta rešitev službe za pomoč uporabnikom je lahko dostopna vsem, vključno s tistimi, ki nimajo posebnega znanja o tehnologiji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team