Programska oprema za pomoč uporabnikom

Izboljšajte svoje storitve za stranke s pravo
programsko opremo za pomoč uporabnikom

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Služba za pomoč uporabnikom , ki bo osvojila vaše stranke

Pridobite najboljša orodja za svoje ekipe za pomoč strankam in osrečite svoje stranke. LiveAgent je ena najboljših rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki so na voljo na trgu, zahvaljujoč preprostemu upravljanju vstopnic. Izkoristite našo široko paleto funkcij, integracij in odlično večkanalno podporo za nemotene pogovore s strankami.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Rešitve službe za pomoč

Kaj je programska oprema za pomoč uporabnikom?

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom običajno ujame vso vašo dohodno komunikacijo strank in jo pretvori v vstopnice za lažje upravljanje. Vaše stranke uporabljajo vse vrste načinov za doseganje stika, kot so e-pošta, telefon, messengerji ali klepet v živo, zato ohranjanje vse komunikacije na enem mestu pomaga vašim agentom za pomoč strankam, da bolje razumejo težavo in hitreje odgovorijo.

  • Izboljšajte svojo učinkovitost z večkanalno rešitvijo

  • Upravljajte celotno komunikacijo s strankami z enega mesta
     
who-utilizes-help-desk

Uporabnost

Kdo uporablja programsko opremo službe za pomoč uporabnikom?

Vsako podjetje, ki ponuja podporo strankam ali storitve za stranke, lahko uporabi programsko opremo službe za pomoč uporabnikom za enostavno obravnavanje poizvedb strank. Odgovornost pripada skupinam za podporo strankam, ki so primarni uporabniki programske opreme službe za pomoč uporabnikom. Vendar imajo sistemi služb za pomoč pogosto napredne funkcije, ki razširijo njihovo uporabnost na druge oddelke. Prodajna ekipa lahko izkoristi zmogljivosti klicnega centra ali klepet v živo, medtem ko lahko služba za IT storitve uporablja e-pošto in portal za stranke z bazo znanja.

Iz česa je sestavljena programska oprema za pomoč uporabnikom
?

Odlična programska oprema službe za pomoč uporabnikom ponuja različna orodja za lažjo interakcijo s podporo strankam.

Vstopnični sistem

Sistem izdajanja vstopnic LiveAgent je pomemben del programske opreme za upravljanje službe za pomoč uporabnikom. Zbira sporočila strank in jih spreminja v vstopnice za pomoč uporabnikom v univerzalnem predalu, ki ga podpirajo napredne funkcije.

  • Poenostavite vso komunikacijo s strankami na enem mestu

  • Zagotovite si organiziran pregled vseh poizvedb strank

Zamenja
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Klepet v živo

Zagotovite odlične storitve za stranke s pomočjo našega hitrega pripomočka za klepet v živo. Našo funkcijo klepeta v živo podpirajo bistvene funkcije, kot so pripravljeni odgovori, pogled tipkanja v realnem času in drugo.

  • Zagotovite hitro storitev za vsako stranko

  • Enostaven za uporabo in implementacijo na katero koli od vaših spletnih mest

Zamenja

Klicni center

Ustanovite klicni center in ponudite osebno izkušnjo strankam prek telefonskih klicev. Naša programska oprema za pomoč strankam obravnava dohodne in odhodne klice za preprosto interakcijo s strankami ali reševanje dohodnih prijav.

  • Zagotovite podporo na bolj osebni ravni s klici

  • Upravljanje dohodnih klicev in predogled podatkov o strankah na enem mestu

Zamenja
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Družbeni mediji

Naše integracije družbenih medijev so priljubljene funkcije za ustvarjanje zvestih in zadovoljnih strank. Vaša ekipa za podporo strankam lahko sodeluje z vašo bazo strank na družbenih omrežjih prek našega sistema za izdajo vstopnic.

  • Pokažite strankam priročno podporo na družbenih medijih

  • Razširite besedo o svoji blagovni znamki in pridobite več potencialnih strank

Integrira

Baza znanja

Zagotovite uporabno znanje z našo bazo znanja za preprosto samopodporo. Delite najboljše poslovne prakse, informativne članke, navodila in drugo z našim zmogljivim orodjem za bazo znanja.

  • Deli vse vrste znanja prek člankov za samopodporo

  • Zgradite več baz znanja in interno bazo znanja

Zamenja

Funkcije, ki jih potrebujete v spletni programski opremi službe za pomoč uporabnikom

Oglejte si nekaj najvidnejših funkcij našega orodja za pomoč uporabnikom in pridobite popolno sliko uporabniške izkušnje LiveAgent.

Upravljanje opravil

Avtomatizacija delovnega procesa

Znebite se vsakdanjih in ponavljajočih se opravil z našo funkcijo pravil. Nastavite preproste avtomatizacije za avtomatizacijo osnovnih funkcij službe za pomoč in se osredotočite na tisto, kar je pomembno. Uporabite pravila za prenos ali reševanje prijav, dodajte posebne oznake in drugo. Funkcije avtomatizacije LiveAgent so idealen prihranek časa – agentom lahko pomagajo opraviti bolj smiselno delo in zmanjšajo stroške upravljanja službe za pomoč uporabnikom.

  • Izkoristite avtomatizacijo opravil s pravili

  • Avtomatizirajte ponavljajoča se ali vsakodnevna opravila

LiveAgent's automation feature

Večjezična podpora

V celoti večjezično

Naša programska oprema govori vaš jezik. Izberite želeni jezik in prilagodite LiveAgent svojim željam. LiveAgent trenutno podpira 43 jezikov, nenehno pa redno dodajamo nove jezike. Izkoristite jezikovno prilagodljive pripomočke in govorite jezik svojih strank. Preprosto nastavite jezik v nastavitvah posameznih gradnikov in pripravljeni ste.

Odkrijte vse jezike

Poročila

Celovita analitika

LiveAgent meri podatke v vašem sistemu službe za pomoč uporabnikom in ustvarja izčrpna poročila, ki so zlahka dostopna z vaše nadzorne plošče. Izmerite uspešnost posameznega ali celotnega agenta, uspešnost kanala, rešene prijave, tekoče klepete, ocene agentov in drugo. Izberite, kako želite vizualizirati podatke, in jih uporabite za izboljšanje delovanja vaše službe za pomoč v vseh pogledih.

Comprehensive analytics in LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Upravljanje odnosov

CRM integracije

LiveAgent sodeluje z več partnerji, da strankam omogoči vključitev platforme za upravljanje odnosov s strankami. Z integracijo CRM bodo vaši agenti lahko hitro in učinkovito dostopali do podatkov o strankah. Učinkovito rešite vsako poizvedbo stranke in hkrati ustvarite dolgotrajne odnose s strankami. LiveAgent ponuja tudi osnovne zmogljivosti CRM za tiste, ki ne uporabljajo rešitve CRM drugega proizvajalca.

Aplikacije za pametni telefon

Mobilna aplikacija za pomoč uporabnikom

Ali želite nuditi podporo strankam in odgovarjati na vprašanja na poti? LiveAgent ima izvorne aplikacije za Android in iOS, tako da lahko odgovarjate, ko niste za računalnikom. Obe aplikaciji vam omogočata, da obravnavate kakršne koli zahteve – e-pošto, klice, klepete v živo in zahteve družbenih medijev. Aplikacije so brezplačne za vsakega uporabnika LiveAgent, zato jih lahko kadar koli prenesete.

Mobile help desk software

Kako lahko programska oprema službe za pomoč uporabnikom pomaga vašemu podjetju?

Brezplačna podpora

24/7 podpora strankam

Programska oprema službe za pomoč vam omogoča, da strankam pomagate 24/7. kako Preprosto z ustvarjanjem poglobljene baze znanja. Po naši raziskavi ima skoraj 70 % strank raje samopostrežno možnost. Samopostrežna storitev je hitra, priročna in lahko vašemu podjetju zagotovi prednost pred konkurenco.

LiveAgent’s multichannel support

Večkanalne zmogljivosti

Večkanalna podpora

Ne izgubljajte več časa s preklapljanjem med platformami za odgovarjanje na povpraševanja strank. Oglejte si, kako se vaše interakcije s strankami takoj izboljšajo, tako da med drugim v LiveAgent povežete svojo e-pošto, klepet v živo, telefonske klice in družbene medije.

Orodja za analizo

Vpogled v uspešnost

Vedno bodite obveščeni o uspešnosti agentov, da bi se dnevno izboljšali. Podatki o uspešnosti ekipe v LiveAgentu lahko vašemu podjetju zagotovijo uporabne vpoglede v vaše storitve za stranke. Posledično lahko ugotovite, ali je potrebno dodatno usposabljanje ali kako izboljšati zadovoljstvo strank.

Performance insight in LiveAgent's help desk software

Upravljanje storitev

Izboljšan CX

Eden od načinov za izboljšanje uporabniške izkušnje je doseganje strank skozi njihovo izkušnjo brskanja. Programska oprema za pomoč strankam omogoča vašim predstavnikom službe za stranke, da se obrnejo prek proaktivnih povabil na klepet. Posledično lahko vaši agenti preprečijo visoko stopnjo obiskov ene strani, izboljšajo CX in na koncu povečajo zvestobo strank.

Poteki dela po meri

Avtomatizacija opravil

Če želite ustvariti odlično izkušnjo s storitvami za stranke, morajo biti vaši agenti hitri in učinkoviti. Vendar pa jim lahko ukvarjanje s ponavljajočimi se nalogami vzame veliko časa. Avtomatizacija opravil in ustvarjanje e-poštnih predlog/konzerviranih sporočil prek sistema izdajanja vozovnic omogoča agentom, da svoj čas namenijo strankam v stiski.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Orodja za sodelovanje

Timsko delo brez napora

Sistem službe za pomoč sodelavcem omogoča sodelovanje na več načinov. Ekipa za pomoč strankam lahko komunicira neposredno znotraj vstopnic za podporo strankam in zelo hitro reši težave strank. Poleg tega lahko ekipa za pomoč uporabnikom klepeta tudi zunaj vstopnic službe za pomoč uporabnikom. Učinkovito timsko delo bo vaše storitve za stranke dvignilo na profesionalno raven, rezultat pa bodo zadovoljne stranke.

Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 30-dnevnim preizkusom

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli

Kakšne so prednosti programske opreme službe za pomoč uporabnikom?

Rešitev službe za pomoč vam lahko pomaga predstavnikom službe za stranke pri reševanju težav s podporo strankam, hitrejši obravnavi dohodnih zahtev in pridobitvi boljših povratnih informacij strank.

Znebite se poznih odgovorov svojim strankam

Zagotavljanje dosledne storitve za stranke po vseh kanalih s hitrejšimi odzivnimi časi. Uporabite SLA za določanje prednosti e-poštnih sporočil strank.

Organizirajte svojo ekipo z orodji za sodelovanje

Skupine za pomoč strankam lahko uporabljajo sodelujočo mapo »Prejeto« in druga orodja za tesno medsebojno sodelovanje.

Izmerite uspešnost s poročili po meri

Pridobite pomembne podatke, jih uporabite za izboljšave in zagotovite odlične storitve za stranke zahvaljujoč analitiki iz poročil po meri.

Univerzalna rešitev

LiveAgent se prilagodi vašemu poslu

LiveAgent kot programska oprema za pomoč uporabnikom se hitro prilagaja potrebam različnih poslovnih modelov. Odkrijte, kako lahko vašemu podjetju pomaga pri podpori strankam.

Poslovne rešitve

Zagonska podjetja & MSP Podjetje Vlada Edu & NVO ...in drugi

Industrijske rešitve

E-trgovina in storitve Potovanja in hoteli Trženje in telekomunikacije Zabava ...in drugi

Pogosti razlogi, zakaj podjetja preidejo na programsko opremo za pomoč uporabnikom

Oglejte si nekaj najbolj koristnih razlogov, zakaj podjetja preklopijo na programsko opremo za pomoč uporabnikom.

Zvestoba strank

Zvestoba blagovni znamki je enaka stalnemu toku zvestih strank, ki so pripravljene podpreti vaše podjetje. Skoraj vsi kupci menijo, da je odlična storitev za stranke bistven dejavnik pri ustvarjanju zvestobe do njihovih najljubših blagovnih znamk.

  • Izboljšajte zvestobo blagovni znamki z odlično podporo strankam
  • Zagotovite si ponovno prodajo in poskrbite, da bodo stranke zadovoljne
Chart

96 %

Stranke imajo raje dobro storitev

Prave rešitve službe za pomoč vam lahko pomagajo pridobiti zvestobo večine vaših strank z zagotavljanjem odlične storitve za stranke.

Povečan prihodek

Velika večina strank je pripravljena porabiti več denarja, če dobijo hitro, zanesljivo in učinkovito storitev za stranke svojih najljubših podjetij. Boljša uporabniška izkušnja pomeni večji zaslužek.

  • Zaslužite si spoštovanje strank in povečajte svoj zaslužek
  • Z odličnimi storitvami zmanjšajte število zapuščenih vozičkov
Chart

86 %

strank plača za dobro storitev

Pridobite spoštovanje svojih strank in povečajte svoj zaslužek s pravo programsko opremo za pomoč uporabnikom.

Hitra podpora

Skoraj polovica strank pričakuje hiter odgovor na svoje povpraševanje. LiveAgent ponuja enega najhitrejših pripomočkov za klepet v živo na trgu, tako da lahko vsakemu obiskovalcu spletnega mesta zagotovite odgovore z neprimerljivo hitrostjo.

  • Zagotovite hitrejšo in učinkovitejšo storitev
  • Presegajte pričakovanja strank
Chart

46%

strank pričakuje hiter odgovor

Številne stranke pričakujejo, da bo podjetje odgovorilo v štirih urah. Prislužite si njihovo zaupanje in zagotovite izjemno hitre odgovore z LiveAgentom.

Izjave

Pridobite LiveAgent
in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Najboljša vrednost za vaš denar

Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.

7 ali 30 dni brezplačnega preizkusa 
Brezplačni preskus za 7 dni z brezplačno e-pošto ali 30 dni z e-pošto podjetja
Kreditna kartica ni potrebna
in še veliko več
$15 mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Popoln vodnik po najboljši programski opremi za pomoč uporabnikom

Vsi vemo, da je zagotavljanje izjemnih storitev za stranke nujno. Vendar digitalna transformacija hodi z roko v roki z večjim povpraševanjem po hitri, učinkoviti in koristni podpori podjetij. Dobra novica je, da vam bo zanesljiva programska platforma službe za pomoč uporabnikom tudi v teh groznih časih omogočila, da ustvarite najboljšo izkušnjo za svoje stranke. Raziskave kažejo, da 84 % podjetij, ki poskušajo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo, opazijo povečanje svojih prihodkov.

Torej , brez odlašanja se pogovorimo o tem, kako ga lahko uporabite za uspešno poslovanje.

Kako deluje programska oprema službe za pomoč?

Če ste se kdaj obrnili na podjetje, je verjetno, da ste že uporabljali programsko opremo službe za pomoč uporabnikom.

Toda kako točno deluje?

Čeprav se lahko zapleteni procesi, ki potekajo v ozadju, razlikujejo pri različnih ponudnikih programske opreme za pomoč uporabnikom, njihovo jedro ostaja enako.

Ko stranka stopi v stik s podjetjem prek e-pošte, klepeta v živo, sporočila družbenih medijev ali drugih komunikacijskih kanalov, ustvarjena je prijava službe za pomoč uporabnikom. Vstopnica pogosto vključuje informacije, kot so kanal, iz katerega prihaja interakcija, sporočilo stranke, SLA, informacije o stranki in druge, odvisno od programske opreme servisne službe, ki jo uporabljate, in tega, kako jo konfigurirate.

Ko je vstopnica ustvarjena, je dostavljena v mapo »Prejeto«. Od tam se dodeli agentu, ki skrbi za nadaljnjo komunikacijo s stranko in poskuša rešiti težavo po svojih najboljših močeh.

V primeru, da prvi predstavnik službe za pomoč strankam ne more rešiti težave, se lahko prijava prenese na drugega predstavnika, oddelek ali raven, ki je bolje opremljena za reševanje bolj zapletenih težav. Ta postopek se imenuje stop eskalacije.

Izzivi, povezani s programsko opremo službe za pomoč

Čeprav je programska oprema za upravljanje službe za pomoč uporabnikom izjemno orodje, ki vam omogoča podporo številnim strankam po vsem svetu, prinaša tudi nekaj izzivov. Oglejmo si nekatere izmed njih in se pogovorimo o možnih rešitvah.

Nizka stopnja razrešitve prvega stika

Čeprav se morda zdi preprosto merilo uspešnosti, ni tako. V kontaktnih centrih je razrešitev prvega stika pomemben pokazatelj zadovoljstva strank in ali so njihova pričakovanja izpolnjena. S tem izzivom se lahko med drugim srečate zaradi nezadostnega usposabljanja agentov ali velikega števila zahtev v službi za pomoč uporabnikom.

Rešitev: Pripravite svoje osebje na obravnavo še bolj zapletenih vprašanj strank, analiziranje poročil in podatkov za določitev najboljšega načina ukrepanja ter razvoj učinkovitega postopka stopnjevanja.

Pomanjkanje samopostrežnih možnosti

Tudi kontaktni centri z velikim številom ustrezno usposobljenih agentov so lahko preobremenjeni s številom vprašanj, ki jih lahko preprečijo.

Rešitev: Razvijte in nato usmerite stranke na zanesljiv in informativen samopostrežni portal z bazo znanja. Prepričajte se, da vaša mapa »Prejeto« ni preplavljena z vprašanji, na katera lahko stranke zlahka odgovorijo same. Raziskave kažejo, da bi kar 91 % anketirancev uporabljalo bazo znanja, če bi bila na voljo in prilagojena njihovim potrebam.

Ne uporabljate pravih orodij

Vsa podjetja so različna. Zato potrebujejo različne programske rešitve službe za pomoč uporabnikom, ki vključujejo različne funkcije.

Rešitev: Temeljito raziščite programsko opremo, ki jo želite uporabljati, in se prepričajte, da nudi vse, kar potrebuje vaše podjetje za uspeh. Preučite vsa poročila in analitiko, ki jih lahko dobite. Rečeno je, da je znanje moč, zato se prepričajte, da razumete vse podrobnosti delovanja programske opreme službe za pomoč uporabnikom.

Zastareli sistemi

Ali ste vedeli, da kar 42 % agentov ne more rešiti poizvedb strank zaradi zastarelih ali nepovezanih sistemov?

Rešitev: Vedno bodite na tekočem, ko gre za popravke, posodobitve in inovacije.

Dolgotrajna ponavljajoča se opravila

Veliko težav lahko izvira že iz tega izziva. Če vaši agenti ure in ure opravljajo ponavljajoče se naloge, so manj angažirani in manj produktivni, zato obstaja večja verjetnost, da bo vaš kontaktni center doživel visoko stopnjo menjave agentov.

Rešitev: Uporabite umetno inteligenco in funkcije avtomatizacije. Ob tem bodite previdni pri izvajanju. Ne želite izgubiti tistega »človeškega dotika«, zaradi katerega je podpora strankam prijazna in prijetna izkušnja.

Vrste programske opreme službe za pomoč

Aplikacijske rešitve Service Desk obsegajo različne funkcije in funkcionalnosti, prilagojene najrazličnejšim strankam.

Naslednje so najpogostejše vrste programskih rešitev službe za pomoč uporabnikom.

  • Programska oprema službe za notranjo pomoč – notranjim uporabnikom omogoča hitro in učinkovito sledenje in reševanje internih prijav in težav. li>
  • Programska oprema službe za zunanjo pomoč – stranko, ki plača, podpirajo prodajalčeve ekipe za pomoč strankam.
  • Spletna služba za pomoč uporabnikom programska oprema – S programsko opremo službe za pomoč uporabnikom v oblaku so vse informacije shranjene na strežnikih gostitelja. Običajno se plača prek naročnine in gostitelj običajno zagotovi tehnično podporo.
  • Programska oprema službe za pomoč uporabnikom na mestu uporabe – Vsa strojna oprema se nahaja na mestu uporabe in stranka je odgovorna za njeno nemoteno delovanje.
  • Odprtokodna programska oprema – To je vrsta programske opreme, do katere lahko kdorkoli dostopa in spreminja kodo brez potrebe po dovoljenju proizvajalca. Običajno so odprtokodne rešitve brezplačne ali financirane z donacijami.
  • Zaprtokodni – To je nasprotje odprtokodnega modela. Zaščiten je z intelektualno lastnino in ni na voljo javnosti.

Funkcije programske opreme službe za pomoč

Ko iščete najboljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom za vaše podjetje, boste naleteli na številne priljubljene funkcije, možnosti in integracije, ki jih ponujajo različne rešitve. Vendar je to 10 najpomembnejših, ki jih morate najprej označiti s seznama funkcij.

  • Knali za stik – To je način, kako vaše stranke stopijo v stik z vami. Te kontaktne točke lahko vključujejo podporo po e-pošti, klepet v živo, klicni center, družbene medije, forume skupnosti, in več.
  • Upravljanje vstopnic – To je osrednji sistem, ki organizira interakcije s podporo strankam in jih beleži kot vstopnice. Ne le to, temveč omogoča tudi nadaljnje sledenje vozovnicam, kar lahko pomaga raziskati, razrešiti in preprečiti morebitna ozka grla.
  • Samopostrežni portal – Samopostrežni portal omogoča vašim strankam neodvisnost. Ali ste vedeli, da kar 66 % strank poskuša svoje težave rešiti same, preden se obrnejo na ekipe za podporo strankam?
  • Baza znanja – brez baze znanja ne obstaja učinkovit kontaktni center. Ta funkcija omogoča vašim strankam, da rešujejo svoje težave 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ne da bi bil prisoten agent. Poleg tega je notranja baza znanja ključni del vsakodnevnih dejavnosti vaših agentov, saj shranjuje vse podatke o strankah, zgodovino vstopnic , in še veliko več.
  • Intuitivni uporabniški vmesnik – Tudi najbolj robustna in s funkcijami bogata programska oprema službe za pomoč vam ne bo pomagala, če jo je težko uporabljati. Intuitiven uporabniški vmesnik je temelj nemotenega delovanja kontaktnega centra.
  • Poročanje in analitika – Preučevanje poročil in analitike vam omogoča globlji vpogled v delovanje vašega kontaktnega centra in podjetja kot celote. Prepričajte se, da vam orodje službe za pomoč uporabnikom lahko zagotovi dovolj informacij.
  • Upravljanje SLA – pametna rešitev službe za pomoč vam omogoča upravljanje in vzdrževanje več pogodb o ravni storitev naenkrat.
  • Avtomatizacija – avtomatizacija dnevnih opravil je nujna, večinoma v velikih podjetjih s številnimi strankami.
  • Nadzorne plošče – Ta funkcija omogoča agentom, da ob prijavi v sistem dobijo hiter pregled nad najpomembnejšimi podatki. Vodje kontaktnih centrov uporabljajo tudi nadzorne plošče za spremljanje ključnih meritev.
  • Oznake – Označevanje vaših vstopnic in interakcij s strankami je nujno, če želite, da vaš kontaktni center deluje gladko in učinkovito. Oznake ne pomagajo le pri kategorizaciji zahtevkov za podporo strankam, ampak agentom omogočajo tudi hitro pridobivanje informacij o strankah in boljše krmarjenje po velikih količinah zahtevkov.

Kako izbrati najboljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom

Najprej priporočamo, da napišete seznam vseh zahtev, ki jih imate za svojo novo programsko opremo spletne službe za pomoč uporabnikom.

Če ne morete sami določiti vseh potreb svojega kontaktnega centra, se pogovorite s svojim osebjem. Imajo vpogled v vsakodnevno delovanje kontaktnega centra, zato so najboljši vir informacij, ki jih lahko dobite, ko izbirate programsko opremo, s katero bodo na koncu delali.

Za pomoč vam in vašemu osebju pri izbiri najboljše poslovne programske opreme je spodaj nekaj strategij, ki jih je treba vključiti v odločanje.

Podpora

Čeprav nihče ne mara misliti, da bi lahko šlo kaj narobe, je pomembno upoštevati, da je takojšnja podpora ključnega pomena, če želite, da vse poteka gladko. Nihče ne mara čakati več ur ali celo dni na odgovor ekip za pomoč strankam, zato se prepričajte, da raziščete kakovost podpore strankam prodajalca, preden sprejmete dokončno odločitev.

Možnost povečanja/zmanjšanja

Večina lastnikov podjetij podjetje raste na vrhu njihove prioritete li st. Ne pozabite pa, da mora tudi vaš kontaktni center slediti. Podobno lahko programsko opremo službe za pomoč uporabnikom povečate ali zmanjšate. Ko izbirate programsko rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki jo želite kupiti, vedno preverite, kako enostavno je prilagajanje v obe smeri.

Omejitve programske opreme

Ne glede na to, kako neverjetna je programska oprema, ki jo uporabljate, je na poti vedno nekaj kolcanja in omejitev. Vzemite si čas in preučite zmožnosti programske opreme, o kateri razmišljate, in se odločite, brez katerih funkcij lahko in brez katerih ne.

Možnosti sodelovanja

V okolju kontaktnega centra je skupinsko delo najbolj priljubljeno. Obravnavanje več težav hkrati, zagotavljanje podpore v klepetu med klicem in pridobivanje omemb v družabnih medijih ni delo za volka samotarja. Izberite programsko opremo službe za pomoč, ki vaši ekipi omogoča nemoteno sodelovanje. To jim bo olajšalo delo in izboljšalo splošno produktivnost poslovanja.

Integracije

Zagotovite, da se programska oprema vaše službe za pomoč uporabnikom lahko poveže z različnimi spletnimi mesti in aplikacijami. Ne samo, da so vaši izdelki in storitve bolj dostopni, temveč zagotavlja tudi odlično enotno uporabniško izkušnjo na vseh področjih.

15 najboljših ponudnikov programske opreme za pomoč uporabnikom

LiveAgent

Domača stran programske opreme službe za pomoč uporabnikom LiveAgent

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja, ki želijo strankam po vsem svetu zagotoviti najboljšo podporo.

LiveAgent je programska rešitev službe za pomoč uporabnikom z več kot 150 integracijami in številnimi naprednimi funkcijami. Več kot 40 000 strank se zanaša na to programsko opremo, da svojim strankam zagotovi odlične storitve.

Ključne lastnosti:

Prednosti:

  • Intuitiven vmesnik
  • Zanesljiva in uporabna podpora strankam
  • Veskanalna izkušnja

Slabosti:

  • Zastarela oblika uporabniškega vmesnika
  • Z enim računom se ni mogoče prijaviti v dva brskalnika hkrati
  • Tehnična podpora je na voljo 24 /7, vendar se nahaja v EU

Stranke LiveAgent

Nekateri najbolj znani kupci te programske opreme so industrijski velikani, kot so Huawei, Nascar, BMW, Slido in Yamaha.

Cene

LiveAgent lahko uporabljate popolnoma brezplačno. Če pa želite izkusiti njegove napredne funkcije, lahko izbirate med tremi cenovnimi možnostmi, vključno s 15 $, 29 $ in 49 $ na mesec.

Če ga želite preizkusiti, se prijavite za 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje in se seznanite s sistemom.

Spiceworks

Domača stran programske opreme službe za pomoč uporabnikom Spiceworks

Najboljša programska oprema službe za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti, ki svoje IT operacije jemljejo resno.

Ta programska oprema službe za pomoč uporabnikom v oblaku, ustanovljena leta 2006, še zdaleč ni novinec na področju podpore strankam.

Ključne funkcije:

  • Izdajanje vstopnic
  • Poročanje in analitika
  • Nadzorna plošča
  • Samopostrežni portal
  • Upravljanje incidentov

Prednosti:

  • Cenovno dostopno
  • Napredne možnosti upravljanja incidentov
  • Številne konfiguracijske možnosti

Slabosti:

  • Dodatki v aplikaciji
  • Občasne zamude
  • Težave z usmerjanjem vozovnic med oddelki

Cene

Spiceworks lahko uporabljate popolnoma brezplačno.

Podrobna primerjava

LiveAgent proti . Primerjava Spiceworks

Help Scout

Domača stran programske opreme službe za pomoč uporabnikom Help Scout

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in velika podjetja, ki si prizadevajo zagotoviti odlične storitve za stranke.

Help Scout zaupa več kot 12 000 podjetij v vseh panogah. S številnimi integracijami vaše stranke nikoli ne bodo zamudile priložnosti za stik z vašim podjetjem.

Ključne funkcije:

  • Prodaja vstopnic
  • Integracije tretjih oseb
  • SLA
  • Samopostrežni portal
  • Večkanalna komunikacija

Prednosti:

  • Zanesljiva podpora strankam
  • Enostaven za nastavitev in uporabo
  • Zelo odziven

Slabosti:

  • Nezadostna prilagoditev poročil
  • Težko je nastaviti avtomatizacijo delovnega toka
  • Uporabniški vmesnik je nekoliko staromoden li>

Stranke Help Scout

Nekatera podjetja, ki uporabljajo Help Scout, vključujejo OkCupid, Trello in Honey.

Cene

Help Scout ponuja tri- stopenjska naročnina za njihovo programsko opremo, vključno z 20, 35 in 60 USD na uporabnika na mesec, zaračunana letno.

Če želite preizkusiti funkcije Help Scout, preden se zavežete plačljivemu paketu, se lahko prijavite na 15-dnevno brezplačno preskusno obdobje.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in Help Scout

Zoho Desk

Domača stran programske opreme za pomoč uporabnikom Zoho Desk

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za srednje velika in velika podjetja z velikimi količinami dnevne interakcije s strankami.

Več kot 50 000 podjetij po vsem svetu uporablja platformo službe za pomoč uporabnikom Zoho Desk za svoje vsakodnevne dejavnosti kontaktnega centra.

Ključne funkcije:

  • Vstopnice
  • Orodje za upravljanje odnosov s strankami (CRM)
  • Sledenje pritožbam strank
  • Integracije tretjih oseb
  • SLA

Prednosti:

  • Enostavno prilagajanje
  • Odličen uporabniški portal
  • Enostavno upravljanje SLA

Slabosti:

  • Ni opozoril, ko se vstopnice prenašajo med oddelki
  • Vmesnik je lahko včasih počasen
  • Skaliranje je lahko zapleteno li>

Stranke Zoho Desks

Baza strank Zoho Desk vključuje podjetja, kot so Daimler, Land Rover in Essilor.

Cene

Uporabite lahko brezplačno različico Zoho Desk z njenimi bistvenimi funkcijami. Če pa želite izkoristiti ves potencial te poslovne programske opreme, lahko izberete enega od cenovnih načrtov od 14 €, 23 € ali 40 € na agenta na mesec.

Najprej ga lahko preizkusite tako, da se prijavite za 15-dnevno brezplačno preskusno obdobje.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in Zoho Desk

Upravljanje storitev Jira

Domača stran programske opreme za pomoč uporabnikom Jira

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za večja podjetja na področju IT, razvoja, operacij in drugega, ki želijo zagotoviti najboljšo podporo.

Jira Service Management podjetja Atlassian omogoča razvijalcem, IT Ops in drugim oddelkom nemoteno sodelovanje.

Ključne lastnosti:

  • Vstopnice
  • Upravljanje incidentov
  • Orodja za sodelovanje
  • Poročanje v realnem času
  • Upravljanje poteka dela

Prednosti:

  • Enostavna integracija s številnimi orodji za upravljanje ITSM
  • Prilagodljivost
  • Odlične zmožnosti sledenja

Slabosti:

  • Migracija sprememb iz razvijalca v proizvodnjo je lahko težavna
  • Zapleten uporabniški vmesnik
  • Strma krivulja učenja

Stranke Jira Service Management

Jira Service Management se pogosto uporablja v podjetjih, kot so Toast, Lucid Motors in Solarisbank.

Cene

Osnovne funkcije Jira Service Ponudbe programske opreme službe za pomoč IT za upravljanje so na voljo brezplačno. Če želite dostopati do naprednejših možnosti, se lahko odločite za njihove pakete Standard $20 ali Premium $40 na agenta na mesec, ki se zaračunajo letno. Ponujajo tudi načrt Enterprise za podjetja z več kot 201 agentom. Stane 128 000 USD na leto.

Če ga želite preizkusiti, preden se zavežete plačljivemu paketu, se lahko prijavite za 7-dnevno brezplačno preskusno obdobje.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in Jira Service Management

Freshservice

Domača stran programske opreme službe za pomoč uporabnikom Freshservice

Najboljša programska oprema službe za pomoč podjetjem v finančnih storitvah, izobraževanju in vladnih organizacijah.

Freshservice je programska oprema službe za pomoč uporabnikom, ki pametno avtomatizacijo približa njihovim strankam in jim pomaga zagotoviti odlična storitev za stranke.

Ključne lastnosti:

  • Avtomatizacija vstopnic
  • Upravljanje incidentov
  • Orodja za sodelovanje
  • Sledenje težavam
  • Večkanalna podpora

Prednosti:

  • Uporabniku prijazen vmesnik
  • Poteke dela je enostavno konfigurirati
  • Enostaven za uvajanje in prilagajanje

Slabosti:

  • Nezadostno poročanje
  • Začetna konfiguracija je lahko nekoliko zastrašujoča
  • Nezadostna nadzorna plošča

Stranke Freshservice

Med podjetji, ki uporabljajo Freshservice, lahko najdete VICE Media, TaylorMade Golf in Chargebee.

Cene

Za dostop do funkcij Freshservice se lahko naročite na 15, 40, 75 ali 95 $ na agenta na mesec, načrti, ki se zaračunavajo letno.

Preden se odločite za najboljši načrt za svoje podjetje, lahko Freshservice preizkusite tako, da se prijavite na njihov 21- dnevni brezplačni načrt.

Freshdesk

Domača stran programske opreme za pomoč uporabnikom Freshdesk

Najboljša programska oprema službe za pomoč uporabnikom vsa podjetja, ki poskušajo zgraditi dolgotrajne odnose s svojimi strankami.

Z več kot 50 000 strankami po vsem svetu Freshdesk ne bo razočaral nobenega podjetja, osredotočenega na stranke.

Ključne funkcije:

  • Prodaja vstopnic
  • Orodje za klepet v živo
  • Upravljanje klicnega centra
  • Sodelovanje orodja
  • Nadzorna plošča

Prednosti:

  • Dobro zasnovan uporabniški vmesnik
  • Možnosti avtomatizacije
  • Zanesljiva funkcija klepeta v živo

Slabosti:

  • Vstopnice se lahko izgubijo med prenosom med ekipami
  • Omejena orodja za urejanje
  • Nezadostno poročanje

Stranke podjetja Freshdesk

Nekateri zvesti kupci Freshdeska so Decathlon, Aramex in Bridgestone.

Cene

Če imate do 10 agentov, lahko brezplačno uporabljate to programsko opremo za podporo servisu. Vendar pa se lahko odločite tudi za 15 €, 49 € ali 79 € na agenta na mesec naročnine, ki se zaračunava letno.

Če ga želite najprej preizkusiti, lahko uporabite njihovo 21-dnevno brezplačno preskusno obdobje.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in Freshdesk

Zendesk

Domača stran programske opreme službe za pomoč uporabnikom Zendesk

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za rastoča podjetja, ki si prizadevajo zagotoviti odlične storitve za stranke.

Več kot 160 000 podjetij zaupa Zendesku pri sklepanju poslov in skrbi za njihove stranke.

Ključne lastnosti:

  • Vstopnice
  • Večkanalna komunikacija
  • CRM
  • Nadzorna plošča
  • Poročanje

Prednosti:

  • 100+ integracij
  • Vstopnicam je enostavno slediti
  • Odličen čas delovanja

Slabosti:

  • Težko komuniciranje s podporo strankam
  • Težko je ustvariti nadzorne plošče
  • Nezadostna analitična orodja

Stranke podjetja Zendesk

Med zadovoljnimi strankami podjetja Zendesk najdete Polaris, Modsy in BoxyCharm.

Cene

Njihov cenovni načrt se začne pri 19 € na agenta na mesec in se nadaljuje z možnostmi 49 € in 99 €. Vsi se zaračunavajo letno.

Pred nakupom se lahko prijavite za 30-dnevno brezplačno preskusno različico in se seznanite s to platformo servisne službe.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in Zendesk

Gorgije

Domača stran programske opreme za pomoč uporabnikom Gorgias

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti v e-trgovini in številnih drugih področjih.

Gorgias pomaga več kot 9000 podjetjem povečati svoje prihodke in zagotoviti odlične uporabniške izkušnje z njihovo aplikacijo, posebej zasnovano za Shopify.

Ključne lastnosti:

  • Vstopnice
  • Integracije tretjih oseb
  • Baza podatkov o strankah
  • Nadzorna plošča dejavnosti
  • Večkanalna komunikacija

Prednosti:

  • Integracije družbenih medijev
  • Enostaven za uporabo
  • Uporabniški vmesnik je enostaven za konfiguracijo

Slabosti:

  • Težko ga je prilagoditi
  • Podpora strankam je včasih težko dosegljiva
  • Nima vgrajen nadzor neželene pošte

Gorgiasove stranke

Nekatere znamke, ki se zanašajo na Gorgias, vključujejo Steve Madden, Bokksu in Marine Layer.

Cene

Gorgiasovo programsko opremo za storitve lahko začnete uporabljati tako, da se naročite na enega od njihovih naslednjih paketov: 50 USD, 300 USD ali 750 USD na mesec. Če želite dobiti cenovni načrt po meri, se lahko obrnete na Gorgiasovo ekipo.

Preden se odločite za plačljivo različico, lahko preizkusite Gorgias tako, da se prijavite za brezplačno preskusno različico.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent proti Gorgiasu

Salesforce Service Cloud

Domača stran programske opreme za pomoč uporabnikom Salesforce

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti na različnih področjih.

Salesforce Service Cloud vam omogoča zagotavljanje celostne storitve za stranke z uporabo umetne inteligence in integracijo priljubljenih podpornih kanalov.

Ključne lastnosti:

  • Vstopnice
  • AI
  • Samopostrežni portal
  • Orodja za sodelovanje
  • Večkanalna komunikacija

Prednosti:

  • Možnosti avtomatizacije
  • Enostavna nastavitev in uporaba
  • Številne možnosti prilagajanja

Slabosti:

  • Platforma je lahko včasih počasna
  • Občasne izpade
  • Omejitve shranjevanja

Stranke Salesforce Service Cloud

Med strankami Salesforce Service Cloud lahko najdete IBM, Mercedes-Benz in NBCUniversal.

Cene

Salesforce Service Cloud ponuja štiri cenovne možnosti, vključno s 25 USD, 75 USD, 150 USD in 300 USD na uporabnika na mesec, ki se zaračuna letno.

Če želite najprej preizkusiti, se lahko prijavite za njihovo 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje.

SysAid

Domača stran programske opreme za pomoč uporabnikom SysAid

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom vseh velikosti v vseh panogah.

Zahvaljujoč številnim avtomatizacijskim možnostim SysAid lahko njihove stranke upravljajo vsak zahtevek in interakcijo s stranko s pozornostjo, ki si jo zasluži.

Ključne lastnosti:
  • Izdaja zahtevokov
  • Avtomatizacija
  • Samopostrežni portal
  • Konfiguracija poteka dela
  • Poročanje in analitika li>

Prednosti:

  • Možnosti avtomatizacije
  • Prilagodljiv dizajn
  • Možnosti prilagajanja

Slabosti:

  • Zahteva osnovno znanje HTML
  • Nezadostna konzola za klepet
  • Strma krivulja učenja

Stranke SysAid

SysAid zaupajo znana podjetja, vključno z The Guardian, Bacardi in Fuji Xerox.

Cene

Če želite izvedeti več o cenah SysAid , stopite v stik z njihovo skupino, da dobite načrt, ki bo ustrezal vašim potrebam.

Če želite poskusiti brez kakršnih koli pogojev, se lahko prijavite za 30-dnevno brezplačno preskusno obdobje. p>

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in SysAid

Hiver

Domača stran programske opreme za pomoč uporabnikom Hiver

Najboljša programska oprema službe za pomoč uporabnikom za podjetja, ki za podporo strankam uporabljajo Gmail ali Google Apps.

Hiver je izjemna servisna platforma, zgrajena za Google Workspace. Več kot 1500 podjetjem pomaga nemoteno upravljati svoje kontaktne centre znotraj Gmaila.

Ključne funkcije:

  • Izdajanje vstopnic
  • Upravljanje poteka dela
  • Samopostrežni portal
  • Meritve uspešnosti
  • Orodja za sodelovanje

Prednosti:

  • Nemotena integracija z G Suite
  • En priročen nabiralnik v skupni rabi
  • Enostaven za uporabo

Slabosti:

  • Orodje za analizo ni vedno natančno
  • Obvestila so lahko včasih zakasnela
  • Filtriranje vstopnic je lahko težavno
  • li>

Hiverjeve stranke

Hiverju zaupajo številna podjetja, kot so Course Hero, Upwork in AppsFlyer.

Cene

Lahko začnete uporabljati funkcije in funkcionalnosti Hiverja za 15, 39 $ ali 59 $ na uporabnika na mesec.

Hiver ponuja tudi možnost, da brezplačno preizkusite njihovo programsko opremo za pomoč uporabnikom, če se prijavite za 7-dnevno brezplačno preskusno različico.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in Hiver

Spredaj

Sprednja programska oprema za pomoč uporabnikom homepage

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za vsa podjetja, ki želijo imeti večjo operativno učinkovitost.

Front uporablja več kot 7500 podjetij v vseh panogah zahvaljujoč neverjetnim orodjem za sodelovanje in možnostim optimizacije poteka dela.

Ključne funkcije:

  • Izdajanje vstopnic
  • Nadzorna plošča dejavnosti
  • Samopostrežni portal
  • Poročanje in analitika
  • Orodja za sodelovanje

Prednosti:

  • Notranja sporočila v e-pošti
  • Odlična orodja za sodelovanje v klepetu
  • Napredna funkcija iskanja

Slabosti:

  • Omejene jezikovne možnosti
  • Obvestila lahko včasih zaostajajo
  • Uporabniški vmesnik lahko zaostaja

Frontove stranke

Izjemno vplivne ekipe v različnih podjetjih uporabljajo Front, vključno z Instructure, Culture Amp in Morningside.

Cene

Izbirate lahko med Front ima tri cenovne možnosti, vključno z 19 USD, 49 USD ali 99 USD na osebo na mesec.

Obstaja tudi možnost, da se prijavite za 7-dnevno brezplačno preskusno obdobje, da ga preizkusite pred nakupom.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in Front

HubSpot Service Hub

 Domača stran programske opreme HubSpot Service Hub

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za podjetja v vseh panogah, ki so odločena zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo.

HubSpot Service Hub deluje v več kot 120 državah in služi več kot 100 000 zadovoljnim in srečnim strankam.

Ključne lastnosti:

  • Interakcija t regal
  • Večkanalna komunikacija
  • Samopostrežni portal
  • Prilagodljiva poročila
  • Orodja za sodelovanje

Prednosti:

  • Močne možnosti poročanja
  • Enostavna nastavitev in uporaba
  • Prilagodljiva baza znanja

Slabosti:

  • Omejene možnosti nakupa zahtevkov
  • Na dražji strani
  • Brezplačni paket nima dostopa do tehnične podpore
  • ul>

Stranke HubSpot Service Hub

Platforma službe za pomoč uporabnikom HubSpot Service Hub se ponaša z veliko bazo strank, vključno s podjetji, kot so SoundCloud, GoFundMe in ResellerRatings.

Cene

Nekatera orodja HubSpot Service Hub so na voljo brezplačno. Če pa želite v celoti izkusiti potencial te programske opreme, lahko izbirate med tremi cenovnimi načrti, vključno z 41 €, 414 € ali 1104 € na mesec.

Poleg teh možnosti se lahko prijavite za brezplačno preskusno različico da se odločite, ali je to prava naložba v tehnologijo za vas.

Podrobna primerjava

LiveAgent proti HubSpot Service Hub primerjava

TeamSupport

Domača stran programske opreme za pomoč uporabnikom TeamSupport

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom za podjetja, ki se ukvarjajo z manjšim obsegom, vendar večjo kompleksnostjo vstopnic.

Ta programska oprema službe za pomoč uporabnikom, osredotočena na B2B, svojim strankam pomaga zagotoviti najboljšo možno oskrbo strank.

Ključne funkcije:
  • Izdajanje vstopnic
  • SLA
  • Baza znanja
  • Meritve uspešnosti
  • Prilagodljiva blagovna znamka

Prednosti:

  • Intuitiven uporabniški vmesnik
  • Prilagoditev polja
  • Enostavna nastavitev

Slabosti:

  • Neintuitivna funkcija poročanja
  • Včasih lahko zaostaja
  • Težko je množično upravljati velike nize podatkov

Stranke TeamSupport

Med podjetji, ki uporabljajo servisno platformo TeamSupport, lahko najdete Comcast, Teladoc Health in Fujifilm.

Cene

Če želite začeti uporabljati to programsko opremo, se lahko odločite za enega od naslednjih naročnin: 49 USD, 69 USD ali 119 USD na agenta na mesec.

Podrobna primerjava

Primerjava LiveAgent in TeamSupport

Katera je najboljša programska oprema za pomoč?

Lahko se strinjamo, da lahko izbirate med številnimi možnostmi, vendar ne skrbite, izbrali smo 5 najboljših, da jih primerjate.

  • LiveAgent – z oceno Capterra 4,7 je to najboljša možnost za vse tiste, ki iščejo rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki je cenovno dostopna in ima širok repertoar funkcij. Še en razlog, zakaj je LiveAgent najboljša programska oprema službe za pomoč uporabnikom za vaše podjetje, je ta, da pomaga povečati konverzije, povečati prodajo in ustvariti najboljšo holistično uporabniško izkušnjo ne glede na to. panoga, v kateri ste.
  • TeamSupport – Če poskušate zagotoviti zapletene storitve, osredotočene na stranke, je TeamSupport morda prava rešitev za vas. Z oceno Capterra 4,5 ste lahko prepričani, da ta možnost programske opreme službe za pomoč uporabnikom ne bo razočarala.
  • Salesforce Service Cloud – uvajanje umetne inteligence in avtomatizacije v vaše storitve za stranke še nikoli ni bilo lažje. Salesforce Service Cloud se ponaša z oceno 4,5 na Capterri, tako da veste, da boste vlagali v programsko opremo najboljše kakovosti.
  • Zendesk – Zendesk ima bazo strank z več kot 160 000 podjetji in oceno 4,4 Capterra neverjetna priložnost za vsako podjetje, ki poskuša gradijo odnose s svojimi strankami z angažiranostjo in odlično podporo strankam.
  • Jira Service Management – Jira Service Management se ponaša z oceno 4,4 na Capterri in bo uvedbo agilne metodologije v vašem podjetju naredila kos pogače.

Primerjava 5 najboljših programov za pomoč uporabnikom

Programska oprema službe za pomoč LiveAgent Zendesk Upravljanje storitev Jira TeamSupport Salesforce Service Cloud
Ocena Capterra
Skupne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
(približno 1k ocen)
4.4
(pribl. 2k+ ocen)
4.4
(pribl. 300+ ocen)
4.5
(pribl. 800 ocen)
4.4
(pribl. 500 ocen)
Spletno
Brezplačna različica
LiveAgent ponuja brezplačno različico.
Zendesk ne ponuja brezplačne različice.
Jira Service Management ponuja brezplačno različico.
TeamSupport ne ponuja brezplačne različice.
Salesforce Service Cloud ne ponuja brezplačne različice.
Brezplačen preizkus
LiveAgent ponuja brezplačen preizkus.
Zendesk ponuja brezplačno preskusno različico.
Jira Service Management ponuja brezplačno preskusno različico.
TeamSupport ne ponuja brezplačnega preizkusa.
Salesforce Service Cloud ponuja brezplačno preskusno različico.
Začetna cena
15 $/agent/mesec Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom LiveAgent se začnejo pri 15 USD/agenta/mesec.
19 $/agent/mesec Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom Zendesk se začnejo pri 19 USD/agenta/mesec.
20 $/agent/mesec Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom Jira Service Management se začnejo pri 20 USD/agenta/mesec.
49 $/agent/mesec Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom TeamSupport se začnejo pri 49 USD/agenta/mesec.
25 $/agent/mesec Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom Salesforce Service Cloud se začnejo pri 25 USD/agenta/mesec.
Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu Pošljite povratne informacije Stranska podokna Zgodovina Shranjeno Prispevajte Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Napake, ki se jim je treba izogibati pri nakupu programske opreme za pomoč uporabnikom

  • Nezadostno usposabljanje osebja – investirate lahko v najboljšo in najbolj zanesljivo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, ki je bogata s funkcijami, a če vaša ekipa ne bo mogla izkoristiti celotnega potenciala, vam to ne bo koristilo dobro. Prepričajte se, da so agenti za pomoč uporabnikom in drugi zaposleni ustrezno usposobljeni in lahko komunicirajo s programsko opremo. To lahko storite tako, da najamete licenciranega trenerja, organizirate seminarje ali celo preučujete in razpravljate o razpoložljivi dokumentaciji.
  • Ni potrebnih funkcij – Ne hitite med izbiranjem programske opreme, ki jo želite kupiti. Preučite funkcije, ki jih ponuja. Ali ponuja vse, kar potrebujete? Ali obstajajo kakšne omejitve, ki so za vas prelomne? Pred nakupom postavljajte vprašanja in bodite kritični. Ne želite, da bi na koncu ugotovili, da vaša programska rešitev službe za pomoč nima dovolj funkcij, da bi bili uspešni.
  • Preizkusnega obdobja ne izkoriščate v celoti – če ponudnik, za katerega se odločite, ponuja preizkusno obdobje, ga uporabite do maks. Poskusite vse, kar lahko, preučite programsko opremo, delajte napake in se iz njih učite. Za to je namenjeno brezplačno preskusno obdobje. Poskrbite, da boste upoštevali vse funkcionalnosti in zmogljive funkcije ter posebnosti, ki jih programska oprema neizogibno vsebuje.
  • Poslanje s popusti – Bodimo iskreni, vsi imamo radi, ko lahko izpogajamo dobro ceno. Vendar morate biti pri izdelku, ki je tako globoko zakoreninjen v vaših vsakodnevnih dejavnostih kontaktnega centra, previdni in pozorni na to, za kaj je vredno plačati višjo ceno.
  • Ne gledam v prihodnost – Upravljanje uspešnega kontaktnega centra je maraton, ne sprint. Poglej v prihodnost. Odločite se za spletno programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki vam ne bo služila le zdaj, ampak bo v prihodnosti postala dragocen del vašega podjetja na podlagi vaših načrtov za kasnejšo širitev.

Kaj vprašati na predstavitvenem klicu o programski opremi službe za pomoč in podjetju

Nekaj najpogostejših vprašanj, zastavljenih na predstavitvenih klicih v zvezi s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, je:

  • Zakaj je vaša rešitev boljša od vaših konkurentov?
  • Kakšna je razlika med vami in drugimi?
  • Kako poteka vaše obračunavanje?
  • Koliko agentov lahko dodelim oddelku?
  • Ali lahko ustvarim vlogo agenta po meri?
  • Ali obstaja možnost, da imate agenta na drugem načrtu?
  • Kako se lahko izognem nabiranju češenj?
  • Kje lahko vidim statistiko agenta?
  • Ali obstaja kakšna omejitev števila povezanih e-poštnih računov?
  • Ali lahko združim vstopnico?
  • Ali lahko razdelim vstopnico?
  • Ali je mogoče vstopnico odložiti?
  • Kako dolgo so shranjeni podatki?

Implementacija programske opreme službe za pomoč

Implementacijo programske opreme službe za pomoč uporabnikom LiveAgent je na splošno mogoče izvesti precej hitro.

Tukaj so koraki, ki jih morate izvesti, da boste vse začeli delovati.

  • Določite vse komunikacijske kanale, ki jih želite uporabiti
  • Navedite, katere oddelke, statuse in tokove vstopnic boste potrebovali
  • Rezervirajte predstavitveni klic ali se posvetujte s ponudnikom programske opreme službe za pomoč uporabnikom, da boste razumeli, kako lahko orodje ustreza vašemu primeru uporabe
  • Ustvarite brezplačen preskusni račun
  • Dodajte testne agente
  • Nastavite kanale: povežite e-pošto, ustvarite gumbe za klepet, povežite številke VoIP itd. li>
  • Nastavite portal za stranke
  • Nastavite avtomatizacijo za kategorizacijo vozovnic in usmerjanje

Zaključek

Najboljša večnamenska programska oprema za pomoč uporabnikom

Čeprav je določitev najboljše vseobsegajoče programske opreme za pomoč strankam za vsako podjetje nekoliko težavna, se lahko najbolj zanesete na programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent. Ne ponuja le velike količine bistvenih in naprednih funkcij, ampak ima tudi več kot 150 integracij, tako da veste, da lahko ustvarite enotno izkušnjo za svoje stranke in povečate zadrževanje strank.

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom z vgrajeno prodajo vstopnic, klepetom v živo in klicnim centrom

LiveAgent je jasen zmagovalec v tej kategoriji. Ponuja resnično vsekanalno izkušnjo z vgrajeno programsko opremo za prodajo vstopnic, najhitrejšim gradnikom za klepet na trg in izjemna rešitev klicnega centra.

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom, bogata s funkcijami

Različna podjetja imajo različne zahteve. Vendar pa je programska oprema za spletno pomoč LiveAgent najboljša glede na količino in kakovost svojih funkcij. Pomagal vam bo povečati produktivnost posrednika, medtem ko bo stranka ostala v središču vaše poslovne operacije.

Najboljše razmerje med ceno in pomoč namizna programska oprema

Tukaj spet blesti LiveAgent. S svojo brezplačno možnostjo je resnično dostopen vsakomur, ne glede na to, ali upravljate majhen startup ali večnacionalno podjetje. Lahko celo povečate ali zmanjšate glede na svoje potrebe, tako da ste lahko prepričani, da boste vedno dobili točno tisto, kar potrebujete.

Najvišje ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom

LiveAgent se dosledno ponaša z visokimi ocenami na spletnih mestih, kot so Capterra, TrustRadius in G2. Skupnost ima široko paleto funkcij in integracij po dostopni ceni.

Najlažja programska oprema za pomoč uporabnikom za nastavitev & uporaba in integracija

Če iščete programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki jo je enostavno nastaviti, je LiveAgent prava možnost za vas. Ni vam treba skrbeti, da vključite svoj IT oddelek, niti vam ni treba znati kodirati. Ta rešitev službe za pomoč uporabnikom je lahko dostopna vsem, vključno s tistimi, ki nimajo posebnega znanja o tehnologiji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x